Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens buienradar krijg jij vandaag ook nog sneeuw kimm!

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    niet zo heel erg veel :| het gaat een klein stukje langs enschede en de rest met een strook langs ons heen....

zucht....

heb ondertussen zin gekregen in patat...

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kimm, patatjes mmhhh! daar heb ik ook wel trek in, al zijn het er maar een paar.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja het vervelende van een bak is dat hij die omkiepert en dan dus alles nat is... Ik zal de fles nu gewoon 2x per dag moeten verversen. ( niet dat dat een probleem was maar vroeg me af of je er iets tegen kon doen, het bevriezen van het water )

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

inderdaad al zijn het er maar een paar met saus hahaha :)

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    MvN: nee heb het nog niet verteld op mijn werk! hoefde nog niet, ik ga het donderdag vertellen, heb woensdag de echo :)

HIer sneeuwt het vreselijk!!! ik denk dat ik mijn werk afbel, ooooh voel me dan zoooooo lullig!! mijn collega moet dan ws langer blijven. Maar ze voorspellen ook nog regen en dan wordt het helemaal spekglad...

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heee dankjewel voor je berichtje!!nou ben gewoon aan t werk gegaan expres veel gedronken zodat ik veel kon plassen en dus kon checken had ook maandverband ingedaan en die heb ik nu eruit gehaald want daar zit niks op tijdens plassen zat er ook niks aan t wc papiertje ik voel me borsten nog wel de ene dag iets minder dan de andere en ik heb /had ik gisteren ook een beetje een zeurend gevoel maar dat lijkt echt banden pijn of oprekking van iets dat is prima te houden ik verlies verloor geen stolsels en heb totaal geen buikkramp bij mn vorige miskraam bleef t met afvegen bloeden nu niet maar durf nog niet te juigen word er weer erg onzeker van moet nog ff werken maar ben blij als ik thuis ben ik was zelfs zo onzeker dat ik met schone vinger aan mn baarmoedermond gevoeld heb moet ik helemaal niet doen ik weet t dan denk ik dat ie iets open staat maar volgens mij is dat gewoon gelul hahaha maar goed nu duurt 14 dec wel heel lang voor de echo

8. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    angie, de kans dat het misgaat na een goede echo is maar 2% he, ik ken best wel wat vrouwen hier uit mijn buurt die 'veel' bloedverlies gehad hebben.
    dikke knuffel iig!

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Wow pinkeltje en mvn wat een geweldig nieuws voor jullie beide! word er helemaal vrolijk van!

Bellie: hij heeft nog geen enkel tandje haha maar hij heeft echt last!

Jac wat gaaf! eerste stapjes!

angie: volgens mij is dat gewoon een vaatje maar toch altijd schrikken he..
    verder niet bijgelezen sorry!
    hier echt een drama geweest om boodschappen te doen.. er ligt zooooveel sneeuw. met de kinderwagen kwamen we niet vooruit dus maar de maxi cosi op de winkelwagen! echt een ramp.. maargoed alles is binnen voor morgen.. zometeen komt een vriend met zijn zoontje gezellig eten en die is er morgen ook maar dan is ook zijn vriendin erbij:) heb er zooooveel zin in!

groetjes!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Bedankt meisjes ik stuur dit met me mobiel dus ik ga vanaaf alles bijlezen en reageren goed? Heb vlk ook nog gebeld en die zei t zelfde als jullie hoop t echt

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En zoveel sneeuw is er hier gisteravond en vanmorgen gevallen! Een heel pak dus!

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

zo is het bij ons ook zo.. echt drama..

13. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    zo, dat is veel Bellie, hier zal het ook wel zo zijn, sneeuwt nu al de hele tijd best hard!

Op mijn werk kan waarschijnlijk iemand van de buurgroep naar mijn groep, die staan met zijn 2en op 4 kids, is dus prima alleen te doen. Gelukkig, voel me wel heel schuldig! Maar zeker ook voor vanavond, ik had dat vast niet gedurfd met de ijzel in het donker terugrijden!!

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pinkeltje en MvN, wat een geweldig nieuws hebben jullie hier verteld. Wat zullen jullie opgelucht zijn. Ga nu lekker genieten van jullie kleine kruimeltjes, dat hebben jullie wel verdiend na alle onzekerheid.

Angie, het klinkt als een adertje dat gesprongen is, maar zodra je bloed ziet, ben je toch bang. Hou het even in de gaten en als je het niet vertrouwt, dan toch ff bellen. Maar het zit echt wel goed hoor meis! Knuffie!!

Hier ontzettend veel sneeuw gevallen, de wereld ziet er zoo mooi uit! Ben blij dat ik er niet uit hoef vandaag.

Hebben jullie ook al zo'n flinke buik? Ik vind die van mij giga, maar had ook nog wel een aardig buikje van de vorige zwangerschap. Ben er alleen nu trots op, haha.

Ik wens iedereen een fijn sinterklaas-weekend!

15. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hier ook 2 nijntjes met bevroren flesjes! Er zijn trouwens een soort van thermohoesjes te koop voor de flessen, zag ik laatst bij pet's place liggen! Maar heb ik nog niet gekocht dus weet niet of het wat is!

Angie, hoop dat het bloeden nu niet weer terugkomt!

Hier continue weer weeig gevoel onderin de buik, net of ik ongi moet worden! Ik vindt dat zo onprettig wordt er iedere keer weer onzeker van! Hebben jullie hier ook last van?

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Fijn dat het geregeld is, voel je je toch minder bezwaard. Maar wel goed dat je hebt afgebeld! Wat voor werk doe je?

17. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik werk in de gehandicaptenzorg, met Lvg jongeren.
    er zijn er gelukkig nu maar 2 van de 4 thuis.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier met de slee op verjaardag geweest. Was erg gezellig.
    Alleen had de oma van de jarige een verkleedkoffer meegenomen voor een spel. Dus iedereen zette maskers op etc. Levi huilen want "ik vind het een beetje eng" en "ik wil graag naar huis toe"
    Kind kroop zowat in me :)

Miracle, hier valt die bak ook veel om,staat gelukkig op de straat. Vorig jaar had ik warm water met een heel klein beetje zout. helpt tegen het bevriezen,maar of het goed is voor het konijn..

Angie, hoe gaat het nu ?

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja bij de dierenwinkel raadde ze druivensuiker aan, dat zou het water openhouden maar ik merk er niet veel van...
    Weet trouwens ook niet of zout mag.

Jeluna, ja z'n hoes hebben ze bij onze dierenwinkel ook. Weet alleen niet of het nut heeft aangezien het ijzeren nippeltje dan wel mnog gewoon kan bevriezen.

Zo heb hier kip in de oven staan ( braadstomen van magie ). Ben alleen benieuwd of het goed gaar word ( heb combi-oven ) en veel bouten liggen op of tegen elkaar.. :/ We zullen het zo wel merken.
    Daarna gaan we aan de pakjes beginnen!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ow lekker ! Hoop dat ze gaar worden.
    Hier is er een kapsalon onderweg van de shoarma tent.

Veel plezier vanavond ! Wij doen morgenmiddag pakjesavond

Deel Deze Pagina