Hier uiteindelijk niet meer naar bed geweest. Levi wilde niet slapen dus zijn maar boodschappen gaan doen en toen lekker kibbeling meegenomen bij de viskraam. was weer een tijd geleden.
BB10, ohh dat lijkt me idd niet prettig... Ik had ook echt enorme keelpijn maar gelukkig geen griep, dus hoop dat het ook bij jou alleen bij keelpijn blijft. Kaatje, Kibbeling!!! * Gaat hubbie lief aankijken voor ook een bakje *
hallo dames, hoe is het allemaal met jullie?? Het is zoveel om terug te lezen. dat gaat me echt niet lukken hoor. Dus ik haak hier weer in. zal even kijken of ik morgen weer een beetje terug kan lezen. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Zijn er nog bijzonderheden gebeurt? Heb jullie wel gemist hoor. Hier gaat alles goed. Afgelopen maandag intake gehad bij de vk en de eerste echo. Het hartje klopte mooi, en het was een mooi beweeglijk kindje. Helaas was de apparatuur van zo'n slechte kwaliteit dat ze niet goed kon zien hoe ver ik nu was. Zal wel rond die datum zitten. 27 december heb ik de termijnecho in het ziekenhuis. En o ja vergeet ik bijna te vertellen het is er maar 1 hihi. De week alleen met de kindjes was uitdagend. Vooral omdat de jongste net deze week had bedacht om elke ochtend een mooie verrassing neer te leggen in de luier. Kan zeggen dat mama die verrassingen niet zo leuk vond. Maar is allemaal weer gelukt. Ben weer lekker aan boord. met alle kindjes (kerstvakantie). Dus gaan weer lekker genieten. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
@ Umi ik was met een vriendin en haar vriend (tevens beide klasgenootjes van me) en hun zo niet harry potter fan... en beide zeiden ze dat ze toch wel het andere deel wilden zien... iemand die daar werkt heb ik nog een praatje mee gemaakt en die zei tegen me had je eerder verwacht dat je naar HP zou gaan. @nina wat vervelend van je schoonmoeder zeg! @zonnebeertje even de vk bellen als je het niet vertrouwd @jac wat fijn dat alles goed gaat
als het goed is niet want ik ben ook drager en frummel ook en tegen mij hebben ze niet gezegt dat dat een veroorzaker is van vroeggeboorte dus zal wel iets anders zijn ik krijg weer een urine kweek met 34 weken en is de bacterie niet verder dan zou ik zelfs thuis mogen bevallen niet dat ik dat wil maar t ligt er maar net aan hoe ver die zit
dag dames!! solli ging prima!nu even afwachten gbs is geen veroorzaker van vroeggeboorte ik ben alles vergeten.. had een heel mooi overzicht gemaakt en toen tikte dex op me laptop.. alles weg! ben kapot en heb echt geen puf het opnieuw te doen jac welkom terug! bellie: is het al minder? meer weet ik niet meer
jac: gefeli met je goed echo!! Kibbelingen: Jammiee, vorige zwangerschap was ik verslaafd aan haring met ui.. duur grapje. Frummel heo gaat t met jou? Hier heb ik morgen 4 verjaardagen... heb dr 0 zin in...
Me2!! Sterker nog, sindsdien ben ik DOL op haring. Ook nu heb ik elke keer trek in een lekker harringkje JAc, gefeliciteerd met de goede echo!
Jac, grootste gebeurtenis is denk dat Emav een tweeling verwacht ! Gefeliciteerd met je goede echo. MVN. mag hopen dat je niet naar alle verjaardagen gaat ?
mvn: hier gaat het prima hoor 0 misselijkheid meer.. af en toe overgeven maar dat komt dan echt uit het niets opzetten.. hooguit 2 x in de 3 dagen ofzo dus mag echt niet klagen! haring, bah lust ik echt niet haha kibbeling, altijd al aan verslaafd geweest! zo dan, 4 verjaardagen, pittig hoor! have fun jac helemaal vergeten, gefeliciteerd met je echo natuurlijk
Jac wat goed!! Ik heb nog seeds lichte kramp Als het morgen nog zo is ga ik zeker het zkh bellen! wordt er best heel onzeker van!
Jac, fijn dat de echo goed was. En nu genieten van een kerstvakantie met je complete gezin! Zonnebeertje, sterkte met de onzekerheid. Kramp en buikpijntjes kunnen heel goed gewoon komen van het groeien van je bm / rekken van de banden. Maar zelf weet je het best hoe het voelt en als je twijfelt gewoon vragen bij vk of zkh.
@ Zonnebeertje: Zal vast je bm zijn die nu ff flink aan het groeien is! Zal me niet teveel zorgen maken als ik jou was.. (is makkelijk gezegd als buitenstaander @ Haring: Ik had pas haring gekocht voordat ik naar de vk ging, maar de vk was heel duidelijk. Ik mag geen rauwe vis dus absoluut geen haring. Toen heeft vriendlief alles op --> Hoe kan het dan dat hier mensen (sorry weet niet meer wie t schreef haha) verslaafd aan waren? @ Kaatje: Ja ik werk bij een soort van bureau jeugdzorg(vrijwillige kader), maar dan voor kinderen met een laag IQ. Echt super leuk werk, maar zie soms wel heftige dingen! Vandaag dagje school gehad.. morgen nog 1 te gaan en dan heb ik echt vakantie!
Haring is niet rauw, maar gepekeld en wanneer gehaald bij een goede visboer kan het absoluut geen kwaad.
@ Umizoomi: Als het niet kwaad kan, waarom zou mijn vk dan zeggen dat ik dat absoluut niet mag? Echt vervelend dat niet alle vk/internetsites op 1 lijn staan.. Maar nu mn vk dit gezegd heeft durf ik het gewoon niet meer te eten.. (en als vriendlief het merkt dat ik het toch zou eten zou die eht gek worden, want die zat erbij toen zij het zei)
Voor wat betreft vis eten: het gaat om de listeria bacterie en die kan zich voornamelijk in vacuum verpakte vis snel vermenigvuldigen. Verse vis - ook rauw - kan op zich dus wel. Maar je moet echt goed opletten dat je het bij een betrouwbare vis (of sushi)boer haalt. De visboer bij ons heeft ook sushi in het assortiment en ik heb bij hem aangegeven dat ik zwanger was en alleen die vis wilde hebben die dezelfde dag van de afslag was gekomen. Hij wees me precies aan welke ik kon nemen en welke niet. Zaaaaalig genoten!
Zit ook een beetje te Googlen en ik zie inderdaad verschillende standpunten. Mijn vlos zei dat het prima was, mits je goed oplet dat het echt vers is. Dus daar ga ik dan maar op af. Krijg wel een beetje de indruk dat er een meerderheid is op internetsites die zeggen dat het wel kan. Toevallig had ik 1 stukje sushi waar ik van moest kokken, dus die ging gelijk de prullenbak is. Volgens mij vertelt je lijf ook wel wat goed is en wat niet.