Misschien is jouw vlos gewoon een type van 'better safe than sorry'. Gewoon doen wat je gevoel ingeeft. Dat is altijd het juiste!
@ Umizoomi: ohh dat is wel fijn! Maarja.. ik hou me toch maar aan de voorschriften van mn vk.. Ze zal t het niet voor niets tegen me gezegd hebben denk ik dan, ook zij gaf de reden van de listeria bacterie op trouwens! Over vis blijven meningen van vk's gewoon verdeeld valt mij op.. helaas.. Ik ga lekker tv kijken! Fijne avond allemaal!
Overigens is er wel een zeer duidelijke meerderheid voor het eten van haring. Ik zie ook meerdere keren het 'gepekelde' argument voorbij komen. (ik maakte net een onduidelijk zijstapje naar rauwe vis, vandaar nog even deze post)
Kan het toch niet laten om nog even te speuren: dit zegt het Voedingscentrum over vis: Wat zijn risico's bij vis? | Voedingscentrum, eerlijk over eten
Haring mag je tijdens de zwangerschap gewoon eten, dit omdat het dus gepekeld is. Het kan geen kwaad, mijn VK heeft dit ook bevestigd maar blijkt dat meningen daarin dus verdeeld zijn. Ik heb bij Jaimy's zwangerschap vaak gegeten en eet het nu ook. Er is me zelfs verteld dat haring goed voor de hersens ontwikkeling zou zijn. ( nu weet ik niet of dat klopt )
Nina Jeetje zeg wat heftig. Sterkte ermee! Zonnebeertje Waren het niet je darmen? Frummel Fijn dat je sollicitatie goed ging, spannend hoor! kibbeling vind ik normaal gesproken heerlijk, maar moet er nu niet aan denken! Bij Jara kon ik al over mijn nek gaan als ik er alleen al aan dacht. Ik heb vanmiddag nog anderhalf uur kunnen slapen, lekker even bijtanken. Vanavond maar weer lekker vroeg op bed!
Vis : Ben sowieso geen viseter. Vandaag stond de loempia kraam er niet ( balen ! ) dus uitgeweken naar een kibbeling. Bah moet de hond uit laten en het is koud !!!
Kaatje: zal wel moeten... zijn allemaal kinderen en die ga ik niet overslaan.. Haring: Hier op de site zeggen de vks ook dat het gewoon kan, als het maar verse vis is.. niet de vacuumverpakte
Geloof dat kinderen het vaak niet eens echt door hebben of er iemand meer of minder is Als ze nu nog bij elkaar in de buurt wonen is het misschien nog wel te doen, maar is voor Noelle toch ook wel erg vermoeiend ? Ik zou Levi iig na 1 verjaardag al afgedraaid voor de tv kunnen zetten
1 is bij de buren, en de rest allemaal in veenendaal dus dat scheelt wel... overal een half uurtje... zijn we er iig geweest...
Goedemorgen.Levi riep om 06.45 tig keer achter elkaar.Mama ik ben wakker, ik wil naar beneden ! kom nou ! MAMA !! *gaap mama is moe*
Mogge, hier was het juist heel rustig in Vincent z'n kamertje. Het bleek dat hij zich uitstekend had vermaakt met het leegtrekken van zijn kledingkast. De boef.
Goedemorgen, Is er bij jullie ook weer zo mega veel sneeuw gevallen? Ik zou vandaag naar school moeten, maar ben niet gegaan. Moet ik deze dag wel in april inhalen, maar durfde het echt niet aan. Daarnaast gisteravond en net weer al mn eten eruit gegooid... (jammer, want was al week niet meer misselijk geweest)
morge dames. Hier lekker geslapen. kindjes wel vroeg wakker. 6.30. en hadden besloten dat het wel heel gezellig was om al lekker te gaan kletsen. Emav. wow wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd. Ben je er zelf wel blij mee? of moet je nog even aan het idee wennen? Komt goed hoor. Mijn moeder heeft 2 x een tweeling gekregen. Ging allemaal goed. Hebben zelf altijd een hele leuke band onderling gehad. Aan een half woord hebben we genoeg om elkaar te begrijpen. kaatje. dank je wel voor de bovenstaande medeling hihi. bespaart me weer een hoop teruglezen. Hoe gaat het met je? Zie dat je zoonlief je al weer wakker gemaakt heeft vanochtend. hihi ken dat hier ook. mvn. succes vandaag met de verjaardagen. Ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta. pppfffttt. mamatien. nog 2 weekjes en dan de 12 weken grens. hopenlijk voel je je dan beter. Slim van je om toch je school af te zeggen als je het echt niet ziet zitten. jammer dat je het in april moet inhalen. umizoomi haha wat een grappig verhaal. haha. als de kinderen stil zijn moet je gaan kijken he. dan halen ze wat uit hihi. Tenminste dat is bij mij zo. Zonnebeertje. Hoe gaat het vandaag met je? vis. ik zou het echt niet weten. ik zou lekker op mijn gevoel afgaan en natuurlijk je gezond verstand gebruiken. smakelijk
Hier is iets van 30 cm sneeuw erbij gevallen. Echt mega veel. zoveel dat ik nog niet weet of ik morgen wel in de auto durf te stappen voor het werk. Ferry wilde naar buiten maar doe je mij geen plezier mee ( heb geen waterdichte schoenen, geen handschoenen etc ) dus nu gaat hij met Levi en zijn moeder sleeën. Ga ik een beetje in huis rommelen. Hier alles goed verder. vandaag toevallig misselijk maar verder weinig klachten. Vandaag een jaar geleden brachten we Milou naar het crematorium. Lag toen ook sneeuw
Marlee: mijn darmen denk ik niet, ik ben niet verstopt of zo, was ech mijn bm, met hoesten deed het ook erg pijn. Nu niet meer gelukkig!! Wat een pak sneeuw is er gevallen zeg!!! Zeker 25cm hier!! MvN: drukke dag voor jullie! wij hebben vanmiddag ook een verjaardag in Veenendaal