Dinand krijgt dit: 07.30 fles 180+6 10.15 fruithap met diksap 12.30 2 bruine boterhammen met beleg en een beker melk 15.00 rijstewafel met diksap 17.30 groentehap met toetje (yoghurt, danoontje o.i.d.) 19.15 pyjama papje
die laatste fles laat hij dan vanzelf wel vallen als hij er aan toe is vriendin van me deed elke week een schepje minder voeding erin.. tot het kindje enkel nog water dronk en hierop doorsliep! toen steeds minder water en uiteindelijk sliep ze zonder laatste fles.. kind was al ruim 1,5 jaar oud en was niet van de laatste voeding af te krijgen
Ik begin nu al te merken dat hij gewoon die laatste fles steeds vaker weigert, of maar een 60 cc drinkt ofzo. Die zal er dus binnenkort gewoon helemaal vanaf gaan. Ja eventueel wat diksap voor hij gaat slapen, maargoed ik drink eigenlijk ook altijd wat voor ik ga slapen. Nu gaat dat nog, straks moet ik 20 keer me bed uit omdat ik weer eens naar de wc moet hahaha. Oh had trek, heb lekker een afgebakken broodje kaas op.
Ik ga lekker me bed opzoeken. Morgen weer werken, niet heul veel zin in, maargoed, zal denk ik wel lekker rustig zijn i.v.m. mensen die niet durven te rijden en daardoor niet op hun werk komen enzo. Slaap lekker allemaal!
hihi ik zit aan de aardappel salade had ook trek lol oef ja dat 30x per nacht eruit heb ik geen zin in hoor.. zeker niet als ik weer bekkeninstabiliteit krijg we hebben een 2 bij 2 waterbed dus het kan niet op klossen en opstaan is lastiger hieruit, al slaapt het heerlijk met zo'n enorme buik.. mocht ik weer last krijgen van de BI dan zet vriendlief in onze slaapkamer een extra 2 persoonsbed op, op klossen lang leve de mega grote slaapkamer haha dan is er nog zat ruimte voor eventueel een ledikant of wieg
goedemorgen... op naar de fysio! jammer genoeg moet ik de kleine boef wakker maken, die slaapt nog...
schema XL ( al vanaf 9 maand ofzo...) 8 uur 1x brood + beker koemelk 10 uur koekje en beker diksap 12 uur 1x brood + beker koemelk 12.30/14.30 uur slaapje 15 uur fruit + thee 17.30 uur warm (met de pot mee) en toetje 18 uur tot 8 uur 's morgens slapen!
miffy. succes vandaag bij de gyn. Duim voor goed nieuws. Hier geen onderzoeken. Kindje is welkom. en niks is zeker, zijn allemaal kansberekeningen. 20 weken echo doen we wel. Mocht daar iets "heel heel ergs" uitkomen, kunnen we het dan nog bekijken. Maar persoonlijke mening!!!! als het heel ernstig zou zijn denk ik dat we de zwangerschap afbreken. Maar hoop nooit voor die keuze te staan. Sucre succes vandaag met de echo! sjantalle. vervelend die dromen he. ik heb er ook last van. Slaap ook minder/slecht. Lig veel wakker en zo. Normaal had ik dat pas op het einde van de zwangerschap. Hoop dat het snel weggaat voor je. Onze slaap kunnen we nog wel even gebruiken he. Hier zijn de dromen van een tweeling wel verdwenen. weer 1 droom minder. kaatje hoe voel je je vandaag? weer misselijk? hoop het niet. belliebel. Heftig zeg. als je gevoel zegt dat iets niet klopt en het dan ook uitkomt. Lang leve het moederinstinct. Wel super dat alles goed is gekomen. en een keertje extra spieken kan nooit kwaad he. Voor de rest tjonge tjonge wat heftig allemaal. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is voor jullie allemaal. weet gewoon even niet wat ik moet schrijven. umizoomi. haha volgens het fabeltje word het een meisje! die pakken de schoonheid af van de mama. sterkte met je emoties haha frummel succes bij de echo
Hi ladies, Heb niet alles bijgelezen of de tijd om op alles te reageren (ben op werk), maar wel een paar dingen. @nekplooimeting: ik heb 'm net achter de rug, dit vanwege mijn leeftijd (36 jr). Mooi nekplooitje van 1.1 mm en een kans van 1 op 910, niet echt "off the charts" dus, maar de kans is laag genoeg om me geen zorgen meer te maken. Verder ben ik het eens met Miffy en BB10. Als bij ons was gebleken dat dit kindje ernstige afwijkingen zou hebben, zou de zwangerschap wat mij betreft afgebroken worden. Ik vind namelijk dat je ook een goede moeder bent als je besluit om een kindje niet te laten komen. Het verhaal van Belliebel sterkt me trouwens in mijn mening. Het gaat ook niet om de liefde, die is er voor elk kindje en altijd onvoorwaardelijk, maar ik vind dat je ook verantwoordelijk bent voor de andere leden van je gezin en hun geluk (tot op zekere hoogte). Nah ja, ik begreep al dat dit niet echt de plek is voor dit soort discussies. Voor mij was het hoe dan ook geen twijfel om de combi test te doen, bij mijn eerste trouwens ook gedaan en toen was ik 33. @Eten: Bij dochter ben ik nadat ze 1 was accuut opgehouden met baby-eten. Potjes deed ik al niet (jaja, maakte alle prakjes zelf), maar vanaf haar eerste verjaardag is ze helemaal met ons mee gaan eten, lust ze iets niet, das dan pech. Gelukkig is ze een goede eter, en krijgt ze ook altijd een toetje. Ook nog grappig, ik liet haar gister de laatste echo-fotos zien en vertelde dat dat de baby in mama's buik was, zegt ze haast verontwaardigd: "dat is geen baby, dat is een kikker!" haha, vond dat zo grappig.
Er schijnt iets te zijn dat als je een kikker kust... Afgelopen vrijdag hebben we de eerste echo gehad (zal zo eens kijken of ik de foto hier geplakt krijg). Alles zag er prima uit en we waren echt helemaal onder de indruk van ons kleine mensje. Maar we kregen nog een extraatje: ik ben al 14 weken zwanger! De bloeding die ik als ongesteldheid heb aangezien was dus een andere bloeding (innesteling, gebroken vaatje oid) Dus ik ben ineens door de drie maanden heen! Wat betreft testen, ik zag hier en daar wat langskomen. Voor ons is de beslissing al genomen. Het kan namelijk niet meer, ik ben al over de 12 weken heen Wel heeft de vk gekeken naar de nekplooi en het neusje, en dat zag er goed uit. Is niet zo secuur als een meting, maar een indicatie. Wij waren nog aan het twijfelen, maar dat hoeft dus niet meer. Het verklaart allemaal wel waarom mijn buik zo begon te groeien. Maar eigenlijk hoor ik dus niet meer bij jullie thuis, ik ben ineens 20 juni uitgerekend! Maar blijf toch wel een beetje hier hangen hoor, net als Angie
Wauw, dat is gaaf zeg, opeens 2 weken erbij, wat leuk! En tsja, ergens ook wel fijn dat je de keuze niet meer hoeft te maken, geeft ook wel wat rust toch. Toen ik de meting had en ze vlos zei dat het een mooi nekplooitje was, vond ik het stiekem al best eigenlijk. 20 juni is ook een mooie datum, eerste dag van de zomer!
En aangezien ik niet altijd even handig ben, je ziet de flits omdat ik een foto van een foto heb genomen (kon thuis niet inscannen en wilde mijn ouders ook een kiekje sturen!) Juud, het is zelfs 3 weken erbij! Ik kwam er pas bij 6,5 week achter dat ik zwanger ben, dus eigenlijk heb ik de eerste drie manden in twee weken gedaan, haha!
Marlous, het wordt steeds mooier! haha. Lekker hoor, 3 maanden in 2 weken. Mooie echo ook! Grappig, jij en Angie gaan waarschijnlijk als eerste bevallen, spannend idee wel....
Marlous wat super zeg!! zo 3 weken er bij!! en mooie echo hoor!! Juud, haha, een kikker, wel leuk gevonden! Ik heb vanmorgen he ziekenhuis gebeld, mag morgen naar de gyn! Heb geen buikpijn meer, wel af en oe zo'n zeuren gevoel, maar had zaerdag toch echt serieuze krampen Alleen als ik bloed zou gaan verliezen mag ik meteen komen, maar dat verwacht ik niet hoor. HIer ook geen nekplooimeting, bij de andere 2 ook niet gedaan en die zijn gezond