Frummeltje, mooie echo!! Ook wij hebben vandaag een echo gehad. Zag er prachtig uit, baby is al bijna 6 cm. En zoooooo mooi!! Haha. Al helemaal af, handjes en voetjes gezien, vingertjes geteld, kaakje gezien, hartje zien kloppen. I'm in love...
helemaal mee eens. Mijn 2 mannen eten ook alles mee en als ik sushi maak, dan roepen zij het hardst om nog een stukje
Over zalm gesproken!!! ik heb hier een kilo gerookte zalm als kerstpakket gekregen!! dat wordt smikkelen!!
nina wil geen spelbreker zijn meid.. maar je mag toch geen voorverpakte gerookte zalm?? bedankt! mooi he! sucre wat fijn dat jullie echo ook helemaal goed was! helemaal verliefd he haha
hoi allemaal, dank voor jullie felicitaties! ik heb nog niet alles nagelezen, was na de echo wel even in shock en kon geen zwangerschapspagina etc meer zien.. inmiddels beginnen we allebei het besef te krijgen dat we echt 2 kinderen krijgen, hebben de tweede vandaag ook aangemeld bij het kinderdagverblijf en langzaam aan komen de betere nachten ook weer terug, zonder gepieker hoe we het allemaal moeten gaan doen straks Mijn vriend was trouwens meteen enthousiast toen hij de echo zag en hoorde dat het een tweeling was. wel grappig, aangezien hij altijd degene was die eigenlijk geen kinderen wilde.. aan iedereen die nog de eerste echo moet krijgen, SUCCES!!
Zo ik ben weer veilig thuis. Wel na 2x vast staan in de sneeuw en een openwaaiende achterdeur maar we hebben het weer overleefd Hormonen slaan hier, net als bij Levi, behoorlijk op mijn darmen. Vrijdag liep ik leeg, heel het weekend niet geweest en vandaag lukt het weer niet. veel krampen enz. Heel vervelend zo op het werk Belliebel.dat verschilt natuurlijk per kind. Als je een kind hebt met gevoelige darmen weet je dat je met bepaalde dingen moet uit kijken Jac, nee misselijkheid was vandaag gelukkig weg, alleen een keer toen ik te laat was met wat eten Hoe voel jij je ? Lief zo'n telefoontje van oma Marlous, ow wat super zeg dat je zo opeens naar voren gezet wordt ! En idd blijf maar lekker kletsen hoor Mooi echo Frummel, super mooie echo ! Bekkeninstabiliteit Had het bij Levi en Milou. En voel het nu weer. Probeer dus zoveel mogelijk rust te houden maar vrees het ergste voor de komende maanden
Nina: wat fijn dat je je steeds beter voelt! Emav: jullie zijn er dus al een beetje aan gewend, super! hoe reageerde jullie familie? Frummel: wat een geweldig mooie foto's!! super!! Kaatje: heb je helemaal geen sterkte gewenst vorige week rond de dag van Milou, sorry!! Hoe gaat het nu met jullie? HIer nu weer een poosje steekjes in mijn onderbuik Voel een beetje als indalingsweeen, maar dat kan natuurlijk niet, maar zo voelt het. bah, toch wel spannend hoor! Mijn man zijn collega vertelde vanmiddag dat ze een miskraam gehad hebben met 9 weken afgelopen zondag En zijn oude collega waar we prive ook contact mee hebben hebben een mk gehad me 11 wk. Ben best een beetje bang! heb gisteren nog wel het hartje gehoord maar toch.. mijn man is ook helemaal in de zenuwen.
Zonnebeertje, ik zou als ik jou was gewoon de VK bellen hoor! Die mensen hebben er voor geleerd, als ze niet willen dat je gebeld had, hadden ze maar een ander vak moeten leren! Mja zo denk ik er dan over. Wanneer had jij nou weer een echo? donderdag? Komt allemaal best goed meid! Probeer niet teveel rare dingen in je hoofd te halen. Je hebt het hartje gehoord en das goed toch! Die steekjes horen er gewoon bij, ik heb ze ook hoor! Denk echt dat dit de banden zijn en het oprekken van de baarmoeder. Dikke knuff!
@ nina: voorverpakte vis mag idd niet. Wil ook geen spelbreker zijn net als frummel! De listeriabacterie kan erin voorkomen. Dus hop naar de vishandel toe en lekkere verse zalm halen. Hier doe ik dat ook regelmatig hihi. Lekker op een broodje met sla, dressing en dan een heerlijke plak zalm erop. Jummie! Jammer dat de visboer nu niet open is, want had er zo heen gereden hihi.
Dank je Bellie! Dus jij hebt het ook? Ik herken het niet van de vorige keren, daar had ik meer rond de 8 wk ongeveer krampjes. Ik ga moet morgen om 11:15 in het ziekenhuis zijn!
Zonnebeertje, geeft niet hoor. Gaat hier eigenlijk wel goed. Zijn wel dubbele dagen. Hebben beide ook niet echt een kerstsfeer ofzo. Verder vinden we deze zwangerschap natuurlijk erg spannend maar staan er op zich positief in. Die steekjes herken ik ook wel hoor. Herken het hier als het groeien van je baarmoeder,maar moet zeggen dat ik deze keer ook wel meer last van buikpijntjes etc heb vergeleken bij levi en milou Vanacht had ik mijn eerste miskraamdroom. Had bij Levi bijna iedere maand wel een keer een droom waarbij ik steeds op een andere manier mijn kind verloor. Deze keer storte er een vliegtuig in mijn wijk neer, waardoor ik niet weg kon en te laat kwam bij de gyn voor een echo en toen begon ik bloed te verliezen. Heel irritant die dromen
heb hier gigantische last van me rug, dat baart me ook zorgen. Denk zelf dat het toch iets van BI is, iets anders kan ik niet verzinnen. Die steekjes, krampjes kunnen ook nog heel goed je darmen zijn. Mijn stoelgang is hier nogal erg wisselend. De ene dag ren ik bij wijze van naar de wc en daarna kan ik weer dagen niet. Als ik dan al een paar dagen niet geweest ben kan ik zo'n enorme kramp krijgen, dan denk ik ook: oh, het zal toch niets met het kindje te maken hebben. Daarna zakt het weer weg en pas ergens halverwege de middag komt de grote boodschap er een keer uit! Mja, misschien ben ik dan heel erg nuchter, maar ik heb ook simpelweg gewoon geen tijd om er over na te gaan denken of het wel of niet goed zit. Hoor het hartje via de angelsound (wat me erg gerust kan stellen hoor), voel me verder goed (op de rugpijn en peesontsteking na), en zolang je geen bloed verliest hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Maargoed, wel erg fijn dat je morgen voor controle in het ziekenhuis mag zijn. Je zult vast zien dat de kleine ukkepuk het goed maakt daarbinnen, en dat je je vast voor niets zo druk hebt gemaakt. Geniet er nou maar lekker van, je hebt immers 1/3 van de zwangerschap er al opzitten hihi.
Oh kaatje, verschrikkelijk die dromen, hier ook 1 die van die rotte dromen heeft. Als je dan midden in de nacht wakker wordt van zo'n droom, slaap je de hele nacht niet lekker meer.
bapsie hoe was het vandaag bij de fysio? juud. ach geef je kleine een beetje krediet haha. lijkt toch op een kikker (in het begin dan haha) Wel ontzettend lief hoor. marloes. wauw 14 weken al. super toch. Wel super fijn dat je echo goed was. Succes met stadten! Altijd leuk om te doen. toch. zonnebeertje. Wat vervelend voor je. Ik zou ook even bellen met je vk. Al is het om een klein beetje je zorgen weg te nemen zodat je nog een beetje slaapt vannacht. Succes morgen bij de gyn. Belliebel. oei vervelend van die pijn in je rug en benen. Ik hoop voor je dat het geen bi is. wel slim om het even aan te geven bij je vk. en ik wil geen pessimist zijn hier. Maar volgens mij doen ze pas met 20weken echo zeggenwat het is. Tenminste als de kleine meewerkt. Wupje. oh oh dat worden geen frietjes meer. hihi frummel. wauw mooie echo hoor! haha krijg bijna medelijden. word wel een hele lange piemel hoor! nina. wat fijn dat je je beter voelt. welkom terug. sucre gefeliteerd met de goede echo. Blijft leuk he die piekmomentjes naar de kleine. emav. kan me wel voorstellen hoor dat je geschrokken bent. Maar heb er vertrouwen in. Komt allemaal goed. Straks 2 mooie (tandenloze) lachjes die naar je lachen en jouw dag kan niet meer stuk. Gefeliciteerd nogmaals. kaatje. wat vervelend dat je al last krijgt van je bekken. Je moet nog zo lang. Hoop dat het binnen de perken blijft. En ik voel me wel goed. Dank je wel. enkel erg moe. maar geef dat ook de schuld aan de gebroken nachten (dromen).
Haha, iedereen gisteravond lekkere trek?! Marcel smste om een uur of 9 of ie na zijn werk nog even langs de mac moest. Lekkerrrr!! Kipnuggets en een flurry gehad. Juud Haha, geweldige uitspraak van je dochter! Ze had dus een echte foto van een baby verwacht en geen kikker. Moest je nog je best doen om het uit te leggen ook zeker? Marlous Wat goed zeg, dus ineens al 14 weken. Dat is nog eens opschieten. Jac Wat lief van oma! Frummel Wat een prachtige foto's zeg! Echt al een mensje he? Sucre Gefeliciteerd met je goede echo! Emav Haha, grappig dat je vriend het meteen wel zag zitten, 2 kids in 1 keer. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er eerst aan moet wennen en toch wel even wakker ligt. Geeft niks en uiteindelijk red het zichzelf wel wanneer je in de situatie zit. Zonnebeertje Wat een naar nieuws zeg, de mk's. Kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Succes morgen bij de gyn! Jeetje zeg wat ben ik moe. Moest vandaag de hele dag werken maar halverwege de middag zakte ik echt in. Straks maar vroeg op bed.
@frummel & Sucre. Fijn dat het een goede echo was @rauw vis en jonge kinderen.. Ik gaf mijn dochter ook gewoon haring en rauw vis. Vind ze heerlijke en is ook gezond ook. @bekkeninstabiliteit.. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel last van mijn bekken gehad, liep ook bij de fysio en moet eerlijk bekennen dat ik nu al wat meer last heb van mijn lichaam en rug. Klopt het dat je bij de tweede wat meer last van je lichaam heb? Een meer beurs gevoel? Steken heb ik ook, en soms een heel raar gevoel in mijn buik als ik te snel beweeg. Moet zeggen dat ik me vandaag het minst goed voel. Ben ontzettend moe, duizelig en wagenziek gevoel brb..
Net alles bijgelezen, maar niet op kladblok bijgehouden waar ik allemaal op wilde reageren, dus nu weet ik de helft al niet meer ... effe uit m´n hoofd dus maar! Frummel, wat een mooie echo! Je kan al supergoed het snuitje zien! Haha, die mannen zien ook overal een piemel in he ! Sucre, fijn dat je ook een mooie echo gehad hebt! Juud74, heb helemaal dubbel gelegen om die kikker-opmerking van je dochtertje! Geniaal! Bellie, wat een heftig verhaal van je zusje zeg...was er helemaal stil van. Ik weet vanuit mijn werk in het ziekenhuis op de kinderafdeling ook wat zo'n kind met een gezin kan doen, al is er op je werk mee te maken krijgen nog altijd heel anders dan dat het je zelf overkomt. Dat speelt bij ons ook zeker mee bij het maken van onze keuze. Ik vond dat Juud74 het heel goed omschrijft, zo denken wij er precies over. Marlous, wauw, ineens 3 weken cadeau! Sta je ook even raar te kijken als je ineens zo'n "groot" minimensje in beeld krijgt! Emav, fijn dat je inmiddels wat aan het idee van een tweeling gewend bent geraakt. Het lijkt me heel gaaf, maar ook wel heel heftig! Jac, wat een lief belletje van je oma! Marleen, door jouw schuld heb ik nu zin in Mac ! Zonnebeer, succes in het ziekenhuis morgen! Nou, mijn geheugen valt me toch nog niet tegen haha! Vandaag ben ik bij de gyn geweest. De ene cyste was al helemaal weg, de andere was nog 3x3 cm. Volgens haar gewoon een corpus luteum cyste, niks om me zorgen over te maken (deed ik al niet echt). Verder hebben we lekker naar de baby zitten gluren! Hier even een echo fotootje, baby lag lekker op zijn duimpje te sabbelen, zo schattig en ienimini!