@ frietje kapsalon & kippeboutjes, eet smakelijk! Ik heb net een bord tomatensoep op en een broodje knakworst. @ sneeuw. Ik heb in de schemer nog even een half uurtje met de hond gewandeld, hij rende van het pad af en verdween vervolgens helemaal in de sneeuw zat meneer daar in een volgesneeuwde greppel wat je door de wind en stuifsneeuw niet kon zien! Het is maar een kleine russell en had dus best wat moeite om er weer uit te komen, en ik maar lachen @ drinkwaterflesjes, het helpt ook om een deken over het hok heen te hangen en dus hangt deze dan ook over de drinkfles. Door de warmte in het hok te houden heb je ook minder snel bevriezing. (druiven)suiker is wel beter voor je konijn dan zout! @ angiebaby, goed van je dat je de vk even gebeld hebt. Ik hoop dat je er wat geruster op bent nu.
Hallo meiden, Nou hier ook de hele ochtend mega sneeuwstorm. Om 12.00u dacht ik wel even naar de stad te kunnen rijden.. Jeetje wat een hel, ,had ik nooit moeten doen! Gelukkig geen ongelukken gebeurd.. Maar wel super super mooi al dat sneeuw! @ Angi: Zal vast gesprongen adertje zijn.. Begrijp wel dat het je onzeker maakt! @ MVN en die ander (weet naam even niet meer): Super dat het bij jullie toch goed zit Ik heb net de film komt een vrouw bij de dokter gekeken.. Pfff echt zoo zielig!!!! Net de kat gepoept op de bak, terwijl vriendlief net weg is Stinkt mega erg nu.. blegh
mamatien.zielig is die he. heb het de hele film droog kunnen houden tot het moment dat ze afscheid nam van haar dochtertje bak buiten zetten iig niet zelf verschonen
heeey meiden wat lief dat jullie zulke geruststellende woorden zeggen t gaat goed!voel me borsten goed en voel me nog echt zwanger heb de hele dag niks meer verloren alleen dus dat van vanmorgen en nu net was t ieniminie donkerbruine afscheiding dus dat betekend dat het weer geheeld is!!!!!! ben tot nu toe blij en hoopdat t dus echt doorblijft gaan zoals t nu gaat. en het gevoel dat ik in me buik heb is groei pijn zei ze
je hebt ook van die speciale zakjes die je om het waterflesje kunt doen, een soort van thermo ding Ik deed zelf vroeger altijd een schepje suiker onderin, hielp ook wel.
@ Kaatje: Nou dat vind ik knap van je, ik heb zowat de hele film gehuild haha! Bak kan ik niet buiten zetten, want dan kunnen de katten hun behoefte niet meer kwijt, en niet zoveel zin dat ze het in huis doen.. Heb de deur maar half dicht gedaan en geurkaarsje aangestoken.. Nu ruik ik het gelukkig niet meer! @ Angie: Zie je wel, het zit echt wel goed . Heb je de vk nog gebeld?
Dat kan ook Ben zo blij dat wij een kattenluik hebben. Vind die kattenbak in huis echt zo vies. Zeker met kinderen.
he dames. Heb vandaag ff niet zo zin om alles terug te lezen. Sorry voel me erg eenzaam zo zonder kindjes. en dan al die leuke verhalen over de voorbereidingen voor pakjesavond. Angiebaby fijn dat het bloeden weer opgehouden is. Toch weer een hele geruststelling he. Nou weer lekker verder genieten. Jeluna beetje gevoelige buik heb ik ook hoor. Niet gelijk druk maken. Zit vast helemaal goed. Nou IEDEREEN FIJNE SINTERKLAASWEEKEND!!!!! volgend weekend doen wij ons sinterklaasfeestje inhalen. Kids zijn nu bij opa en oma en mochten gister al hun schoen zetten. belde vanoochtend al. Mam mijn schoen zit helemaal vol snoep (bedankt opa en oma). We hebben via internet (ooh wat is dat toch handig af en toe) nog snel wat kado's voor de kids besteld en laten bezorgen. En opa en oma hadden ook nog kado's gekocht omdat ze het zo sneu vonden. Dus de kids hebben wel een leuke sinterklaasavondje met een berg met speelgoed. Straks willen ze volgend jaar niet meer eens bij papa en mama sinterklaas vieren. bij opa en oma kregen ze veel meer.
Dat is idd wel fijn aan internet, dat je zo iig nog iets kan regelen voor ze .Maar kan het me voorstellen hoor dat je ze mist. Je jongste is wel thuis toch ? knuff
Dank je wel kaatje. Ik heb er nog 2 aan boord. Dus gaan daar maar leuke dingen mee doen. Morgen naar de kerstmarkt in regensburg. en hier ligt ook een berg met sneeuw dus slee maar meenemen..
@ Kaatje: ja ik vind kattenbak ook vies.. maar woon 3 hoog, dus kan niet anders. Nu staat de kattenbak in de extra slaapkamer, straks als de kleine er is moet die dus naar de woonkamer.. Daarr zie ik wel tegenop.. Zekerr als die kleine straks kan kruipen.. moet er niet aan denken dat ie in de bak gaat graaien.. Maarja, zien we dan wel weer! @ Jac: Kan me voorstellen dat het naar is als je kindjes er niet bij zijn. Btje rare vraag miss, maar waar ligt Regensburg?
mamatien. wordt gewoon van het begin af aan (zodra hij/zij gaat kruipen )duidelijk maken dat dat vies is. En natuurlijk altijd poepvrij houden want het gaat een keer gebeuren dat je even naar de wc/keuken etc bent en hij/zij in de bak zit ( bah krijg al kippenvel bij het idee )
oei moeilijk te zeggen. Tussen nurnberg en Passau. In zuidoost duitsland. Deelstaat Beieren. boven munchen. hihi meer weet ik niet. Ook het begin van het BEVAARBARE gedeelte van de donau. een heel eind weg dus.
*zwaaai* drukke avond gehad hier met visite(nog geen sinterklaas hoor) maar ben echt kapot nu! kom alleen even gedag zeggen, heb niets bijgelezen en ik zal er morgen ook niet zijn dus bij deze: HOIIIIII! Fijn weekend dames!
Hier een beetje zeurende buikpijn. Had anders vandaag ofzo mijn ongi moeten hebben dus misschien dat het daar door komt.
Ik reageer eerst nog een beetje op de verhalen uit deel 1 Juud Ik heb bij Jara pufcursus gedaan, maar dat ga ik deze keer echt niet doen! Als er inmiddels iemand anders zou zijn die de les gaf dan zou ik wel weer gaan (voor de gezelligheid) maar aangezien hetzelfde 'geitenwollensokken-mens' met zo'n 9 kinderen nog steeds de les geeft ga ik maar iets anders doen denk ik. Moet nog even kijken wat ik wil gaan doen, misschien wel Yoga of zo. Marlous 8 en 9 pond!!! Jeetje, Jara woog 2800 gram Zonnebeertje Wat vreselijk voor je collega zeg! En knap dat ze het wel willen voldragen, dat zal niet makkelijk zijn/worden. Mijn zusje is ook geboren met een open ruggetje, maar heeft daarbij erg veel 'geluk' gehad. Ze kan gewoon lopen enz. Heeft wel wat problemen met haar blaas en altijd rugpijn, maar verder kan ze goed functioneren. Zo zie je maar weer dat het veel erger kan.... Pinkeltje Wow, dat is nog eens bijzonder nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!!!! Jac Schattig he, die eerste stapjes!! MvN Gefeliciteerd met je mooie echo!! Fijn dat alles goed is meid! Frummel Fijn weekend!! Hier ligt ook redelijk wat sneeuw, voornamelijk van vanmorgen/vanmiddag. Vanmorgen met Jara naar de super gewandeld, Sinterklaas en zwarte piet waren er. Onderweg (heen en terug) ook nog 2x een sinterklaas met pieten tegen gekomen, waar Jaar ook pepernoten van kreeg. Natuurlijk moest ze het allemaal zelf vasthouden, heb in de super maar even een zakje van de groente gepakt. Vanmiddag zijn we lekker in de sneeuw geweest, al vond ze het al snel te koud geloof ik, dus maar weer naar binnen. Gelukkig wel wat mooie plaatjes kunnen maken, hoop dat er 1 leuk is voor de kerstkaarten. Welterusten en tot morgen !!
Mogge. Brakke nacht. Heb van 03.00 tot 07.00 wakker gelegen. Kon mijn draai niet vinden,misselijk, buren die thuis kwamen etc.
@angiebaby: fijn dat je nu geen bloedverlies meer hebt @MVN: geweldig nieuws dat je beebje het prima doet! @Syboena: Welkom. Toch wel heel fijn na zo'n lange onzekere periode dat je eindelijk hier kunt komen kletsen @jac..echt naar voor jullie dat je niet thuis kunt zijn nu. Fijn dat opa en oma het zo goed proberen op te lossen voor de kids. Mooi is dat die eerste stapjes. Nu kan je kleintje zijn wereldje nog verder verkennen @pufclub: ik heb zwangerschapsgym gedaan. Never nooit meer! Ik heb er niets aan gehad. We hadden een vreemde vrouw zonder humor. Denk er nu over om Yoga te gaan doen om wat meer rust en vertrouwen in mijn eigen lijf te krijgen. (vorige bevalling was echt niet grappig.. @Sint: gisteren zijn de Souders geweest. Heerlijk liedjes gezongen tot er op het raam gebonkt werd en er flink wat pepernoten door de hal vlogen.. (manlief werd wel heel snel zo in de kou) Vandaag nog naar mijn moeder. Daar komt Sint met zijn pieten even op bezoek. Hoop dat mijn neefjes dit jaar niet bang zulen zijn. Vorig jaar bleef de oudste mijlenver bij hem vandaan.. Iedereen nog een fijne Sint gewenst! Ik ben er weer op woensdag i.v.m. studiedagen