Hallo meiden Ik mag me nu ook hier aanmelden. Ik was eigenlijk een augustus mama maar bij de echo van vorige week bleek ik toch verder te zijn, ik ben 9 juli uitgerekend. IK zal me even voorstellen, ben bijna 30 jaar en we hebben een prachtig dochtertje van 2,5 jaar. Door de vorige bevalling kon ik niet zwanger worden, maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt. En zijn we enorm blij. Vanaf het begin ben ik de hele dag misselijk, net zoals mijn vorige zwangerschappen (heb ook 2 mk's gehad). Gisteravond de schrik van mijn leven gehad, opeens stroomde het bloed langs mijn benen. Na een tijdje het zh gebeld en ik mocht gelijk komen. Gelukkig is (nog) alles goed met de kleine. Ze konden de oorzaak van het bloedverlies niet vinden. Nu nog wel enorme buikpijn, maar bloedverlies is minder. Dinsdag weer een echo. Ik ga proberen mee te lezen zodat ik jullie ook een beetje leer kennen.
Jee meis schrikken zeg als je dan ineens bloed verliest Hopelijk een gesprongen vaatje. In elk geval gefeliciteerd en welkom hier!
Nooky, spannend meis Wupje, een rustig avondje alleen met hubbie dus. MNM, welkom en gefeliciteerd. Jeetje wat schrikken. Hoop dat het bloed iig niet bij de beeb vandaan komt en je dinsdag weer een mooie echo krijgt
vakantie weten jullie al of jullie nog ergens heen gaan ? Wij willen in de eerste week van mijn verlof ( 10 juni ) nog een weekend/midweekje met zijn drietjes weg. Even genieten van elkaar en Levi alle aandacht kunnen geven. Wel in een bungalowpark hier in de regio ( aan het strand ofzo ) . Wil iig niet uren rijden van huis zitten als ik 34 weken zwanger ben
Wat een goed idee! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht dat ik nu buiten de schoolvakanties weg kan, haha muts die ik ben. Ik denk dat ik ook ga kijken of we dan nog iets aan zee kunnen boeken. Mits we niet in een verhuizing zitten.
wupje darom wil ik ook niet zo'n ding ben al zo onzeker en daarom doet de verloskundige iedere 2 weken de controles bij mij (hartje luisteren enzo)inplaats van iedere 4 weken zodat ik gerust gesteld word. lieverd rustig aan komt goed ik zie hele goede berichten over goede echos jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wij gaan niet op vakantie.......geld nu hard nodig voor de babykamer en noem maar op hihi. en als het een makkelijk kindje is en ik voel me ook goed gaan we misschien wel lekker een paar dagen naar centerparcs of zoiets rond sept oktober
Wat gaan de dames eten vanavond? (of nu?) Ik ga wat stokbroodjes in de oven gooien en daar broodjes gezond van maken. Ook nog een focaccia en een calzone broodje in de oven en smullen maar. Vanavond nog een dartwedstrijd als het niet te glad is buiten anders ga ik geen risico's lopen.
Welkom MNM! @vakantie, ik denk dat wij misschien nog een weekje weg gaan in september ofzo. Eindelijk een keer in het laagseizoen
wij gaan aardappelpartjes met kruidenboter en schil uit de oven eten. man eet gewone sla. ik maak tomaatjes komkommer met rozijntjes,en blokjes kaas en een dressing. en een schnitzel
veel goede berichten van goeie echos voorbij zien komen @mnm welkom hier ! @vakantie hier ook miss in nl een weekendje weg. @eten wij hebben lekker slastamp gegeten.
Hier een beetje last weer van mn long, en t straalt weer uit naar onder mn oksel.. ik kijk t even aan ( heb in mei met een longembolie in het zkh gelegen ) Weet iemand mocht t weer zo zijn of dit kwaad kan voor de baby?
MNM: welkom meis! dat is schrikken zeg.. ik heb dat bij mijn zoon ook gehad.. lag ineens een enorme plas bloed op de grond en heel me broek was doorweekt(op het werk, erg charmant) was gelukkig niets.. @alecto: heb dat kreng bij declan gehad, je hoort er niets mee! ja als er buiten de bus voorbij kwam hahaha verder enkel ruis! @optimel: Declan heeft altijd een enorm eet probleem gehad. Dit gaat nu een stuk beter en wij zijn al dolblij als hij iets wilt drinken en eten. vroeger kregen kindjes melk rechtstreeks van de koe, onze opa's en oma's hebben daar ook niets van gekregen. vind het erg overtrokken allemaal maargoed dat is mijn mening @baby niet horen met angelsound: soms weten ze zich ineens enorm goed te verstoppen @baby voelen: Ik voel sinds een paar dagen plopjes, vooral 's avonds. ben ervan overtuigd dat het niet mijn darmen zijn. zit erg laag en ik herken het van declan.. Tijdens de echo voelde ik het ook precies op het moment dat we de beeb zagen schoppen vriendlief is nu jaloers.. hij wilt ook baby voelen @eten: wij hebben pasteipan op heeeeerlijk! @mvn: het zal voor jou gevaarlijker zijn als voor de kleine.. maar blijf er niet mee lopen meid.. laat het zo snel mogelijk nakijken want je weet maar nooit! hoop dat het niets is natuurlijk! @kaatje: prachtige echo foto's meid! echt helemaal super! Ego: morgen ben ik 12 weken!!!!! echt een mijlpaal na de miskramen ik weet heel goed dat er nog steeds vanalles kan gebeuren maar de kans wordt steeds kleiner en dat maakt me toch errug vrolijk! nu op naar de volgende mijlpalen 16, 20, 24, 28, 32, 37
vergeten: bulldog hele fijne dagen meid!! vakantie: tsja geen idee.. normaal zijn we van de verre reizen.. azië, mexico, zuid amerika.. zie ik niet zitten als ik zwanger ben misschien egypte lekker ultra all in?
alles was goed bij de gyn!! het spreekuur liep echt een ur uit.. Vanmorgen kon ik het hartje ook niet vinden,pfff,dan ben je wel even in paniek hoor! Maar een prachtig kindje gezien!!!!