@zonnebeetje in het begin is het altijd moeilijk.. alles regelen eigen dagritme zoeken en maken enzo... en moet zeggen dat, dat nog wel het zwaarste is... en na een drukke dag vind ik het heerlijk om even geen gezeur aan me hoofd te hebben zeg maar...
Ik vind de babyperiode heel makkelijk. Dan heb ik het over de eerste 2 maanden. Rond 12 weken zijn we bij Dinand echt een schema gaan maken. Werd hij 's morgens wakker dan was het flesje, in de box spelen en daarna slapen in zijn bedje. Zo ging het eigenlijk de hele week door. Hij was gelukkig heel makkelijk als baby en nu nog! Later kwam het fruithapje erbij kijken en bleef hij steeds iets langer wakker. Dat ritme is er vanzelf ingeslopen. Vind de periode heel lastig dat ze zelf nog bijna niks kunnen, maar al zoveel wel willen doen.
Mogge brakke nacht. Kimm , jeetje heftig. heb even geen tijd om terug te lezen,maar begrijp dat je je man/vriend aan de kant hebt gezet en het alleen gaat doen ? Respect ! Hij was er verdorie zelf ook bij toen je zwanger werd. moet hij zijn verantwoordelijkheid voor nemen Sjantalle. mooie echo !
@kaatje laten we het erop houden dat hij wilt dat ik een abortus doe. Goede morgen iedereen Hier vandaag een drukke dag... heb besloten om me hele huis schoon te maken en te veranderen... tis nu half 9 ben benieuwd hoelaat ik ben en hoelang ik het volhou hihi
Goeiemorgen! He, lekker zeg, heb even wat tijd voor mezelf. Jara heb ik net naar de gastouder gebracht en straks maar even de stad door. Vanmiddag op het werk nog een kerstborrel voor de ouders, maar daarna heb ik lekker 1,5 week vrij! Kimm Wij willen ook niet weten of het een jongen of een meisje is. Dat is inderdaad wel lastig met kleertjes kopen enz, maar als de visite komt dan nemen ze toch wel spul mee in de kleur die dan van toepassing is Fijne dag allemaal!!
Hè meissie toch! Wat bezielt hem om zo over het leven in jouw buik te willen beslissen!! Sterkte hoor! Ga je bij hem weg of proberen eruit te komen?
@ marleen ik zit in twijfel of ik het wil weten of niet. vind de kleertjes bij prenatal beetje tegen vallen en bij V&D heb ik al redelijk wat kleertjes zeg maar. @marloes Ja kan nu niet gaan stilstaan en maar afwachten enzo. zal ook gewoon gezond moeten doorleven voor de rest van de kinderen en voor de baby en ook voor mezelf zeg maar... @skatje ik denk niet dat hieruit is te komen. krijg opmerking naar me hoofd over dat ik hem erin heb geluisd en dat ik bewust zwanger ben geworden. dat hij ervoor wilt zorgen dat ik een miskraam krijgt. gewoon die opmerkingen zorgenver wel voor dat ik hier niet uit wil komen zeg maar. hij is nu bij zijn ouders en daar blijft hij maar. wat hij doet moet hij nu zelf weten. maar zonder mij in zijn leven. ik denk namelijk niet dat als er een indictie zou zijn dat het goed komt dat er op een goede en harmonie geleefd kan worden als hij in een huis leeft met een kindje van hem dat hij niet wilt. denk ook niet dat ik dat zelf namelijk kan. erg lastig maar hij zal eerst aan zichzelf moeten werken voordat er gepraat kan worden.
Zo dat is niet niks! Daar zou ik ook niet uit willen komen denk ik. Zijn je andere kindjes ook van hem?
@ skatje ze zijn nu bij hem om te logeren. Ze wouden graag bij opa en oma logeren. Prima Als ze het maar gezellig hebben. @marloes Dezelfde vader . Ticho en Ivy waren gewenst (ticho ongepland maar zeer gewenst, ivy was gepland) en baby is ook gewoon van hem en ongewenst voor hem helaas.
Jeetje zeg, ben echt flabbergasted!! Dus hij laat als het ware zijn hele gezin stikken omdat hij nu heeft bedacht dat hij dit kind niet wil! Nou lekker dan. Ik ben benieuwd hoe hij zijn jongste straks gaat uitleggen dat ticho en ivy wel welkom zijn en hij/zij niet. Gatverdamme wat een kerel! Ik vind het wel superstoer hoe goed jij je houdt en hoe je hiermee omgaat. Mooi om te zien hoe duidelijk je voor je kindje kiest!
oooh kim wat erg. Ik wou er al niet naar vragen. Vond het niet mijn zaken. Had zoiets van je verteld het wel als je het kwijt wilt. Maar wat ongelooflijk heftig. Wat erg dat hij je voor zo'n keus stelt. Hoop dat je er uitkomt. met je familie. (Wat ontzettend lief dat ze zo voor je klaar staan). of wie weet misschien toch nog wel met hem op een of andere manier. Heel veel sterkte! en dikke knuffels
Ik ben benieuwd hoe het straks aan ticho word uitgelegd. hij en zijn zusje zijn wel welkom maar de baby niet. terwijl dat wel zijn kindje is en hun broertje of zusje. ben eerder bang dat ticho die verandering niet zo goed zal snappen. we zien het wel even tegemoed. Ik mis hem wel. en hou wel van hem... maar mijn liefde voor me kinderen is groter dan voor hem...
lukatwo gefeliciteerd met je echo! super. hihi wij mogen niet weten wat het word?? jammer hoor. (denk zelf ook dat ik het niet vertel ) mnm. oei total ruptuur. Heeft dat nog consequenties voor deze bevalling? angiebaby gefeliciteerd, wat leuk dat je de kleine al kan voelen. wat super. (ben jaoers) kimm ik heb nog even verder gelezen. En tjonge respect hoe jij met de situatie omgaat. En noem mij maar hopeloos romantisch. Maar als je toch ooit nog terug wilt naar hem (of eerder hij naar jou) en jij wilt dat zelf ook!! dan wens ik jullie alle liefde toe. Tuurlijk worden er nu dingen gezegd die niet gezegd mogen worden. Helaas doet iedereen (tenminste ik wel) dat wel eens. Maar voordat ik een heel verhaal schrijft. Ik wil alleen maar zeggen. Lekker doen wat je zelf wilt. Met of Zonder hem. feit blijft toch dat je straks 3 kindjes met hem hebt. Je blijft altijd verbonden met elkaar. Je zal toch een manier moeten vinden om met elkaar samen te werken. heel veel sterkte. pppffftt ben moe. Wanneer houd het op?