@ fightforlove: veel plezier met de auto!! @ angie: wat leuk! dan krijg je zeker ook wel iemand die je kent? @ marlous: Ahh dat is lastig. maar bedenkt dat ieder kraamverzorgster anders is!! Ik moet het ook nog aanvragen. Vorige keer een nichtje van mijn man maar die werkt nu niet meer als kraamverzorgster en van mij hoeft zij ook niet te komen. Iemand hier die een geslachtsbepaling echo laat maken binnenkort?
Nina, hier ga ik niet speciaal een afspraak maken voor de geslachtsbepaling. Gewoon kijken of we met de 20wk echo iets zien
Meisjes, veel plezier de komende dagen! Fijne kerst en lekker genieten! Ik ben er volgende week weer bij, tot die tijd sta ik in de keuken
pff niet zoveel bijgelezen.. net kerstinkopen gedaan met een dreinzend kind, drama! Declan heeft volgens mij last van een sprongtje en dat uit zich vooral in overdag niet willen slapen en ´s avonds helemaal kapot zijn.. @kimm: meid, je gaat perfect met de situatie om. Meer kun je niet doen en meer moet je ook niet doen. Het is aan hem om zijn stinkende best te doen. Vervolgens is de keus aan jou wat jij hiermee doet Ik ben wel heeeel blij om te lezen dat je zo'n topwijf bent dat je alsnog voor de baby kiest! thumbs up!! Verder zag ik veel lekkere gerechten voorbij komen heeeerlijk! Noëlle moet naar de kapper, hihi succes! Ik ben echt zoveel vergeten, sorry meisjes! Ik heb nog wel iets grappigs te melden Ik zat vanmorgen beneden en vriendlief stond te douchen met kind in bad. Hoor ik ineens via de babyphone; SCHATTTTTT, Declan heeft in bad gescheten!!!! hahahahaha. kom ik boven. kind onder de poep, vriendlief had hem vast alsof hij iets besmettelijks had.. tsja nu moet je hem afspoelen en overnieuw wassen lief helaas mocht ik wel het bad schoonmaken hahaha
@ frummel gut dat je vriend dat nou niet even schoonmaakr hahaha wel erg grappig om dat te horen via de babyfoon haha. @geslachtsbepaling zeer zeker wel rond de 18 weken wil ik dat gaan doen dus over 6 weken ongeveer. ben wel erg benieuwd wat het geslacht is... heb een gevoel dat het een jongen is... maar goed had ik met ivy ook en toen was het een meisje... dus heb werkelijk geeeen enkel idee.... we wachten het gewoon af @ kerstrecepten heerlijk dingen langs zien komen
1e kerstdag ben ik aan het werk voor een cateringservice en 2e kerstdag ga ik lasagne klaarmaken vinden de kinderen lekker (hoop ik)...
Mèn Kimm wat een verhaal. Net als alle andere meiden hier ook veel respect voor de manier waarop je ermee omgaat. Dit gaat je niet in je koude kleren zitten. Ik weet niet of ik zo kalm zou kunnen blijven. Petje af! Heb jeje huis trouwens anders ingericht? Marleen ook bijna vakantie! Lekker vooruitzicht hè! Wij willen het geslacht wel weten. Wij zijn beide gewoon veel te nieuwsgierig. En ik wil graag gericht shoppen ze hebben zoveel leuke spulletjes. Lukatwo proficiat met de mooie echo! Jac nog zo moe hopelijk wordt dat gauw minder. Miffy fijn dat de nekplooimeting zo goed was! En zo speciaal je kleine hummel zo te kunnen bewonderen. Hier geen uitgebreide kookkunsten, 1e kerstdag steengrillen bij mijn ouders en zondags eten bij mijn schoonma. Dus een luie kerst voor mij Angiebaby balen dat je moet werken met kerst lijkt me geen lolletje. Marlous trouwen volgend jaar gaaf. Hier staat het ook nog op de planning maar ik wil het liefst voor de bevalling trouwen. En Curacao heerlijk daar wil ik ook wel naar toe. Oh en ik zie een heerlijk kersmenu langskomen dat wordt smullen! MvN hoe was het bij de internist? Je hebt wel pech hè meis. Umizomi, Oostenrijk en Portugal klink ook goed beiden. Geniet ervan! Oh Nina je maakt mijn dag weer goed, ik heb morgen een buffet op het werk en daar hebben ze altijd zulke lekkere gerookte zalm en ik baalde al dat ik dat moest laten staan. Maar als jouw vk zegt dat het mag! Jummie morgen lekker zalm eten. Boterham met leverpastei eet ik ook gewoon (wel 1 boterham per dag) MvN Noelle naar de kapper, show je straks een foto? Fightforlove veel plezier met je nieuwe toet. En avondeten is hier ook niet meer favoriet. Pretecho, ik denk ook niet dat ik vriendlief zover krijg. Maar ik ga het wel proberen. Miracle fijn dat je minder misselijk bent. En een groeiende buik, hier ook leuk hè. Na de kerst mag hier iedereen het weten. Veel plezier bij de 2e echo. Die heb ik vandaag gehad zo gaaf! Frummel lekker poepverhaal hahaha! En hij ruikt nu weer als een roosje! Zo nu heb ik volgens mij iedereen gehad. Wij hebben vandaag onze 2e echo gehad. Zoooo gaaf! En bewegen dat ie deed. De echoscopiste vertelde dat ze niet zo vaak zo'n beweeglijk kind op de echo ziet. Ik zal alvast maar wat ritalin gaan verzamelen voor onze ADHDert, haha. Ik blijf het onwerkelijk vinden dat dat dansende beebje in mijn buik zit. Ik ben 2 dagen vooruit gezet en zit nu op 9,6 dus morgen 10 weken. Scheelt weer 2 dagen in uitgerekende datum.
gut dames ik heb toch wat meegemaakt!!! boodschappen gedaan bami voor vanavond gekocht... kom ik thuis bami weg!!! geen idee waar het is gebleven me wagentje was leeg en ik weet zeker dat het in de tas is gekomen... bami weg... was op de fiets en was lopend naar huis gegaan... zo stom... kan er nu wel om lachen heb nu maar eten besteld haha
Bedankt iedereen voor de lieve reacties. Moet zeggen dat ik me er wel rustig om voel. Me erover opwinden heeft geen nut misschien dat alleen me bloeddruk dan omhoog gaat maar verder schiet ik er niks mee op... gewoon door gaan en genieten van de kinderen en me eigen stekkie nu en van de zwangerschap.... das belangrijker dan een man
jaaaa tuurlijk een collega zij wil bij mij kramen en ik wil haar hebben dat moeten we beide wel aanvragen maar dan word het geregeld
bb mooie echo!!!!!! miffy fijn dat het goed is!!! over het geslacht wij willen lekker met 17 weken al een pretecho met geslachtsbepaling moeten we wel zelf betalen maar nou en?? dan zien we de kleine tenminste weer eens en we krijgen extra fotos ik kan niet wachten!!!!!over 4 weekjes