Op de echo gisteren was trouwens het geslacht (nub) te zien, dan gaat het een meisje worden We zullen zien over een week of 4!
Zo ik was blij dat het 5 uur was. Ferry was ook laat dus lekker ovenfrietjes gegeten. Eten met kerst Eerste kerstdag komen souders en mijn zusje hier. Hebben dan stofbroodje met kruidenboter vooraf, wraps als hoofdgerecht, en smoeder zorgt voor het toetje, zal wel ijstaart worden ofzo. Tweede kerstdag lekker met het gezinnetje thuis. Misschien Pizza ofzo. Vind het ook wel gezellig om samen te gourmetten maar is zo'n gedoe en je huis stikt 3 dagen na Miffy, een mooie echo dus Marlous, nee dat is zeker 2 uur rijden voor ons ( zeeland ) en de rest nog verder. Wil als ik 34 weken zwanger ben graag dicht bij huis blijven MVE, hoe was het bij de internist ? Levi moet ook nodig naar de kapper kraamzorg Ik denk dat het op zich niet zo aan het kraambureau zelf ligt,maar meer dat je het moet treffen met je kraamverzorgster. Je kan het geluk hebben iemand te hebben die goed op jouw grenzen let en graag haar handen laat wapperen. En je kan het ook treffen dat je iemand krijgt die het hoognodige doet en verder alleen maar aan je bed zit te ouwehoeren Geslacht heb over 4 weken weer een echo. ben dan bijna 14 weken ( spannend want dan zit ik behoorlijk richting het termijn waar het mis ging ) maar denk dat er dan nog niet heel veel te zien is. Dus zal dan rond de 18-20 weken worden Frummel, he bah. Levi poepte als baby ook vaak ik bad BB10. Heerlijk zo'n goede en mooie echo bewegende kindjes op echo's ben ik wel een beetje jaloers op hoor. Zowel Levi, Milou als deze beeb sliepen altijd tijdens de echo. Kimm, hoop ook dat je (ex)vriend deze dagen het licht nog gaat zien, en inziet wat hij allemaal weg gooit met dit gedrag van hem> Kan me voorstellen dat hij geschrokken is maar om dit soort dingen te gaan roepen gaat echt ff te ver. Wat vertel je tegen je kinderen, lijkt me dat zij wel merken dat papa niet thuis slaapt etc Zonnebeertje, ben benieuwd of het een meisje gaat worden
@ kaatje ze zijn gelijk met hem mee gegaan naar zijn ouders. Heb ticho al aan de telefoon gehad en gezegd dat papa hun over 3 nachtjes naar huis brengt en dat papa dan bij opa en oma gaat slapen. en dat begreep hij we hebben het er na kerst nog wel over.
@ allemaal hallo en zwaai zwaai weer want ik moet echt enorm strijken en het één en ander voor de kerst nog regelen...
Strijken is zonde van je tijd Adem in adem uit. Man ik weet niet hoe ik deze 6 maanden nog door ga komen hoor. Heb nu vooral last van 2 dingen. 1) geen geduld hebben en 2) mijn bekken. Dat is geen handige combinatie met een peuter die 1) vooral niet luistert en 2) constant wegrent kan ik je vertellen.
@kaatje ja ze zijn gewoon thuis gaan we het gezellig maken hoezo ongeduldig? Ik wil je peuter wel even lenen hoor Hoe gaat het met je bekken? Erg veel last van?
Had ik bij Levi en Milou* ook. Ik heb gewoon even geen geduld om tot 10 te tellen en alles tig keer te vragen/herhalen. Iedereen moet luisteren en wel NU ! Bekken is nu al een drama. beloofd nog wat. Bij Levi en Milou* begon het ook met 10 weken. Mocht toen niet meer stofzuigen, dweilen etc. Met 20 weken werkte ik halve dagen en met 30 weken nog maar 3 uurtjes,maar dat kan ik nu echt niet gebruiken aangezien ik een half jaar contract heb en niet net voor mijn verlof de laan uit gestuurd wil worden. Al had je dichterbij gewoond hij ik hem mooi komen brengen
Hallo meiden zonnebeertje: we zullen zien of het een meid is ik had ook gepost in dat topic en ze kon het niet zien maar volgens haar gevoel was het een jongen. Nu doet iemand die ik ken het ook en op de echo zelf(dus niet de foto van d echo op de pc) was het veel duidelijker te zien(meerdere foto's) en die zeggen allen een meisje.. we zullen zien @kaatje: oo wat rot zeg dat je al zo'n last van je bekken hebt! ga je ervoor in therapie? Ongeduldig, leuk he die hormonster hier gelukkig weinig last van.. enkel vreselijk moe Kimm: fijn dat de kids met kerst thuis zijn! Kraamzorg: ik ben het met kaatje eens.. je moet het maar net treffen met de persoon die aan je bed staat.. de kraamverzorgster bij declan was vreselijk.. praatte aan 1 stuk door en deed verder weinig.. ivm drukte was er geen ander beschikbaar. resultaat? als madam om 8 uur kwam hadden we alles al gedaan bed verschoont, baby in bad, gevoed, echt alles. dan schreef ze alles op, woog declan en was weer weg. uiteindelijk heeft dit er wel voor gezorgd dat ik echt gesloopt was na de kraamweek.. iemand had een nieuwe auto: sorry vergeten wie maar heel leuk! wat voor 1 is het?? mvn: hoe is het met de pijn in je long meid?? marlous: ik wilde iets tegen je zeggen maar ben het helemaal kwijt.. sorry BB10: mooie echo zeg voor die termijn! bij mij was het echt een vlek haha. gefeliciteerd! kwaaltjes: niet alleen moe, ook erg vergeetachtig en dat is super irritant als je normaal alles onthoudt! voor iedereen die ik vergeet, nogmaals sorry! is niets persoonlijks maar ik lijd momenteel aan alzheimer-light
voooor 8 uur alles al gedaan????je bent echt niet wijs sorry hoor ik had geeist dat ik een ander zou krijgen
@angie: we hebben echt gesmeekt om een ander maar ze waren heel duidelijk.. er was niemand dus we hadden pech. later ook een klacht ingediend en niets hoeven betalen plus een cadeaubon gehad. maarja je kraamweek krijg je niet terug.. ik ben ook echt niet iemand die over zich heen laat lopen
Eten met Kerst Mijn familie komt vrijdagavond hier eten. Mijn ene zusje neemt 2 pannen met soep mee, mijn ouders nemen aardappeltjes uit de oven, rollade en spruitjes mee. Ik maak kip, gehaktballetjes rijst en boontjes en mijn jongste zusje neemt het toetje mee. Zo is er voor iedereen wat bij en hoef ik niet voor al het eten te zorgen. Na het eten doen we altijd een kerstspel met kadootjes. Erg gezellig. 1e kerstdag heeft Marcel een middagdienst (die word 300% uitbetaald ) en 2e kerstdag gaan we 's ochtends naar mijn schoonvader en 's middags naar mijn schoonmoeder. Marlous O heerlijk zeg, naar curacao! En al druk met de voorbereidingen voor de trouwerij? Ik vond dat wel heel erg leuk hoor, je eigen trouwerij plannen. MvN He jakkes meid, goed dat je even bent gegaan. Hoe is het nu met je? Nina Tsja, zo heeft iedereen zijn eigen mening. En ook heeft iedereen het recht om zijn mening te uiten. Ik heb in dit topic geloof ik nog niet zo gezien dat er heftig gereageerd word. In sommige andere topics is dat soms wel het geval. Inderdaad heel jammer, sommige mensen zouden naar mijn mening wat voorzichtiger kunnen zijn met hoe ze dingen neerzetten. Maar ja, dat is mijn mening Oja, fijn dat je lekker van je zalm hebt kunnen genieten! En hier geen echo voor het geslacht, wij willen het liever niet weten. Frummel haha, lekker zo'n drolletje in je bad! Heerlijk he als de mannen het dan niet alleen afkunnen. Moet ik altijd rg om lachen. Toen Jara nog mini was en 's nachts een schone luier moest, kwam het wel eens voor dat ze ging plassen terwijl de luier af was. Tsja dan zat alles er onder en riep er hier ook iemand vanuit de slaapkamer: kun je me even helpen?? BB10 Heb jij ook bijna vakantie? Ik had vanmiddag echt het gevoel dat het vrijdag was. En mooie echofoto zeg! Je ziet echt de armpjes en beentjes. Zagen we bij onze uk ook, alleen ging ie toen weer met zn rug naar ons toe liggen voordat ze het beeld stil kon zetten. Strijken Vind ik ook zonde van mijn tijd, ik doe het dus ook eigenlijk noooooooit. Kaatje Rustig aan meid!
Frummel, balen zeg zo'n kraamweek Wij hebben het echt getroffen met de onze. Heb deze keer aangegeven dat ik haar graag weer zou willen. Nee ik heb besloten deze keer niet naar fysio te gaan. Heb er gelopen bij Levi en Milou. Heb oefeningen gehad,dus weet wat ik wel en niet kan/mag en verder hebben ze me nooit echt kunnen helpen daar.
Hier gaat het ineens heel slecht. Sinds een paar uur last van een knedende maag en rommelde darmn met als gevolg dat ik een uur geleden boven de pot belande. Nu inmiddels een uur verder en sindsdien beland ik elke 10 min boven de pot. Ik had vandaag al niet veel gegeten dus er kwam al niet veel uit, op dit moment komt er alleen nog maar waterige schuim uit en ik weet niet goed wat ik er mee moet. Ik voel me knap beroerd..
jeetje miracle wat rot dat je je zo voelt! al geprobeerd te drinken en daarna te eten? vaak zorgt weinig eten/lege maag juist voor de misselijkheid! beterschap meis! kaatje: groot gelijk dat je dan niet gaat meid! ik hoop toch voor je dat het deze x beter gaat voor je!
ok dames even iets heel anders.. wil even jullie mening hebben toen danny en ik een jaar samen waren heeft hij mij ten huwelijk gevraagd.. aangezien we nog maar kort samen waren en ik nogal kort door de bocht kan zijn)) is dit niet op een huwelijk uitgelopen haha.. nu wacht ik dus al 5 jaar op een nieuw aanzoek ik weet dat hij het heel graag wilt maar dat hij ergens ook bang is om weer afgewezen te worden.. nu zit ik er serieus aan te denken om HEM ten huwelijk te vragen 2e kerstdag we zijn dan samen.. ik wil dex een shirtje aantrekken: papa wil jij met mijn mama trouwen?? en ik heb een prachtige set ringen gezien(aanschuifringen).. wat vinden jullie?
Frummel, ik krijg het halfuur niet eens de kans om fatsoenlijk te drinken.. Als dit zo een hele nacht gaat kun je mij morgen bij elkaar rapen..
miracle : elke keer een slokje water drinken. echt maar 1 slokje. en eten..ik at op een gegeven moment alleen maar beschuit. je kan aan je dokter medicijnen vragen tegen t spugen. weet ff niet meer hoe ze heten. (t hielp alleen voor geen meter bij mij) en jezelf "dwingen" iets te eten. hoeft niet veel te zijn, als het maar iets is.. dat scheelt met misselijkheid. of iets van bouillon drinken ofzo.. dat witte slijm wat je spuugt.. is omdat er niks meer in je maag zit. dan komt dat eruit.. dan is ie echt helemaal leeg dus probeer toch wat te eten.. of brinta ofzo? als je dat lekker vind..