Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sproettie fijn zeg zo’n mooie echo!

Zonnebeertje wat leuk nog een meid erbij! Ik ben benieuwd of ze het goed gezien hebben ;)

MNM ik begrijp dat je toch wilt proberen het hartje te luisteren met de Angelsound. Hopelijk vindt je er nog eentje.

MamavanNoelle jee het gaat echt niet goed met je zeg :(. Kijk goed uit en doe rustig aan.
    Leuk dat ook jij het hartje kon luisteren!

Hier lijkt het uitgestorven op het werk maar ik heb de auto en moet hubbie ophalen en die moet in elk geval tot 16.30 uur werken. Balen want anders was ik eerder naar huis gegaan.
    Net mijn ouders gebeld en Kyano was op zich wel vrolijk maar bleef op 39 graden koorts hangen. Morgen toch maar eens de ha bellen aangezien het nu al vanaf maandagmiddag aan de gang is.
    Ik woon in Limburg en het openbaar vervoer ligt hier nu bijna stil. Treinen rijden niet meer volgens normale dienstregeling en bussen zijn van de weg gehaald :$. Ik hoop dat ik nog veilig thuis kom. Het sneeuwt ook behoorlijk en schijnt erg glad te zijn.

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @mnm
    Hier ligt een klein beetje sneeuw extra... er lag al en nog een heleboel :)
    Ja gaat zo zijn gangetje ben wel erg moe maar voel me wel rustig :)

@mvn
    Wat balen dat je weer een klote nacht heeft gehad.
    Goed voor jezelf zorgen :) en als je iets niet vertrouwd gewoon dokter bellen!

@wupje
    wat een ander weer je daar dan zeg...
    Hopelijk kom je veilig en wel thuis thuis :)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

MNM:wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!

Mvn: dat klinkt niet goed meid! moest je nou vandaag naar de arts? anders naar de ehbo hoor! met zoiets moet je niet blijven lopen meis!

wupje: ik hoop dat kyano voor de kerst beter is:(

sproettie: prachtige echo meid!

aanschuifringen: verlovingsringen waar een trouwring aangeschoven kan worden:)

@het aanzoek haha: nou ik ga het echt doen.. kan niet meer terug.. vandaag voor mezelf ook een verlovingsring gekocht hahaha.. er staat nu een prachtig wit juwelendoosje onder de boom met parels enzo erop.. hierin zitten 2 verlovingsringen:)

Na lang zoeken hele mooie strijkletters gevonden! ze zijn blauw met een hele stoere print. Heb net boven als een malle op een shirtje staan strijken: papa, wil jij met mama trouwen? met allemaal zilveren hartjes erom heen:D ben echt bloedverneus hoor!! ik heb het vandaag aan zijn ouders verteld en die vonden het fantastisch! zijn moeder moest huilen haha de schat..

ik heb het voor Declan niet op een shirtje maar op een romper gestreken.. shirtje gingen de letters niet allemaal op passen hahaha..
    dit is het idee: we willen 's avonds de cadeau's doen als declan op bed ligt. dit omdat hij alle cadeau's al bij de schoonouders krijgt eerste kerstdag.. vriendlief trekt hem altijd zijn pyjama aan en dan heeft hij natuurlijk het rompertje eronder:D denk dat hij flink verbaast is en dan is het natuurlijk aan mij om dat doosje erbij te pakken:D (nee ik ga niet op 1 knie haha)

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ik kom hier vrijdagavond nog wel even spieken hoe het gegaan is!!! Zo'n leuk idee :)!
    Ik weet zeker dat hij heel aangenaam verrast is en misschien wel een traantje laat......

Romantiek alom hier :D

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ wupje;) 2e kerstdag pas:D

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    wup, nee hoor wij zijn eindelijk gisteravond weer aangekomen op onze losplek in schiedam. Vandaag word de lading eruit gehaald. en dan morgen kunnen we lekker naar huis. Daar zullen we waarschijnlijk wel blijven tot na oud en nieuw. FF rust.

ikzie dat jouw kleine man nog ziek is. wat sneu voor hem. Hopenlijk kan de huisarts wat voor hem doen. vast wel he. beterschap.

sproetti meid mooie echo hoor!

juud. ik ben benieuwd hoor of je voorgevoel klopt. en het een jongetje word.

zonnebeertje. Wat leuk een meisje. Nou hopen dat het ook klopt he. Gefeliciteerd.

mvn. Meid meid je hebt ook niet echt geluk he. Eerst bloedingen en nu dit weer. Vind het wel knap eng hoor als ik jou zo hoor. manlief heeft gelijk hoor als hij het niet vertrouwd om 112 te bellen. Zou het zeker doen. Nou heel veel sterkte en succes morgen. Hopenlijk goed nieuws. dikke knuf.

Frummel Wat leuk! hihi krijg hier al een opmerking van mijn mannetjes dat ik er nog wat van kan leren qua romantiek. (zijn al bijna 10 jaar getrouwd)

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    @frummel. Krijgen we dat rompertje nog te zien????

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

jac: hahaha ik ben normaal niet zo'n romanticus hoor:D

ik ga er nu even stiekem een foto van maken dan mogen jullie oordelen:D ik vind het erg goed gelukt voor iemand die echt á crea bea is:p

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

het doosje:)

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

totaal plaatje:D8)

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Frummel wat ontzettend gaaf zeg, superleuk idee!!

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

;)hihi ik heb strijken nog nooit zo leuk gevonden

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    wauw frummel ik vind het helemaal te gek. Vind het zo leuke manier. ik ga je heel veel succes wensen. en straks zien we je als verloofd terug.( oke duurt nog een paar daagjes maar goed)

he martje hoe is het met jou meid??

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Frummel wat mooi zeg!!!
    Waar heb je de letters vandaan?

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

thnx meiden:D

Kimm: de letters komen bij pipoo's vandaan! leuk he!

17. MvN

MvN Niet meer actief

frummel wat gaaf zeg! die kan geen NEE zeggen hoor! dan zoek ik em wel op haha...

Jac: wel fijn dat je ff een weekje op dezelfde plek blijft!

Thanks meiden! Ik heb t ook wel een beetje gehad! Het hartje van vanochtend vrolijks mij wel weer op. Reden is ook dat ik vanacht niet gebeld heb omdat ik niet met kerst in het zkh wil liggen. In mei lag ik er ook al een week...

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    @jac dankje, gaat op zich wel goed. Alleen zo ontzettend moe en helemaal geen energie.... Ben daarbij ook nog verkouden, dus niet echt een ideale combinatie. Hoop dat de moeheid (en misselijkheid) snel weer overgaat, of in ieder geval beter wordt.

Heb even een middagdutje gedaan toen m'n zoontje op bed lag vanmiddag. Heerlijk...

A.s. dinsdag mag ik weer naar de vk en volgens mij krijg ik ook weer een echo, als ik het goed heb begrepen doen zij tot 20 weken bij elke controle een echo, dus dat is wel heel erg fijn.

Ik lees nog steeds elke dag trouw met jullie mee hoor. Kan het alleen niet allemaal onthouden.

Hoop dat als ik wat meer energie heb ook wat meer zal reageren.

Alle andere meiden nog bedankt voor jullie welkom.

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

hartje klopte! op naar een goede kerst!

20. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Frummel: Wat onwijs gaaf zeg!!! Dat wordt janken.. :):):)
    @ mmm: Oh spannend meid!
    @ JAc: Fijn zeg, dat je nu weer ff thuis bent!

ik heb net mn 1e zwangerschapsbroek van mn moeder gekregen. Het is nog niet heel erg nodig, maar zij vond van wel haha! Heb tegenwoordig alleen nog maar leggings aan omdat ik mn broek te strak vind hihi, dus zij vond het wel nodig!

Deel Deze Pagina