Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    sproettie mooiiiiii

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    frummel wat ontzettend lief *smelt*

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Ferry belde om 14.30 dat ze met Levi naar het ziekenhuis in Nieuwegein gingen. Hij zou eerst pas om 16.00 uur bij de dokter hoeven zijn, maar die belde dus dat ze Levi eerder wilden zien. Om 14.00 uur naar de huisarts en dus gelijk door naar een plastisch chirurg. Gelukkig riepen ze op mijn werk gelijk dat ik kon gaan dus naar huis gescheurd en mee naar Nieuwegein.
    Lijkt gelukkig met een sisser af te lopen. Toen Levi gister viel,heeft hij daarbij gelijk een snee opgelopen die er nu dus voor zorgde dat de meeste druk er af was. Aan de voorkant zat nog wel veel bloed,maar de chirurg denkt dat het verschil met zijn andere oor minimaal zal worden en dat woog voor hem niet af tegen Levi onder narcose brengen er een nieuwe snee aanbrengen.

Kimm, hier komen de katten niet boven ;)

Sproettie, mooie echo

Frummel, heel leuk zo !

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Oejj Kaatje, dat is schrikken zeg! Maar als ik het goed begrijp zegt de chrirug dat hij niet wil opereren omdat het nu goed zal genezen? Gelukkig zeg!!! Waar was die op gevallen(heb je vast geschreven maar heb ik niet onthouden hihi)?

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

kaatje: flink schrikken maar gelukkig hoeft hij niet onder het mes!!

mamatien: leuk he die eerste zwangerschapskleding!!

martje: hoop dat je snel meer energie hebt meid! maar ik ken het gevoel.. niet handig met een kleine van bijna 8 maanden..

ik ben jaloers.. ik wil ook bij elke controle een echo:D

Bapsie: wat fijn zeg dat het hartje mooi klopte, stelt toch weer gerust he!

mvn: ik snap dat je met de kerst niet in het ziekenhuis wilt liggen lieverd maar begrijp wel dat zo'n embolie los kan schieten.. levensgevaarlijk! we willen graag nog met je door kletsen en ik denk dat je vriend en dochter jou ook nog heel lang bij hun willen hebben meis!

@aanzoek: als hij niet gaat janken dan doe ik het waarschijnlijk wel hahaha *hormonen*..

ik heb ook echt wat goed te maken hoor.. hij heeft mij toen in disney, onder het kasteel, inclusief vuurwerk en disney figuren ten huwelijk gevraagd en ik sloeg dicht:( we waren nog zo kort samen maarja.. we zijn nog steeds samen:p ik heb dus wat goed te maken en ik kan me geen ander persoon bedenken met wie ik mijn leven zou willen delen, sterker nog.. ik kan nieteens zonder hem:D dat lijkt me een goede reden voor een aanzoek toch;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij ben ik het gister vergeten hier neer te zetten. Gisterochtend viel Levi met zijn oor op de rand van de salontafel. Werd binnen een paar sec. gelijk dit en blauw. Achterop zijn oor een bloedend sneetje. Gisteravond gaf een vriendin de tip dat we moesten uitkijken dat het geen bloemkooloor zou worden ( dan mengt het bloed zich in het kraakbeen en wordt dus hard waardoor het verdikt opdroogt ) Normaal maken ze dan onder narcose een snee zodat de druk eraf kan en het bloed eruit. Maar nu was dat aan de achterkant al grotendeels gebeurd en ze denken dat de voorkant nog aardig gaat opdrogen. Dit is een foto van gisterochtend.

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

agh wat zielig:( arm ventje!

Ik had het ook niet meegekregen nee.. maargoed er ontgaat mij wel meer de laatste tijd en ik vond het zo lullig van mezelf:D ben toch blij dat je was vergeten het te melden en dat het dit x niet aan mij lag!

Succes met zijn oortje.. heeft hij er veel pijn aan??

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    kaatje wat vervelend zeg!
    heeft Levi er zelf last van?
    wel fijn dat hij niet onder narcose hoeft :)

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje: oei dat was schrikken!!! gelukkig hoefde hij niet geopereerd te worden!

Frummel: ziet er super leuk uit hoor!!! hij zal vast verrast zijn!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee dat valt gelukkig wel mee. Als hij hem per ongeluk aanraakt geeft hij wel aan dat het pijn doet, maar verder heeft hij er gelukkig geen last van.

Morgen naar de Hema Wil ook zo lang een nieuw servies maar ja loopt aardig op voor 6 personen. Kreeg vandaag op het werk als kerstpakket voor 70 euro vvv bonnen,dus dat leg ik mooi bij mijn servies :D

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

@kaatje:das nog is lekker!!
    hier ook een flinke meevaller! schoonouders mochten kiezen, kerstpakket of een cadeaubon of ander cadeau.. aangezien kleinkind favoriet is hebben ze voor een cadeaubon van intertoys gekozen! we krijgen hem met kerst maar ze zeiden al dat het een heel flink bedrag was(schoonpaps heeft hoge functie) en als hun dat zeggen dan is het meestal echt absurd hoog! schoonmoeder zei: kunnen we lekker een middag gaan shoppen bij intertoys. een loopwagen lijkt me leuk en dit en dat en zus en zo.. moet wel een flinke bon wezen:D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kijk dat is een leuk vooruitzicht !

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    frummel afwachten dus hihi :) wel erg leuk :)

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Hoi meiden

even ego berichtje:
    vanmiddag had ik erge krampen en ben op bed gaan liggen toen ik opstond verloor ik heel veel helderrood bloed. ik was gelijk helemaal in paniek. vriend gebeld en verloskundige gebeld. ik dacht echt dat het een miskraam was. we konden gelijk komen voor een echo en alles was gewoon goed..zo wat heb ik gejankt van opluchting.. mini frummel bewoog harstikke goed..ben zelfs weer 3 dagen vooruit gezeg.. ben nu 12 weken en 1 dag...

ik verlies nu nog steeds kleine beetjes bloed en heb zeurderig gevoel in mn onderbuik ik moet nu rust houden en maandag naar de gyn voor controle waar het bloed vandaan zou kunnen komen..

zo dit moest ik ff kwijt..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat schrikken meis. Vind het wel laat om helemaal tot maandag te wachten. Kon de vk wel uitsluiten dat het niet uit je baarmoeder vandaan kwam ?

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

jeetje wat schrikken zeg!! vind het ook lang hoor tot maandag.. maargoed ik kan het ook wel begrijpen.. als nu alles goed zat. voor jezelf is dat wachten alleen zo slopend!! ben blij dat de beeb het helemaal goed deed!!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Jemig dat is schrikken meid... veel rust houden dus :)

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MvN Jeetje meid, wat vervelend voor je. Ik hoop dat je snel weer wat lucht krijgt en weer lekker kunt slapen.

Frummel O spannend zeg! Ben bijna zenuwachtig voor je. Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie. Wauw, dat Rompertje is ook erg mooi geworden!
    Moest ineens denken: nu maar hopen dat ie het ziet en hem niet in bed legt zonder het rompertje te hebben gezien ;)

Mamatien Wat lief van je moeder! Ik heb vandaag al 2 x te horen gekregen dat ik nu echt wat dikker word. Maar dan vooral 's avonds, ik krijg mijn eigen spijkerbroek ook nog gewoon dicht.

Kaatje Ach, arme Levi! Dat zal inderdaad wel pijn doen. Gelukkig dat hij niet onder het mes hoeft en dat het wat dat betreft dus nog goed afgelopen is.

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Zijn er nog moeders die nog geen positiekleding hebben gekocht of andere broeken?

ik heb nog zo geen zwangerschapsbuikje... wel een buikje met hangend vel van de vorige zwangerschap... maar pas me eigen kleren nog steeds...

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

@marleen: ja ben erg blij met hoe het rompertje is geworden! was gewoon een romper van de prenatal met de letters van de pipoo's:D ook de opgestreken hartjes en steentjes komen daar vandaan! ze hadden echt vanalles.. uiteraard was het wel de laatste winkel waar ik aan dacht, erg slim!

ik ben echt bloedverneus ja!

ik weet zeker dat hij het ziet want hij is heel erg van de kleertjes.. het liefst zou hij elke babyzaak leegkopen haha.. hij weet ook precies wat dex heeft qua rompers enzo. we trekken hem altijd al beneden op de bank zijn slaapzak aan dus nog in het licht:) kan niet missen;)

Deel Deze Pagina