@kimm: ik ben nog zo plat als een dubbeltje.. nog niets te zien hier.. loop gewoon nog in me skinny jeans.. in het begin had ik wel last van opgezette darmen maar dat is ook over.. ik heb dan ook nog niets gekocht maar ik heb nog genoeg!
zwangerschapskleding Ik heb nu 2 positiebroeken in 1 gewone broek die nog net past. Heb vooral een hangbuik van vorige zwangerschappen ( helaas de zwaartekracht wint nog steeds ). maar mijn gewone broek was eigenlijk aan de ruime kant door het afvallen en begint nu wel af te knellen.zit dus niet echt lekker meer
uhhh dit is mijn buik mensen vragen steeds zijn het erg geen 2??en nee het zijn niet meer me opgezette darmen haha ben dr blij mee
baarmoeder was gewoon goed ze kon niets vinden waar het bloed vandaan zou komen.. ik kan niets anders doen dan wachten tot maandag en hopen dat het bloeden stopt ook al heb ik de beeb gezien ik ben nog beetje zenuwachtig ervan... als het weer hevig word zoals vanmiddag toen was het echt veel dan mag ik gelijk weer komen voor een echo... meer kunnen ze ook niet doen...
Ach Kaatje, wat onwijs naar!!! fightforlove: Jeetje meid, wat schrikken! Gelukkig was de echo goed!! Hoop voor je dat het bloeden snel helemaal stopt!
Angie, mooie buik ! buik Merk nu dat het wel langzamer gaat als bij Milou. maar goed bij Milou lang mijn begin gewicht ook 10 kg hoger dus dan is er natuurlijk al een mooi begin Fightforlove.iig wel fijn dat je gelijk weer kan komen voor een echo mocht je toch weer een bloeding krijgen Tot morgen
als ik zaterdag vertel dat ik 12 en halve week zwanger ben dan verwacht ik deze reactie: uhm waar zit dat dan?? Bij declan had ik bij deze termijn echt al een buik
Frummel Ah, dan hoef je je in ieder geval niet zorgen te maken of hij het wel ziet! Hier ook een die het wel zou zien, maar ken er ook genoeg die het niet zouden zien. Spannend! Positiekleding Ik ga volgende week of zo maar eens even voor een broek kijken. Misschien dat ik er nog een kan vinden in de uitverkoop Angie Jeetje joh wat een buik al! Kan me voorstellen dat mensen vragen of het er geen 2 zijn. Ach dan kun jij alvast pronken met een mooie buik
Kaatje: Wat schrikken zeg, gelukkig dat hij niet onder het mes hoeft. En ik dacht ook al dat ik iets gemist had haha Fightforlove: jeetje dat is schrikken... gelukkig bewoog de kleine goed...sterkte, kan me voorstellen dat je nog zenuwachtig bent. Angiebaby: Wat een mooie buik al. Mijn spijkerbroeken zitten ook niet lekker meer, dus of een zw.broek aan of gewoon een legging. Heb ook al een behoorlijk buikje (had ik ook al haha), vooral na het eten.
Ok 2e poging vandaag om te reageren @Martje: Heb nu ook elke keer een legging aan. Buikje is net te klein voor een zwangerschapsbroek en zeker te groot voor de gewone broeken @angiebaby: Wow wat een mooie buik! Hier zaten ze me ook al bang te maken met een tweeling, maar gelukkig vandaag de bevestiging dat het er maar 1 is @Frummel: Oh leuk die bon voor de intertoys! Ik krijg met m'n verjaardag altijd een bon van 30 euro en geef dat aan de kleine man. Die haalt dan ook wat ie wil en blij dat ie er mee is Ok niet zo'n groot bedrag maar voor hem wel. @Kaatje: Jeetje schrikken zeg van Levi! Gelukkig is alles goed. De echo was hartstikke goed! Dit keer lekker bij de verloskundige ipv in het ziekenhuis. Toch wat persoonlijker. Hij is zonder beentjes al 6 hele centimeters en lag lekker te spartelen. Hoop niet dat deze me ook gekneusde ribben schopt En nu ga ik mijn bed in. Ben echt kapot! Morgen nog werken en 's avonds een excellent kerstdinertje met 10 man. Lekker!!!!
angie: mooie buik al hoor! ik heb alles nog van 2010 haha en loop nu ongeveer in de zelfde seizoenen. zoon is van mei, nu juli uitgerekend! ik droeg vooral veel jurkjes
bedankt meiden!!jaaa pronken doe ik zekers ik pas ook al weken niks meer dus heb nu van die lekkere nette broeken gekocht wat rekt met een brede band (geen zwangerschapsbroeken)en dat zit heerlijk en jurkjes en tuniekjes zijn van mezelf dat pas ik gewoon want rekt lekker mee mamamo ooooh wat fijn super joh
Gaaf rompertje, Frummel! Jac, lekker lossen en dan op naar huis. Wonen jullie ver van Schiedam vandaan of ben je lekker snel thuis? Gaan jullie dan met de boot terug (waar is de thuishaven eigenlijk) of met de auto? Och, arme Levi. 'Gelukkig' ziet het er erger uit dan het is. Oef wat een zorgen @fightforlove. Sterkte. Verder weet ik niet meer wie, maar las over 2 goede echo's. Fijn! Buik is ronder en meer vooruitstekend dan normaal, maar is allemaal darmen. Zit vrij hoog en in de avond is het erger. Heb ook opgezette boobs. Maar gek genoeg ben ik nog helemaal niet aangekomen, terwijl ik er echt ronder en voller uitzie. Ik pas ook mijn gewone kleding nog. Wel fijn, want ik heb haast geen zwkleding meer van Vincent. Is al bijna 4 jaar geleden en ik ben nogal 'weggeverig'. En het is in een ander seizoen. V is van november. In januari maar een kijken wat er is. En misschien krijg ik deze ronde wat terug van vriendinnen die vorig jaar zijn bevallen...
Vandaag nog een dag werken, de hond naar de oppas brengen en inpakken. Morgenochtend gaan we rijden naar Oostenrijk. Ben benieuwd hoe het op de weg is dan. Beetje vreemde eerste kerstdag, met het gezin in de auto.
Goedemorgen meiden! Hier weer vroeg erbij.. Weer al mn gal eruit gespuugd Blegh! Had al tijden niet meer gehad dat ik sochtends misselijk was, dus had geen crackers naast mn bed liggen. Morgen maar weer doen...
Goedemorgen. Vandaag nog 4 uurtjes werken en dan heerlijk weekend ! MamaMo. fijn weer een goede echo ! En herkenbaar die gekneusde ribben. Niet leuk ! Mamatien. he bah. overgeven is niets maar zeker niet op je lege maag Umizoomi, veel plezier in oosterijk ! ( je gaat toch wel voor iets leuks ? )
Goedemorgen allemaal Umizoomi: heel veel plezier in Oostenrijk en voorzichtig doen mamatien: he bah wat vervelend op de vorege morgen Hier al een week verkouden, dacht dat het wat beter werd, maar m'n neus zit alweer helemaal dicht.
@angiebaby Mooi buikje heb je al zeg! @mamamo wat fijn dat de echo goed was geniet er lekker van @umizoomi Ga je op vakantie? Wel lekker. Inderdaad een beetje vreemd als je op 1e kerstdag in de auto zit. Zolang het ook maar gezellig is in de auto Geniet er lekker van @mamatien balen om zo wakker te worden. Succes vandaag. Hoe voel je, je nu? Ik heb mijn ochtendenergie al verspilt... vandaag word de container geleegd. en die stond nog niet aan de straat... dus ik doe de schuurdeur open... nou ja schuurdeur open... kreeg hem amper open!! flink duwen enzo... (had het van de week heel mooi schoon geveegd hihi) het gangetje lag te veel sneeuw.... was flink duwen en trekken.. en dat in me badjas schaamde me dood haha.... vandaag de rest van het huis aanpakken want morgen komen eindelijk mijn 2 heerlijke schatten weer thuis... (jemig wat heb ik hen gemist zeg!)