Ik vind het weer om de hele dag in bed te liggen. Er is hier een berg sneeuw gevallen! Bij het opendoen van de buitendeur schoven we de sneeuw zo weg. Blij dat ik vandaag maar een paar boodschapjes hoef te doen. Martje balen van je verkoudheid, hier alleen 's avonds een verstopte neus. Mama10 das geen fijn begin van de dag. Toch maar weer een pakje crackers naast je bed leggen. Frummel heeeel gaaf rompertje en een ontzettend leuk idee! Jac bijna onderweg naar huis. Doe maar voorzichtig! Wel lekker een hoop dagen thuis even lekker uitrusten. Doe je dat dan ook of vind je dat je dan een hoop in huis moet doen? Angiebaby mooie buik. Ik heb inmiddels ook alleen maar zwkleding aan. Ik pas met geen mogelijkheid meer in mijn eigen broeken. Ik heb het gisteren op de kerstborrel aan collega's verteld dus ik hoef mijn buik ook niet meer te verbergen onder wijde vesten die ik de afgelopen weken droeg. Maakt de keus in kleding weer wat groter.
Moguh allemaal! Hier een heerlijk lange nacht geslapen. Was zo moe gister dat ik om 20.15 uur in slaap ben gevallen en vanmorgen om 07.45 uur wakker werd. Oh, ik voel me zo uitgerust nu! Ik zit ook nog even over een kerstcadeautje te twijfelen, maar geen idee wat ik manlief moet geven! Ach ik probeer wel wat te bedenken, en anders haal ik wel een extra bon voor de staatsloterij ofzo.
@ meiden(geloof fightforlove) met bloedverlies. Pfieuw, jij zult geschrokken zijn zeg! Gelukkig maakt kleine uk het goed! Nu even afwachten tot maandag. Hopelijk kunnen ze de oorzaak van he bloeden vinden! @ Frummel, oeh spannend, 2e kerstdag komt steeds dichterbij. Whaha over janken gesproken, hier nog zo'n emotionele doos hoor. Vanavond komt all you need is love op tv, geheid dat de tissues naast me staan whahahaha. @ eeeeh jaaa wat wilde ik nu ook alweer typen?
en dat emotionele... praat me er niet van... met elke stomme film kan ik huilen (santa claus, pocahontas, sister act, the nanny en zelfs om stomme tekenfilms als iemand dood gaat of gaat trouwen of wat dan ook haha) dus vanavond tja... all you need is love word dus brullen haha...
Over emotioneel gesproken.. Van de week serieus request te luisteren in de auto, elke keer als er verhaaltje over zo'n weeskind dat dr mdr verloren was door aids te horen was, zat ik weer te janken. Ik kon er gewoon echt totaal niet tegen! Net nog 3x overgegeven.. echt zoo ranzig. Nu toch weer bakje vla op, want naast het overgeven heb ik wel honger! Hoop dat het eirn blijft..
fightforlove: wat schrikken bloedverlies! wel fijn dat de baby het goed maakt! hoop dat het snel stopt! Angie: mooie Buik al zeg!! groeit hard
goedemorgen, frummel, leuk gedaan zo!! ben benieuwd naar zijn reactie! mamatien...helaas hebben wij vanmorgen al dezelfde dingen gadaan... bah. Hier een klein eigenwijs mannetje. Zit naast mij op de bank en valt in slaap, dus ik breng hem, al slapend naar boven en dan huilen, huilen, huilen... dus hij is weer beneden. de andere mannen zijn boodschappen doen.
@ frummel: wat een leuk idee!! Veel succes en plezier!! @ Angie: dat is een mooie buik! @ fightforlove: DOe maar rustig aan! en veel succes! @ belliebel: lekker uitgerust! goed zo! @bb10: heb je nog genoten van de zaLm? Hier vandaag aan het werk maar is erg rustig en heb weinig zin!! @ kimm: ohoh geen all you need is love kijken! Hoe gaat het verder?
Nou, ook ik heb een leuk kerstcadeautje voor manlief. En dat zonder de deur uit te hoeven whaha. Manlief is nogal gek van Donald Duck (tja, sommige blijven jong he). Heb een abbo aangeschaft! Een cadeaubon uitgeprint waar je ook nog ruimte had voor een mooi verhaaltje. Hij verwacht helemaal niks, dus hij zal er toch wel blij mee wezen. Ik hoef en wil niks voor kerst. Het allermooiste cadeau heb ik immers al gekregen: een 2e kindje. Hoewel manlief echt nog wilde wachten (en ik eigenlijk ook wel), zijn we nu toch erg blij dat kleine spruit nummer 2 nu al in mijn buik zit! Manlief heeft het ook wel verdiend na de laatste paar maanden. Ik zat toen niet lekker in me vel, en hij heeft veel van me overgenomen die tijd. Nu gaat het echter wel weer goed met me hoor! Zit wel weer lekker in me vel en heb af en toe een baaldag! Mja, wie heeft dat nou niet!
mamamo: veel plezier vanavond met het etentje!! Kimm: drama he die container door de sneeuw Martje: rot he die verkoudheid! kaatje: je hebt weekend!!! Mamatien: he wat k*t zeg dat je je weer zo voelt hoop echt dat je je morgen sowieso beter voelt umizoomi: voorzichtig op de weg, succes met inpakken en heel veel plezier! Jac: wonen jullie ook in schiedam?? das vlakbij! bb10: het is inderdaad weer om in bed te blijven hoe reageerden je collega's?? bellie: heerlijk uitgerust ik herken de vergeetachtigheid hoor wij zijn gewoon nog vergeetachtig van de vorige zwangerschap haha kimm: all you need is love, jij hebt lef met je hormonen! marloes: fijn het als ze zo eigenwijs zijn en tegen de vermoeidheid kunnen vechten Ego: officieel bloedverneus voor morgen EN 2e kerstdag.. 1e kerstdag schoonfam vertellen van de zwangerschap, kaart is binnen en is echt prachtig geworden! 2e kerstdag, het aanzoek.. krijg al de kriebels als ik eraan denk haha waar ben ik aan begonnen.. straks zegt hij nee dan schop ik hem haha nee hij zegt heus geen nee.. hoop ik, denk ik, weet ik zeker wordt gek van mezelf, jullie ook van mij
Whaha, ja denk echt dat die vergeetachtigheid nog met de vorige zwangerschap te maken heeft! Heb het voor de zwangerschap van Dinand nooit gehad, en nu moet ik gewoon echt een agenda erbij pakken om mijn afspraken op te schrijven, anders vergeet ik ze! Ennuh, vind het nogal logisch dat je nerveus bent hoor. Ik zou precies het zelfde hebben hihi. Komt allemaal best goed. Dat met je schoonouders zal ook vast wel goedkomen. Ze zijn al zo gek op die kleine man van jullie, dat ze vast net zo gek zullen zijn op de 2e kleine spruit.
@ belliebel: wat leuk een donald duck abbo!! en gelukkig ben je door die periode heen! @ frummel: meid ik ben zenuwachtijg voor jou!
middag dames. kaatje wat vervelend. hopenlijk gaat het snel weer beter. fightforlove. jeetje kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Wel super dat je gelijk terecht kon voor een echo, en dat alles toch nog goed lijkt. Super. Nu ook echt ff rustig aan doen he. mama mo gefeliciteerd met je echo. super dat alles goed is. umizoomi wij wonen in limburg. bij roermond in de buurt. dus moeten nog wel een klein stukje rijden (voorons doen dan.) maar zagen net dat de a2 dicht is??? dus ben benieuwd. Anders ga je toch ff lekker stadten voor nieuwe positiekleding?? Veel plezier in Oostenrijk. mamtien vervelend voor je, hoop dat het snel weer over is. kim veel plezier met je kindjes deze dagen! BB10 hoe reageerde je collega's. tja huisje moet natuurlijk ook gepoets worden he. hhmmmm. maar nog even geen zin hihi, marloes. vervelend voor je hoop dat jij ook snel van de misselijkheid af bent. Zo dames. ik ga jullie laten voor een paar daagjes. Ik wil iedereen fijne kerstdagen wensen. en misschien dat ik hier en daar nog wel ff spiek. (tweede kerstdag zeker!! he frummel. succes meid!!!) Groetjes.
Hallo allemaal! Heb net bijgelezen maar ook alles weer vergeten en heb ook geen puf om het bij te houden *schaam* Vanmorgen de laatste boodschappen gedaan. En alvast de kip en het gehakt klaargemaakt. Vanmorgen flink mijn hoofd getoten aan een keukendeurtje dat nog open stond. Mijn eigen schuld natuurlijk, maar het ging zo hard dat ik sterretjes voor mijn ogen had. En jara maar kusjes geven en zegt ze tegen me: mama, gaat t? Die kleine schat!! Verder vanmorgen Jara haar spaarpot geleegd bij de bank, waar ze ook een kadootje kreeg. Daarna door naar de intertoys want ze had nog een bon liggen van haar verjaardag. Ze heeft helemaal zelf een leuke nijntje laptop uitgezocht. Toen was er nog wat geld over, dus ook nog een kleurboek en een bakje+bekertje meegenomen voor als ze volgende maand naar de peuter gaat. Dat is nog eens leuk shoppen als je niet hoeft te betalen Meiden, fijne kerstavond en voor iedereen die we het weekend niet meer zien: Fijne kerstdagen! X Marleen
Hallo Het is weekend !! Stond vast op het parkeerterrein op het werk, gelukkig een lieve collega die me even een duwtje gaf
Frummel, wat gaaaaf van je aanzoek! Ik en mijn ronddaverende hormonen kregen er gewoon tranen van in onze ogen! Kaatje, arme Levi ! Gelukkig geen narcose voor hem. Hoop dat het gauw beter wordt. Rest heb ik niet zo goed gelezen. Ben op m'n werk, vanochtend een halve meter scneeuw moeten weggraven om bij de auto te komen, ik kwam het dorp bijna niet uit (zuid Limburg). En het blijft maar sneeuwen! Ben behoorlijk ontdaan van het afschuwelijke nieuws van een collega vanochtend. Ze heeft zich ziek gemeld, had net te horen gekregen dat haar zoontje van 1,5 een inoperabele hersentumor heeft. We zaten hier gewoon te janken, zo'n lief klein manneke... zo weinig hoop. Echt vreselijk. Dan laat ons maar een keer schelden op de sneeuw!
Miffy, jeetje wat heftig. zo jong en dan ook gelijk een tumor waar ze dus eigenlijk niet veel aan kunnen doen behalve heel hard hopen dat chemo's etc aanslaan.