@ miffy: jeetje dat is slecht nieuws!! Heel zielig voor je collega!! @ kaatje: lekker weekend!! Ik heb ook geen zin meer om te werken!!
Hey meiden! Jee ook hier wel 30 tot 35cm sneeuw !! Hubbie heeft vanochtend al geveegd maar is nu niks meer van te zien. Hij heeft zich lekker vrijgepakt vandaag dus heerlijk gezellig dagje thuis samen. Met Kyano gaat het gelukkig beter. Heeft vannacht zonder zetpil geslapen en tot half 8 uitgeslapen (papa en mama hadden zelfs nog tijd voor ochtendplezier, hubbie zegt we hebben kerstcadeautjes uitgewisseld ) Wel nog even naar de winkel geweest maar dat was een belachelijke onderneming. We wonen in een rustige buurt dus op de weg was nog niet veel verkeer geweest. Echt heel lastig rijden. Maar goed we hebben het overleefd. Kimm wat een super leuke foto van je kids in je banner en avatar!! Hier ook nog geen zwangerschapskleding aan. Het gekke is dat ik dat bij Kyano wel al lang had bij 13 weken en ze zeggen zelfs dat het bij een tweede sneller gaat. Maar ik kan ook niet meer al mijn gewone kleren aan. Ik had een strakker rokje dat gaat echt niet meer maar mijn stretch spijkerbroek en spijkerrokje nog wel. Verder veel jurkjes met legging. Frummel wow wat mooi gelukt allemaal! Het wordt vast super! Hmm mijn geduld wordt op de proef gesteld lees ik, ik dacht dat het vanavond ging gebeuren Bapsie wat fijn een kloppend hartje! Kaatje oh gelukkig valt het dus nog mee met Levis oor maar evengoed heel slim dat jullie gegaan zijn. Wat een mooi meevallertje die VVV bonnen! Fightforlove oh jee ik zou me ook rot schrikken . Gelukkig is ukje helemaal in orde. Doe rustig aan hè meid! Dikke knuff! Angie hele mooie buik! MamaMo wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Belliebel leuk cadeau!! Miffy oh mijn hart breekt ook als ik jouw berichtje lees. Wat vreselijk
Miffy Wat een afschuwelijk nieuws zeg.... Arm mannetje. Ze zullen niet echt fijne feestdagen hebben neem ik aan. Ik hoop dat ze nog veel voor het kereltje kunnen doen, al lijkt er nu geen hoop.
Pffff, wat een nieuws Miffy, hoop dat het kleine mannetje goed behandeld kan worden en ze volgend jaar de allermooiste kerst ooit kunnen vieren samen.
@miffy: ow wat een naar nieuws krijg er rillingen van... @hier: bloeden is nu gestopt..thnx voor jullie medeleven.. maandag om 13.00 naar de gyn.. @iedereen een fijne kerstdagen!! ga zo levi wakker maken en dan richting schoonouders.. groetjes!
meiden als ik jullie niet meer spreek wil ik jullie alvast een hele fijne kerst wensen volgend jaar is er rond die tijd een wondertje bij heel apart gevoel hahaha. geniet met en van mekaar
hai iedereen ik ga straks terug lezen... maar stond onder de douche en toen schoot de naam: Livenne me in me hoofd. Wat vinden jullie van die naam? Nu heb ik natuurlijk sterk het gevoel dat ik een jongen krijg... maar vond de naam erg mooi
zo bizar over 1 jaar 2 wondertje van 2 jaar en 6 maand, en een jaar terug zat ik met een wondertje van 3 weken oud en dagelijks tranen omdat de BV niet wou lukken en na 2 weken van ellende moest stoppen... (hormonen...)
@ Kimm: Ook mijn smaak is het niet, maar het gaat erom dat jij de naam mooi vindt @ Bijzonder: Ik kan het ook nog steeds niet geloven.. Volgend jaar zijn we met zijn 3en.. Heel gaaf idee he
ja echt heel gaaf dan ga ik lekker zo'n kerst bal kopen met babys eerste kerst en een rompertje en mutsje met eerste kerst leuk joh
Miffy, heel veel sterkte, wat een zwaar nieuws zo voor de feestdagen!! Frummel...wat gaaaaaaf!!! Jouw vent gaat zeker weten geen nee zeggen!! Als hij nou maar niet vergeet om die pyjama nog aan te doen De rest...ben het alweer vergeten wie wat schreef maar degene die maandag naar de gyn moet, succes en ik denk aan je! Zag ook een echo voorbij komen, leuk leuk leuk!! Zwangerschapskleding: ik heb 2 leggings van Queen Mum, zitten heerlijk!! En een broek van de H&M. Zakt nog wel af want er is nog niks te zien. Maar s'middags beginnen m'n broeken te knellen..dus dan maar zo! Heb net van vriendlief alvast een kerstcadeau gekregen: een babycook van Beaba! Weet niet of die bekend is bij jullie maar vrienden van ons zweren erbij en hij wilde me deze graag alvast geven zodat ik er zelf niet mee aan kom. Lief he! Vind het zo leuk dat hij zich helemaal bezighoudt met de zwangerschap enzo! Hier ook een goede echo gehad maandag. Bij de eerdere echo was ik teruggezet en nu ben ik weer verder gezet. Had ik eerst 3 juli als uitgerekende datum, nu is dat 28 juni geworden. Hoop dat ik nog wel mee mag praten hier !! haha! Fijne dagen allemaal meiden!! Veel plezier met jullie kanjers en de familie! Liefs Mumm