Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Sorry dames, ben de afgelopen week hier niet veel geweest. Heb ontzettende kiespijn (gehad). Vandaag bezoekje kaak chirurg en mijn voortand is echt overleden en moet getrokken worden. Dus dat wordt een implantaat. Ook kreeg ik het advies om een nieuwe tandarts te zoeken dus hier ben ik weer lekker mee..

Voor nu een kuurtje om te zorgen dat de ontsteking tot begin februari weg blijft. En alles is in overleg met de huisarts gegaan dus hoef me verder ook geen zorgen te maken :)

Voor nu duik ik weer lekker mijn bed in want ondertussen heb ik er ook koorts bij gekregen..

Iedereen fijne kerstdagen!!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mumm, lief van je vriend. Ken het wel maar heb het zelf nooit gekocht/gebruikt

Sherry, ow daar wordt je niet vrolijk van. Misschien heb ik je volgende tand wel in mijn handen :D ( die controleer ik als ze vanuit china komen en stuur het dan door naar de tandartsen )

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

kimm: het is niet mijn smaak maar toch vind ik het een erg mooie naam!

beabacook: geweldig ding! ik vind het echt superhandig.. je kunt als je zelf gaat koken de groenten en aardappels gewoon daarin doen, hij stoomt en daarna pureren. echt super hoor!

Sherry: klinkt erg pijnlijk.. hopelijk ben je koortsvrij voor de feestdagen!

God nu ben ik toch vergeten wie vooruit is gezet met de echo:( ik ben echt dement.. in ieder geval gefeliciteerd!! en sorry:(

iedereen hele fijne dagen!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

PS: vriendlief heeft door dat er 'iets' staat te gebeuren haha.. hij heeft door dat ik zenuwachtig ben om hem zijn cadeau te geven.. resultaat: nu is hij ook zenuwachtig haha! de schat

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    oehhhh spannend hoor

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Lieve meiden

Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen!
    Geniet ervan!

Liefs Patricia

7. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Frummel: spannend hoor....ik moest ook al even slikken toen ik je plannen las hihi, ben heel benieuwd. Lees net dat hij al door heeft dat er iets gaat gebeuren...spannend.

Belliebel: Mijn zwangerschapsdementie is ook nooit helemaal overgegaan na de geboorte van Senna, kan lang niet zo goed meer onthouden...

Marleen: Wat lief kunnen ze dan zijn hé, als je je zeer hebt gedaan.

Miffy: Wat verschrikkelijk nieuws zeg, sterkte.

Wupje: Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Kyano. Hier vanmorgen ook nog wat boodschapjes gedaan, maar viel idd niet mee, af en toe behoorlijke sneeuwduinen op de weg.

Fightforlove: Wat goed dat het bloeden is gestopt...

Mumm84: Wat een leuk cadeau, ik heb hem ook en best veel gebruikt en gefelicteerd met je echo.

Sherry: Heel veel sterkte... Ik ben onlangs ook overgestapt naar een andere tandarts en ook mijn oude tandarts had er een behoorlijke puinhoop van gemaakt.

Verder wens ik iedereen hele fijne dagen, geniet van elkaar!!!

8. MvN

MvN Niet meer actief

Iedereen fijne feestdagen!!! Maak er wat moois van!!

Frummel: Dubbel succes! 2e kerstdag word sowieso wel geslaagd voor jou hoor!

Miffy: Wat erg! moet er niet aan denken!!!! Wat oneerlijk ook!

Fightforlove: Fijn dat t bloed gestopt is meid!!

Belliebel: Zwangerschapsdementie bij noelle erg last van gehad, maar nu niet!

Hier ben ik zonder te spugen wel 5 kilo kwijt... agh kan t hebben met mn 100+ ;) maar ben erg misselijk en dan eet ik niet veel.
    Vanochtend naar de internist geweest, ik heb een ontstoken longvlies.. rustig aan doen, veel paracetamols slikken en elke 2 weken op controle. Als het erger word gelijk komen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier heerlijk zitten zwijmelen bij All you need is love. Nu lekker mijn bedje in. truste

10. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ook ik wens jullie hele fijne dagen toe!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Fijne kerst allemaal !

12. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Hele fijne kerstdagen!! Helaas voor ons zonder een wijntje ;)
    Geniet ervan en ik kom vanavond nog wel even aanwippen!

Liefs wupje

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik lust toch geen wijn ;) Beetje jammer dat er wel een hele doos lekkere flugels voor mijn neus staat ( van mijn zusje )
    Jij ook een fijne kerst meis

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    @frummel
    ben erg nieuwsgierig wat je wederhelft morgen zegt:) wel grappig dat jullie beide zenuwachtig zijn :)
    Het hier niet al te romantisch neer zetten hoor worden wij ook nog emotioneel hihi

@kaatje
    ik heb ook nog die hangbuik van de vorige zwangerschappen... maar nog geen positiebroek die mij past:|
    Wijn lust ik ook niet... al is lambrusco wel te doen smaakt naar dubbel friss... maar flugels is wel lekker haha.

@3e echo
    hebben jullie het meegekregen dat ze een 3e echo in het pakket willen hebben. rond de 30 a 35 weken ongeveer. iets over extra controle of alles goed is.

@nina
    het gaat goed :) ben druk geweest om alles in huis weer op orde te krijgen. spullen ingepakt wat niet van mij is enzo... lucht wel op eigenlijk.
    vanavond komen de kinderen weer thuis heb daar echt zoveel zin in. vanmiddag nog even werken maar ben wel erg misselijk helaas.

@belliebel
    wat leuk een abo op de donald duck:D

@all you need is love
    ben heen en weer geswitst... van nederland 3 naar rtl 4 en weer terug...
    wou zo graag het totaal bedrag zien van SR. 7,1 miljoen goed gedaan door nederland :)

@vergeetachtigheid
    ik werk op school de hele dag zowat met me laptop. daar gebruik ik de agenda van.. alles staat erin... als mensen me week planning zien dan schrikken ze zich rot. zet er zelfs in wanneer ik boodschappen ga doen en welke boodschappen ik moet halen hihi

@Jac
    jij ook een goed weekend gewenst met het hele gezin:D

@marleen
    balen dat je, je hoofd hebt gestoten aan het keukendeurtje... wel super lief dat jara je dan een kusje geeft:)

@miffy
    wat schrikken zeg met dat nieuws over het zoontje van je collega...

@wupje
    dank je wel voor het compliment over me foto :)
    bij de 2e schijnt het inderdaad sneller te gaan over het algemeen... had ik bij ivy ook 8 weken en moest andere broeken kopen.. nu 12 weken en kan nog steeds me eigen kleren aan....

@angiebaby
    de tijd gaat heel snel :) zo lang mogelijk van genieten van de tijd :)

@mumm84
    babycook nog nooit van gehoord.... lijkt op een mixer achtig iets :)

@sherry
    balen dat jd eze week zoveel last heb gehad van pijn. hopelijk gaat de pijn snel weg :)
    beterschap en rust lekker uit :)

@mvn
    ontstoken longvlies... balen zeg! Beterschap ermee :)

Iedereen een heel goed weekend gewenst:)
    ik ben met de laatste dingen voor in huis bezig... maar lig weer op bed omdat ik echt mega misselijk ben... bah...

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik heb zo'n doppler gekocht.. Nou vroeg ik me af hoe snel dat hartje gaat en hoe het ongeveer zou moeten klinken! Heb namelijk het idee dat ik mijn eigen hartslag op een bepaald punt in mijn buik hoor!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    tussen de 110 en 160 slagen per minuut.
    en dan een mooi bakerpraatje... meisje = hoog, jongen = laag

17. Sherry

Sherry Niet meer actief

Vanavond even opnieuw proberen :)

Net boven het schaambeen toch? Ja sorry hoor, maar heb er 0,0 verstand van :)

18. MvN

MvN Niet meer actief

fijne kerst iedereen!

Ik vind em net boven het schaambot beetje rechts onder de navel

19. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Lieve mede mama's

Fijne feestdagen allemaal.

@Frummel...succes :D

20. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    miffy jeetje wat erg voor je collega. ikhoop dat z enog wat voor hem kunnen doen.

kim mooie naam hoor livenne. Hou wel van de apartere namen. en wanneer zou dat dan ingaan die derde echo??? hoop nog in onze tijd?? Veel plezier met je kindjes morgen!

bapsie. nieuwe ronden nieuwe kansen. misschien lukt de bv dit keer wel.

mum gefeliciteerd met je goede echo. wel hier blijven kletsen hoor. vind het wel gezellig.

sherry beterschap.

mvn. jeetje ontstoken longvlies. klinkt niet goed. hoop dat je er snel vanaf komt. beterschap.

frummel kan het niet laten Succes morgen he. (voor de derde keer ofzo, maar wie telt)

groetjes allemaal en nog een fijne kerst verder.

Share This Page