owja afgelopen dinsdag termijnecho gehad en alles was goed. Ben wel een paar daagjes terug gezet omdat ze de kleine niet goed konden meten. Dit was vrijdag al bij de vk dat ie met zn kin op de borst lag. Heb moeten hoetsen en bewegen maar helaas hij bleef eigenwijs. Uitgerekende datum is nu 8 juli
Dames bedankt voor de felicitatie!! Kaatje: maandverband natmaken en in de koelkast, dat erop doen!! geeft wel even verlichting! succes met de bekkenpijn Ryanne: gefeliciteerd nog met de goede echo!! nu al eigenwijs @marleen:ik had serieus sloffen gevraagd voor kerst en een theepot.. thats it.. we zouden het heel klein houden en puur voor de gezelligheid. maar schoonouders hebben hun hypotheek helemaal afgelost en hebben dus flink uitgepakt zonder dat wij het wisten! erg lief natuurlijk! ik moet zeggen dat kerst mij totaal niet om de cadeau's gaat maar dit was wel erg bijzonder hoor.. voor wie ik vergeet.. sorry! proudmom: thnx voor de felicitatie en de inbraak meid
Frummel gefeliciteerd!! Is idd een rare tekst als de letters los laten! haha! Maar het is goed gekomen Ik had gisterenavond ook weer wat.. Tijdens het eten voelde ik iets lopen dus ik naar de wc... Leek het net of mijn menstruatie begon.. Ik in paniek de huisartsen post opgebeld en daar het advies om de verloskundige op te bellen. 1e kerstdag, rond etenstijd, dus heb me wel 100x verontschuldigd dat ik belde. Uit eindelijk om 22.30u nog een echo gemaakt en alles was GOED! Helaas moest mijn vriend om 21.00u weg om te werken en kon geen vrij krijgen omdat hij ploegen draait en er min. 2 man aanwezig moeten zijn. Dus mijn moeder meegegaan die had tranen in d'r ogen bij het zien van de echo en het geluid van het hartje! Ik heb alles opgenomen zodat mijn vriend vanochtend nog alles kon zien en horen De bloeding is waarschijnlijk gewoon een adertje geweest. Ik heb de laatste tijd ook veel bloedneuzen! Dus het kwam gelukkig niet door een röntgenfoto of mijn kuurtje! Dinsdag de 12 weken echo en dan gaat hij gelukkig wel mee
poeh sherry, dat is schrikken zeg.. en tsja dat het kerst is.. had ze een ander vak moeten leren hoor! als je nou voor niets bel ok maar dit is echt een goede reden hoor!! Fijn dat alles goed is meid!
Na ik was ook zo geschrokken dat op het moment dat ik deed ontspannen gelijk een migraine aanval had! Dus ik was vandaag maar voor de helft aanwezig Ik weet dat het haar beroep is maar toch voel ik me dan vervelend! Het is trouwens wel een slaapkop met een omhoogstekend armpje! Dus dat maakte alles weer goed De verloskundige had ook zo iets van; ik kom liever hiervoor naar de praktijk dan dat het echt fout nieuws is! Maar ik moet me voorlopig wel rustig houden. Want door druk bezig zijn kan er dus een adertje springen...
Frummel gefeliciteerd! Sherry das zeker schrikken. Blij dat alles goed gaat met jullie kruimel! En net wat Frummel zegt had de vk maar een ander vak moeten kiezen, die dames zijn nooit vrij haha. Verder wel bijgelezen maar omdat ik bij mijn ouders zat niet kunnen reageren. Wij zijn ook verwend met kerst. We hebben een 'ding' gekregen van Chicco voor aan het ledikantje. Het is een soort ring op een poot waar licht en een muziekje uitkomt. Het licht verandert telkens van kleur. Er zit een geluidssensor in dus zodra je beeb gaat huilen dan gaat dat ding spelen. Ik had er nog nooit van gehoord maar het schijnt erg rustgevend te zijn. Ik ben benieuwd hoe het precies werkt en uitziet. Verder zo'n zilveren bal voor op mijn buik en een tutknuffel en lekkers voor in bad, een boek en nog meer badspul. Heerlijk. Morgen lekker uitslapen en genieten van mijn eerste vakantiedag!
BB10: klinkt leuk meid!! sherry: ik zou me ook lullig voelen maar daar zijn ze voor meis! oei ja dan ga je ontladen en dan komt de migraine.. dat is minder grappig.. @ cadeau's ik heb van vriendlief trouwens een zwangerschaps bola gehad van proudmama, zilver met swarovski(me love swarovski haha) en echt een prachtige bedel armband met verschillende bedels! dit hangt eraan, zo lief: geboorte steen van dex in de vorm van een hartje declan zijn sterrenbeeld(stier) 2x de letter D (danny en declan) en een bedel met #1 mama! Zo lief joh! er is nog zat plek over aan de bedel voor alles van de 2e beeb truste meisjes
Goedemorgen meiden, Kimm: Kan me voorstellen dat je blij bent dat je kids weer lekker thuis zijn. Erg vervelend van je ex. Mamatien: Wat leuk zeg dat iedereen zo enthousiast reageerde!! Kaatje: Wat raar dat je schoonouders er niet over praten... Enne vervelend jeukende tepels, hier ook bij vlagen. Belliebel: Kan me voorstellen dat je graag een liggingsecho wilt. Wat betreft echo's mag ik niet klagen, ik heb begrepen dat ik bij deze mijn vk sowieso tot de 20 weken bij elke controle een echo krijg. Frummel: Gefeliciteerd, geweldig zeg!!!! En wat zijn jullie heerlijk verwend!! Marleen: Wat lief zo'n suikeroom. Ryanne: Gefeliciteerd met je goeie echo. Sherry: Dat is schrikken zeg, verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je je bezwaard voelde om te bellen, maar daar zijn ze voor. Gelukkig maar dat alles goed was. En nu lekker rustig aan doen BB10: Ook lekker verwend dus. Wow frummel ook nog heerlijk door je verloofde verwend dus. Hier de kerstdagen "gevierd" zonder familieverplichtingen, alleen 1e kerstdag even bij m'n moeder wezen koffiedrinken. We zijn de bijkeuken aan het verbouwen, dus moest de hele voorraadkast leeg pffff wat een rommel. Dat hebben we dus 1e kerstdag gedaan en gisteren heeft mijn vriend alles eruit gesloopt en de boel gedeeltelijk geïsoleerd. Iedereen een fijne dag vandaag!!
goeiemorgen ben ik ook weer ben weer redelijk uitgerust na een week hard werken... gelukkig is dat nu allemaal voorbij! haak vanaf nu weer in ga niet alles terug lezen van afgelopen week. @frummel gefeliciteerd met jullie verloving. @sherry jeetje meid das schikken gelukkig is alles goed. @ryanne fijn dat alles goed was. zijn er hie rnog meiden die geen echo hebben gehad??
hebben jullie ook nog zon last van jullie borsten dacht da thet wel wat minder zou worden maar lijkt alleen maar erger.
Even een vraagje voor de meiden die de 12 weken echo gehad hebben Hoe groot was de foetus / baby ongeveer? Ik schrok vannacht in eens wakker en moest denken aan de VK die verbaasd vroeg; hoeveel weken was je zei je nou? En daar achter gelijk: hoe hebben ze de vorige echo gedaan?! Ik naar beneden geslopen, echo er bij gepakt en gegoogeld... Volgens wat er op de echo zou moeten staan is de foetus / baby 15 cm. Lijkt me wel wat groot voor 12 weken. Ik moet wel zeggen dat mijn vriend 2.17m is maar ik denk dat dit in het begin stadium nog niks er mee te maken zal hebben... Morgen het verlossende antwoord want dan hebben we echt de 12 weken echo.
Hey meiden! Al weer even geleden, straks lees ik alles bij. Ego: Net terug van de 2e echo en alles SUPER! 4 dagen vooruit gezet dus ben nu 11w4d zwanger ^^ Nekplooimeting was ook helemaal in orde en volgende keer weten we waarschijnlijk het geslacht.
Moguh dames! Hier heerlijk geslapen. Gister een leuk dagje gehad bij mijn ouders. Lekker gegeten, alleen jammer dat mijn biefstukje doorbakken moest hihi. maargoed, lekker zelf een peperroom sausje erbij gemaakt, en lekker veel over mijn biefstukje gedaan hihi. Tjee Sherry, wat zul je geschrokken zijn. Ook ik voel hier wel eens wat lopen hoor. Als ik dan naar de wc ga, dan is het altijd afscheiding. Maar mag niet klagen, bij de zwangerschap van Dinand was het vele malen erger en liep ik met 24 weken al met inlegkruisjes in. Leuk, morgen je 12 weken echo. Wat betreft grootte van de foetus, geloof dat dat rond de 12 weken rond de 5 tot 6 cm zit. Dus als er op jou echo 15 cm staat, ben je wel wat verder dan 12 weken whaha. @ meiden die tot 20 weken elke bezoekje aan de vk een echo krijgen, waarom is dit? Hier doen ze er echt niet aan! Nou weet ik wel dat ze bij mijn vk geen eigen echoapparaat hebben, dus denk ik dat het daar aan ligt. Maargoed, ben jaloeeers whahaha. Ach over een week of 7 hebben we de 20 weken echo alweer! Mijn contract word definitief niet verlengd, nu heb ik het al zo geregeld dat ik mijn vakantiedagen die ik overhou, voor mijn verlof ga plakken. Ik hoop dat ik dan rond de 31 weken met verlof kan. Zou wel lekker wezen, in dat geval hoef ik nu nog maar 18 weken te werken, schiet lekker op zo. Vind de weken sowieso wel voorbij vliegen! Weet nog goed dat ik 9 weken geleden positief testte! Oh, en er bestaat hier in het bedrijf ook een regeling dat als je contract beeindigd wordt terwijl je met verlof bent, je langer doorbetaald krijgt! Beetje vage regeling, maar ik klaag dus niet hihi!
gaat idd snel he... voor je het weet, liggen we te puffen haha... Hier was uk ongeveer 6 cm geloof ik, maar dat is van het kontje tot en met de bovenkant van het hoofdje. Misschien heeft ze de vruchtzak opgemeten en was die 15 cm? Super dat de echo goed was, wat zul je geschrokken zijn, Sherry. Kelly, ook al goede berichten, super meid!!! Ik heb al weer boodschappen gedaan, zo meteen even broekjes halen voor Thom bij de hema (die was nog niet open) Kindjes zijn naar 'school'. Sam wilde perse gaan spelen, haal ik ze straks gewoon lekker vroeg op.
@Belliebel: Ik mag elke maand naar de gynaecoloog die altijd sowieso een echo doet. Zo is dat hier in België