Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik belde mijn moeder en die zei ook dat ze alleen de baby heeft gemeten en toen verbaasd vragen ging stellen. Ik heb er verder niet opgelet maar mijn moeder wilde vragen stellen maar had zo iets van; laat maar, ik bemoei me er niet mee!

Morgen om 16.30u weet ik meer ;)

Ik las nog iets over echo's. Hier hebben ze denk ik niet veel te doen :p Vandaar iedere 4 weken ;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    ja, dat zie je op tv met dat programma tienermoeders België ook al. Het viel me al op. Van mij mag dat hier in nederland ook standaard worden hihi:p.

3. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ sherry: gelukkig alles goed afgelopen!

@ kelly: Weer een goede echo super!!

@ marloes: is natuurlijk ook erg leuk om te gaan spelen!!

@ belliebel: balen dat je contract niet wordt verlengd!!

@ echo: hier alleen echo met 10 weken en 10 weken en nog een liggingecho op het laatst.

@bulldog: hier ook steeds meer last van boobies!

Vandaag aan het werk en wat is het hier stil zeg!!!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

echo: hier een eigen app dus als denk zin heeft :) eigenlijk alleen termijn (rond 10 weken) 20 weken en liggingsecho met 36 weken...

omdat ik een mk 2 jaar terug had kreeg ik er 1 om t hartje te zien met 8,5 week en met 12 weken termijn echo...

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden!
    Frummel gefeliciteerd meid!

Echo: Hier ook pas met 20 weken.. :( Heb wel alvast pretecho gepland voor met 25 weken :)

Sherry: Zoo dat is schrikken zeg!!! Gelukkig alles goed.
    Bij 9 weken was bij mij de kleine 24 mm. Dat is passend aan 9 weken! Mijn collega zei dat bij haar de kleine 5 cm was bij 12 weken. Dus 15 cm lijkt me wel erg groot! Tenzij je paar weken verder bent...

6. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Sherry, heb is even voor je nagekeken!

Maar als je kindje op 15 cm gemeten is ben je toch echt 4 weken verder. Dus zou je nu i.p.v. 12 weken, 16 weken zijn. Nou klopt natuurlijk niet iedere site.

Oeeeh begin het wel spannend te vinden voor je:p, hoelaat heb je morgen de echo?

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bulldog Mijn borsten zijn ook erg gevoelig, de laatste dagen meer dan de afgelopen weken.

Sherry Ik heb de echo met 10+4 gehad en toen was de baby bijna 4 cm. Dus 12 cm lijkt me wat veel....

Kelly Gefeliciteerd met je mooie echo!

Bellie Wat goed dat er toch een regeling is dat je doorbetaald krijgt in je verlof. En fijn dat je er zo vroeg al uit kunt! Ik neem ook een week vakantie voor mijn verlof.
    Ik heb ook niet elke controle een echo. Mijn vk heeft geen echoapparaat en volgens mij heeft ze daar ook niet de opleiding voor. Voor de 20weken echo moet ik naar het ziekenhuis in Sneek.
    Als het goed is veranderd er per januari het een en ander. Zo hebben ze in het kabinet besloten dat elke zwangere aan het eind nog een echo krijgt. Dit om de babysterfte terug te dringen.

8. MvN

MvN Niet meer actief

sherrie:Ben blij dat je echo goed was meid!!
    Frummel: Gefeliciteerd! en jeee! wat een kados heb je gekregen!!!

Afgelopen donderdag de kleine voor t eerst met de angelsound gehoord... vrijdag en zaterdag ook nog... maar sinds gister kan ik t met geen mogelijkheid meer vinden :(

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

#1789 Sherry, Dec 27, 2010
    Last edited by a moderator: Dec 27, 2010
    Morgen om 16.30u heb ik het verlossende antwoord! Of de vruchtzak of het druifje is wat verder dan we dachten!!

Hoop het eigenlijk niet want dan mogen we wat vaart achter de verbouwing zetten :eek:

Heb van iemand al bericht gekregen dat vruchtzak nooit gemeten wordt!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

kun je het niet inscannen? of een foto maken kunnen wij ook fe kijken?zien wat je bedoeld :)

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ja, ben ook heul nieuwgierig:p.

12. Sherry

Sherry Niet meer actief

Mij lukte het niet vanochtend dus ik vraag het vanavond aan mijn vriend :) En een foto met de telefoon word helemaal mini :)

En anders morgen :D

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hoe is het hier?
    Allemaal fijne kerstdagen gehad? Hier wel.
    1e kerstdag hebben we het verteld in een gedicht bij mijn schoonfamilie. Dat was fantastisch en onze kleine meid raakt er niet over uit gepraat: ik word grote zus he mama, en ik doe heeeeel goed voor de baby zorgen hoor, ik zal haar wel in slaap wiegen enz enz. Echt heel schattig.
    Morgen om half 9 de echo, sinds vorige week dinsdagavond geen bloedverlies meer gehad, toch ben ik nog steeds onzeker, ondanks dat we al 2 keer een heel druk kindje hebben gezien.
    Ben blij als het morgen vroeg is!!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden,

Ik kom weer aangewaaid, na een paar drukke en zieke dagen gaan we weer een poging doen om het bij te houden ;).

Vanmorgen naar de VK geweest voor de tweede echo en alles was goed!! Doordat ik ziek was geweest, en best erg ziek was ik bang dat er misschien iets mis was maar dat was helemaal niet. Hij was lekker volop aan het bewegen en ging uiteindelijk lekker lui onderuit liggen met een arm heel stoer over zijn hoofdje :D. We hebben het hartje gehoord ( wat een heerlijk geluid! ), een klein maagje en blaasje gezien, de kaakjes en een mooi ruggewerveltje ( wat je er al van kon zien ). Ik ben helemaal in de wolkjes :D
    Ook heb ik er weer een dag kado bij gekregen en ben nu uitgerekend op 13 juli. Dus over 2 daagjes al 12 weken! Ga nu even een foto uploaden van onze frummel :D

Hoe gaat het met hier verder?

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @mnm leuk hoor dat ze zo reageerd.
    hier weet zoonlief er nog niks vanaf pas als ik een echo heb gehad vertel ik het hem.
    morgen weer een echo leuk hoor!!

@miracels fijn dat alles goed was met de echo !

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ miracle: dat is heel goed nieuws!

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hie rnet ff weesten winkelen
    zag bij h&M leuk zwangerschapskleren in de uitverkoop maar durfde niks te kopen wil eerst afwachten of het allemaal goed zit.

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Hoi meiden..

ben bij de gyn geweest zo'n oude vent wat al jaren dit werk doet..weer een echo gehad nu inwendig hij denkt een bloedvaatje..hij was ook niet voorzichtig ofzo wat een hork zeg..
    maar goed moest daarna bloed laten prikken maar 7 buisjes hoor;) en over 2 weken moet ik terug komen als ik nu weer zou gaan bloeden moet ik direct naar de gyn..maar gelukkig heb ik er al sinds vrijdag geen last van....heb nu ook voor het eerst het hartje even gehoord dat was wel een mooi moment! dus heb al 3 echos gehad binnen 2,5 week..

frummel: gefeliciteerd! en jullie zijn goed verwend met de kerst..

kerst hier was opzich wel leuk: kerstavond bij schoonouders en familie van mn schoonmoeder was er was erg gezellig alleen levi wilde niet slapen daarzo..kreeg nog een hele tas met speelgoed en kleding van mn vriend zn tante...

1e kerstdag: niet zo gezellig..ook bij schoonouders..mn vriend zn stiefzus en vriend waren er en een stel wat bevriend is met schoonouders..zijn een beetje kak mensen ze zaten me heel de tijd arrogant aan te kijken...aag ja...

2e kerstdag bij mn oom en vriendin was erg gezellig...
    en kreeg weer een doos met speelgoed van mn oom wat hij nog op zolder heeft gevonden...
    ik kan nu wel een eigen bart smit beginnen...pfff...

ga nu even thuiswerk doen en daarna poetsen levi ligt pas net op bed want t duurde natuurlijk weer een eeuwigheid in t zkh..

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Zo weer klaar met werken, een hoop illegaal zitten internetten, maar ook wel bergen werk verzet op het werk. Afijn, nog 2 daagjes werken en dan alweer weekend. Wel lekker hoor, maar 3 dagen werken:p.

20. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ bulldog: hen je al bijna de echo?

@ fightforlove: Wij hebben ook zo;n lompe echoman!! Gelukkig zit wel alles goed en heb je even het hartje mogen horen!!

@bellie: lekker naar huis!! Heb hier ook geen zin meer!!

Share This Page