Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie: Volgens mij heb je met zo'n reden gewoon recht op een liggingsecho hoor.. Zou raar zijn als je hem niet kreeg!

martje: das ook weleens lekker, kerst zonder verplichtingen! Succes met de verbouwing! (en de rotzooi;))

bulldog: doet je goed he, even rust:) Hier geen (.)(.) pijn gelukkig

Sherry: ben nu toch wel benieuwd hoe ver je bent want als 'het' 15 cm is ben je inderdaad veeeul verder:D

Kelly: gefeliciteerd met de goede echo! Fijn hoor elke maand een echo! De (zwangerschaps)zorg in België is veel beter als in Nederland..

Bellie: Roomsaus met een beetje biefstuk dus;) Wat fijn dat je het zo kunt oplossen met je werk! Geeft denk ik toch heel veel rust..

Marloes: Ik vind het echt te snel gaan(sorry) Ik heb inderdaad het idee dat ik lig te puffen voor ik het weet:S
    Lekker even een mama dagje dus:)

Sherry: ik zou het wel fijn vinden als mijn verlos zo weinig had te doen dat ik elke x een echo kreeg:p

Nina: stilte voor de storm op het werk? Hoop het niet voor je hoor!

Bapsie: Hoe is het met jou?:D

Mamatien: Leuk alvast de pretecho vast!

Mvn: Kleine speelt vast verstoppertje:)

MNM: wat leuk dat je meisje zo enthousiast is! Succes met de echo morgen en fijn dat het vertellen zo leuk was!

Miracle: Fijn dat je weer beter bent meid! gefeliciteerd met de mooie echo

Bulldog: ik had vorige week ook leuke uitverkoop zwangerschapskleding gezien ja bij h&m! ook nog niets gekocht haha..
    Uiteraard sinds vrijdag begin ik echt ineens een flinke buik te krijgen..

Fightforlove: Fijn zo'n hork:( maar wel gelukkig dat alles goed was! wow 7 buisjes! waarvoor wilden ze prikken dan? of was het gewoon de standaard zwangerschapsbloed controle..
    jammer dat je eerste kerstdag moest vieren met van die irritante mensen:) gelukkig was 2e kerstdag wel een succes! Als we het speelgoed nou samen leggen kunnen we een toys 'r us beginnen.. tjuus ik heb zoveel inmiddels.. is maar goed dat er een tweede komt:S elke kleine mogelijkheid om de uk cadeau's te geven wordt door iedereen ten volste benut hier.. heel lief, maar ik moet het ook kwijt!

bellie: bijna weekend!!

Zo volgens mij ben ik niemand vergeten:D

Even ego:

Ik heb zowaar mijn libido vanmiddag terug gevonden, hulde! ik zal jullie de details besparen hihi.

bedankt voor jullie felicitaties!!

Vanavond worden me haren eindelijk geknipt:D wordt echt tijd pff en declan hangt er continu in(aapie)..

Morgenochtend komt een vriendinnetje langs.. daarna gaan we beginnen met de rommel/logeer kamer leeg te ruimen(nu al zin in, not) want dit wordt de babykamer.. en man man man wat is dat een t*f*szooi zeg! Maar het idee voor de babykamer is erg leuk! De deuren zitten naast elkaar.. Declan zijn deur wordt lichtblauw en de deurpost donkerblauw. Hij krijgt witte houten letters op zijn deur(verticaal) en dan komt er STOER! te staan:D Mocht het een meid worden dan word haar deur licht roze met donker roze en ook witte letters met LIEF! Mocht het nog een knul worden dan komt er waarschijnlijk BOEF! te staan:)

Voor de meubels heb ik een prachtig antiek grenen ledikant gezien wat ik wil opschuren en verven jongen lichtblauw, meisje lichtroze. De commode en kast worden wit/grijs:)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB

6 januari nog 9 nachtjes slapen.

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @fightforlove fijn dat alles goed was, wat vervelend dat de gyn niet zo zachthandig te werk ging.

@frummel wat een lap tekst zeg haha, da tje het allemaal kunt onthouden..
    leuk idee trouwens van stoer en boef op de deur of lief.
    hier staat het huis te koop dus ga niet te veel verven.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    moet trouwens ook nog bloedprikken zal morgen weleens naar het ziekenhuis rijden voor wat bloed af te geven.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bulldog± ik onthou niets hoor:) heb zp 2x openstaan.. in het ene venster lees ik bij. Bij de andere typ ik:)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    haha das een goeie
    die ga ik onthouden.

ben vandaag 2x naar het centrum geweest hier en 2x vergeet ik gel meetenemen.
    ik schijf alles op wat ik nodig heb vergeet ik vanmorgen mn boodschappenbrief. zucht

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whahaha, Frummel heeft haar libido terug gevonden, hoera voor frummelman whahahaha:p.

Hier begint mijn libido ook alweer terug te komen hoor, hijs nooit helemaal weg geweest en manlief zegt zelf ook al dattie niet mag klagen whaha. Afijn, als hij wel was gaan klagen en ik had geen zin, dan helpt hij zichzelf maar een handje, daar hebben ze tenslotte toch handen voor gekregen whahaha:p.

Zometeen kleine man ophalen. Die zit bij opa en oma. Ga denk ik vanavond heul slecht eten. Lekker frietjes enzo:p. Mag best na een ruime week gezond gegeten te hebben.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB

lekker hoor frietjes jummie jummie
    hier hutspot even een paardaagjes gezond eten na al het ongezonde met kerst.

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Trouwens frummel, waar heb je je libido gevonden? Had je hem zo goed verstopt dan? Ik had hem al die tijd in me nachtkastje gestopt hihi:p. (oh krijg trouwens hele foute beelden bij hetgeen wat ik nu zeg whahaha:D)

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: inderdaad hoera voor frummelman hahaha.. hier was sinds de positieve teste 1x iets gebeurd en toen werd declan halverwege wakker.. toen vriendlief terug kwam lag ik te slapen (shame on me)

oehhh frietjes:D Nee wij gaan wokken:D ff de restanten gourmet vlees erdoor heen mieteren:D

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ik ga de hond uitlaten en eten maken.

kom morgen weer buurten!!

fijne avond allemaal.

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik heb dus echt alleen maar gezond gegeten tijdens de kerst. Dus ik trakteer mezelf vanavond wel even hihi:p.

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ bellie: dat klinkt fout:D haha van dat nachtkastje dan.. hahaha lig dubbel hier! ik heb geen idee waar ik hem had gelaten.. kwam ineens aanwaaien:) zelfs niet de moeite genomen om naar boven te gaan:D

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whahaha ja het klinkt nu net alsof er een hele voorraad aan seksspeeltjes heb liggen hier whihihihi:D

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Nou, lekker, hoef de deur niet uit om de kleine man op te halen, hij wordt thuis gebracht:D. Kan ik mooi lekker achter me laptoppie blijven plakken:p.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie: kijk dat is nog is heeeerlijk!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Oh Frummel, dat is fijn dat je je libido gevondne heb zeg haha! Waar lag die? Miss dat ik daar dan ook eens kan gaan zoeken... Tis bij mij toch nog best ver te zoeken.. helaas voor vriendlief...
    We eten vanavond boerenkool.. Afgelopen dagen niet heel ongezond, maar wel veel gegegeten. Morgen hebben we kerstdiner met allemaal vrienden, dus zal ook weer veel eten worden! Morgen krijgen onze vrienden het te horen! Ben zoooo benieuwd hoe ze gaan reageren! Ik heb ook echt geen idee of ze het verwachten of niet bij ons.. We zijn de 1e in dag groepje (van 5 stellen)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

haha, nu weten we toch al genoeg ;)

Leuk, die letters! Ik maak ze ook, heb een webwinkeltje, maar ik maak vooral letters met allerlei motiefjes. delftsblauwe zijn erg gewild en voor de meisjes letters met pip

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hier net zo.
    we hadden best wat over, want de kindjes vonden het veeeeeel te lang duren en die hebben dus uiteindelijk kant en klare poffertjes in hun pannetje gedaan :D

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

spannend, ,misschien zijn jullie wel niet de enige met groot nieuws ;)

als je dat libido vind hou ik me warm aanbevolen voor de zoekplaats...arme manlief...:)

Share This Page