Vervelend Rono! Maar komt diegene nu niet achter je naam? dat je je profiel hebt laten verwijderen enzo?
zo, we zijn weer wakker... de eerste kwam al om half 6 bij ons liggen. Nu zijn ze maar lekker in hun pyama aan het spelen, eerst even wakker worden
haha nee hoor ken je niet, maar toen wij t bij de mk vertelde(toen we nog niet wisten dat t een mk werd en dachten "goed" zwanger te zijn ) gebeurde dat dus vandaar
@rono vervelend hopelijk komt ze er nu niet achter wie je bent! @libido hier helemaal niks erg vervelend voor mannetje maarja komt van eigen goed hopelijk. verder geen nieuws alleen dat ik erg moe ben al die weken nergens last van gehad en nu begint het... dtraks ff bloed prikken dat valt het nog in dit jaar en hoef ik he tniet gelijk van mn eigenrisco te betalen.
mn baas had gevraagd of ik vrijdag heel de dag wou werken werk normaal tot half 2 maar ik heb er helemaal geen zin in om heel de dag te gaan . dus ga maar zeggen dat mn schoonouders weg meoten smiddags nou alleen nog ff verzinnen waarheen haha.
@kaatje daarom ook anders zit ik savonds om half 10 al te gapen. wil jij mij op de lijst zetten 6 jan echo .. zag trouwens veel namen staan die hier niet komen of heb ik dat verkeerd gezien?
Hey dames! Zo ik ben er ook weer! Tweede kerstavond was ik echt gevloerd en lekker op tijd gaan slapen en gisteren ben ik met hubbie naar een Clouseau optreden in het Sportpaleis in Antwerpen geweest. Was echt leuk en we hebben een heerlijke avond gehad. Alleen was het daar bloedheet en dan merk je toch dat je als je zwanger bent, dit niet prettig is. Maar we hebben ons geamuseerd, lekker gedanst en dat is toch het belangrijkste! Frummel omg wat zijn jullie verwend bij je souders ! En wat fijn dat ze zo blij waren met het nieuws! Jippie jullie zijn verloofd!! Meestal loopt het iets anders dan je verwacht maar vaak is dat net zo leuk . Wat een leuk idee voor de kamers van Delan en de nieuwe uk! Sherry jeetje wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig was alles goed. Die bloedneuzen herken ik trouwens ook. Kelly fijn ook bij jou alles goed! Belliebel in elk geval nu duidelijkheid dus en na je verlof kun jij je weer met alle energie richten op solliciteren toch? Miracle heerlijk dat alles goed is met je! Rono hopelijk ben je er nu vanaf! Ik heb wel alles gelezen maar waarschijnlijk niet overal op gereageerd maar dat wordt me wel vergeven toch ?
@ Babsie: ohh vandaar.. ik zat me al suf te denken welk stel nog meer goed nieuws zou hebben.. kan me namelijk niet voorstellen dat nog een paar zelfde nieuws heeft Kaatje, wil je volgende afspraken op de site bijwerken? Ik heb 4 maart om 14.45u de 20 weken echo en 2 april om 9.00u mn pretecho!
Moguh, Hier heerlijk geslapen. Zit nu op mijn werk en heb pauze! @wupje: zo is het. Ik ga gewoon lekker genieten van mijn verlof, en ga me daarna op het solliciteren richten. Ik kan er toch niets anders van maken, en mezelf er druk over gaan zitten maken werkt al helemaal niet. Ik laat het t.z.t. wel allemaal op me afkomen. Eerst lekker genieten van deze zwangerschap, daarna van mijn verlof en kraamtijd, en daarna zien we wel verder. Kga eens even een bakkie thee drinken met collega's.
Eventjes voor de lijst: Uitgerekend voor de 14e juli (staat nu nog op 9e) Verjaardag: 13 maart Afspraak: 25 januari 3e echo
Hi meiden! Frummel, gefeliciteerd!! Ga jij toch maar mooi verloofd en zwanger het nieuwe jaar in!! Super gaaf!!!! Belliebel, wat goed dat je er zo relaxed mee om gaat! Super! Ik heb ook een probleempje ( tenminste..zij hebben een probleem ) met m'n werk. Ik kan niet parttime werken op mijn huidige locatie ( teveel parttimers zou de reden zijn ) . Ze vroegen zelfs of ik niet fulltime terug wilde komen. Daar heb ik voor bedankt, ben geen legbatterij! Alles voor de kleine! Misselijkheid is heir bijna over. Maar lig nog wel elke avond om 20 uur in bed. Slaap bijna klokje rond elke nacht. Probeer zoveel mogelijk bij te lezen op de site maar het wil me gewoon niet altijd lukken. Sorry daarvoor! Voel me altijd beetje schuldig als ik totaal niet bij ben. Liefs Mumm
frummel als eerste gefeliciteerd met je verloving!!!! Ryanne gefeliciteerd met je goede echo. sherry jeetje meid kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Wel super dat alles goed is. en wat een lieve, leuke reactie van je moeder. kelly earnoudst gefeliciteerd met je goede echo! belliebel vervelend dat je contract niet word verlengdt. mvm wat een leuke lieve reactie van je dochtertje zeg. miracle gefeliciteerd met de goede echo. Voor degene die ik allemaal vergeet sorry. is ook zoveel. nog even ega. Hier gisteren termijnecho gehad. En ik zit precies goed. 15 julie blijft de uitgetelde datum. en de kleine bij mij was 5.5 cm. (wie was het ook alweer die het vroeg? sherry?) zal straks eens kijken of ik de echo nog kan inscannen tot later misschien.
Goeiemorgen meiden Vandaag precies 12 weken zwanger!! Vanmiddag weer een echo, ben zo benieuwd!! @marloes, oeh half 6, vroeg!! Gelukkig houd die van mij van uitslapen @bulldiog, vervelend he die moeheid, snap dat je dan geen zin hebt om langer te werken. @wupje, jullie hebben het goed naar je zin gehad dus @belliebel, werkse! @mumm, hier hetzelfde hoor, ik heb ook vaak weinig tijd en energie om alles bij te lezen helaas... @jac, fijn dat je echo goed was!
@ Bulldog. Je hoeft niet eens een smoes te verzinnen hoor. Als je niet kan, dan kan je niet! Liefs Mumm