Zemmen: hier in de vakantie meerdere malen wezen zwemmen. Het interesseert me echt geen mallemoer wat andere van me denken. Ook ik heb nog steeds een flubberbuikje hoor! Maar ik heb wel 2 kindjes gedragen, en vind dat je dan best trots mag wezen, ongeacht het flubberbuikje of niet!
@ all: Sorry dat ik er de laatste tijd zo weinig ben. Merk, nu ik weer met de pil ben begonnen, dat me hormonen alle kanten opvliegen, en zit daardoor toch wel een beetje rot in m'n vel. Ik kijk het even aan hoe het gaat als ik in mijn stopweek zit, want de vorigekeer met mijn stopweek voelde ik me veel en veel beter zonder die pil. Als dat deze keer ook zo is, dan stop ik met die zooi en kijk ik voor iets anders. Merk gewoon dat ik geen energie heb om iets te doen. Ik doe me kids, het huishouden en hetgeen wat ik moet doen, maar daarna zit ik op de bank te niksen. Zucht, die hormonen ook altijd!
Danitjuh; Ik maak Mika wakker rond 23.30 (als hij zelf niet eerder komt), als ik hem laat liggen weet ik bijna zeker dat ik 's nachts 2× kan voeden. Miracle; Denk ook dat mijn bikini niet meer past, heb op dit moment ook een maatje groter nodig. Shoppen is niet echt m'n hobby en al helemaal geen bikini's die ik moet passen...word dan steeds zo geconfronteerd met mezelf en met al dat licht in zo'n pashokje is dat niet echt prettig Misschien dat ik online wel wat bestel, kan ik gewoon thuis passen. Geniet van je avond!! Patriesja; Toch fijn hé die herkenning. Ach en meestal zijn ze ook wel lief Geen idee voor de wandelwagen, zijn er toch ook vast wel goedkoper! Belliebel; Dat ben ik ook helemaal met je eens!! Het boeit mij zelf ook niet zoveel hoor, heb daar twee prachtige kindjes voor terug, maar ik heb dan altijd het idee dat de hele wereld me aankijkt.
Nou ik heb hem laten liggen hij kwam zelf om 02.00 fles erin en warempel een boertje die slaat hij normaal over snachts. Ns 10 min sliep hij weer kon hem zo weg leggen. Ben benieuwd hoe last hij nu komt
Morge, Hier beter geslapen dan gisteren. Ik ben maar 2 keer wakker geweest. De eerste keer was pas om 1:45 en toen om 3:30 omdat mijn neus dicht zat. Gisteren hebben wij onverwachts al de echo gekregen voor de nieren/blaas en alles is goed. Nu ga ik dus straks aan de ka vragen wanneer ze dus naar huis mag.
Schildje, fijn dat alles goed was! Nu hopen dat je kleine meisje snel mee mag! Hier prima geslapen. Om 6 uur werd Romee onrustig. Marcel kwam om half 7 thuis dus toen ook maar een flesje gemaakt. Toen rook ik ook waarom ze zo onrustig was. Bah wat een lucht zeg! Haha zelfs haar pyama broekje zat er onder. Jara is net pas wakker en we kijken nu gezellig sesamstraat op bed.
Goedemorgen! Marleen, wat super dat Romee haar heupjes er goed uit zien!!! Schildje, hopelijk mag ze nu snel weer mee naar huis! Ismail al wakker, Danitjuh? Patriesja, kijk anders eens op marktplaats voor een wandelwagen. Bij Prenatal zijn het nu mazzeldagen, dus 20% korting... Wij hebben gisteren de laatste fles eens overgeslagen. Gaat ook prima, laatste fles was rond 20.00 uur en om 6.15 uur had hij weer honger
marloes. ooh vrijdag ga je trouwen oooh leuk!!!! aftellen is begonnen! frummel. hihi hij is goed op gewicht de kleine jace. oei dat is schrikken met declan. Gelukkig is het goed aafgelopen. Pink en? de eigenaren nog te pakken gehad van de bungalow? heb je al wat gehoord?? spannend hoor. Danitjuh fijn dat het liesbreukje goed geneest. Moet ie nou een darmonderzoek omdat hun de papieren kwijt zijn geraakt? Wat sneu voor de kleine ismail. HenriekeC al contact gehad met de ha? ooh dat is erg mooi. Nu duim ik dat je uitgenodigd word voor een sollicitatie gesprek.hihi Marleen super dat de echo van de heupjes goed was. Dus spreidbroekje is nu helemaal van de baan? Mamachantal. och meis hele dikke knuf. kan me voorstellen dat dat ontzettend ontmoedigd. Paso och wat zielig voor de hond. zo dat is een heel bedrag zeg.wel fijn dat het goed gaat met je mannetje. martje succes vandaag bij de osteopaat. AnnaB dikke knuf meid. zit je niet mee. bellibel. dikkeknuf meid. hopenlijk boel je je snel weer jezelf. Schildje fijn dat alles goed was. hoop dat ze snel weer mee naar huis mag. Marloes80. Wat een heerlijk makkelijk jong heb jij toch. lekker hoor! bikini badpak. hier een megafludderbuik. (ja wil wil je na 5 kids!) maar loop vaak nog in bikini. Al heb ik soms ook mijn onzekere dagje en dan is het een badpak. Zeker bij centerparcs. Want dan ben ik toch met de kids aan het stoeien, en van de glijbaan af. Dus dan is een badpak wel prettiger. Zo hier vannacht om 00.15 in bed. Goed gereden. Dochter en zoon lekker op bed gelegd en die sliepen zo lekker verder. Alleen zoonlief was weer erg onrustig vannacht door het hoesten. resultaat mama ligt ook wakker en is nu erg duf. Ach ja loopt wel weer los. fijne dag iedereen.
@schildje Fijn dat de echo goed was Ben benieuwd wanneer ze naar huis mag! @bellie kan je voorstellen dat de pil dan niet prettig is! @dames Ik ben jaloers op jullie goede nachten. @ego Hier weer een drama nacht... geen idee hoevaak ik uit bed ben gegaan maar echt TE vaak! *gaap*
Goedemorgen, Hier weer een rommelig nachtje... Net even met Senna gedoucht, Mika slaapt nu lekker, Senna kijkt tv...en ik ben aan het bijkomen met een kopje koffie Om 11.30 uur moeten we bij de osteopaat zijn! Danitjuh; En hoe laat was Ismail wakker?? Schildje; Super dat alles goed was, hopen dat ze snel naar huis mag! Marleen; Dan lukt het ook niet meer om te slapen!! Marloes; Zo dat heeft jullie ventje lang volgehouden na de fles van 20.00 uur!! Jac; Ook een onrustige nacht dus... Jij ook een fijne dag!! Anna; Jij dus ook een heftig nachtje!!
@Jac ik vraag me soms echt af hoe je alles zo volhoud! Diepe respect voor je!!! @martje Ja turbulente nacht BoobyKid dacht even dat die The Boob kwijt was geraakt ofzo...
Goedemorgen. Beetje brak.Sliep om 22.00 en om 22.30 kwam Elin voor een voeding. Uur met haar bezig geweest. Toen kwam ze weer om 04.00 en weer 45 min. met haar bezig geweest. Normaal liggen we na 20 min. beide weer in bed badkleding Na Levi ben ik gewoon in bikini gegaan. Na Milou* bleven alle kilo's hangen en ben ik over gegaan op badpak. Nu wil ik eigenlijk in een tankini ofzo. moet alleen nog een paar kilo kwijt en op zoek Anne,balen zeg Kan me ook voorstellen dat je er verdrietig om bent. Belliebel, dat is precies de reden waarom ik niet meer aan de pil wil anti conceptie wat hebben jullie ? Wil iig niet meer aan de pil.Dacht aan een spiraaltje,maar heb eigenlijk niet zo'n zin meer in dat gefrut down under. Daarbij ligt mijn baarmoeder zo ver naar achter dat de vk er niet eens bij kon. Huisarts dus ook niet lijkt me en heb weinig zin om een hele mik mak in het ziekenhuis te krijgen voor een spiraaltje Schildje, fijn dat de echo goed was ! En Elin huilt weer wat die de laatste paar dagen heeft, geen idee maar ze zit niet lekker in haar hum
Anna; Haha, ben hier de tel ook kwijt geraakt...en ben ook best jaloers op de dames met doorslapende kindjes!!
haha en dat zeg jij AnnaB. Nee hoor hier gaat het gewoon goed. en we waren gisteren met zijn tweeën. Dus is niet dat ik het hele stuk alleen gereden heb. Ik neem mijn petje af voor jou. Als het mij teveel word. (ja dat gebeurt ook wel eens hihi) geef ik het af aan mijn manneke. Jij kan dat helemaal niet. Dus.......
Kaatje; Tankini vind ik ook wel leuk, maar dan wel één met een wat langer bovenstukje, anders komt de rol er nog onderuit Wat naar dat Elin niet helemaal lekker in haar vel zit! Anticonceptie; Voor Senna altijd de pil gebruikt, maar voelde me een stuk beter toen ik daarmee ben gestopt! Denk eigenlijk dat manlief nu aan de beurt is
Goedemorgen dames! ik heb alles bijgelezen, maar ik ben echt nog een demente zeef... heb wel gelezen dat Dex een beschermengeltje op zijn schouder had en dat Chantal en Anna zeker een knuffel verdienen!!! Chantal, heb voor het eerst eigenlijk op jullie site gekeken, maar ik kan daar toch nog wel goed van ondersteboven raken, zeg... Zo'n mooi klein meisje, het blijft zo heftig... Meisjes met de slechte nachten, sterkte vandaag... Hier is het eigenlijk best goed gegaan. Noortje lag om half 9 op bed, heb haar om 23.00 uur gevoed (gelukkig wel zelf) en ze heeft om 4 uur om haar speentje gevraagd om om kwart over 6 pas weer honger te hebben. Als ze nu dat speentje over gaat slaan, zou fantastisch zijn Gister was erg gezellig, lekker met mijn souders en jarige vriendlief mosselen gegeten. Voor het eerst geen huiluurtje tijdens etenstijd, dus we waren heel blij! Bikini/badpak: ik heb echt geluk dat ik kennelijk een hel rekbare buik heb, ik heb nog maar een minibuikje over en heb ook geen zebrapad op mijn buik. Voor mij is de bikini dus geen probleem. Al moet ik zeggen dat ik er echt hele dikke sch**t aan zou hebben, ik heb toch een kindje gedragen? En de dunste zal ik toch nooit worden vanmiddag mag ik mijn trouwjurk ophalen! Joehoe!!! Nu nog mooie kousen en dan ben ik er klaar voor! Meisjes, ik ga even lekker kolven, tot later!!
Ik heb sinds een week of 2 de mirena spiraal, ik wilde ook echt niet meer aan de pil. Ik ben vrolijker, beter gehumeurd, minder chagrijnig en heb veel minder last van mijn ongesteldheid (tenminste voor de zwangerschap, ik ben nog niet zo ver!) Maar dat zetten is wel echt ellende! Mijn baarmoeder is nu naar achter gekanteld, en het zetten is gewoon heel erg vervelend! Ze zeiden dat het wel mee viel als je een kind had gekregen, nou dat was niet zo... Maar goed, nu ben ik er wel vanaf totdat ie er weer uit gaat. Nog geen idee wanneer, in ieder geval over 5 jaar Kaatje sterkte met Elin, wat vervelend dat ze zo uit haar doen is.