wil iemand hier nog voor 19 nov naar de efteling? Ik heb nog 4 kaartjes a 23 euro (gekocht door oma bij de AH)
Marlous, gefeliciteerd!! Danitjuh, arm ventje. Hopelijk voelt ie zich snel beter! Nou, ben weer thuis. Ik heb werkelijk geen idee hoe het ging. Ik was niet volledig wat ze zochten, maar toch interessant genoeg om niet direct af te wijzen. Ik zal verbaasd zijn als ik nog een keer mag komen.
Schildje, klinkt idd niet fijn.hoop dat de pm werken Lutje,spannend.succes vanmiddag ! o je bent al geweest Nu afwachten dus *Doet een vreugdedansje voor Viënna * Marlous, lekker zo'n nacht.Borst is zo goed als over. nog een klein beetje gevoelig Contract getekend, gefeliciteerd ! Mamatien,misschien anders nog wel een fles geven maar met minder inhoud en dan afbouwen ? Danitjuh,succes bij de HA
Kaatje, fijn dat de borst zo goed als over is!!! Ik moest fleur altijd voor dr laatste fles wakker maken en dan dronk ze tussen de 20cc-100cc, dat was de reden dat ik paar dagen geleden gestopt ben met die fles..maar sinds ik gestopt ben wil ze onwijs vaak dr speen snachts.. Vaker als daarvoor...
Haha, ik hoop dat je daar iemand blij mee maakt, maar ik ga het liefst nooit naar de efteling. Wij hadden zelfs al bedacht dat we dit 'voorrecht' aan de opa's en oma's moeten overlaten
Ik maak noortje wakker rond 22.00 uur als ze nog slaapt, dit wisselt een beetje. Ik denk dat het toch een beetje uitproberen is, als je er nu een paar dagen mee bezig bent, went ze er misschien wel weer aan?
oef, arm ding! hoop dat het ondertussen beter gaat (bezoek huisarts is al voorbij als je dit leest) Contract is fijn!
Fleur gooit net dr hele fles er in 1x uit... Ik schrok me rot! 1mega golf over haar en mij heen.... Heeftt ze nog nooit eerder gedaan.. Daarna moest ze lachen.....
Hmmm vervolgens ook een hele dunne poepluier en 37.9c... Arm meisje.. Ik heb t ook gehad, heerst ontzettend(buikgriep)maar had gehoopt dat t haar bespaard zou blijven..
Mamatien, let je wel op uitdrogingsverschijnselen! Als ze de fles er vanavond/vannacht uit blijft gooien en diarree blijft houden, zou ik morgen wel even de HA bellen!
Nou pfffffff Ismail heeft het RS-virus We moeten het goed in de gaten houden. Net nog zijn temp gemeten was 38.4 Hij is nu bijna klaar met eten. Dan krijgt hij zijn neusspray en gaat hij lekker naar bed. Met de fles van 22.00 weer temp meten en dan zien we wel. Vannacht ook nog een keer meten. Morgenmiddag om half 1 moeten we weer terug bij de huisarts voor controle. Als het vannacht wel erger wordt moeten we aan de bel trekken. Ik moet natuurlijk wel gewoon dialyseren maar had net gebeld en ik mag vroeger komen. Dan kan ik tenminste ook naar de huisarts toe waar mijn moeder heen gaat met Ismail.
Goeieavond! Deze mama is weer afgewerkt! Danitjuh, beterschap voor de kleine ismail! Mamachantal, jaaaa! Super nieuws!! Lutje, spannend, me duimen draaien vooor je. Mamatien, idd wel even in de gaten houden da ze hierna goedblijft. Drinken. Beterschap!
Thnx meiden, ga ik zeker op letten.. Ga dr nu ook avondfles geven, zodat ik wat meer zicht op dr luiers heb en ze miss wat meer binnenkrijgt.. Hoop dat ze komende fles er niet uitgooit.... Ze is verder wel vrolijk gelukkig!
Mamatien, ahh hoop niet dat ze de griep krijgt.Idd even goed opletten dat ze wel blijft drinken/plassen Danitjuh,zag het op je hyves.Hoop dat hij er snel weer vanaf is
Dani, wat is rsvirus? Kaatje, luktt zoeken naar werk nog een beetje?waar zoek je nar? Miracle, lekker gewerkt?wat doe jij ook alwer? Met fleur lijkt t gelukkig mee te vallen.. Ze heeft net 130cc op en maar klein btje gespuugd. Ook koorts is alweer gezakt!
Kaatje De niersteen uitplassen was inderdaad niet fijn en zag ineens wat in de wc. Best gek hoor! Had niet verwacht dat ze zo groot zouden zijn
Zo, emoties zijn weer lekker aanwezig vanavond. De overeenkomst van m'n (oude) werk is getekend en morgen ga ik de ww aanvragen. Verder op bezoek geweest bij vriendin die vorige week is bevallen. Ze geeft borstvoeding en voel me nu weer best klote dat het bij mij gewoon niet ging. Ga dus denk ik zo maar naar bed met een zielig boek oid. Voel me iig niet vrolijk op het moment.
Maar... even iets positiefs... Emma slaapt ZONDER in bad te zijn geweest!!! Het was dan ook wel wat later dan normaal, maar dan nog. Ze slaapt nu heerlijk en ze heeft zelfs geen 1x gemopperd. En dat voor een meisje dat erg van regelmaat houdt! Nu hoef ik iig niet meer iedere keer te stressen als vriendlief niet kan helpen met haar in bad doen. Ben dus weer trots op 'r