Heel eventjes snel: Ismail is opgenomen in het ziekenhuis. Gaat steeds verder achteruit. Reageert niet echt goed. Kortom een heel ziek mannetje. MNM jeetje meis wat een domper is dat zeg. Dikke knuffel. De rest sorry
jeetje wat een bezorgde berichten allemaal! Kom ik aan met mijn 'bij ons is alles prima en wat gaat het toch goed' verhaal... sorry... MNM, wat ontzettend vervelend dat ze niet hebben kunnen vinden waar de pijn vandaan komt en wat moeten jullie je een zorgen maken om jullie meisje. Ik zou ook alles op alles zetten om er achter te komen waar ze zo'n pijn van heeft! Dani, jeetje Ismael moet ook blijven... Komt dat door het virus of heeft hij meer onder de leden? Sterkte bij jullie!
MNM, nee zeg! Hoopte zo voor je dat ze iets gevonden hadden waar ze iets aan konden doen. Hopelijk geeft de osteopaat verlichting. Dikke knuffel meis! Danitjuh, jeetje dat is vervelend nieuws! Had al even gegoogled op wat ie had en las idd dat ze daarvoor in het ziekenhuis kunnen belanden. Hopelijk knapt ie daar snel op! Ook jij een dikke knuffel!
Zoals verwacht is de sollicitatie van gisteren niets geworden. Morgen is Emma bij m'n so. Dan maar weer flink op vacature jacht. WW is iig aangevraagd en zou ik per 1 dec moeten krijgen. Volgens de website heb ik recht op 5 maanden ww. Dan zou ik toch al wel een baan gevonden moeten hebben... toch...?
5 maanden, dat is eigenlijk ook wel kort... Pfff wat een nare berichten allemaal. MNM, ik vind het zo zielig voor jullie kleine meisje. Hoop echt dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen hoor. en dan Ismaïl ook weer in het ziekenhuis! Snel beter worden, kleine man!!
MNM he meid wat balen zeg. Hopenlijk helpt de osteopaat wel een beetje. Hele dikke knuffel voor jullie. Danitjuh. ooh toch. wou vanochtend al niet zeggen. Maar bij mij heeft de oudste ook RS virus gehad, en die moest ook naar het ziekenhuis omdat ze nog zo jong was. en ook behoorlijk ziek ervan werd. Dikke knuffel! en beterschap lutje. vast wel meid. 5 maanden moet lukken toch! Jammer dat de sollicitatie niks geworden is.
Meisjes, ik ga naar de kapper tot morgen Lutje, misschien heb ik dan nog wat vacaturesites voor je, zit ook in de marketing ,alleen aan de andere kant van het land
mamatien, horeca is sowieso niets. Kan al amper met 1 kop koffie lopen zonder te knoeien haha. en is vaak ook avonden/weekenden/feestdagen. werk klein lichtpuntje. dacht bel wat rond.primera had niemand nodig, toen Welkoop een dorp verderop gebeld. hij ging overleggen en belt me één deze dagen terug Jac, thuiswerk is hier bijna niet te vinden, of het verdiend geen drol En dan heb je nog geen recht op KOT volgens mij omdat je thuis bent Lutje, als je 4.5 jaar gewerkt heb, heb je maar 4 a 5 maanden recht op ww. O zie dat je het al gezien hebt. Ik ben al 3 maanden aan het zoeken en helaas nog niets. Chantal, hoe gaat het met Viënna in Leiden ? Ligt ze alleen of met meerdere kindjes ? Heb trouwens het kleine zus shirtje weer gevonden Marlous,gelukkig weer goed gekeurd en weer ff klaar met de prikken.Elin krijgt ze 5 dec. weer. MNM, ahh wat sneu voor Nila ( en jullie ). Een moeder voelt als er iets niet goed is en zou dan ook kwaad worden als een arts het op een huilbaby gooit. wilde idd al een osteopaat voorstellen maar zien dat jullie al gaan.hopelijk kan deze helpen Danitjuh,ahh Ismail in het ziekenhuis hopelijk knapt hij snel op
Jep, die kende ik al. Staan wel een aantal dingen op. Morgen ga ik er weer even flink mee aan de slag (naast het bakken van een chocoladetaart...).
Nou moet ik toch even wat kwijt. Ik had vanmiddag een afspraak met de juf van Rick. Het ging over zijn concentratie in de klas. Nu heeft zij en de juf van de andere groep 3 Rick geobserveerd en hun hebben heel erg sterk het vermoeden dat hij adhd heeft. Hij wil heel graag maar zijn concentratie is na 7 min. over. Hij heeft geen rust in zijn kont. Dat is thuis ook wel zo maar je wil hier niet gelijk een stempel op drukken. Alles wat je leest over de symptomen hiervan heeft Rick gewoon. Een geluk heeft hij wel dat hij niet dom is. Ondanks dit alles komt hij heel erg goed mee. Dat vond zijn juf wel heel erg fijn om te zien bij hem ander was het een groot probleem geworden. Er werd mij geadviseerd om naar de ha te gaan en een verwijzing naar de ka te vragen en dan daar Rick op laten testen of hoe hun dit dan ook doen. Ik weet dat dit niet het eind van de wereld is maar toch. Ad riep dit een paar jaar geleden al van dat volgens hem Rick dit zou hebben maar er wordt altijd snel zoiets geroepen als een kind iets drukker is dan de ander. Morgen maar eens even bellen voor een afspraak en of dat Rick dan ook mee moet of niet. Als hij dit zou hebben dan zou het wel een hele hoop dingen verklaren.
Tuurlijk is het eerst een schok, je wilt niet dat je kind 'anders' is... maar als het dan toch is, dan kun je het maar beter weten en alles wat mogelijk is, aanpakken. Kijk anders een bij stichting balans op de website.
Schildje, niet echt een leuk gesprek dus. Helaas krijg je tegenwoordig al snel de stempel ADHD als je iets drukker bent. Maar testen kan nooit kwaad. Gelukkig komt hij wel goed mee in de klas
Zo zei ik dit ook tegen mijn man een paar jaar terug. Maar alle symptomen kloppen wel. Hij wil wel maar het lukt niet meer na 5 á 10 min. Zie het lijstje hier onder en hij heeft het echt allemaal. Dit is neit omdat ik nu wil dat hij dit heeft of zo maar het klopt allemaal met de afgelopen 4 jaar. Het gesprek was opzich goed. Wat zij vertelde klopt helemaal zoals hij nu is. Wel vertelde ze dus gelijk dat hij het wel kan en absoluut niet dom is. En dan dom in de zin van minder intelligent. Daardoor komt hij nu wel goed mee maar volgens jaar zou dit dus een groot probleem zijn als wij er nu niet achter aan zouden gaan. moeilijk stil kunnen blijven zitten snel zijn afgeleid moeilijk op hun beurt kunnen wachten van de ene activiteit naar het andere hollen niet rustig kunnen spelen overdreven veel praten anderen in de rede vallen niet luisteren naar wat anderen zeggen zich vaak in gevaarlijke situaties storten moeilijk instructies kunnen volgen anders reageren op straf en beloning veel kwijtraken of vaak iets verliezen moeilijk blijvend de aandacht kunnen richten zichzelf moeilijk onder controle kunnen houden
De reden dat hun dit trouwens zeggen is omdat hun al meer kinderen in de klas hebben gehad die het nog vele male erger hebben gehad. Ook hebben hun een soort testje voor hun zelf waar hun kunnen opschrijven hoe of wat/ Ze vertelde mij dat hij van de 20 min. maar 7 min. geconcentreerd bezig is en dan is afgeleid terwijl hij wel wil. Alle andere kinderen werken wel die 20 min. door en dan valt het gewoon op. Ook vertelde ze dat je aan zijn ogen kunt zien dat hij met van alles bezich is. Toen ik dat hoorde zei ik ook gelijk dat dit klopt. Als je nu met hem een boek gaat lezen, hij dan voorlezen dan zie je die ogen de hele kamer doorgaan en maar beperkt met het lezen bezig zijn. Als dit dus zo zou zijn vind ik het wel sneu voor hem dat hij daar dan zoveel last van heeft (gehad). Maar goed morgen maar eerst eens even bellen en dan zien we wel verder.
Heey meiden Wat een nare berichten allemaal... @chantal, wat erg zeg, dat dat meisje overleden is kan me voorstellen, dat je erg mee zit. Idd eerst een goed gesprek voor de volgende operatie. En elk kindje is natuurlijk weer anders... Fijn dat het met jou meisje zo goed gaat en hopelijk is ze snel thuis. @mnm, he wat naar zeg! Echt balen, dat ze nu niks willen(kunnen) doen. Hopelijk helpt de osteopaat, wij hebben er goede ervaringen mee. Wat moeilijk zeg, om jullie meisje zo te zien ik hoop dat het snel beter gaat. Knuff!! X @dani, had het al op fb gezien, maar wat vervelend het RS virus. Hopelijk knapt hij snel op! knuff! @schildje, oh dat is ook niet leuk om te horen, maar idd misschien beter om te weten, want dan kun je er wat mee doen. @mama10, beterschap met fleur! @kaatje, hopelijk wordt je snel gebeld met goed nieuws! @lutje, hopelijk heb ook jij snel wat gevonden. hmmm... chocoladetaart!! @marlous, fijn helemaal goed gekeurd! @1e werkdag, ja was weer erg gezellig en de dag ging best snel voorbij, maar toen ik thuis kwam was ik MOE! hahaha Morgen weer werken. @voedingen, hier 4 flessen van 180 en s morgens wat fruit (10-15 hapjes) en s avonds wat groenten (10 hapjes). En de laatste fles een papfles. Het gaat hier heel erg goed met de fruit en groente, hij vindt het ontzettend lekker hihi
Kaatje. ja sorry geen idee. Heb niks met werk te maken. ben eigen baas, dus zou niet weten hoe dat zit/werkt. Hopenlijk belt ie morgen terug en mag je op gesprek!! duim voor je. Schildje kan me voorstellen dat je even schrikt. Maar zoals je zelf zegt vallen dan ook een paar dingen op zijn plaats. Hoop natuurlijk voor jullie dat het niet zo is, maar mocht het wel zo zijn. Dan is het fijn dat jullie het weten en rekening kunnen houden ermee. Vind het trouwens wel goed van de juf dat ze het aankaart bij jullie. Patriesja. fijn dat de eerste dag zo goed gegaan is. Succes maar weer morgen!