Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier wederom een goede nacht van Jim. Hij sliep van 23:00 tot 7:30. Helaas werd ik om half 5 wakker van hubbie, en om 6 uur van de haan van 2 deuren verder...ik had niet in de gaten dat hubbie het raam op kiep had laten staan.....als het raam dicht is hoor ik dat herriebeest niet.

Dames met brakke nachten; een knuffel voor jullie allemaal!!!!

Bikini/badpak. Mijn buik heeft alleen last van wat loshangend vel wat over het randje van mn broekje flubbert, maar ik ben nog te lui geweest om wat buikspieroefeningen te doen. Maar inderdaad vind ik ook dat we er trots op moeten zijn. Een kindje op de wereld zetten heeft nu eenmaal gevolgen, daar schaam ik me niet voor en trek gewoon mn bikini aan.

Anticonceptie; ik ga over een maand of 3 weer een spiraal zetten. Die 5 minuten frotten down under heb ik er wel voor over. Dan kan ik weer 5 jaar mee :D

Annab; wat een gedoe meid, kan me voorstellen dat je baalt. Knuf! en hopelijk komt het nog goed!

Marlous; ooh leuk, veel plezier met het ophalen van je jurk!!

Martje; succes bij de osteopaat!

Schildje; beterschap voor jezelf! En super dat de echo goed was, ze zal dan wel snel mee naar huis mogen!

Ik ga zo een poging doen tot paardrijden :p ben benieuwd of ik nergens last van krijg....en morgen zal ik wel lopen alsof het paard nog tussen mn benen zit :D haha

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    goedemorgen dames
    jeetje wat een kut nacht gehad zeg, jamelie is een zeehondje..
    die kwam al snel bij ons in bed liggen en hele nacht liggen hoesten..pfffff.... keertje laten puffen met ventolin,hielp niet:( toen in dr eigen bed gelegd,half uur later stond ze weer naast me.
    Oftewel,maar zo'n 3uur geslapen.
    manlief moest er al om 6u uit dus die was goed sago.

Zwemkleding:hier bikini..interesseert me niet zoveel wat andere denken..heb 2 mooie kinders gekregen;)

Anticonceptie: Hier word het weer spiraaltje,ben ik weer 5jr klaar :) wil nog niet dat 1 van ons zich laat "helpen" misschien ooit nog een nummertje 3 :)

Schildje: Fijn! hopelijk snel naar huis ja!

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zwemkleding, heb al in een bikini rondgelopen. De zebrastrepen en de flubberbuik kunnen mij niet deren. Ik ben er best trots op dat ik een kind heb gedragen :)

Anticonceptie, ik zou volgende week mijn 2e menstruatie moeten hebben en dan word er weer een spiraal geplaatst. Ben alleen vergeten of ik er een recept voor moet hebben of dat ik direct naar de apotheek kan gaan. Nou ja, vandaag maar even navragen als ik de ha spreek.

Sollicitatie, ze zoeken een fulltimer. Dus de kans is vrij klein dat ik word uitgekozen voor het gesprek. Maar goed, je kan het altijd proberen!

4. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi dames!

Ik ga nu eerst even heeeel dit topic doorspitten nu het nog 'maar' een 20tal pagina's zijn ;)

Hier: Ik kan niet meer hoesten, niezen of lachen. Krijg meteen een stekende 'kramp' aan mijn rechtereierstok, of toch op die hoogte...
    Kan ook als ik plat lig niet meer recht, dus mag morgen weer maar eens naar de gyn..
    Voor de rest alles wel ok :)
    Nu bijlezen dus!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier wel lekker geslapen. Fabiënne werd pas om kwart voor 8 wakker,en wij dus ook hihi:p.

Net gebeld naar een bedrijf waar ik een sollicitatiebrief heen heb gebracht. Er zijn brieven verstuurd, en uiterlijk donderdag zou iedereen ze binnen moeten hebben. Ze zei er wel eerlijk bij dat ze al wel mensen had uitgenodigd. Het zal dus wel niet zo zijn!

We zoeken maar weer verder! Om moedeloos van te worden!

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @kaatje
    ik heb spiraaltje. Het gefrut viel op zich nog wel mee.

@martje
    Ik zou best wel een keer een nacht willen doorslapen!

@jac
    Nou ik vraag me dat soms echt af als ik lees hoeveel kilometers je rijd en hoeveel uur je in de auto zit! Jemig zeg!
    (Als het mij te veel word dan plof ik 's avonds op bed met me 2 vrienden Ben en Jerry)

@marlous
    spannend joh! vanmiddag je jurk ophalen. Ben straks erg benieuwd naar de foto's :)
    Ik heb nu ook sinds een week of 2 mirena en ik vond het zetten dus echt geen enkel probleem deed niet zeer of wat dan ook.

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    JOEHOE JOEHOE :D:D:D A.s. donderdag ochtend mag ze naar huis.
    Ze krijgt morgen middag de laatste ab-kuur via eht infuus en 's avonds krijgt zij ab via een spuitje. Ze willen dan kijken of ze dit ook goed binnenhoud en dan ga ik dit donderdagochtend ook nog doen en dan na de fles mag ze naar huis!!!!!!!!!

Sorry als er wat foutjes in kunnen zitten want ik ben dit aan het typen met slecht zicht ivm migraine die ik in de auto net heb gekregen. Dat is de spanning wat er nu uitkomt na dit heerlijke nieuws.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooooh super!!!!!

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Schildje, wat goed! Fijn dat ze donderdag weer naar huis komt!

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Je hebt er een recept voor nodig, dan kun je hem daarna ophalen. Tenminste, bij mijn dokter was dat zo. Raar eigenlijk, dat je zelf dat ding moet ophalen en mee moet nemen naar je huisarts.

lastig, solliciteren. Hoop dat je wat positiefs hoort!

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sterkte met de migraine, maar wat een heerlijk nieuws!!! Wat fijn, je meisje weer thuis! :)

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, schildje, wat enorm fijn zeg dat ze donderdag eindelijk weer mee naar huis mag!

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Had net vriendlief aan de telefoon, Noortje heeft haar tweede prikjes gehad en moest heel erg huilen... De vorige keer stond ik er zelf haast bij te sniffen, nu mijn schoonmoeder :)

ben blij als we straks de meeste achter de rug hebben... Ze heeft al een paracetamolletje gehad (vorige keer had ze ook al zo'n last) dus ik hoop dat ze er nu aardig doorheen slaapt... gossie...

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Jac...bungalow-boerderij ach verschilt niet veel ha ha! Nee nog niets gehoord. Ik verwacht woensdag of donderdag pas. (net toch telefoon gehad, bod vonden ze te laag nu weer even overleggen)
    Ga jij die tussikind nog halen?

Ik ben geen fan van zwemmen dus dat ga ik toch niet doen;) en anders heb ik een tankini in de kast liggen nog van de zwangerschap die past nog prima;)

Marleen fijn dat ze geen spreibroek hoeft!

Chantal wanneer houdt alle ellende toch eens op en mag je jullie meisje mee naar huis nemen, dikke knuf!

Paso balen voor de hond zeg (en jullie portemonee)

Schildje hopelijk mag ze snel weer mee naar huis!
    Jaaa donderdag naar huis!! Sterkte met je migraine ik weet hoe vervelend dat is.

Marloes80 dat had ik gisteren. Ik kreeg haar om 23uur niet wakker (laatste fles om 18.30) en toen kwam ze om 5uur pas weer.

Anna wat balen dat je nachten nog zo bagger zijn.

Kaatje heeft Elin misschien een sprongetje?

Voorbehoedsmiddel...... klojo'en met condomies.

Paso wel jammer van je nacht. Slaapt Jim door word je van andere dingen wakker.

Paardrijden heb ik nog niet geprobeerd, durf nog niet zo goed.

Kelly hopelijk niets ernstigs.Zou het geen eisprong kunnen zijn. Dan heb ik die pijn ook altijd.

Bellie balen van je sollicitatie!

Zo ik ben weer bij. Hier nog steeds een verkouden meisje.
    Ik wilde jullie wat vragen maar het is me weer ontschoten:(

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik weet het weer! Wat doen jullie met kindjes die na een fles met 200cc meer vragen?

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha pink, nog wat zwangerschapsdementie overgehouden?? :D

maar ik kan je niet helpen, ik geef bv en uit de fles drinkt ze 150/160 cc. Wat een lekkere gulzigerd heb jij!
    maar is het echt honger, of heeft ze dan nog zuigbehoefte?

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Pink, maximale wat Emma krijgt is 180+6. Maar ze krijgt die nooit volledig leeg, dus ik zou het niet weten :)

Hier vandaag een verdrietig meisje. Gisteren was ze opvallend slaperig en nu juist heel verdrietig. Heb de ha nog niet gesproken over haar voeding. Bel er over een uurtje maar achteraan.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel, klinkt idd niet erg positief je sollicitatie :(
    Hier vorige week bij de Coop gesollisiteerd. nog niets gehoord dus net gemaild of hij goed was aangekomen.Niet dus.Heb hem nog maar een keer per mail gestuurd

Schildje, super dat ze donderdag naar huis mag !

Marlous, gelukkig zitten de prikjes er weer op

Pink, zou zomaar kunnen.moet zich opeens ook in slaap huilen etc. Ahh hoop dat je meisje snel van haar verkoudheid af is
    Jeetje nog honger na 200 cc ? Meer kan je eigenlijk niet geven omdat je anders boven die liter uit komt ( hoeveel voedingen krijgt ze nu ? ) Misschien nog een beetje stillen met wat water of kijken of ze tevreden is met de speen >?

Zo en nu ff stofzuigen

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Pink: er zijn meerdere opties
    Kleinere speen(meer moeite doen om de fles leeg te krijgen)
    hongerige babyvoeding
    kleinere hoeveelheden verdeeld over de dag
    Maar niet tevreden na 200cc klinkt als een zuigbehoefte die niet is bevredigd dus ik zou voor een speen met kleiner gaatje gaan en anders 1 schepje nutriton erdoorheen. Word het net iets dikker en moeten ze net iets meer moeite doen..
    Succes met het bieden!

Kaatje: balen zeg dat Elin zo uit haar doen is, sprongetje?

*ik ga de buurvrouw vermoorden, irritante kut met die zware shagstem staat weer in de tuin tegen haar hond te schreeuwen. Ga lekker in een achterbuurt wonen ofzo, daar gedragen ze zich allemaal zo.*

Schildje: wat fijn dat ze naar huis mag!!

Marlous: lijkt me vreselijk als ze zo huilen met de prikjes. Hier gelukkig 2 kids die geen kik geven.

Bellie: balen zeg van je solli! En ook dat je zo'n last hebt van de pil..

Anti conceptie: hier de pearly (www.ladycomp.nl) voor mij geen hormonen of spiraal(kan ook niet dus dan houd het op haha)

Henrieke: ook al een huilend meisje, sterkte

Anna: jeetje wat een 'pech' zeg. Bagger woningbouw:( Succes na zo'n nacht! Vind het knap hoe je het allemaal doet in je eentje!

Bikini: Ik loop gewoon in bikini. Wij gaan elke week zwemmen.. Plus ik heb hard genoeg getrained dus het mag ook echt weer. Het enige jammere is dat ik continu de opmerking/vraag krijg; Die 2 zijn vast niet van jou!:( zijn ze wel!!!! :x

Chantal: jeetje dat is wel heel drastisch zeg.. 1x een mindere dag en gelijk terug naar 2 cc:S kan toch ook niet.. Dan krijgt ze toch mega honger aangezien ze nu aan die 30 is gewend?:( Arm meisje

Paso: dat is helemaal mooi *** om wakker te worden van andere dingen..

Vannacht: Jace maar eens niet gevoed in zijn slaap rond 23 uur. We hebben hem lekker laten tukken met het idee, we zien wel wat hij doet. Hij kwam pas om 7 uur:D Heeeerlijk! Dus van 7 tot 7 geslapen!

Dex was wel enorm aan het spoken. Die had gister echt een drama dag. Was aan het einde van de dag in staat hem achter het behang te plakken. Heb hem 's middags zelfs voor straf in zijn kamer gezet zonder speelgoed. Danny die zei ookal 'dan moet hij wel heeeeel ver zijn gegaan'. Heel de dag absoluut niet luisteren, overal op klimmen, slaan, haren trekken, bijten maar de reden voor de straf; hij ging naar Jace (die lag op mijn schoot) geeft hem een kus en terwijl hij een kus geeft, kijkt hij mij aan en slaat Jace keihard tegen zijn hoofdje. O ik werd zo kwaad. Even tot 10 geteld, hem opgepakt, op zijn kamer gezet, uitgelegd waarom hij daar zat en de deur dichtgetrokken en weggelopen. Vanmorgen begon het meteen weer, het gedreins en geëtter. Heb hem gelijk weer 3 minuten op zijn kamer gezet en daarna was het meteen over en was hij weer heel lief. Hij ging beneden ook meteen mij en jace een kus geven en jace aaien. Respect my authority

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dusssss.... huisarts. Bel ik op, blijken ze helemaal geen melding meer te hebben van dat ik gister terug gebeld zou worden. Nu staat het er in voor het algemene overleg morgenvroeg en word ik eind van de ochtend/begin van de middag terug gebeld.

Dan de sollicitatie... :D:D:D:D Mag op gesprek komen!!!! Weet nog niet wanneer, maar blijkbaar is het niet fulltime kunnen geen probleem. *juicht*

Deel Deze Pagina