Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Marleen klopt wij hebben gister een brief gehad dat we binnen 2 weken een oproep krijgen. Alleen meer stond er niet in. Ja voor vragen bellen naar de GGD.

Hier ook op t CB geweest vandaag.
    En Sandro is 2 cm gekrompen :D Dezelfde vrouw heeft m gemeten en vorige maand was hij 60cm en nu in ene 58. Maar volgens haar had een ander het verkeerd gedaan en toen ik haar vertelde dat zei t was was dat onmogelijk.. Sure...
    Hij weegt inmiddels 6820 gram :D En loopt met zijn ontwikkelingen ietsje voor zei ze. Ook beginnen er tandjes te komen maar dit kan nog wel ff duren voor ze echt door zijn.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeie avond!

MNM, fijn dat je vrijkdag bij de osteopaat terecht kan! Hopelijk kunnen ze iets betekenen voor de kleine meid.
    Hier gaat alles goed :D

Alessandro, oh dat is idd niet z'n prettige mededeling, wanneer moeten jullie de prikken halen?
    Hihi, gekrompen? Lijkt me idd dat hij de vorige keer gewoon verkeerd gemeten is ;)

Kaatje, zag de foto op fb, vind ze idd lijken op waterpokken.. Beterschap voor levi!

Danitjuh, jeeej!! Ismail weer thuis! Nu hopen dat hij snel weer goed drinkt.

Mamachantal, waarom denk je dat vienna nog niet naar huis mag? Ik ga iig heel hard hopen en duimen van wel!

Voor alle zieke kindjes een dikke beterschapsknuffel!

Zag ook dat er weer een heleboel kids zijn geprikt en goedgekeurd bij het CB, super!

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou dames we zijn weer lekker thuis :D Me moeder was vanmorgen naar hem toe gegaan :) omdat ik natuurlijk moet dialyseren. Hij heeft de hele tijd geslapen :D Toen ik binnen kwam was hij net aan het laatste restje melk bezig! Dus alle spullen gepakt en lekker naar huis gegaan. Toen heeft hij tot ehhhh uur in de max-cosi geslapen. Rond 4 uur kwam papa thuis en die heeft hem een fruithapje gegeven, die vond hij zo lekker dat hij zowat het hele potje op heeft ;) Heeft daarna welgeteld 20 min geslapen en dus rond ehhh kwart over 5 in bad gegaan en heeft net de fles gedronken. Heeft wel 60ml laten staan maar vindt ik niet zo heel raar na zowat het hele potje ;) Dus die zal zo hopelijk wel gaan slapen :) Edit: hij slaapt :D

Ik ga vanaf morgen weer reageren. Ga lekker vroeg naar bedje toe! Fijne avond meiden.

Las wel dat er kindjes goed gegroeid waren!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fijn dat hij weer thuis is

Levi ligt hier weer naast me. weer zo benauwd.Morgen maar even bij de dokter naar zijn longen laten luisteren voor we het weekend in gaan.

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danitjuh Fijn dat het goed gaat met Ismail!

Kaatje Goed idee om nog even langs de ha te gaan

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Wat is er weer een hoop geschreven :) Op dit moment om de een of andere manier een beetje een emotie bommetje. Als ik terug denk aan de tijd dat ik vorig jaar met een positieve test in mijn handen stond en dat ze nou alweer ruim 4 maanden is... Waar is de tijd gebleven?

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marlous; Hoop dat jullie meisje vannacht wel lekker slaapt!

Alessandro; Haha...dat is raar dat hij gekrompen is!! Dus die mevrouw beweerde dat zij hem niet had gemeten ;) Tja, zij maakt natuurlijk geen fouten!

Chantal; En ging het badderen goed? Hoop dat ze snel naar huis mag!

Danitjuh; Super dat Ismail weer lekker thuis is!

Jac; En alles goed bij de gyn??

Schildje; En al wat geknutseld?

Marloes; Zo jullie Mees groeit goed zeg!

Lutje; Fijn dat de spiraal op de goede plek zit!

Marleen; Haha...je hebt dus duidelijk laten merken dat je haar een muts vond!!

Kaatje; Hoe is het nu met Levi? Nog niet goed dus, idd maar ff bellen morgen.

Sherry; Ja, het cliché is waar...het gaat zo ontzettend snel!

Hier niet zo veel te melden, alles gaat lekker z'n gangetje!

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Martje, nee want onze copieer/printer de kleuren zijn op. Dus morgen even in de winkel doen.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

`@ Martje idd zij maakte geen fouten ( dat zei ze er idd ook nog bij ) Nou wel raar dat ie dan gekrompen is haha.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedenavond,
    Vanmorgen met Nila naar het cb geweest.
    Ze weegt nu 6925 gram en is 63 cm. Ze groeit mooi door op haar lijn en komt dus ondanks het spugen wel goed aan gelukkig.
    Ik was ook blij om te horen dat haar ontwikkeling door gaat. Daar was ik wel bang voor, omdat we de hele dag bezig zijn het het huilen en troosten dat ze geen tijd heeft om zich te ontwikkelen.
    Ze vond het ook een goed idee dat we naar de osteopaat gaan, onder het mom van baat het niet dan schaad het niet.
    We gaan dit weekend beginnen met de fruithapjes. Maar ze zei dat het ook kan zijn dat ze het daar extra zuur van krijgt. Iemand hier ervaring mee bij reflux kindjes?

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Schildje; Dat is balen, is altijd zo hé als je aan zoiets wilt beginnen!

Alessandro; Oh zo'n opmerking kan ik me altijd al verschrikkelijk aan ergeren!! Lekker dan om je collega maar de schuld te geven...

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    #2212 Lutje, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Mnm, Emma vandaag voor de 2e keer fruithapje gegeven en het is me niet opgevallen dat ze hierdoor meer last van zuur had denk dat dit ook heel erg kind afhankelijk is. En het hoeft niet bij elk fruitsoort zo te zijn. Denk dat dit vooral een kwestie is van proberen.

Edit: Als je er op googlet zie je dat fruit-groente hapjes juist word aangeraden bij reflux. Het is dik en dus moeilijk op te spugen. Emma knoeit flink tijdens het geven, maar moet zeggen dat alles wat ze door slikte er ook niet uit is gekomen. Dus lijkt wel een kern van waarheid in te zitten.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Het kan ook zijn dat het juist wat beter gaat, als ze iets vaster eten krijgt. Senna kreeg vooral peer en banaan, omdat ik het vermoeden had dat hij toch last kreeg van de andere fruitsoorten. Dus daar zou ik als ik jou was ook mee beginnen. Tot ongeveer zijn derde jaar kreeg Senna ook geen sinaasappels, sinaasappelsap of fristi e.d., want dan had hij ook de hele nacht last.

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    #2214 jac, 4 nov 2011
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
    morge dames,

kaatje. beterschap voor de kleine man.

allessandro gekrompen??/ hihi dat is knap.

zo hier kleine update van gyn. Alles was goed gegaan. Alleen vertelde hij nu weer. (aaarrgghhh werd al gek) dat ik een blaasje met een hele mooie naam op mijn eierstok heb zitten. Ze hebben hem tijdens de operatie aangeprikt en hij is goedaardig. (ook fijn om te weten dat ze wat gevonden hadden tijdens de operatie) Dus niks aan de hand. Alleen nou kan het zijn dat door het gewicht van het blaasje mijn eierstok kan gaan draaien (afknelling) Dus 1 arts wou hem er al uithalen( de eierstok in het geheel). terwijl mijn eigen arts zoiets had van dat is wel heel drastisch. dus ze hebben hem laten zitten. Nou voel ik mijn ovulatie altijd al aan die kant. Dus zegt hij nog even leuk. ooh maar dan hadden we hem wel weggehaald als we dat hadden geweten. ggggrr.
    o ja ik mocht wel weer terugkomen als ik er last van blijf houden. Ja dank je de koekoek. 2x onder mes in 3 maanden vind ik wel even genoeg. de groeten hihi.
    (was op zich wel een vriendelijk gesprek hoor.)

straks kindjes ophalen en dan weer naar boord. nadat de auto bij de garage is geweeest.

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Jac; Jeetje meid, het houdt ook niet op hé!! Wel raar dat ze daar toen niks over hebben gezegd, aan de andere kant misschien ook wel beter, anders zou je je natuurlijk ook steeds zorgen maken! Kan me voorstellen dat je niet weer onder het mes wil!

Hier Mika om 23.30 uur wakker gemaakt en kwam weer om 04.30 uur, best netjes toch!!

Had gisteravond al op tijd Senna z'n pyjama aangedaan en zou dan als hij op bed ging hem een luier omdoen, maar dat ben ik dus vergeten...vanmorgen dus een nat bed!
    Vandaag niks bijzonders op de planning, dus lekker thuis een beetje aanrommelen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Levi heeft vannacht weer zo liggen zagen en piepen bij ons. Uiteindelijk in zijn slaap de puffer er op gezet ( werd hij helaas wel wakker van ) en daarna ging het iets beter.
    Net dus de huisarts gebeld om even naar zijn longen te luisteren voor we het weekend in gaan.Helaas was die er niet ivm nachtdienst dus gaan nu om 10.40 naar een vervanger.

MNM,gelukkig groeit Nila wel gewoon goed

Jac, jeetje blijft maar doorgaan he. Groot gelijk dat je niet nog een keer onder het mes gaat.

Elin kwam 00.00 en 04.00. Ligt nu nog te slapen

17. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    MNM fijn dat Nila ondanks alles gewoon lekker groeit.

Kaatje succes bij de huisarts zo meteen met Levi

Jac het zit ook niet mee he. Ik zou ook dank je de koekoek zeggen!

Martje dus jij hebt al een bed verschoont op de vroege morgen :cool:

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zwaai*

1e werkweek ook weer overleeft....pffff.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!!

MNM, wel heel erg fijn dat Nila wel goed groeit.

Jac, oeff het houdt idd echt niet op.. Kan me ook heel goed voorstellen dat je niet nog een keer onder het mes wil. Heb je er nu last van dan, of dat nog niet?
    Martje, oeps een klein ongelukje..

Paso, nu lekker bijkomen van een drukke werkweek ;)

Zo wij hebben ook weer weekend, was me weer een druk werkweekje. Kunnen nu al goed merken dat de feestdagen er aankomen, veel vracht en acties maar nu lekker weekend!

Vanmorgen eindelijk mijn spiraaltje opgehaald. Wilde hem woensdag al halen, zegt die vrouw ineens “Dat wordt dan 153.15 alsjeblieft.” :O Ehhh, volgens mij werd die vergoed? Ja dat klopt maar dan moet u hem wel eerst vooraf betalen en dan kunt u hem declareren bij uw verzekering. Natuurlijk waren ze bij VGZ even vergeten te melden dat dat dus zo moest. Aangezien ik dus niet zoveel geld bij me had heeft ze hem klaar laten zetten voor vandaag. /Zometeen declaratie formulier invullen en opsturen en dan is het wachten op ongie en dan laten plaatsen J

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje hoe was het bij de huisarts?

Paso lekker bijkomen van je werkweekje.

Miracle wat een geld zeg voor een spiraaltje gelukkig krijg je het terug

Deel Deze Pagina