Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, ja tis idd een heel bedrag mar hij is goedkoper dan dat ik er eerst voor moest betalen. 3 jaar geleden moest ik 175 euro betalen en die kreeg ik niet terug. ( werd pas vergoed vanaf 21 jaar.. )

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    duur ding eigenlijk he...

bij ons clubje juni '09 mama's is nu een mama zwanger ... ze had een koperspiraal, maar is nu dus 8 weken zwanger... spiraaltje nergens meer te vinden en hartje van baby'tje klopt veel te traag, dus wordt waarschijnlijk een miskraam...

trouwens...ik mis Frummel!!! Ze is zo stil

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Oei, is ze het spiraaltje kwijtgeraakt? Hopelijk blijft het ukje zitten..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft een luchtweginfectie. Hebben nu een recept meegekregen voor een ontstekingremmer, deze moeten we 2x daags naast zijn gewone ventolin puffer gebruiken. Helaas was het (voor de verandering) niet op voorraad en kunnen het dus pas morgen ophalen bij de apotheek. Ik gok er op dat het dus weer een lang en luidruchtig nachtje gaat worden.

Paso, viel het zwaar ?

Miracle, dat is idd één van de redenen dat ik hem nog niet gehaald heb. Kan geen 150 euro voorschieten

ongi Zijn er nog meer meiden nog niet ongi geweest ?

Marlous, jeetje wat sneu voor die juni mama :(

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Danitjuh; Zijn bed verschonen stond toch op de planning vandaag, wilde het gisteren al doen, maar ben nu blij dat ik dat niet heb gedaan!!

Paso; Fijn dat je je 1e werkweek hebt overleeft, viel het mee??

Miracle; Hadden ze idd ook wel ff kunnen vertellen bij VGZ

Marloes; Bah daar moet je toch niet aan denken...

Kaatje; Nu hopen dat de medicijnen snel helpen, wel balen dat je ze morgen pas kunt halen!

Ongi; Hier ook nog niet geweest

Frummel hier idd al ff niet gezien en ook Anna mis ik al een tijdje!

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, nu idd hopen dat de meds snel helpen, wel minder dat je ze pas morgen kunt halen.

het is dat ik toevallig wat geld aan de kant had liggen en het spiraaltje dus daar van kon voorschieten.

Martje, ja vond ik ook, ze wisten me ook te vertellen dat ie volledig vergoed werd.. Achja..

Ongie: Pas 1x geweest..

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ongi, teller staat inmiddels op 3 :)

Kaatje, irritant dat het niet op voorraad was!

Jac, je blijft lekker bezig zeg! Gelukkig was het goedaardig.

Frummel en Anna, idd erg stil hier. Gelukkig zo nu en dan een teken van leven op facebook.

Ego, Emma zit op kdv vandaag. Dus ik heb was gedraaid, boterkoek gebakken, afwas gedaan, gewinkeld, poffertjes gegeten met warme chocolademelk (met slagroom) met een vriendin en strandwandeling gemaakt. Straks nog even boodschappen doen, maar nu eerst bijkomen op de bank!

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo meiden!

Ongi? Ik al 4x werd precies 4 weken na de bevalling alweer ongesteld en daarna netjes om de 28 dagen en goh ik heb dat totaaaaaal niet gemist de afgelopen 8 maanden :D Maarja.

Sandro vandaag lekker thuis gehouden van de gastouder ze had er gelukkig begrip voor :D

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miracle 175 euro is nog duurder :$ en dan helemaal niet vergoed krijgen .. wat een geld zeg.

Marloes ohhh hopelijk blijft beebje wel zitten bij d'r

Kaatje nogmaals beterschap met Levi, wel raar dat de medicijnen niet op voorraad zijn.

Ongie: ja al een tijdje op gang. Maar dat is niet zo raar he vanaf mei ;)

Lutje lekker dagje zo te lezen. Hmmmm poffertjes en boterkoek! Je brengt me op ideeën :D

Allessandro jou cyclus is zo te lezen goed op de rails weer.

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik heb hier een klein mannetje dat heel erg schor is. Hij begon toen ik hem ophaalde van de psz maar het lijkt wel of het alleen maar erger wordt.

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ja.... De tijd gaat snel he? Ik had op 3 november een positive test. Gister dus een jaar geleden....

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Martje Ik heb geloof ik niet heel duidelijk aan haar laten merken dat ik dr een muts vond, luisterde alleen niet heel aandachtig. Maar voor Marcel was het wel duidelijk ;)
    Oeps, vannacht dus de luier niet vergeten!

MNM Wat fijn dat Nila wel goed groeit zeg! Was je vandaag naar de osteopaat? Hoe ging het?

Jac He bah zeg! Ze hadden m dus eigenlijk beter meteen weg kunnen halen....
    Ik kan me voorstellen dat je daar nu echt geen zin in hebt om nog een x onder het mes te moeten.

Paso Vond je het erg vermoeiend deze week? Hoeveel uren werk je?

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Zo wat is het hier rustig...

Lutje; Lekker dagje dus!

Schildje; Hoop niet dat hij ziek wordt!

Hier vanavond gebakken aardappeltjes, worteltjes en kippenpootjes uit de oven gegeten, Senna heeft z'n handjes er nog net niet bij opgegeten... Waren aardig laat vandaag, omdat manlief laat thuis was van z'n werk, kids liggen nu net op bed!

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Haha...hier zegt manlief ook vaak dat ik soms duidelijk laat merken dat ik iemand niet zo mag, maar heb het dan zelf ook niet in de gaten...ach jammer dan voor die mevrouw van het cb.
    Hij ligt nu in bed, met een luier om!!

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Marloes Jeetje zeg, ze is dat spiraaltje dus kwijt geraakt? Kunnen ze het helemaal niet meer vinden in haar lichaam? En dan ook nog een miskraam er achter aan.... Naar hoor.

Ongie Is hier al weer goed op gang. De afgelopen 2x netjes op tijd. Een heel verschil na jara haar bevalling: toen was ik steeds om de 7/8/9 weken ongesteld. Maakt niet zoveel uit want dan ben je minder vaak ongesteld, maar als je zwanger wilt worden is het niet handig.....

Jara heeft weer een drukke dag gehad. Vanmorgen naar de peuter geweest. Aangezien de peuter bij ons in het gebouw zit zie ik dus soms wat ze doen. Erg leuk! Zo zag ik vanmorgen dat Jara aan het spelen was!
    Niks bijzonders zou je zeggen, maar Jara is niet zo'n speler en zit vaak aan de tafel te spelen of op de speelgang naast juf. En nu was ze aan het spelen op de fietsjes!
    Vanmiddag lekker met mijn zusje wezen zwemmen dus ik hoop dat ze morgenochtend wat langer slaapt :)

Morgenmiddag gaan Marcel en ik naar de gevangenis, nu maar hopen dat ze me er niet houden!
    Grapje, het zijn open dagen :)
    Maar redelijk officeel, we moesten ons aanmelden en moeten morgen onze id meenemen en verder mag je eigenlijk niks bij je hebben.
    Lijkt me reuze interessant om even een kijkje te nemen.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, ja jammer voor degene die we niet mogen! :D
    Ach je kunt ook niet iedereen aardig vinden he? ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen,have fun :D

Hier weer een benauwde Levi. Gooide een berg slijm over me heen.tegelijk begon Elin te krijsen. Heb Ferry maar ff gebeld die was bij zijn ouders dus is even terug gekomen en nu weer weg.

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marleen; Leuk om stiekem te kijken hoe ze aan het spelen is! Veel plezier morgen en idd hopen dat je weer naar huis mag :D
    En idd we kunnen niet iedereen aardig vinden, zal andersom ook wel zo zijn ;)

Kaatje; Ach arme Levi, hoop dat het morgen met de medicijnen beter wordt. Fijn dat Ferry in de buurt was en dus ff kon komen! Lastig dan hé dat ze beide tegelijk komen, hier weten ze dat soms ook net zo te timen als ik een keer alleen ben...

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marleen, veel plezier!

Kaatje, arme levi, gaat het weer een beetje met hem?

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Normaal wordt ik er niet warm of koud van als ze beide te gelijk komen, dan moet er gewoon ééntje wachten. maar Levi is echt bang als hij het zo benauwd heeft dus die wil ik niet alleen laten en Elin die ging echt over de rooie, vond ik ook weer zo sneu. levi is wel weer in slaap gevallen maar hoor hem af en toe weer goed hoesten en piepen

Deel Deze Pagina