Kaatje; Overdag maakt me dat ook niet uit, maar Senna wordt 's avonds nog wel eens wakker als hij eng heeft gedroomd en die wil ik dan niet laten huilen omdat hij anders helemaal overstuur raakt en als dan Mika ook net wakker wordt voor z'n laatste voeding vind ik het wel eens lastig!
Kaatje Ach, arme Levi! Hopelijk komen jullie de nacht een beetje goed door. Zo Romee net uit bed geplukt, ze ligt nu nog even te spelen in de box. Zometeen een fles er in en hup op bed! En mama er snel achter aan
@Kaatje, zo zielig voor Levi en zijn slijm. Maar dan komt het toch wel iets los. Ik hoop dat het medicijn snel werkt en dat hij daardoor snel opknapt. Hier heeft Fleur vannacht een record gehaald van slapen. Ze lag om 18:15 al te slapen en ze kwam pas om 3:10 weer . Ik was echt verbaasd haha. Heerlijk hoor lekker lang geslapen en na die fles ook nog even.
Ongie; hier nog niet geweest. Maar ik heb wel 7 weken na de bevalling gevloeid en in de 7e week een nacurretage dus ik heb ook geen flauw idee hoe je lichaam dan weer een ritme aanneemt. En ik geef ook nog steeds borstvoeding. Zijn jullie baby's ook van die spartelkonten? Ik krijg Jim maar net zijn luier om, die beentjes blijven maaien als hij op de kommode ligt. Verder is hij verliefd op het aapje wat aan zijn babygym hangt. Eerste werkweek was bagger. De eerste dag was ik een deel van mijn kolf vergeten waardoor om 14:00 mijn (.)(.) bijna ontploften en ik maar naar huis ben gegaan. De dagen erna meteen vol aan de bak, mijn god wat is er veel werk blijven liggen. Vette achterstand in voorraadtellingen. Jim heeft het gelukkig goed gedaan bij de opvang. Ik heb een contract voor 40 uur, maar heb heel veel tijd voor tijd uren die ik tot en met december 2 dagen per week op neem. Vanaf januari neem ik 1 dag ouderschaps verlof en werk ik dus 4 dagen.
Goedemorgen. Met Levi een goede nacht gehad. Hoorde hem af en toe wel hoesten maar is niet meer wakker geweest. Klinkt nu ook al een stuk minder vol. Elin kwam 01.00 - 04.00 - 06.15 en ligt nu nog te slapen. Schildje, dat is idd een lang slaapje van Fleur Paso, nee Elin blijft gelukkig nog stil liggen met luier verschonen. Lieve foto. Pittig hoor 4 dagen werken.o kolf vergeten is idd niet handig. gebeurd je als het goed is maar 1x
schildje; wauw, goed zo Fleur!! Kaatje; hoe is de nacht gegaan met Levi? Nog steeds veel zieken hier? Ik hoop dat Jim donderdag op het KDV niks gevangen heeft, hij moet dinsdag namelijk weer prikjes op het CB. Dat mag geloof ik niet als ze verhoging hebben toch? Volgende week vrijdag ga ik heerlijk met mijn beste vriendin (wiens moeder laatst aan kanker is overleden) uitwaaien op een paardenrug op het strand. Heb er nu al zin in . Zo Jim weer in zijn bedje geparkeerd want die was moe, nu even kolven.
Paso, hier ook zo'n wiebelkont Ze kan sowieso niet stil liggen. Constant gaan die benen heen en weer. Spelletje nu is de billen optillen zodra ik de luier vast wil maken. Ohhh! een strandrit! Heerlijk! Waar ga je rijden als ik vragen mag? Kaatje, fijn dat Levi beter heeft geslapen! Hier nog steeds snip en snip verkouden. Emma is gelukkig al iets minder verkouden, maar die spuugt nu wel meer. Gister weer dagje kdv en ze had zich weer keurig gedragen. Zelfs nog even buiten gezeten in een wipstoeltje. Het weer was dan ook bizar warm.
Lutje; haha, ja dat doet Jim ook wanneer ik de luier over hem heen wil vouwen waardoor hij iedere keer onder zijn billen uitschiet Ik heb 2 paarden besproken op manege Heemskerk, nog nooit eerder geweest dus ik ben benieuwd.
Ben ook benieuwd! Ken de manege verder niet. Kriebelde bij mij gisteren ook wel flink. Prachtig weer, strak strand, hard zand en een prachtige vloedlijn. Perfect voor een stevige galop langs het water.
Goedemorgen, Kaatje; En hoe ging het vannacht? Oh lees het al, gaat iets beter dus. Schildje; Fleur heeft lekker geslapen zeg! Paso; Mika is ook heel druk met z'n beentjes aan het trappen. Vervelend dat er zoveel is blijven liggen op je werk en balen dat je je kolf was vergeten. Wel fijn dat Jim het naar z'n zin heeft op het kdv! Schattige foto!! Lekker zeg ff uitwaaien op het strand. Lutje; Beterschap! Fijn dat Emma zich goed heeft gedragen op het kdv. Hier was het vannacht 23.45-03.30-06.30, daarna nog even gelegen en toen was meneer er zat van. Dus naar beneden voor een schone luier, had hij zich er helemaal onder gepoept, 't zat zelfs nog in z'n slaapzak. Dus hem gelijk maar in bad gedaan en nu ligt hij lekker te slapen. Vandaag dagje alleen met Mika, Senna en manlief zijn de hele dag weg. Zo ff douchen en dan maar even aan de poets...
kaatje. beterschap voor levi. marloes 80. oei dat is eng voor die mama. Hopenlijk gaat het goed. miracle. zo he dat is een bedragje zeg. gelukkig krijg je het vergoed. ongi. hier ook nog niet. paso. ooh balen dat er veel werk is blijven liggen. 40 uur lijkt mij wel veel zeg. zeker zo in het begin. gelukkig maar dat je dus nog wat vrije tijd gespaard hebt. hier besloten om de borstvoeding een beetje te gaan afbouwen. eigenlijk wil ik het niet, maar er spelen een paar dingen die het dan toch eenvoudiger maken. dus gaan maar langzaam beginnen. Voordeel is wel. Dat meneer de laatste tijd aan het rommelen was met de bv sávonds. meneer dronk niet goed waardoor ie dus weer kwam s'nachts. gisteren fles gegeven en meneer slaapt gelijk weer tot 6.00 Dat is dan wel weer lekker.
Martje; zo jij kon dus meteen aan de bak vanmorgen en dat valt niet mee als ze zo lekker spartelen en jij de poep probeert weg te poetsen! Lutje; ja heerlijk ik voel mij in gedachten al over die perfecte bodem heen denderen. 't is al 12 jaar geleden dat ik voor het laatst op 't strand was. En dat was op Terschelling. Kan haast niet wachten tot het vrijdag is . Jac; succes met afbouwen. Soms is het gewoon even niet anders.
Hier ook een spartelaar met een poep luier met het gevolg dat hij daarna ook nog even over je heen piest en dan kei hard gaat lachen Straks even boodschappen doen krijg morgen nog kraamvisite ( beetje laat maar oke )
Paso; Nee dat valt idd niet mee, als je pech hebt stampen ze net met een voetje in de volle luier...dus daarom direct maar in bad!! Alessandro; Whaha...erg grappig dat hij daar zo om moest lachen!!
Goedemiddag meiden!! Heerlijk weekend weer he!! Kan ik nu extra van genieten na 3dagen werken!!! Ik vond t heerlijk om weer te werken, maar merk dat ik nog erg moet wennen aan 'maar' 3 dagen werken... Hoe ik mn tijd precies indeel voor clienten enzo... Fleur vandaag dr eerste fruithapje op! ze vond t erg lekker, maar na paar hapjes wilde ze niet meer haha! Morgen weer 'een ijsklontje' fruit geven hihi... Meiden waarbij de kids snachts nog 1 of 2 x komen.. Krijgen zij dan overdag minder flessen? Of zijn de nacht voedingen 'extra'? Fleur slaapt tegenwoordig van half 7 tot 6uur... 6u is nog wel vroeg, maar als ik zie dat er nog best wat kindjes vaker komen, mag ik van geluk spreken dus
Knuffel voor Elin! Mamatien; dat is al een mooie nacht. Misschien dat je kan proberen of je de laatste voeding een uurtje op kan schuiven dat ze pas om half 8 naar bed gaat en vervolgens 7 uur. (elke voeding 15 minuutjes opschuiven dat kom je 's avonds later uit.) Allesandro; wat een grapjas! Martje; haha; jaja daarom trek ik ook altijd zijn sokjes uit!
Paso, fleur is om 7u echt moe, lukt daarom nmeestal niet om uit te stellen.. Maar tis ook niet heel erg hoor, ben allang blij dak elke avond vroeg naar bed kan en snachts kan doorslapen!