Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Als een baby spruw heeft, kan dat dan ook een witte 'aanslag' op het onderlipje zijn? of heeft ze dan gewoon te hard gebeten? ;) De kraam vertelde me lang geleden dat het aanslag op het tongetje is, maar daar zit bij noortje niets.

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedaardig schijnt alleen bij tumoren voor te komen, en dat is dit niet. We hopen dus maar op het minst erge en goede behandeling. eerst maar afwachten wat hij uberhaupt heeft...:(

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Dat is minder zo'n spuugdagje!

Danitjuh; Dat is wel erg vroeg om al aan de dag te beginnen, dat ritme hoef ik idd niet! Misschien heb je het al eens geprobeerd, maar ik las laatst ergens dat als je een baby slapend in z'n bedje wil leggen dat je hem dan eerst op z'n zij in bed moet leggen en hem dan op z'n rug draaien.

Miracle; Dat om z'n as draaien doet Mika ook vaak, komt soms de hele box door. De 1e keer dacht ik dat ik gek was geworden, wist toch zeker dat ik hem andersom had neergelegd in de box, maar toen had meneer het dus ook zelf gedaan...

Marlous; Jeetje wat verschrikkelijk van je broer, hoop dat jullie snel iets meer weten. Knuff

Hier is de fysio weer geweest en Mika is weer goedgekeurd, ze zag nog een heel klein verschil maar niet echt noemenswaardig. Nog 4 weken het zijligkussen gebruiken en dan zonder proberen en nog wat oefeningen die we kunnen doen zodat de spieren in z'n nek aan die kant wat sterker worden. Ze komt nu ook niet weer!

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    zwaai

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zwaai terug!!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous, ja hoor. Dat witte aanslag kan ook op de binnenkant van lippen en wangen komen.Kan je het er af krijgen met een gaasje ?

7. Malika1983

6 nov 2011
    27
    0
    0
    Dit is trouwens mijn lieve mannetje!

8. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; *zwaai*

Malika; Wat een schatje!! Lief zeg zo met die muts!

Hier vanmiddag al de lasagne klaargemaakt, manlief is rond zes uur thuis dus kan straks zo de oven in (de lasagne bedoel ik hé)!! Vanavond hara (schoonmaakspullen) party bij m'n zus haar schoonmoeder, is voor het eerst dat ik een avond wegga zonder Mika!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    malika, wat een schatje !

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    hahaha wat grappig, daar hebben wij ook een foto van :D
    Misschien hadden we wel hetzelfde huisje haha
    vonden jou kids het bubbelbad ook zo leuk?

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hoi hoi,

Ik meld mij ook even. Ik leef nog : - ). Ga even terug lezen en reageren J

@sherry
    Het gaat hard met Sophia J Welke maat van kleding heeft ze nu aan? J
    Ik zou langsgaan en even met haar praten. Gewoon uit fatsoen en niet om een relatie verder kapot te maken.

@marloes
    Lekker hoor een paar dagen disney J Hoe groot is Mees nu? Ow ik lees het al. Wat een grote vent zeg!
    Je hebt het goed verwoord dat met het adhd… klinkt precies zoals het in het hoofd van Ticho aan toe gaat.

@mamatien
    Céan krijgt nog geen rijstebloem. Hij drinkt bij mij en wilt nog steeds geen fles hebben…

@chantal
    Hoe gaat het met Viënna?

@mnm
    Hoe gaat het met Nila?

@danitjuh
    Hoe gaat het met Ismail?

Pagina 212…. Ik las even een pauze in… Céan is aan het huilen.

@schildje
    Het is nooit fijn als je kind een stempel krijgt. Maar soms is het ook prettig om een stempel te hebben omdat je dan weet hoe je ermee om moet gaan en hoe je hem het beste kan helpen. Het verklaart soms ook dingen en maakt vaak ook dingen duidelijk. Leuk is het als ouder niet want je wilt graag een “model” kind (althans ik wel ;) ). Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je het voor jezelf dan een plekje kan geven… (spreekt een moeder met een autistisch kind die getest gaat worden op adhd)

@marlous
    Over adhd kan je niet heen groeien je kan er wel mee leren om gaan. Het kan helpen door een bepaald dieet te volgen waardoor ze wat rustiger van worden en soms ook medicatie.

@alessandroo
    Ik hoorde het op het nieuws over de open tbc. Heftig zeg!

@ritme
    Dat woord kennen we hier nog steeds niet. Nog steeds 2x per nacht eruit. En overdag is het verschillend wanneer Céan komt.

@groente en fruit
    Hier nog steeds niet gehad… njah C. dan niet. Ik wacht totdat hij 6 maand is.

@marleen
    Wat leuk dat je die hebt gewonnen. Nu hopen dat het ook echt werkt:p Was het leuk in de gevangenis? Mocht Marcel nog mee terug? :p

@miracle
    Hier ook die rekening gehad van 153,15…. Schrikken he…. ;) vgz had mij ook niks gezegd. Geef je nog bv? ik hoefde niet ongesteld te worden voor het plaatsen.

@martje
    Ik ben er wel hoor. En lees ook mee maar het is ZO onwijs druk alleen zijn met 3. Leuke foto!

@ongi
    Ik vloei nog steeds na het plaatsen van de mirena. Bijna 2 maand lang al… we wachten vrolijk af!

@paso
    Alleen tijdens het verschonen is C. geen wiebelkont anders wel.
    Leuke foto!

@ennas
    Hoe gaat het met Jula?

@malika
    Welkom!

@schildje
    Leuk schoentje!!

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ennas sterkt met Jula. Blijf je weer in het ziekenhuis slapen? Hopelijk gaat ze nu wel goed drinken en dan kan de sonde snel weer weg!

Anna welkom terug :D Hoe gaat het met jou? Met Ismail gaat gelukkig alles weer goed.

Marlous jeetje wat een onzekere periode! Veel sterkte de komende tijd.

Malika leuke foto!

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @in bad gaan, in het baby bad, in het grote bad, onder de douche en zelfs in het bubbelbad ;) allemaal geen probleem! Celeno is ook echt een waterrat en blijkbaar Jevani dus ook hihi

@rollen, hier gooit hij ook zijn benen heel hoog in de lucht haha, rolt op zijn zij en van zij kan hij naar buik of rug.
    Het is 1x gelukt om van buik naar rug te draaien.

@tandjes, hier komen ze ook binnenkort door, zie ook al 2 bobbeltjes onder en hij lijkt er ook wat last van te hebben, dus maar chamodent gekocht.

@malika, aaah lief hoor!!

Ehm... verder weet ik het niet meer...

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    hoi dames,

pfft hier doodmoe. maar vandaag weer controle op cb gehad. Mijn jongste dochter is 80 cm lang en weegt 10kilo en 40 grammetjes. En dan te bedenken dat ze 2 is. hihi. ukkie.
    N doet het ook goed. hij was 63 lang en ooooh wat erg ben het kwijt. oh oh slechte moeder hihi. nou gewicht houden jullie even tegoed.

malika welkom.

marloes. jeetje heftig zeg van je broer. dikke knuf en heel veel sterkte de komende tijd. hopenlijk vinden ze een goede behandeling.

de rest heb ik niet bijgelezen sorry

15. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    o ja rollen haha. vanmiddag werd er niet geloofd dat meneer al kan rollen van rug naar buik en weer terug. nou dan laten we het toch even zien dacht meneer. N doet dat al een maand. en terug ca 2 weken later ofzo. Ze vonden n. ook heel erg sterk op het bureau. ja hallo het is wel een echte vent hoor. haha.

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Danitjuh, Jep blijf weer in het zh slapen.

Jula dus weer in het ziekenhuis, ging vandaag weer niet goed met drinken. En spugen en diarree. HA gebeld, mocht langskomen. Die weer overlegt met de KA. Mochten weer komen. Nu dus een sonde. Ze was zo zielig :( net wel zelf weer 80cc gedronken :)
    We wachten het maar weer af!

Sprak Kikker nog via whatsapp, kleine Lotte is ook opgenomen :( Ze huilt al een paar weken dus ze gaan nu uit zoeken wat er aan de hand is. Arm meisje!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Knuffel voor Jula

Zwaai naar de rest
    Tot morgen

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohh al die kindjes in t ziekenhuis!!:(

Lees hier over omdraaien in de box (dus niet rolle ) haha dat doet fleur sinds vanmiddag ook! Super grappig!!

Net kwam mn buuf vertellen dat ze zwanger is en uitgerekend is op fleur dr verjaardag :) ben zooooo blij voor dr! We waren tegelijk gestart namelijk, 2 jaar geleden... Ik had vrijdag bij dr gegeten toen dacht ik het al, maar ze wilde zaterdag nog n x testen ivm progyl en mogelijk vals positief, dus hadden nog niets gezegfd...

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Morguh,

@danitjuh
    Hier gaat het redelijk. Veel hulp over de vloer voor de oudste. Gaat nog steeds niet goed helaas.

@ennas
    Hoe gaat het met Jula?

@ego
    Hier er weer 2 keer uitgeweest. 1 uur en 4 uur… Hier weer een drukke dag. Tot later J

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna, het is ook niet fijn om dat te horen maar mijn man en ik hadden het er al over als het nu maar wel bevestigd wordt dan is er voor ons ook duidelijkheid. Hij heeft gewoon alle tekenen van adhd en dan zou het voor ons makkelijk te begrijpen zijn hoe hij zich voelt en waarom hij iets doet of neit doet.
    Begrijpelijk dat je een "model" kind wil. Wie niet!!
    Ah hij word dus getest. Nou ik ga straks naar de ha toe voor een verwijzing naar een instantie om Rick ook te laten testen.

Gisteren heb ik geprobeerd om de tijden te rekken van Fleur om 's avonds later de fles te kunnen geven en dat zij dan later zou komen in de nacht. Nou overdag ging dat goed maar toen het eenmaal 6 uur was wilde mevrouw de fles. Huilen huilen dus maar niet langer geplaagd en gewoon de fles gegeven. Hup het bedje in en gewoon gewacht wanneer ze zou komen. Nou ik heb lang moeten wachten want mevrouw kwam pas om ....... 4:50 :$ :$. Ze heeft bijna 10,5 uur geslapen. wel was ze heel erg koud vanmorgen 36,1 dus ik heb haar de warmere trappelzak aangedaan en zal zo nog eens kijken hoe warm ze is. Maar mensen wat was dat even lekker zeg om zo lang achter elkaar te slapen. :D

Deel Deze Pagina