Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Succes straks :)
    Wat heerlijk dat Fleur zo lang heeft geslapen :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mogge.
    Vannacht 6x er uit geweest. 3x voor Elin en 3x voor Levi. Brak nachtje dus.

Omdraaien doet Elin idd ook al een tijdje. Omrollen probeerd ze wel

Mamatien,wat leuk voor je buuf !

Schildje, lekker zo'n nacht

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier laatste voeding om 23.30 uur, vannacht om 04.30 en vanmorgen om 07.30.
    Straks de wekelijkse boodschappen doen en vanmiddag kraamvisite van m'n tante en de vrouw van m'n neef. Zij heeft een zoontje die een maand ouder is dan Senna en een zoontje die een paar dagen ouder is dan Mika, wordt vast wel gezellig!!

Patriesja; Ja ze hebben genoten in het bubbelbad, is sowieso leuk omdat we thuis geen bad hebben! Haha...ja misschien zaten we wel in hetzelfde huisje, wij zaten in nr. 318!

Anna; Fijn weer even wat van je te horen!

Jac; Kids weer goedgekeurd dus! Grappig dat N het direct even demonstreerde dat hij al kon rollen!

Ennas; Ach toch weer opgenomen...hoe gaat het nu? Sterkte!

Kikker; Jullie meisje ook in het zh! Jullie ook veel sterkte!!

Mamatien; Wat fijn zeg van je buuf!!

Schildje; Jeetje wat heeft Fleur lang geslapen...lekker zeg!!

Kaatje; Oei...brakke nacht dus!

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Morning!

@marlous, heel veel sterkte!

@anna, ah balen, nog geen ritme, vooral s nachts pittig voor je..

@jac, fijn hoor alles goed, hier ook niet al te grote kids ;)
    Maar je mannetje is aardig lang, 63 cm en knap hoor al zo goed aan het rollen!

@ennas, aah arme Jula, hoe gaat het nu?
    knuff! X

@mama10, fijn dat ze eindelijk na 2 jaar zwanger mag zijn, dat is dan idd heel goed nieuws!

@schildje, ah heerlijk geslapen zeg!

@kaatje, 6x dat is niet niks, dan heb je vast niet veel geslapen :(
    Was Levi nog niet lekker?

@martje, haha nee ander huisje, ehm... 448.
    Ik zal de foto eens zoeken...

5. Malika1983

6 nov 2011
    27
    0
    0
    @ Ennas, wat sneu dat Jula weer is opgenomen, maar wel goed dat ze haar zo goed in de gaten houden. Sterkte!\
    @ Patriesje, wat een leuke foto!
    @ Schildje, wat goed van Fleur.
    @ Kaatje, oef dat is inderdaad een gebroken nacht. Hopelijk krijg je de komende nacht wat meer rust.

Sami is vandaag alweer 4 maand. Wow wat gaat dat snel. We hebben heerlijk geslapen, ondanks dat hij nu weer even bij ons op de kamer ligt (gordijn is op zijn kamer naar beneden gevallen). Hij heeft om 23.30u de laatste fles gehad en vannacht 2x heel even gepiept, maar uiteindelijk werd hij rond 9.00u pas echt wakker. En dat terwijl hij er gisteren al vroeg in lag, omdat hij zo moe was. Slaapkontje!

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Alle dames: dank je voor de knuffels en sterkte wensen. Gister heeft mijn broer een ct scan gehad, en woensdag gaan ze verder met de onderzoeken. Spannend, maar we zijn onderweg naar duidelijkheid.

malika: wat een lekker ventje! Goede nacht achter de rug, dat is fijn!

Patriesja, wat een leuke foto! noortje is ook dol op badderen :D

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Het gaat weer beter! Maar moeten nog wel een nachtje blijven. Om 12.30 weer normale voeding proberen, kijken hoe dat gaat.

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    ik was nog niet klaar, maar zp vond van wel...:)

vannacht was een goede nacht. Noor kwam om een uur of 3 omdat ze geen lucht meer had, zoutoplossing gesprayd en daarna geslapen tot 7 uur! en dat terwijl ze gisteren om 21.00 uur de fles al op had (kon echt niet meer rekken...)

Oef kaatje, zware nacht, sterkte vandaag...!

Anna, goed om even een teken van leven te zien! je hebt het maar druk zeg, met zijn vieren! :)

Voor alle mama's met kindjes in het ziekenhuis, hele dikke knuff!!!

mamatien, leuk voor je buuf!!

de dochter van een vriendin heeft vandaag onderzoeken in het ziekenhuis. Meisje is 17 maanden, en al drie weken ziek. Ze weten niet wat ze heeft... arm ding... :(

Iemand nog iets van frummel gehoord? Las laatst wel dat ze niet altijd tijd/zin had om te reageren, maar dat was al even geleden...?

heb gister voor het eerst niet gekolfd op het werk en alleen voor het slapen gaan de druk eraf gehaald. Eens kijken of ik dat vandaag ook red... Hoop het, dan heb ik nog maar 1 voeding en die is niet zo erg, dat is de ochtendvoeding. :)

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goed om te horen. Succes vandaag! Als vandaag goed gaat, wanneer mag ze dan weer naar huis?

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ennas, fijn om te horen dat het iets beter gaat :)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patricia, hij had eerst een slapende voet ( denk ik tenminste ) en toen pijn/kriebel in zijn keel. Ik ook dus gelijk maar voor ons beide hoestdrank gehaald beneden
    Leuke foto ! Wou dat ik ook een groot bad had

Malika, ja gaat hard he. Lekker zo'n nacht

Ennas, fijn dat het weer de goede kant op gaat

Marlous, wat zielig voor dat meisje. Nee Frummel idd al een tijd niet gezien. Ook niet op hyves

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ennas fijn dat het iets beter gaat nu. Hopelijk is ze nu snel thuis.

Hier vanmorgen dus bij de ha geweest voor Rick en heb een site meegekregen (www.adhdbehandelcentrum.nl) en daar staat een test op wat je in kunt vullen en die heb ik dus ook al weer teruggegeven aan de ha. De score is heel erg hoog met de uitkomst dat het zeer waarschijnlijk is dat hij dus adhd heeft. Nu even afwachten op het telefoontje van de ha van hoe nu verder.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hallo!

Ennas wat fijn dat het weer beter gaat!
    Schildje k heb wat gemist geloof ik vermoeden jullie dat hij ADHD heeft?

@ Doorslapen Sandro slaapt al anderhalve maand door echt heerlijk!

@ Ego hier druk druk. Probeer mezelf bezig te houden de hele dag in de hoop dat ik niet zo ga lopen piekeren en word dus momenteel knettergek van mezelf:)

Man nog steeds geen werk en over 3 weken heeft ie niks meer:(
    Nu is hij zn overuren aan het opmaken door halve dagen te werken en tot nu toe heeft ie 2x een halve dag gewerkt en verder dus nog hele dagen. Moet ie ze straks uit laten betalen zonde van t geld:(

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

hoe gaat het hier?
    Ik heb tot een paar weken terug actief meegelezen(en daarvoor semi-actief meegeschreven) maar heb zulke chaosweken achter de rug dat zelfs van lezen niks meer kwam.
    Mijn laatste verhaal was dat Lotte zo onrustig was, niet groeide, kma etc.

Nou, ik begreep dat Ennas het al plaatste maar Lotte is gister(mijn verjaardag) in het ziekenhuis in doetinchem opgenomen.
    Na 14 weken lang huilen wat alsmaar vaker, harder en ernstiger werd heb ik het ziekenhuis gebeld en we moesten meteen komen.
    We weten dat ze allergisch is voor koemelkeiwit, voor pinda's en noten en ook voor de vaccinaties(maarja, daar kom je pas achter als ze ze al gehad heeft natuurlijk:() maar ik vrees dat er veel meer allergieen in het meisje zitten. Ook heeft ze n beste reflux.

Ik geef gedeelde bv en kv maar als er meer allergieen bewezen zijn ben ik bang dat ik moet stoppen met de bv.
    Goed, we krijgen hier in ieder geval hulp bij het heroppakken van een ritme en ze zoeken uit wat er aan de hand is. Er wordt urine en bloed onderzocht en een huillijst gemaakt. Ik ben overdag hier, van 9 tot 20 maar slaap wel thuis(wilde ik niet maar de dokter had wel gelijk toen ze me naar huis stuurde; ik was helemaal op)

Maar, ik dacht; zolang ik hier zit heb ik geen huis en peuter te onderhouden dus ik heb wel even tijd voor zp...tadaaa....Hebben jullie nog behoefte aan mij:) mag best zeggen van niet hoor!

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Allesandro, op school heb ik een gesprek gehad dat hij zich moeilijk kan concentreren en nog meer dingen en dat hun een vermoeden hebben dat hij adhd heeft en ipv dit met de schoolarts te bespreken werd aangeraden om met mijn ha te praten omdat ik daar uiteindelijk toch naar toe moet. Nu is het afwachten hoe verder.

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    @Schildje, lijkt me heftig hoor. Ik heb zelf ADD dus weet wel n beetje wat jullie te wachten staat. Goed wel dat je het accepteert en daarop verder gaat.

@Ennas, wat fijn dat het weer beter gaat met Jula. Wat een mooi meisje heb je.

@Frummel, dat was me eerder al opgevallen(afwezig) maar zag gister op hyves een www verschijnen van haar en volgens mij een nieuwe profielfoto.

@Allesandro, jeetje...wat een spanning dan. Kan me voorstellen dat dat aan je vreet

@Anna, meis toch...nog steeds die onrustige nachten?Bah...wat moet jij 'op' zijn!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, leuk weer wat van je te horen ! Helaas geen goed nieuws. Wat sneu zeg voor Lotte :( Hoop dat jullie snel weten waar ze allemaal allergisch voor is zodat je een goed menu en ritme kan maken.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Lief van je(dat je t leuk vindt;)) Nou, Lotte mag echt pas na 6 maand starten met eten. En dan volgens een strak schema. Ze reageerde zelfs allergisch op de speciale kma-voeding. Maar inderdaad...hopen dat we snel meer weten.

Ze heeft hier nu zelfs een box op dr eigen kamertje met een leuk speeltje dus gelukkig komt ze de tijd wel door. Nu maar hopen dat ze wel net zo losgaat vanmiddag als ze thuis altijd doet(wat klink ik gemeen zeg:))
    Nu slaapt ze gelukkig al sinds 11uur dus tot zover volgens we ons gebruikelijke ritme.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Weet je wat het is kikker. Het heeft voor ons al wat rust gegeven dat wij nu wellicht weten wat er aan de hand is. Dan kunnen wij er misschien straks ook naar handelen.

Maar wat heftig zeg dat je meisje zo lang heeft gehuilt maar goed dat jullie het ziekenhuis hebben opgebeld en dat ze daar nu ligt.
    En ik snap heel erg goed dat jij overdag bij je kind bent en dan naar huis gaat om bij te komen. Ik snap het maar al te goed omdat Fleur een paar weken terug ook in het ziekenhuis heeft gelegen ivm blaasonsteking.

Nou net de ha gebeld en hij was nu visite rijden. dus morgen maar weer even bellen.

20. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    hey Lieve meiden!

Ben echt al een hele tijd niet geweest, of althans, heb al een hele tijd niet actief meegekletst. Wel een beetje meegelezen af en toe, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe helaas. Echt officieel afmelden vond ik ook weer zo wat, maar moet zeggen dat werken, huishouden, kindjes ophalen/brengen en ook 's nachts er nog een paar keer uit me behoorlijk opbreken inmiddels.... weinig puf nog over voor leuke dingen dus.

Ik ben inmiddels wel alweer 6 weken aan het werk, maar ga vanaf deze week toch wat ouderschapsverlof opnemen. Dan maar tijdelijk wat minder salaris, maar hopelijk een stuk minder stress aan mijn lijf.

Met Rein gaat het goed. Het is echt een lief jongetje, of nah ja, hij is superlief en goedlachs zolang hij lekker bij iemand op schoot zit en veeeeeeel aandacht krijgt, maar zo gauw hij zich alleen moet vermaken begint ie wel snel te mekkeren, haha. Op de kdv zijn ze dol op 'm, maar daar kunnen ze hem niet de hele dag op schoot hebben, dus het gaat daar wisselend goed en slecht, hij huilt best veel daar (wil ik eigenlijk niet weten geloof ik). En hij is DIK! Hij weegt al bijna 9 kilo en is 65 cm, Reuze Rein wordt ie op het CB al genoemd.

Ik zag dat de juli 2012 mama's al een forum hebben, ongelofelijk he, dat het al ruim een jaar geleden is dat wij met z'n allen zwanger waren...

Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd in de tussentijd? Gaat het goed met iedereen? Ik zal 's even gaan teruglezen....

Liefs
    Juud

Deel Deze Pagina