Oh, henrieke, super zeg. Ik zit ook met smart op een telefoontje van randstad te wachten...hadden een hele leuke functie voor en gingen er meteen achteraan...Ben benieuwd
Frummel bedankt voor je tips (andere meiden trouwens ook) Even op een rijtje: Kleinere speen(meer moeite doen om de fles leeg te krijgen) Dan valt ze in slaap en drinkt ze haar flessen nog niet voor de helft leeg, ze zuigt niet hard genoeg dat is ook de reden dat ik met bv gestopt ben. hongerige babyvoeding Ze krijgt hypo allegeen omdat wij beiden behoorijk wat allergieen hebben. kleinere hoeveelheden verdeeld over de dag Ze drinkt nog 7 voedingen (vind ik eigenlijk meer dan genoeg) Maar niet tevreden na 200cc klinkt als een zuigbehoefte die niet is bevredigd dus ik zou voor een speen met kleiner gaatje gaan en anders 1 schepje nutriton erdoorheen. Word het net iets dikker en moeten ze net iets meer moeite doen.. Ze krijgt al een schep nutriton er doorheen tegen het spugen. Ik heb haar nu stil gekregen met een fiep. En het is ook niet na elke voeding hoor ik was gewoon benieuwd of er meer kindjes waren die dit deden. Toch bedankt voor het meedenken!
hoeveel zit er in de rest van haar flessen Pink? Anders misschien een fles eraf en verdelen over de resterende flessen.
Marloes, inderdaad, dat is wellicht ook nog een idee Pink! Hier krijgt Emma 5x een voeding. Drie maal 150+5 en twee maal (eerste en laatste fles) 180+6. Heel, heel, heel soms komt ze zelfs maar 4 keer voor een fles.
met 200cc bedoel ik 180 + 6 en 1/2 schep nutriton 5.30 200cc - 80 laten staan. 10.00 200cc - op en nog honger (of zuigbehoefte) 13.30 200cc - op en nog honger '' 16.30 200cc - buikkramp 100cc laten staan in slaap gevallen en een uur over de 100cc gedaan. Straks komt ze wsl nog om half 7 omdat de vorige fles niet op was en dan ergens nog tussen half 10 en half 12. Komt ze wel op 6 voedingen uit deze keer. Meestal zit er 's morgens een extra fles tussen.
Nog een vraagje, hebben jullie kindjes ook nog steeds last van krampjes? Wanneer gaat dat eens over? Ze heeft het niet na iedere fles maar meestal 'laat inde middag en 's avonds.
Krampjes, hier sinds een paar dagen volledig van de infacol af. Ze heeft heel soms nog een krampje, maar dat is zo ontzettend weinig! Ach gossie. Emma begint tegenwoordig te huilen als ze schrikt. Eergisteren was het papa die een eng gezicht trok en zojuist mama die moest niezen. Vervolgens gaat ze heel zielig huilen.
Krampjes. Hier helaas ook. Is de laatste twee weken ook een stuk erger geworden.Met het eerste potje cinababy heb ik 8 weken gedaan. Nu twee weken later is het tweede flesje al bijna leeg.
hihihihi heb de smurfen aanstaan (cd van hun) zijn covers van andere nummers.. klinkt wel raar...bv van Katie Perry-Fireworks
heb even int zh laten weten dat ik t er niet mee eens ben dat ze weer naar de 2cc is, en heb morgen/donderdag gesprek met de arts. Verpleegster vond het ook raar dat ze maar 2cc mag..vorige week ofzo was dat ook,had ze slechte dag waarbij ze alles uitspuugde, hoppa weer naar de paar cc.. nou ik ben het er dus Niet mee eens... ga nou zelf er maar mee bemoeien,anders is ze met de kerst nog nie thuis. het is wel MIJN kind en ze hoort thuis! niet in dat kut ziekenhuis! amateuristische gedoe daar! (naar ons idee dan) bv gister hadden ze geen voeding meer om via infuus te geven?! idioten, t was nog niet geleverd ofzo..dan maar glucose tot het er is. dat ken toch niet.. ze moeten ten alle tijden toch voeding hebben voor dr! Ook word er een fysio ingeschakeld voor dr (hehe eindelijk!) en krijgt ze een dag-progamma.. gek he dat ze nog niks kan als ze altijd in bed ligt als wij er niet zijn. Dus gelukkig nu dag-progamma zodat ze ook wat anders heeft dan alleen dr bedje t werd tijd zeg! moeten we nou OVERAL zelf achteraan gaan...pfff... hihi sorry ben er echt ff helemaal klaar mee!gedoe daarzo! ik ga jamelie ff baddderen...ze is ziek (ken er ook wel bij toch )
*zwaait * Heb snel bijgelezen, even kijken wat ik nog onthouden heb.. Anna, wat is er aan den hand? Iig een dikke knuf! Belliebel, ik duim voor je! Henrieke, spannend! Duim ook voor jou! Kaatje, hoe gaat het met de flesjes van Elin? Mamachantal, smurfen liedjes, haha wel gezellig Zo wij zijn weer thuis! Vanmorgen jaimy naar kdv gebracht en daarna weer even langs me moeder geweest. Smiddags ryan ook naar het kdv voor zijn wenmiddagje en om 5 uur beide kids weer opgehaald. Ryan had het super gedaan en Jaimy zat niet helemaal lekker in der velletje maar ze had het verder ook super gedaan. Volgende week dinsdag gaat ook ryan de hele dag naar het kdv en dan duikt deze mama even lekker de stad in
Paso; En hoe is het paardrijden gegaan?? Chantal; Beterschap voor Jamelie! Kelly; Sterkte! Schilde; Wat een supergoed nieuws!! Hopen dat je migraine snel over is. Marlous; Hoe gaat het nu met Noortje? Heeft ze veel last van de prikjes? Anna; Dikke knuf! Pink; Zwemmen hoeft voor mezelf ook niet zo, maar voor en met de kids is het natuurlijk wel leuk! Beterschap voor je meisje! Krampjes heeft Mika bijna nooit en ook niet veel gehad *klopt heel hard af* Henrieke; Ben je zelf nu wel al bij de ha geweest? Jeetje waarom moet dat zolang duren dan voordat de ha terugbelt?? Wat super dat je op gesprek mag komen, spannend!! Frummel; Dat doet Jace goed zeg, zo'n poos slapen!! Dan hing het vast in de lucht gisteren, Senna was ook hartstikke dwars gister. Begint nu ook echt een grote mond te krijgen, dus die heeft vandaag ook alweer een poosje op de gang gestaan. Chantal; Vind het niet normaal hoor hoe het gaat in het ziekenhuis, ben benieuwd wat de arts ervan zegt. Sterkte! Miracle; Fijn dat het goed ging met de kids op het kdv. Is Jaimy ziek? Osteopaat was hartstikke tevreden, rechterkant van de nek was nu helemaal los, terwijl hij vorige keer nog een hoop spanning voelde!! Dus ook geen vervolgafspraak meer gemaakt. Daarna even bij m'n zus koffie gedronken, lag toch op de route!
Martje, nee dat niet maar ze zat niet lekker in haar vel. Toen ik haar kwam ophalen en ze me zag kwam ze ook huilend naar me toe en dat is nog nooit gebeurd.. Super dat zijn nekje helemaal los is!
Hier een huilend meisje vanaf half 5. Nu is ze uitgeput in slaap gevallen. Mèn wat word je daar zelf ook moe van. Ik ben kapot. En weer dronk ze haar fles maar half leeg?!? Deze mama doet even een dutje op de bank. Sorry ego berichtje.
@kaatje woningbouw nog geen bericht gekregen (dag nummer 5 alweer). svb heeft ticho uitgeschreven dus krijg geen kbs voor hem!(Dat mens ging continue door me heen praten kon niet fatsoenlijk mijn verhaal doen). me ex die zou morgen komen maar die komt niet omdat hij afgelopen nacht aan stok heeft gehad met de beveiligers van de plaatselijke disco daar. Hij zou een aantal keren onderuit geschopt zijn en hij heeft zijn elleboog kapot... geen idee wat er is voorgevallen maar hij gaat aangifte doen morgen dus komt hij niet. (Tjah waar liggen je prioriteiten)... dus ben behoorlijk over de zeik.