Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, Zit hier ook met tranen in m'n ogen. We leven allemaal ontzettend met je mee en duimen en branden volop kaarsjes voor je kleine meid! Ze verdient het zo ontzettend om gewoon haar leven te kunnen leiden! En jullie verdienen het om van haar te genieten! Dikke knuffel meis.

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nog even een klein gedichtje voor Chantal, wat ik laatst een keer tegen kwam op internet.

Als vooruit kijken je bang maakt, en achteruit kijken pijn doet.. Kijk dan naast je, want aan je zijde zullen wij er voor je zijn!

Als is er misschien niet veel wat we voor je kunnen doen, je kan altijd je verhaal kwijt, en natuurlijk duimen we allemaal voor Viën!

Voel me echt een zeur elke keer bij de dokter... In het ziekenhuis doet ze het voorbeeldig, niet 1x gespuugd en netjes drinken. Ook niet huilen, lekker aan het lachen naar iedereen. Voel me net zo'n moeder die der kind een ziekte aanpraat om aandacht te krijgen! Hoe heet zo iemand ook alweer?
    Maar geloof me, ik kwam liever verhalen vertellen over hoe blij ze is en hoe netjes ze der flessen leeg drinkt en dat soort dingen.

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    wauw... Die is zo passend!

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, lijkt me idd heel lastig als ze het daar wel steeds goed doet! Maar zei de ka ook niet dat het vaak zo is? Maar wel vervelend hoor! Want het voelt alsof je zeurt, terwijl je alleen maar je meisje wilt helpen!

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    KA zei weinig eigenlijk... Heb er 3 gehad in 2 dagen..

Verpleeging heb ik ook niet zo'n hoge pet van op.
    Duurde gister een half uur voordat ik een flesje kreeg, weer gevraagd.. Ohja komt eraan. Dat soort dingen.

Net 50cc erin gekregen. Niet de wereld maar er zit iets in.

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Mamachantal, ik denk heel vaak aan jullie. Daar heb je helemaal niks aan maar wil je wel een hele dikke digitale knuffel, arm om je heen sturen.
    Meid, het is niet niks wat je te verduren krijgt.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Tja ziekenhuizen... Ik heb tot nog toe altijd geluk gehad. Nooit problemen of vervelende verpleging (behalve een mannelijke verpleger die op 1 april met een grote spuit de kamer binnen komt zetten, om 5 uur 's ochtends. Niet het juiste moment voor een 1 april grap. Het kussen wist ik goed te mikken :) ). Maar je hoort tegenwoordig steeds vaker slechte verhalen. Personeel dat niet geinteresseerd is (of zo overkomt) en gewoon te weinig personeel. Hoe dan ook erg irriterend voor jou als bezoeker/patient.

Alle beetjes helpen, hopelijk gaat het nu alleen maar beter!

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw

9. Malika1983

6 nov 2011
    27
    0
    0
    @ MamaChantal, wat maken jullie een verschrikkelijke tijd door. Een echte nachtmerrie. Ik wil jullie dan ook veel sterkte toewensen!

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    thnx meiden, had ik echt ff nodig..
    ik ben echt blij met jullie..serieus!
    ik wou echt dat ik er ook meer kon zijn voor jullie..dat ik iets terug kon doen..

Ennas.. je kan het filmen..dat zien ze hoe ze t doet ;)

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha ja is een idee, zal volgende keer eens een foto maken als ze gespuugd heeft.

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    En joh, wat terug doen? Waarvoor? Jij hebt al je tijd en energie nodig voor je meisjes! Vinden het alleen maar fijn om wat van je te horen!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    hihi bewijsmateriaal verzamelen ;)

14. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Ennas; Prachtig gedicht!!
    En je vooral geen zeur voelen, al kan ik me je gevoel wel voorstellen. Zo heb ik ook al een paar keer bij de ha gezeten, omdat Senna hartstikke ziek was en ik het niet vertrouwde, kom ik daar is er weinig meer over van het zieke ventje!! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je anders serieus wordt genomen in het zh!

Chantal; Lieve meid, je hoeft toch niets terugdoen!! Op dit moment is jullie gezinnetje veel belangrijker!!

MNM; Ben ook heel benieuwd hoe het met jullie is!

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Gekke meid! Jij iets terug doen voor ons? Wou juist dat er meer was dat wij voor jou konden doen!!

Ennas, idd. Filmen is best nog een idee (ook al hoop ik voor je dat het niet nodig zal zijn).

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    mn prachtige grote meid gister :D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Chantage: je hoeft toch geen sorry te zeggen! Jij hebt het veel te druk met je 2 meisjes! Ik vind het zo erg voor jullie! elke keer weer een tegenslag te verwerken.Dan denk je dat ze eindelijk bijna mee naar huis mag, en dan komt er opeens weer iets anders tussendoor wat roet in het eten gooit! Meid, als ik iets voor jullie kan doen, dan hoor ik het graag!

@ rest: morgen reageer ik op de rest! mannetje zit achter de laptop, en reageren via mobiel is zwaar irritant hihi.

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bellie, hihi :) leuk he reageren op een telefoon. Chantal is bij jou Chantage :p

Hier mega, mega, mega emotioneel. Flink last van krampen door spiraal en waarschijnlijk menstruatie (ook al dacht ik die vorige week te hebben gehad). Kan iig om alles huilen en heb behoefte aan knuffels. Gewoon een warm lijf tegen me aan en het idee dat er niets anders bestaat in de wereld dan dat moment en dat gevoel. Lig al sinds tien uur in bed. Alleen slapen lukt met geen mogelijkheid. Hoofd loopt over van helemaal niets en toch alles. Bah!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Marleen, nou hier zit Fleur nu echt op 4 flessen. Ze drinkt ze helemaal leeg en gisteravond heeft ze om 6 uur de laatste fles gehad en ze kwam vanmorgen pas om 4:35.
    Ik denk dat zij gewoon wederom haar eigen ritme aangeeft. Als ze vanaf de geboorte al zelf aangeeft om de 4 uur te willen dan is het eigenlijk niet gek dat ze dit dan ook zelf aangeeft.

@Chantal ik kan mij niet voorstellen hoe jij je moet voelen maar een klein ideetje heb ik wel en ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen als ik jouw verhaal zo lees. Heel heel veel sterkte voor jouw en je man. Dikke knuffel!!

@Ennas jeetje wat dat zij al naar huis mocht dat snap ik niet. Laten ze haar maar eens goed onderzoeken. Jij ook sterkte.

Nou hier is onze grote man jarig hoor! Alweer 6 jaar geworden. Het grappige is dat hij 6 jaar geleden ook op de donderdag geboren is en wel om 6:18. Alleen was meneer om 3 uur wakker en vroeg hij of het al zijn verjaardag was. :D

Ons kleine meisje geeft wederom haar eigen ritme aan. Ze zit nu echt op 4 flessen en de laatste gisteren was 6 uur en ze kwam vannacht pas om 4:35 dus ze heeft weer 10 uur geslapen. Nou hier kan ik zeker aan wennen. :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Chantal je hoeft toch niks terug te doen? Is toch niet meer als normaal dat mensen elkaar steunen in moeilijke tijden? En daar staat niks tegen over ;) Op dit moment is jou gezinnetje ( meisje ) Het aller belangrijkste! Zoals iemand hier al zei ik kan me echt niet voorstellen wat jullie door moeten maken. Nogmaals veel sterkte en ik hoop duim en bid dat Viënna snel mee naar huis mag waar ze hoort te zijn!

@ Schildje wow! 10 uur slapen lekker!

@ hier vandaag maar eens vroeg mijn bed uit. Ik wil zelf ook weer een beetje ritme en regelmaat in mn eigen lijf gooien ipv op bed liggen slapen en doen wat gedaan moet worden! Dus Sandro weer op bed ik even wakker worden met koffie ed. En dan even mn huisje doen. Sandro heeft hier trouwens het gillen uit gevonden :D Hij gilt de hele boel bij elkaar haha ligt op bed naar zn mobiel te gillen :D

Deel Deze Pagina