Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ben ik nu gek, als ik 'naar de kassa' ga, moet ik een minimum bedrag van 70 euro besteden? tja, zoveel heb ik niet nodig, ik wil gewoon dat boek! :(

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik gebruik de bakjes die ik eerst voor de voorraad borstvoeding heb gebruikt. (voorraad was wel leeg na de bruiloft ;)) De vriezer ligt nu weer vol, maar nu met wortel, witlof en appel/banaan :D

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hoi meiden,

Lutje; Voel je je alweer wat beter? Heerlijk hé zo'n glimlach!

Schildje; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Drie uur is wel erg vroeg om al aan zijn verjaardag te beginnen! Fijn dat Fleur weer zo goed heeft geslapen! Bah, migraine...hoop dat het meevalt!

Kaatje; Hoop dat je wat bij kan tanken vanmiddag, knuff!! Oh duurt dus nog even voor Levi 4 wordt!

Jac; Oké ik snap het en dat internaat zit ook in het dorp waar jullie wonen als jullie niet varen?? Ben niet nieuwsgierig hoor :D Zo wat heeft je zoon lekker geslapen, daar zou ik ook wel aan kunnen wennen!

Mamatien; Beterschap voor Fleur!

Speen; Mika heeft wel een speen, alleen als hij gaat slapen, later spuugt hij hem vaak weer uit. En soms wil hij hem ook niet. Ook heeft hij vaak z'n vingers of z'n duimpje in de mond. Moet eerlijk bekennen dat Senna 's nachts ook nog een speen heeft, maar ook alleen maar bij het slapen gaan, zijn speen moet dan ook in z'n bed blijven.

Marlous; Dat is balen dat je niet kon slapen. Verkouden en ook nog spruw, hoop dat het snel beter gaat. Nu afwachten dus wat betreft je broer, sterkte!

Ennas; Fijn dat ze vanmorgen goed heeft gedronken, hoop dat het goed blijft gaan! Mooie meid heb je!!

Malika; Beterschap!

Juud; Fijn dat Rein zo heeft genoten van z'n fruithapje. Ik ga straks het meeste groente en fruit ook zelf maken en invriezen en dan potjes voor noodgevallen.

Chantal; Wat een prachtige foto van jullie grote meid! Weer een brok in m'n keel van je verhaaltje en dan de uitspraak van haar grote zus, dat ze haar zo mist... Maar net wat de anderen ook zeggen, probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is!! En fijn dat je zo geniet van Jamelie!! Wat raar trouwens dat ze pas vanaf 2 jaar verzekerd is...

Hier kwam Mika na de voeding van 0.00 uur, weer om 05.30 uur!! Zou fijn zijn als hij het nog een uurtje of langer volhoudt, maar we gaan de goede kant op. Na de voeding vannacht ineens een gekreun.....weer een poepluier, aangezien manlief er toch om 06.00 uit moest kon die hem mooi ff verschonen:D Vanmorgen Senna eerst naar de psz gebracht en toen door naar de basisschool voor de intake. Fijn gesprek gehad en de school even bekeken, 28 november heb ik weer een afspraak met de kleuterjuf en dan mag Senna ook mee en dan krijg ik ook te horen wanneer hij mag proefdraaien...spannend!! Een paar weken terug riep Senna nog dat hij zo graag naar de basisschool wil en nu ineens wil hij niet meer, hij wil op de psz blijven...;)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan zijn geloof ik de bezorgkosten gratis:(

5. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Eh, okay. Dat is wel apart. Verder geen ervaring mee. Misschien is het idd wat Alessandro zegt. Dat het pas vanaf 70 euro gratis bezorgen is oid? En anders wachten tot je flinke boodschappen moet doen :D

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Helaas, minimum bestelbedrag is 70 euro. Nou dan hou ik het wel bij de keukenkikker. Of ik moet tot kerst wachten. We wonen in het centrum, doe nooit zoveel boodschappen...

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Marloes, er staan er ook heel veel op marktplaats.nl !!

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Zal eens kijken!

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Mooi dat ik dat weet, want ze bezorgen niet bij mij in de buurt.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Misschien ben ik een echte gierige hollander..

Maar k zie op MP dat er sommige het boek nog verkopen voor 8 euro.. excl verzendkosten terwijl t boek nieuw 9 euro kost.. (zijn dr maar 4 van de k weet niet hoeveel hoor maar toch :D )

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Was mij ook opgevallen en dan komen de verzendkosten er ook nog over heen... zag bij één zelfs € 6,75 verzendkosten staan!!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net even op bed gelegen.Helaas na een uur al wakker dus nu nog moe.
    Heb nu vandaag over de hele dag 180cc gekolft. Moet dus het hele weekend blijven nakolven om genoeg te hebben voor maandag.
    Ga zo bij de apotheek een doosje Domperidon halen, zodat ik iig wat in huis heb als het morgen nog zo slecht gaat.

Speen : Elin wil geen speen dus hier geen problemen mee :)

Ennas, leuke foto

Marlous, he toch spruw.hoop dat het snel over is

Chantal, waarom is ze pas vanaf 2 jaar verzekerd ?

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik ben ook een knieperd, en ik haat bieden... :cool: heb hem op mijn verlanglijst voor sinterklaas gezet :D

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Misschien nog wat venkelthee, anijsmelk en zo? Geeft de productie een boost!

hoop ook dat de spruw snel over is! Ziet er zo zielig uit... en dan ook nog dat schorre stemmetje, gossie... :)

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wat:$:$:$:$

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Trouwens net ff snel op mn pak liga gekeken daar zitten geen gluten in. Is speciaal om voeding iets dikker te maken :D

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik had het ook gezien op Marktplaats.. als een boek nieuw 9 euro is dan vind ik de helft, 4,50e max wat ik betaal voor een 2ehands boek! Als ze daar niet mee akkoord gaan verkopen ze het maar aan iemand anders :)
    En ja die verzendkosten.. haha belachelijk van dat mens!! 2,nogwat is normaal!

Allesandro, waarom moet voeding dan wat dikker? De peer die ik aan fleur geef is ook mega dun.. Maar ik dacht eigenlijk dat dat moest...?!

Kaatje, balen dat je maar uurtje hebt kunenn slapen! Hoop dat je productie weer snel op gang is!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Omdat het hier zo dun is dat t niet op de lepel blijft zitten haha dus wil het echt maar een beetje indikken zodat het er op blijft zitten.

Tis nu net water zeg maar. ( Behalve peer ) Maar dat heeft ie al 4 dagen gehad hij krijgt nu pruim en dat is echt net water

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

20. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bah, de hele dag straalde het hier van de zon. En net op het moment dat ik bedenk dat ik wel even lekker kan gaan wandelen, word het mega mistig. Balen! Nou ja, ga zo nog steeds even wandelen. Maar zal nu Emma even nog wat warmer aankleden. Ik ga met de wandelwagen, want in de bak is het alleen maar jammeren. Nu kan ze alles tenminste zien en zodra ze moe word kan ik 'm plat leggen. Lekker kleedje over d'r heen en denk wel dat zij zich vermaakt :)

Deel Deze Pagina