Marlous,echt waar? wist ik niet.Heb wel venkelthee in huis geloof ik.vanavond maar een koppie nemen dus Allesandro, leuke foto. Ik heb ook zo'n slab foto van Levi. http://i40.tinypic.com/10xacqx.jpg
Chantal: Ik denk elke dag aan jullie meid! Heb t er ook vaak met Colin over dat ik het zo erg vind! Ik begrijp goed dat je er soms geen vertrouwen meer in hebt, je heb took gelijk t kan 2 kanten opgaan! En wat mij betreft gaat t nu alleen nog maar de goede kant op! En wat belachelijk dat de verzekering pas bij 2 jaar vergoed Als dat echt zo is ga ik op dat moment ( hoop dat t nooit hoeft te gebeuren ) persoonlijk hier op zp een actie op touw zetten om geld in te zamelen voor een heel mooi afscheid! Wat een kutverzekering zeg!
Vanavond weer de nachtdienst in voor 3 nachten. Eerlijk gezegt vind ik het heerlijk Kindjes hoeven maar 2 dagen naar de opvang, maar ik doe noelle toch 3 ze heeft t echt nodig. Lucas is maar 2 dagen naar de opvang. Het is snachts erg rustig op mn werk en heb dan zowaar tijd voor mezelf Heb al erg lang niet meer zo veel kunnen lezen, dan ontspan ik echt! Dit was mijn ventje gister! En onze pup! HERO
Herkenbaar, ik kan snachts beter een zeiltje onder mn reet gaan leggen. Ik ging vanochtend zitten voelde het gewoon stromen heel onderlaken onder het bloed inc matras grrr
En ik doe mee ! Rono, lieve foto's ! Ongi : van mij mag het nu juist wel doorbreken dan komt mijn productie hopelijk weer omhoog
Lutje; Hier is het al de hele dag mistig! Het regende niet maar was zo vochtig dat er druppels uit de bomen vielen. Jula ligt ook al in de wandelwagen. Bak vond ze niets meer, zag ze niet zoveel Heb er lekker een voetenzak in. Muts op, sjaal om en ze heeft het heerlijk warm. Wat een leuke foto's komen er weer voorbij Zo is dat Rono, al gaan we er natuurlijk niet van uit dat het zover komt!!!! Werk ze vanacht! Nog een paar maandjes, mag ik ook weer aan de bak met de nachtdiensten. Kan niet zeggen dat ik er heel veel zin in heb Gelukkig duurt het nog 4 maanden.
Brr! Wat was het fris buiten! Maar wel even lekker gewandeld. Inzameling, laten we idd hopen dat het niet nodig zal zijn. Maar zou sowieso meedoen!
Allesandro; Hihi, leuke foto, ik heb net als Kaatje ook zo'n foto van Senna!! Zal hem ff opzoeken. Rono; Fijn dat je werk zo goed bevalt!! Wat een leuke foto van Lucas en jullie Hero is echt een scheetje zeg!! Gevonden...
thnx meiden! hoop idd dat het niet nodig zal zijn, gaan we maar vanuit he, beetje positief zijn haha .. vanmiddag mn enkel verzwikt..pff doet best zeer. gewoon op staan ukt wel, maar niet op de linker zijkant..trap af gaat ook niet geweldig. maar goed,tis niet einde van de wereld jamelie is ook weer ziek aan t worden.. jeetje wat irri was ze zeg! buurjongetje was hier,zou hier eten.. nou die wilde dolgraag weer naar huis, haha arm kind..
*zwaai* Tja door het werk kom ik niet echt toe aan ZP...ben jaloers op degene die mogen internetten op t werk...bij ons geblokkeerd Morgen lekker het strand onveilig maken te paard! Dusssss nu kolven, douchen en in bed nog ff jonge dokters van het OLVG kijken en dan snurken maar !
Zwaai Zwaai! Mamachantal, een hele dikke stevige en warme knuffel voor jou! Rono, wat een lieve foto's! Inzamelin, we gaan er niet vanuit maar mocht het zo zijn dan doe ook ik mee!
Schildje Gefeliciteerd!! Weer een dag feest Hoe is t met de migraine? Hier er ook mee wakker geworden, en ook mijn ongie heeft eindelijk doorgezet. Red jij het dan met paracetalmol? Dat doet bij mij dus echt niks.... Kaatje He bah, al weer zo'n slechte nacht.... en dan ook weer hoofdpijn. Fijn dat je nog even een uurtje mee hebt kunnen pikken vandaag. Bv nog steeds niet goed weer op gang? Alessandro Romee heeft nog een speen. Maar zal maar eens proberen om hem wat minder te geven. Als ik haar 's avonds in bed leg bijvoorbeeld dan hoor ik haar na 2 tellen al weer kwebbelen. Dan valt ze wel vanzelf in slaap zonder speen. Alleen als ze huilt wil ze m wel graag hebben. Fijn toch dat Sandro m niet meer zo graag wil! Hoef je daar ook niet meer zo mee te leuren. Geweldige foto! Marlous Fijn dat de biopsie goed is verlopen! Lijkt me al een wel een opluchting.... Lekker zeg, niet meer kolven op het werk Juud Haha, die banaan was dus erg lekker! Hier helft potjes en helft fruit. Chantal Fijn dat je nu wat meer kunt genieten van Jamelie. Waarom is Vienna bij de uitvaartverzekering verzekerd vanaf 2 jaar? Romee is nu al verzekerd. Natuurlijk denk je over dat soort dingen na..... Operaties zijn niet zonder risico's en daar ga je toch over na denken. Maar we gaan er vanuit dat het gewoon goed gaat hoor!! Skatje Wauw wat lijken jou jongens op elkaar zeg! Goeie tip van de rijstebloem! Had ik zelf nog niet aan gedacht. Maar maak je het dan niet zoeter dat nodig? (weet t niet hoor, maar het ruikt best zoet namelijk) Lutje Ik hoor hier al 2 dagen niks anders dan de misthoorn.... Geen zon gezien dus Rono Wat heerlijk dat je op je werk aan jezelf toekomt! Leuke foto's! Vanmorgen gezellig met de kids van mn werk Sint Maarten gelopen in het verzorgingshuis. Superleuk! Bekijk bijlage 198025
zo, wij zijn net terug van disney en wil Chantal even een hele dikke knuffel geven. Ik schrok echt van de laatste pagina's...toen ik las over een bijdrage... die krijg je van mij niet hoor, want jullie kleine meisje is een kleine vechter!