Chantal; Beterschap met je enkel en ook voor Jamelie! Haha dus buurjongetje is maar gevlucht... Jeetje wat erg zeg van zo'n verzekering, zoiets zou toch niet mogen! Paso; Veel plezier morgen! Miracle; Zwaai Marleen; Wat een schattige foto!!
nee klopt vond het ook erg raar,maar teveel risico. na de 2 jaar is ze "veilig"...nouja.. ook niet helemaal,met 3 jaar krijgt ze nog een operatie.. maar dan ineens is ze wel goed genoeg om verzekerd te worden. een adviseur heeft dat laatst uitgezocht voor me..
Als je het zakelijk en commercieel gaat bekijken begrijp ik het aan één kant wel, ze behoort natuurlijk tot een risicogroep, maar ik snap niet dat het mag...iedereen moet toch de mogelijkheid krijgen om zich goed te verzekeren. En daarbij zijn er ook mensen van 90 al hun hele leven verzekerd, die hebben hun uitvaart misschien wel al drie keer betaald.
ja idd..kan met iedereen wel wat gebeuren.. ze is vandaag alweer 4 maanden... kinderuitvaart kost t zelfde als een volwassen uitvaart.. geloof 10.000..
Nou ismail vindt groente totaal niet lekker hahahah bleren hahahah.. probeer het elke dag wel hoor ... Schildje op de valreep nog gefeliciteerd met Rick! Kikker ohh jeetje Hopelijk kunnen ze wat vinden bij haar. Knuffel voor jullie kledingmaat Ismail zit nog in maat 56 Lutje succes alvast bij de sollicitatie Miracle fijn dat het met de hond een stuk beter gaat. Dat lijkt me inderdaad erg schrikken Chantal jeetje meis kan me echt wel voorstellen dat je een beetje aan het einde van je latijn bent. Hopelijk knapt Vienna wat op. Dikke knuffel. Marleen dat is fijn zeg alle sinterklaasinkopen al gedaan hahaha Kaatje ik hoop dat jij lekker kan slapen deze nacht. Ennas wat een gedoe zeg. En wat er al gezegd wordt. Ga eens bewijzen verzamelen, film het en stop het dan onder hun neus. Jac dat is een lekkere nacht zeg! Mamatien ook al een lekkere nacht achter de rug. Ahh verkouden beterschap. speen dat is Ismail zijn grootste vriend Marlous spannende tijden dus voor jou broer. Ohh toch spruw succes ermee. Rono leuke foto's
Morge, Hier voor het eerst weer eens alle uren aan 1 stuk geslapen. Zonder wakker te worden om te zien hoe laat het is of dat Fleur nog niet wakker is. Gisteren heeft Rick eenhele leuke verjaardag gehad. Veel kado's en er zijn nog kado's die hij nog gaat krijgen. Mijn broer was er gisteren niet en gaat vandaag op vakantie dus dat wordt daarna, de zus van mijn man zou dit weekend komen maar zij is harstikke ziek dus dat word een week later. Zij woont bij Zwolle in de buurt dus dat is niet echt in de buurt om even aan te wippen. En en zaterdag heeft hij zijn kinderfeestje en dan krijgt hij ook nog kado's van de kinderen die komen. Daarna lekker discobowlen. Heel veel zin in maar wij zullen wel helemaal op zijn 's avonds.
Lig nou even wakker te worden... Gisteren even naar spijkenisse geweest. Schoonmoeder is geopereerd. Toen we een voet in het ziekenhuis zette begon ze met schreeuwen. Zo hysterisch! Liep helemaal paars aan. Ze was zo overstuur dat ze ook op de weg naar huis bleef krijsen! Toen dachten we van misschien wordt ze rustiger bij mijn ouders. Ook die hadden haar nog nooit zo gezien of gehoord. Ze had ook echt een help me nou blik in d'r ogen. Toen we thuis waren wilde ze alleen maar met me knuffelen en toen ook nog maar een fles gemaakt. Zo zielig al huilend aan het knuffelen. Na de fles maar op bed gelegd en toen heeft ze nog 15 min liggen praten tegen dr knuffels.. Vraag me nog steeds af wat ze gezien/ gevoeld heeft! In zo'n ziekenhuis hangt wel een hoop negatieve energie.. Of gewoon een trauma van de geboorte! Ik zou het niet weten... Van het weekend lees ik bij. Sophia dr kamer is bijna af! Dus heb dan wat meer tijd
Goedemorgen, Heb te hard geroepen gisteren... Mika werd gisteravond zelf wakker om 22.30 uur, dus toen gevoed, toen kwam hij weer om 02.30 en om 05.00, daarna weinig geslapen en om 07.30 weer gevoed. Nu ligt hij net weer in z'n bedje dus hoop dat hij nu ff lekker gaat slapen, kan ik een beetje bijkomen!! Ismail; Hihi, dus de groente viel niet in de smaak... Schildje; Lekker dat je zo goed hebt geslapen! En Rick is dus ook goed verwend. Sherry; Wat apart zeg dat Sophia zo heftig reageerde in het zh.
Hier een gesloopte moeder. Vandaag al de zoveelste dag opgestaan met hoofdpijn.Zal wel vermoeidheid zijn omdat ik er 2 a 3x uit moet snachts.Gisteravond kwam Elin weer steeds kort op elkaar om onrustig te drinken. Toen was ik er zo klaar mee dat ik naar beneden ben gelopen voor kunstvoeding. Helaas was het pakje 10 dagen over de datum dus die vlieger ging niet op en ik kon vannacht weer twee keer mijn bed uit Chantal, vindt het echt belachelijk Maar we bekijken het positief en hopen gewoon heel erg dat je die verzekering niet nodig hebt. Marloes, leuke tijd gehad ?
@ Chantal, wat onwijs raar. Normaal gesproken is nl elke ingezetene van Ned. verplicht om tenminste een basisverz. te hebben. Oef, ik voel me beroerd. De afgelopen dagen zat het er al aan te komen, maar ik ben ook geveild door 'het' griepje. Hoofdpijn, keelpijn, een verstopte neus en koortsig. Oh, ik hoop zo dat ik me morgen weer beter voel. Vriendje Sami heeft vannacht gelukkig wel weer lekker doorgeslapen. Nu ligt hij in de box te knuffelen met het knuffelkonijn die hij van mijn nicht heeft gekregen. Fijne dag allemaal dames en alle dames die het moeilijk hebben wil ik veel sterkte wensen.
Zo kids op bed en ik ben aan het na kolven. Straks lasagna maken dan hoef ik dat vanavond alleen maar op te warmen. Ik ga Elin vanavond een fles kunstvoeding geven in de hoop dat ze daar even op door slaapt. Heb nu echt even een paar uur slaap nodig want sta op instorten.En ga me qua griep ook steeds beroerder voelen Elin is ook verkouden.Dicht neusje met drinken en tijdens het ademhalen blaast ze bellen door haar neus. Malika, beterschap
Goedemiddag! Las ik nou iets over menstruaties?? Herkenning hiero! Ik vind het echt niet normaal, echt niet. Sinds ik bevallen ben gutst het bloed er echt uit. Ik heb dan een superplus tampon in en een maandverbandje en binnen een uur is het verbandje letterlijk doorweekt! Kan die eerste dagen bijna de deur niet uit..... zou er bijna Mirena voor overwegen zeg. Kaatje, jaaaah pittig he, die nachten. Hier heeft Rein de afgelopen 5 nachten 3 keer echt doorgeslapen, vannacht en eergisteren kwam ie toch nog wel drinken, maar hoop dat het doorslapen nu toch echt een beetje doorzet. Nog even volhouden voor jou Kaat. Hoe lang wil je blijven voeden? Heb nl toch het idee dat die kleintjes pas gaan doorslapen als ze geen bv meer krijgen, vinden ze veel te lekker zo fijn 's nachts nog even bij mama. Chantal, ik vind het ook belachelijk. Zou eigenlijk net zoals de basis zorgverzekering gewoon graits moeten zijn voor ALLE kindjes tot 18 jaar. Wat een kaffers zeg. Ik snap wel business is business, maar jeemig, alsof ouders die hun kleine kind verliezen niet genoeg verdriet hebben, zou toch op z'n minst coulant zijn om daar geen financieel plaatje aan te hangen. Maar gelukkig gaan we de inzameling helemaal niet nodig hebben hoor, en is Vienna vast over een tijdje eindelijk bij jullie thuis, waar ze hoort! Mag ik ook een fotootje spammen van mijn schatjes? Rein is normaal een lachebekje, maar kijkt hier heel chagrijnig, wat ik dan stiekem wel weer grappig vind. Hij is ondertussen ook weer gemeten en gewogen, dus bij 4 maand 3 week weegt hij nu 8,8 kilo en is 67 cm. Hij valt wel weer binnen de curve, dus het gaat de goede kant op, haha.
Juud leuke foto zeg. Ik vind het ook wel grappig dat Rein zo kijkt. haha Hier is Bart toch moe. Vanmorgen heb ik hem om 7 uur maar uit bed gehaald omdat hij naar de psz moest en dat terwijl hij er gisteravond om 6 uur al in lag omdat hij toen ook al zei dat hij zo moe is. Wij houden het dit weekend in de gaten en als het dan nog niet echt weg is dan naar de ha toe. Vanmorgen al wel de boodschappen gedaan samen met Fleur. Hoeven wij morgen niet zo te haasten als wij 's middags het kinderfeestje hebben.
Was er trouwens nou ooit 's sprake geweest van een IRL meeting? Of hebben jullie die allang gehad inmiddels?
drukke dag. oudste dochter is jarig. negen jaar alweer. pfft wat gaat die tijd snel. moet nog ff boodschappen doen en vanmiddag haar kinderfeestje, en vanavond een ander feestje van een goede vriend. ppfftt druk dagje. maar wil iedereen fijne dag wensen mamachantal. die inzameling ga jij niet nodig hebben meid!! jullie kleine vechtertje komt gewoon thuis, waar ze hoort!. dikke knuf. martje je had me iets gevraagd maar ben het kwijt. sorry. wil je het nog een keer vragen hihi??
Juud, eigenlijk min. een half jaar. Maar als de nachten zo blijven weet ik niet of ik dat wel ga redden. Zeker niet als ik straks ook nog moet werken. 1x per nacht vind ik prima maar 2 of 3x trek ik gewoon niet meer Lieve foto. Hij kijkt wel serieus hoor Viel net echt op van vermoeidheid, dus zei tegen Ferry dat ik ff een uurtje plat ging, als dat zou lukken want meestal komt 1 van de kids dan binnen 5 min. Ik naar bed. ja hoor, 5 min. later Elin. Ferry haalt Elin naar beneden. 7 min. later. mamaaaaa daar was dus Levi. Ben dus weer beneden.
Kaatje, balen meid. Dikke knuffel! Hopelijk helpt de fv vanavond en kan je een paar uurtjes achter elkaar pakken!
Ach Kaatje, het is een moeilijke keuze he... Bij mij speelde de vermoeidheid echt wel een grote rol in de beslissing om te gaan afbouwen, dus ik weet hoe je je voelt. Je wilt het beste voor je kindje en bv geven is gewoon ook heel fijn om te doen. Maar die eindeloze nachten, het is ook bijna niet vol te houden! Is het misschien het proberen waard om rijstebloem door een flesje gekolfde melk te doen? Misschien dat Elin daar al wat langer op slaapt.