kaatje. dikke knuf meid. zit hier in hetzelfde schuitje. wil liever niet stoppen. maar het is gewoon niet te combineren. mamatien beterschap voor de kleine meid. marlleen haha en ze mocht het niet eens in 1x opeten??? flauw hoor. haha martje ja is in hetzelfde dorp. ook een geslaagde sint maarten dus. mamachantal oooh wat lief. en wat super dat het ook gelijk op beeld staat! duim voor je mee dinsdag!! frummel fijn weer van je te horen. ooh dat is allemaal wel balen zeg. wat zielig voor de kleine jace. geef niet hoor dat je nu weinig tijd heb. zorg eerst maar voor jezelf en je kids. we zien je wel weer verschijnen. en beterschap voor jou. Heb je een oorzaak kunnen vinden voor je buikpijn?? en ik moet het toch even vragen is je trouwjurk al binnen??? schildje. succes vanmiddag veel plezier.
Mogge Nou waar ik al bang voor was. Elin is ziek. Gisteravond ging ze al steeds loddiger uit haar oogjes kijken, hoesten, niezen en snottebellen. Vannacht heeft ze ongeveer ieder uur gehuild.Echt een pijnhuiltje.Begin van de nacht tandenspul er op gesmeerd Halverwege de nacht een neusspray er tegen aan gegooid en om 06.15 maar een zetpil er in gestopt. Toen werd ze eindelijk rustig. Tussendoor nog 4 voedingen. Nu balletje gaar dus.Ferry is weg dus sta er ook alleen voor. Gister om 21.00 trouwens een fles kv er in maar was om 00.00 alweer wakker voor een voeding Marloes, 3 dagen heb ik opvang. Ferry is andere dagen van 09.30 tot 14.30 thuis (rijdt taxi ) dus voor tijdelijk moet hert wel te doen zijn Marleen, Jara lekker veel snoep opgehaald dus Chantal, super haar eerste geluidje ! en nog vast gelegd ook Frummel wat sneu voor Jace Jeetje hij is alweer 5 maanden
oke, dan gaat het idd wel Kaatje... opzich, als het niet regent, best een lekker baantje toch. Veel buiten, lekker je eigen ding. Betaalt het echt zo slecht? Ach arma Elin, knap maar snap op meisje! Frummel, fijn dat je weer even langs komt. Had gisteren nog ff in je profiel gespiekt en zag dat je laatste berichtje uit oktober kwam... maar ook een ziekenboeg daar dus. Hoe gaat het nu met jullie 2? Hier net sinterklaas slingers opgehangen. Straks even de was opvouwen, joepie en dan intocht kijken op tv. Morgen komt de Sint hier pas aan.
Misschien mag wel post bezorgen in de winkelstraat, zie je als eerste alle vacatures op de ramen hangen
AH en Jumbo.Beide geen mensen nodig, wel een formulier achter gelaten. Coop ene dorp verderop niet uitgenodigd voor een gesprek.Coop in een ander dorp ga ik maandag proberen.
Zo ik zit heerlijk op de bank Na de dialyse samen met de oppas en haar dochtertje naar de stad geweest. We moesten natuurlijk eventjes kijken bij sinterklaas en zwarte piet. Ze vond het wel een beetje eng haha.. Maar toch is ze op de foto geweest. Ismail lag gisteravond om 22.00 op bed en kwam pas om 05.30 Dus ik was blij Vandaag heeft hij in totaal 2 uurtjes geslapen dus hopelijk slaapt hij vannacht weer zo lekker Marloes oh ja je was naar Disney Fijn dat jullie lekker genoten hebben. Marleen een hele zal met snoep voor Jara hahaha.. Toch wel leuk he sint maarten Martje ahh gos struikelen van vermoeidheid. Wel leuk gelopen dus. Chantal dat is leuk 1e geluidje! Leuk dat jullie het ook op film hebben. Wij hebben ook VIB gehad. Hebben er veel aan gehad. En je houdt er leuke dvd´s aan over Frummel meis we zien je wel weer als je zelf tot rust bent gekomen. Knuffel. Schildje ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad met het kinderpartijtje Kaatje beterschap voor je kleine meid.
Hoi Meiden, Even een vraagje... Jula heeft sinds 2 dagen wéér hele dunne ontlasting en dat 3x per dag. Moet er na elke poepluier omkleden omdat het doorgelekt is. Ze krijgt nu al 3 weken rijstebloem door de laatste fles dus heb niet het idee dat het daarvan kan komen?? Ze is morgen 16 weken dus mag bijna aan de hapjes. Word de ontlasting daar dikker van of is het verstandiger om wat langer te wachten? Er is al een kweek geweest van de ontlasting maar daar kwam niets uit...
Ennas, bij Emma is de ontlasting sinds de hapjes duidelijk wat dikker geworden. Ze heeft er net geen last van zeg maar. Maar denk dat ieder kind er weer anders op kan reageren.
Ennas, ontlasting wordt wel dikker van vaste voeding,maar als ze nu opeens weer dunnen ontlasting heb zou je denken dat haar darmpjes een beetje van slag zijn.Weet niet of het dan verstandig is om nieuw voedsel te gaan geven.
Ja is een beetje tegenstrijdig idd.. Lastig! Kijk het morgen nog wel even aan. Kan toch geen kwaad die dunne ontlasting zolang ze goed drinkt?
Hallo meiden, Kom me ook ff weer melden. Frummel; Leuk dat je even weer langskomt! Sterkte voor jou en voor Jace! Jeetje Jace alweer bijna een half jaar, gaat hard zeg! Kaatje; Ach Elin ziek, beterschap! Hoe gaat het nu? Danitjuh; Lekker nachtje gehad dus! Was ook wel zielig, hij vergat gewoon om z'n benen goed op te tillen en doordat het zo koud was had hij ook nog eens z'n handen in z'n jaszakken, dus viel hij nogal hard... maar daarna krabbelde hij snel weer op om naar de volgende deur te gaan! Ennas; Zou idd ook nog even wachten met bijvoeding tot alles weer "normaal" is. En niet vervelend bedoeld hoor, maar je hebt het over bijvoeden met 16 weken, maar volgens mij is dat pas vanaf 4 maand en dat scheelt toch nog ruim 2 weken. Als ze goed drinkt en genoeg plasluiers (al is dat moeilijk te controleren met zulke dunne ontlasting) heeft zou ik me niet al te veel zorgen maken. Is ze verder wel vrolijk of heeft ze er ook last van? Volgens mij kan Mika het ruiken als ik een keer wat eerder op bed ga, lag er nog maar net toen meneer wakker werd voor een voeding! Dat was om 23.15 uur, daarna weer om 3.30 en 7.30 uur, dus op zich best te doen! Vanmiddag Sinterklaas op tv gekeken en daarna nog snel ff wat schoencadeautjes gehaald, had ik nog steeds niet gedaan omdat het in mijn beleving nog heel lang duurde... Senna snapte er niets van dat hij nu weer "moest" zingen en wilde al een sint maarten liedje gaan zingen bij z'n schoen
Ennas, zolang ze gewoon goed drinkt is er niets aan de hand hoor. hier alleen maar dunne luiers ( wel borstvoeding,dat scheelt dan geloof ik wel weer ) Martje, toen ik haar net wakker maakte voor een voeding leek ze wel wat beter. Vandaag was het constant snotteren,niezen en hoesten haha dat had ik dus ook.Bedacht me opeens vanmiddag dat ik geen strooigoed had. Helaas ook geen tijd meer gehad om het te halen.Dus nu wat sint maarten snoep in zijn schoen gedaan Elin net wakker gemaakt voor een voeding,nu snel er in en hopen dat ik een paar uur kan mee pikken
Kaatje; Hoop in ieder geval dat jullie vannacht wat beter slapen! Tijd gaat ook zo snel, kan me niet voorstellen dat het al bijna weer december is. Op tv hadden ze het dus over de schoen zetten, dus toen dacht ik shit..., ik heb nog helemaal niets in huis! Wilde er ook eerst st maarten snoep in doen, maar manlief was vanmiddag toch thuis dus ben ik ff snel naar kruidvat gereden om wat cadeautjes in te slaan. Ach als er maar wat in zit, daar gaat het toch om!! Ik duik ook zo m'n bedje in, trusten allemaal!!
Goedemorgen 22.30-00.30-02.00+zetpil-05.00-07.30 Levi was ook blij met zijn schoen. Hij had een stempelset van sesamstraat, een foam stoomboot knutselpakket,een mandarijn,snijkoekje en rozijntjes. Toen ik het ontbijt stond te smeren had meneer de rozijntjes al open gekregen haha.
hihi hier ook een blij meisje vannochtend. 8u werd ze wakker"mama mama!!!!! kom ! ik wil naar beneden,naar mijn schoen kijken of er wat in zit!" hihihi ik was wasje aanzetten, komt ze boven.. "kijk!! kruidnoten en chocolade centjes" helemaal happy.. dus ik loop naar beneden.. en zeg, ligt er verder niks dan? "ooooohh dora !!!!! " (had een doraboekje naast dr schoen gelegd,allen niet ingepakt..kon gisteravond ff geen inpakpapier vinden haha...)
Goedemorgen, Hier heeft Mika z'n record verbroken!! 19.45 uur gevoed en hem gewoon laten slapen, werd hij om 04.30 uur pas wakker!!! Daarna nog geslapen tot 08.30 uur, Mika was wel al eerder wakker, maar die lag lekker te kletsen in z'n wieg. Had verwacht dat Senna erg vroeg zou zijn ivm z'n cadeautje, maar hij had er niet meer aan gedacht volgens mij. Hij was wel superblij met z'n cadeautje, een flesje badschuim en een bellenblaas voor in bad van Cars! Ze zijn hem nu aan het uittesten Fijne dag allemaal!