Zal het dan toch goed komen Ismail heeft geslapen van 22.00 tot 06.30 Ik moest hem wel rond 04.00 weer goed inbakeren want hij had zich los weten te wurmen. Maar hij sliep gewoon door. En toen nog geslapen van 07.00 tot 08.30 dus ik klaag niet. Zelfs ik ben nu lekker uitgerust
Oh dames, wat zijn jullie sterk! Al die gebroken nachten! Al wordt mijn kleine 's nachts niet meer wakker, wordt ik dat wel erg vaak. Geen idee waar dat aan ligt, toevallig afgelopen nacht wel goed geslapen. Jim lag er om 20:10 in, ik om 22:00 en ik schrok om 8:30 vanmorgen wakker...en toen ik even bij Jim ging spieken bleek hij ook wakker. Hij huilt 's morgens niet als hij wakker wordt maar gaat brabbelen of maakt geen geluid en kijkt wat om zich heen.
Oei, weer een kort nachtje dus Kaatje! Alle kindjes weer blij met de cadeautjes Hier ook heerlijk geslapen! Ze lag om 19.00u in bed. Om 23.00 fles gedronken en geslapen tot 7.00u weer een fles en toen uitgeslapen tot 10.00u. Erggg prettig Bijvoeden; Las overal vanaf 17 weken... De rijstebloem krijgt ze wel al een tijdje.
Hier goed geslapen. Gisteravond om 6 uur fles gegeven en ze kwam pas om 4:50 dus al met al weer lekker geslapen. Alleen was Bart om half 5 wakker omdat hij buikpijn had. Heb hem weer terug in bed gepraat want hij wilde er al uit. Toen heeft hij tot half 8 door geslapen. Gisteren was het kinderfeestje harstikke leuk. Rick was helemaal op gisteravond.
Hey meiden, Even snel een berichtje vanaf mijn mobiel. Ik ben nog steeds grieperig, maar verder gaat het goed. Sami heeft wel een vuurrood wangetje en die is ook wat branderig. Toch tandjes? We houden het in de gaten. Verder is hij op zich nog wel erg vrolijk. Als ik weer op de laptop zit dan ga ik bijlezen. Groetjes
Dames wat een heerlijke nachten lees ik! Kaatje ben jij ondertussen al wat bijgekomen? Schildje een geslaagd feestje dus! Malika beterschap.
Goeden avond! Even snel een berichtje van mij en dan duik ik mn bedje in. Mijn man heeft de hele nacht lopen spoken. Hij heeft de buikgriep. Ik had niet echt last wel beetje maagpijn maar oke. Ik ben dus even met die kleine naar mn SM geweest en heb daar gegeten. A fijn ik kom net thuis en ja wel! Ik ben ook gevloerd met de buikgriep. Alles kwam er uit en inmiddels hou ik niks maar dan ook niks meer binnen Dus k duik mn bedje in in de hoop dat ik nog wat slaap.
Allemaal blije kinderen dus vanochtend. Malika, beterschap Danitjuh,ja iets. Levi ging vanmiddag gelukkig slapen>Elin natuurlijk niet maar had iig een paar uur geen stuiterbal om me heen haha Alessandro, beterschap voor jullie
Hier een jengelend meisje vandaag. Ontzettend moe, maar ze vocht echt tegen het slapen. Uiteindelijk toch wat kunnen slapen, maar merkte duidelijk dat ze niet lekker in d'r vel zat. Sinds ik begonnen ben met fruit en groente hapjes is haar ontlasting flink steviger geworden. Niet keutel hard, maar ze moet duidelijk harder persen. Terwijl ik op internet vooral lees dat het juist zachter zou moeten worden? Vanavond heeft ze er echter flink last van. Zou ik iets kunnen doen om haar te helpen??
Ik doe zelf door sommige dingen die erg zoet zijn was sinaasappelsap. Niet te veel natuurlijk knijp ze dan met de hand leeg. Dit vind ze ook onwijs lekker door de fles en dan is het een flinke teleurstelling als deze leeg is
Ik dacht dat je het vruchtvlees nog niet mocht geven en het door een zeef moet halen? Anders probeer ik dat idd.
Kaatje; Elin weer vaak wakker dus vannacht, hoe gaat het nu met haar? Knapt ze alweer wat op? Danitjuh; Ook een lekkere nacht gehad dus, nu hopen dat het vannacht weer zo gaat! Paso; Jij ook lekker geslapen dus! Weet je wat het is, op één of andere manier wen je er ook aan (tenminste ik wel), als ze al een tijdje doorslapen en dan worden ze ineens weer wakker 's nachts heb ik er veel meer last van dan nu. Al hoop ik wel dat Mika snel doorslaapt hoor Ennas; Ook al zo lekker geslapen! Ik dacht altijd 4 maand, maar op die ene week komt het ook niet meer aan Schildje; Fijn dat het feestje geslaagd was! Hoe gaat het met je zoon, nog steeds zo moe?? Malika; Beterschap! Alessandro; Bah buikgriep, jij ook beterschap! Lutje; Geen idee, hier hebben beide kindjes nooit moeite met poepen. Weet niet of ze ook banaan krijgt, maar dat zou ik ff niet geven. Volgens mij werken druiven en peer juist laxerend. Hier vandaag niet veel bijzonders gedaan, heerlijk wat aangerommeld in huis!!
Hi dames, allemaal blije kindjes vanochtend dus. Hier ging Thom aan de haal met de worteljes en suikerklontjes voor het paard Mijn verlof zit er nu dan ook op... morgen weer aan de slag. Mag lekker rustig beginnen. Morgen leerlingbesprekingen en tot de kerstvakantie maar 1 klas ipv 3 omdat die 2 klassen op stage zijn. Dus 4 uurtjes lesgeven in 3 dagen... dat moet wel lukken haha... veel tijd om te zp'en
Had Mika vanavond om 19.15 uur gevoed en nu kwam hij zelf weer om 22.45 uur. Ben dus heel benieuwd hoe het vannacht zal gaan, als hij nu eens die (bijna) negen uur zoals afgelopen nacht slaapt..., maar dat zal wel niet!! Ga er gewoon vanuit dat hij vannacht weer komt voor een voeding, kan het alleen maar meevallen
Marloes veel plezier vandaag met werken. Beterschap voor de zieken onder ons. @Martje, het lijkt wat minder te worden dus wij laten het zo. Hier kwam de kleine meid pas vanmorgen om 5:15. Zelf lag ik heel erg vroeg in bed omdat ik zo moe was van de hele week. Ik heb heerlijk geslapen.
Goedemorgen meiden!! Zo fleur heeft me aangestoken fleur zelf is wel weer op de betere hand, alleen nog snotverkouden..maar wel weer vrolijk en koortsvrij!! Omdat ze ongeveer 48u achter elkaar geslapen had..(ze werd alleen wakker voor een half flesje elke x) is ze vannacht goed aan het spoken geweest!! Heb dr uiteindelijk klein flesje gegeven omdat ik dacht dat ze miss honger had omdat ze zo weinig had gegeten.. Ze werd er wel rustig van maar ze dronk dat flesje niet eens leeg...
Goedemorgen Hier eindelijk weer eens een normale nacht. 03.45 - 06.00. En om 06.00 uur was het volgens mij meer krampen dan honger. Elin is nog steeds aan het hoesten en niezen. Vanochtend na haar voeding van 06.00 uur duurde het even voor ze sliep.Ze moest steeds hoesten en dan huilen.Je merkte echt dat het hoesten zeer deed aan haar keeltje. Lutje, misschien krijgt ze toch al te veel groente en fruit, kunnen haar darmpjes het nog niet bolwerken ? theelepeltje zonnebloemolie geven wil nog wel eens helpen Marloes, werkse vandaag Mamatien,beterschap Idd stil rondom MNM en Kikker. Hoop dat alles goed is met de meiden.