Helaas heeft Mika vannacht niet zo lang geslapen na de laatste voeding van 22.45 uur was het 03.15 en 07.00 uur, op zich wel te doen! Normaal gesproken wordt Senna altijd wakker als manlief z'n wekker gaat, maar hij lag vanmorgen nog lekker te slapen, kwam rond half acht bij mij in bed nog even heerlijk tegen me aanliggen. Schrok later ineens wakker en toen moesten we haasten om op tijd bij de psz te zijn, Mika was ook helemaal doorgelekt dus moest hem ook nog eerst helemaal verschonen. Gelukkig is de psz tegenover ons huis, dus we waren nog op tijd. Nu eerst ff bijkomen!! Schildje; Fijn dat het beter lijkt te gaan. Jullie hebben dus weer lekker geslapen! Mamatien; Fleur had gewoon genoeg van al het slapen Beterschap! Kaatje; Lekker dat het vannacht weer beter ging, sneu is dat hé om te zien dat ze last hebben! Ennas; Ja...whatsapp haar maar even, ben wel benieuwd...hoop dat alles goed gaat!
Martje ik ben ook blij dat het beter gaat met hem. Ja, zo lekker geslapen dat is echt lang geleden dat ik dat gedaan hebt. Dan ook zeker al de uren achter elkaar. Nou om 10 uur werd ik even wakker en toen dacht ik dat ik al uren geslapen had, toen ik zag dat ik nog heel erg lang had te gaan hebik mij snel omgedraaid en ben toen gelijk weer in slaap gevallen.
Schildje; Oh lekker is dat hé dat je wakker wordt en kijkt hoe laat dat het is en je je gewoon weer kan omdraaien om lekker verder te slapen. Mij overkomt dat bijna nooit, of ik wordt wakker van de kids of van de wekker, eigenlijk nooit zomaar!
@ Zieken, beterschap! @ Schildje, heerlijk hoor. @ Kaatje, wat zielig voor Elin. Ik ben nog steeds ziek. Ben aan de neusspray inmiddels en ik denk dat ik eerdaags maar eens even ga stomen. Sami moet vanmiddag weer naar het CB voor een prik. Manlief gaat heen en ik ga dan maar een keertje niet mee. Sami heeft op zich goed geslapen. Na de laatste fles werd hij rond 6.30u wakker. Verschoond en een flesje gegeven. Ik heb hem weer in bed gelegd daarna en hij is na wat babbels toch weer in slaap gevallen t/m 9.00u.
Heb bericht terug van Kikker! Ze zijn onderweg naar huis Ze heeft toch geen KMA maar een heftige reflux. Ze krijgt nu omneovoeding. Had gezegd dat jullie ook erg benieuwd waren dus denk dat ze nog wel in de lucht komt vandaag of morgen
Malika; Beterschap! Hopelijk krijgt Sami niet teveel last van de prikjes. Kikker; Wat fijn om te horen dat jullie weer naar huis mogen! Hopelijk gaat het de goede kant op met jullie meisje en we zien je hier wel weer verschijnen. Ennas; Thanks voor de update!
Goedemiddag dames! Ik sluit me aan bij de slechte nachten... pfff... slapen, spoken, spoken en slapen, tussendoor honger... manlief heeft vannacht het eerste flesje gegeven, dat was wel fijn. Jac, gefeliciteerd met je oudste! @kikker, fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk gat het nu beter met de voeding. Ennas, thanx voor het whatsappen Kaatje, ach Elin ziek! wij kennen het van vorige week. Noor was er helemaal schor van... gossie Beterschap! Malika, beterschap! Marloes, succes vandaag! Hier gaat het (op de nachten na) goed. De spruw is al een heel groot deel verdwenen. Ik geef geen bv meer, dus we kunnen elkaar ook niet meer kruis-bestuiven wel nog wat stuwing en nog even van de schimmel af! Noor heeft een omgegooid ritme. eerst sliep ze aardig, tot ongeveer 5 uur. Nu valt ze om half 6 in slaap, wordt om half 10 wakker, drinkt maar halve flessen waardoor ze 's nachts om 2 en 6 uur weer komt. Ook dan drinkt ze de fles niet leeg. Heeft dit te maken met een sprong? of komt het door de verkoudheid? Al is die al bijna over... Of zou ze al tandjes krijgen? Weet iemand meer? Zou zo graag weer een nachtje slapen...
@ "ik wil er eigenlijk nog wel 1 kriebel"? Schijnt dat het bij mij niet zo goed te verbergen was. Manlief begon er zelf over van het weekend. Mocht van hem al wel de spiraal eruit gooien we hebben toch maar afgesproken eerst even te genieten van Noor, ik wil ook wel mijn lijf terug en eerst even weer 'mezelf' zijn. Maar in de toekomst zit er dus wel een nieuw aapje in de planning
Hihi ik wil d'r ook nog een maar hier komt het finacieel nogal slecht uit. En in deze auto kunnen geen 3 zitjes op de achterbank en zo haha dus wachten maar! Slechte nachten: hier sliep hij meestal van 22.00 tot 5.00 maar nu slaapt hij ook al een week of zo maar tot 2 of 3.00. Misschien indd een sprong of aankomende tanden of zo.
Skatje, jij dus ook ineens onderbroken nachten. Nou ja, het zal wel goedkomen...! tja, drie op de achterbank is krap, haha! Wij hebben pas 1 autozitje, daar kan er nog mooi 1 naast, haha! Als je stopt met bv, hoe lang duurt het dan voor het ook echt ophoudt?
Ja hihi dan kan het wel! Ik weet niet hoe lang dat duurt. Bij Aiden heb ik 16 mnd bv gegeven, toen wilde hij niet meer want ik kwam in het 2e trimester van de zw.schap en dan wordt het zout of zo. Maar het is nooit echt 'op' gegaan. Ik kon er altijd nog wat uitkrijgen haha! En tussen het stoppen met bv en de geboorte van de baby zat 5 maanden. Nu geef ik nog steeds bv, enige probleem dat ik nu heb is dat hij op het kdv niks drinkt want hij weigert de fles :x Daar zit je dan met een vriezer vol melk!
Hier precies andersom, Noortje wil mij niet meer... Duurde wel even voordat we een fles hadden gevonden die ze 'pakte'. Nu is het ook wel handig, want we hebben beide spruw... Al mis ik het wel een beetje... Vooral 's ochtends op vrije dagen. Zo saampjes in bed lekker drinken en tegen me aan liggen... Mijn vriezer ligt ondertussen vol met groente en fruit
Bah! Zit al sinds vanochtend zonder internet, tv of telefoon. Giga ziggo storing in de streek. Verveelt me, want laat Emma uitgerekend vandaag veel slapen. Net wel sollicitatie gesprek gehad. Baan is me op het lijf geschreven en lijkt me super. Duimen dus!
@schildje Hoe waren de verjaardagen van je 2 mannetjes? @kikker Hoe gaat het met lotte? @lutje wanneer heb je sollicitatiegesprek? @miracle hij weigerd alle flessen @allessandro Nee hoor is helemaal niet erg dat het kriebelt naar een 2e. Ik heb voor Céan wel een speen maar hij heeft hem niet zo vaak. Meestal 's avonds even een half uurtje vanwege zijn huil momentje. @jac Nog gefeliciteerd met je oudste dochter @kaatje Dat heb ik ook geprobeerd. Andere omgeving en niet bij mama... Dan wilt hij ook de fles niet. Maar heb nu zo'n oefen beker. En hij krijgt nu slokjes daar uit. @chantal Een hele dikke knuffel voor jou! Je bent zo sterk en je mag ook best huilen ern er doorheen zitten. Viënna is sterk. Dat heeft ze al goed bewezen! Wanneer krijgen jullie de second opinion in utrecht? Wat super zeg dr eerste geluidje @ennas Hoe gaat het met Jula? @marlous wanneer krijgt je broer de uitslagen? @juud Céan krijgt nog geen vast eten begin daar mee met 6 maanden en dan maak ik alles zelf. Gewoon langzamerhand met de pot mee eten @rono hoop met je mee dat,dat niet hoeft te gebeuren... maar ik steun je actie mee! @marloes hoe was disney? @slechte nachten? Afgelopen nacht voor het eerst 6 uur lang achter elkaar geslapen!!!! (JEUHHH!!!... althans kan me niet heugen dat ik heb gevoed) @marlous Het kan heel lang duren voordat je echt geen druppel meer lekt. Dit is per persoon verschillend. Ik was met ivy een jaar gestopt en nog lekte ik af en toe een paar druppels. @Dunja HEEY ik zie je online! Alles goed met je? @ego Céan wilt nog steeds geen fles. Nu las ik ergens iets over beginnen te drinken uit een beker. Dus dat doe ik nu elke dag een paar slokjes geven. Wil het hem toch leren. Njah volk roept weer *kinderen* dus ga weer pleite
Goedemiddag! @kikker wat fijn dat de oorzaak eindelijk gevonden is! Nu maar hopen dat het allemaal snel wat beter gaat. @ Skatje wilt hij geen enkele fles?? Jeetje wat lastig! Hoe krijgt hij nu dan voeding op t KDV?? @Lutje spannend! Hoop dat de baan wat word! @ Ego Hier nog steeds gevloerd met de buikgriep ik houd echt nog steeds niks binnen Heb van ellende maar diarree remmers gekocht in de hoop dat het dan alleen bij spugen blijft. Drink me suf aan cola ( Advies van de apotheek ) En water. Drink slappe bouillon en beschuit maar tot nu toe zonder resultaat. Had de hoop dat sandro het oversloeg maar die is ook niet helemaal lekker en heeft 4! poepluiers per dag ( En dat terwijl het er altijd maar 1 was ) Geef hem nu meer 10cc water extra in zijn fles. @ werk ik heb vrijdag een sollicitatie gesprek en mijn man donderdag én vrijdag. Nu maar hopen dat het succes heeft voor beide!
Lutje: spannend! Wanneer hoor je meer? Jeem: nee geen enkele fles. Ik werk nu 3 dagen bij de post, tot ik fatsoenlijk werk heb. Is maar 3 uurtjes. Woensdag past sm op, vrijdag kdv en zaterdag is Rob thuis. Ik breng de kids dan 's ochtends naar het kdv, Kyran met volle buik. Vervolgens ga ik voor mijn werk en na mijn werk op de fiets lang het kdv voor een voeding. Ik begin nu ook met rijstebloem en dan met een lepeltje, kijken of dat wat is. Baal wel want ik kan nu niet verder zoeken naar werk voordat mijn ventje goed gaat drinken of straks fruit en brood kan eten.. Balen van die buikgriep joh, vreselijk is dat!
Anna, de 22e krijgt mijn broer uitslag en dan meteen weer een spoeling. Aan de hand van de uitslag wordt dan bepaald hoe zwaar de spoeling wordt. Wat fijn, eindelijk 6 uur slaap! Alessandro. beterschap, klinkt als doffe ellende!