wow, knappe mannen, Martje!! Leuke laarsjes Ennas... ik had nog een link voor gehaakte booties... twijfel of ik ze bestel voor Mees...
Kwam even voorbij waaien, zag hele leuke spam voorbij komen! Wat worden ze toch alweer groot he! Ook ik ga even spammen!
zwaaaii... ik zie allemaal zulke leuke foto's voorbij komen...wat groeien ze toch ook snel he.. voor de rest alles goed hier..ben alleen nog niet helemaal van mijn ooronsteking af..dus morgen weer terug naar de huisarts. en in december heeft mn man weer vakantie..2 weken. heb igg al een lang weekendje weg geboekt bij roompot. ook ik kom even spammen
thx meiden @ennas, idd goed idee van sinterklaas @lutje, beterschap met Emma, vervelend als ze ziek zijn he? Ik ben ook benieuwd of wij goed gaan slapen... @martje, leuke foto, net of je ze zo hebt neergezet idd En ze lijken op elkaar! Zo leuk om te zien al die broertjes en zusjes! @chantal, hopelijk gaat het snel beter. Leuk met fruit beginnen @bellie, leuke foto's!
Bellie; Mooie foto van jullie meisje! Ffl; Wat een schatjes! Lekker zeg een weekendje weg! Sterkte met je oor! Patriesja; Dankje! Dat zegt iedereen dat ze zo op elkaar lijken, maar ik zie dat zelf niet zo! Leuk hoor al die foto's!!
Mooie foto's weer allemaal Ahhh stoer jasje FFL!! Heb ook zoiets maar dan in de cobertversie. Wel uit dezelfde collectie als de jouwe volgens mij. *zal m morgen eens aantrekken, hangt nog nieuw in de kast*
Goedemorgen meiden! Wat een geweldige foto's weer Martje, echt cool, beide met arm achter hoofd hihi! Betreft schoenen voor babys: kopen jullie die zodat ze geen koude voeten hebben? Want staan doen ze toch nog niet.. Zit dat denken jullie lekker in een voetenzak of liggen in de wagen? Ik moet ook nog winterjas voor Fleur hebben.. Heb er al 1 maat 62 van prenetal, maar die is echt nog veeeeeel te groot. Denk dat die maat niet klopt, want slaat nergens op~! Hopelijk past ze die in jan/febr ofzo dan wel.. dat ik hem niet voor niets gekocht heb hihi. Nu dus nog maar jasje maaty 56 erbij kopen! Enas: ik heb even op internet naar dat merk z8 gekeken (ik als leek kende dat weer niet hihi) maar zitten idd super gave dingen bij!!! Bij welke kledingzaak verkopen ze dat? Ga ik daar bonnen van vragen hihi Hier een hele beroerde nacht gehad! Fleur is hele nacht praktisch wakker geweest... Ziij heeft afgelopen week continu geslapen en zeer weinig gedronken door t ziekzijn.. Denk dat ze dat nu wil inhalen.. Mn vriend heeft van 23.00u tot 1.00u met haar gezeten (en dan hadden we om 23.00u al extra fles gegeven, maar ze ging er niet van slapen) vervolgens ben ik er 2x uitgeweest voor dr speen, toen om half 3 wilde ze niet meer, ik uur met dr in de weer geweest. Daarna vriendlief het overgenomen en flesje gegeven. Uiteindelijk is ze half 4 bij ons in bed in slaap gevallen. Om 6.15u ging mn wekker weer omdat ik aan t werk moest haha vanavond dus lekker op tijd naar bed!
Goedemorgen Lutje, hoe was je nacht ? Chantal, o hoop zo dat jullie haar volgende week het eerste fruithapje mogen geven Martje, knappe mannen ! Belliebel, heerlijk meisje is Fabiënne FFL, balen van je oorontsteking.Leuke foto ! Schattig jasje ! Ik heb als kraamcadeau van smoeder een LIEF jasje gehad,maatje 68.Helaas is het wel een voorjaarsjasje dus hoop dat ze er dan nog goed in past haha Levi zag je foto zegt hij.Kijk Levi en Elin. Nou ja hij had iig de helft goed Mamatien,brak zo'n nachtje. Schoenen.Draagt Elin nog niet. Wil nog wel even op zoek naar warme slofjes. Vooral omdat ik Elin naar het kdv breng in de mei tai en dan heeft ze toch koude voetjes
FFL, leuk speelkleed Hebben wij ook. En nog meer leuke/lieve spam! Emma heeft wel wat zitten spoken vannacht en ik was blij dat ik op tijd was gaan slapen. Ze huilde een aantal keer, maar werd telkens niet helemaal wakker. Na 10 minuten/kwartier was ze weer diep in slaap. Vanmorgen temp weer gemeten en die was net boven de 37. Alweer stukken beter dus. Vanmorgen naar CB en zal haar er vlak voor nog wel even meten.
Goedemorgen, Na de laatste voeding wilde Mika weer niet slapen, weer huilen en heel veel boeren en scheetjes laten en steeds overstrekken... Dus maar bij me in bed genomen, maar nog steeds huilen, hem toen maar weer aangelegd, was inmiddels al bijna één uur, in de hoop dat hij dan in slaap zou vallen. Gelukkig sliep hij na een poosje en heeft manlief hem later weer teruggelegd in z'n wiegje en heeft hij geslapen tot zes uur vanmorgen. Weet niet waar het van komt, maar ben bang dat de sinaasappel die ik gister heb gegeten de boosdoener is... Net Senna naar de psz gebracht en Mika ligt nu lekker te slapen. Mamatien; Heftig nachtje dus, succes vandaag op je werk! Schoenen; Draagt Mika niet, heb wel slofjes maar die heeft hij nog bijna niet aangehad, hij ligt nog lekker warm in de kinderwagen! Toen Senna ging kruipen en probeerde te staan had hij altijd van die leren slofjes aan, is niet zo glad als sokjes en ook wat warmer.
Morning Girls! @mama10, oeh dat klinkt idd als een beroerde nacht en vandaag werken, das pittig... Heb je een lange dag? @kaatje, hoe vinden de kids het op het kdv? @lutje, krijgt ze vandaag ook prikjes? @martje, oh vervelend zeg, ze zeggen idd dat ze van sinaasappel last kunnen hebben. @schoenen, we hebben heel wat slofjes en geloof ook schoentjes liggen, maar hij heeft ze nog niet vaak aan gehad. Hier gelukkig een goede nacht, gisteravond 21.45 laatste fles en is daarna nog wel even wakker geweest en toen geslapen tot 7.30 Celeno is naar de psz en gaat daarna na oma.
Weer terug van CB en zoals ik al had verwacht mocht ze de prikken niet krijgen. Eenmaal daar werden de wangetjes ook steeds roder en was duidelijk te merken dat ze weer verhoging had. Over twee weekjes mogen we terug om d'r prikken alsnog te krijgen.