@marleen. Waarom ik blijf? Tsja, goede vraag. Op de eerste plaats omdat ik vind dat ik de verantwoordelijkheid heb naar mijn kindjes om ze een veilige basis te geven met 2 ouders. Daar wil ik dus alles aan doen. Als het echt niet meer gaat, ben ik zelfs bereid om mijn levensgeluk voor ze op te geven, bij de gratie dat mijn vriend me dan wel met rust laat, een soort van LTA relatie (living together apart- relatie, zelf bedachte term) zeg maar. Op andere plaatsen dan de eerste staan de hoop dat het toch weer echt goed komt, niet meer zoals vroeger, maar wel weer gezellig. Ook durf ik gewoon niet zo goed weg te gaan, niet uit angst voor hem ofzo hoor, maar meer vanwege het "gedoe", verhuizen, niet meer terug kunnen, wellicht andere school/opvang regelen etc etc. En ook, het is ondanks alles toch nog mijn mannetje en ik houd nog wel van hem.... oppas: wij betalen 6 euro per uur, ongeacht het tijdstip en aantal kindjes doorslapen: ik ben echt jaloers op miracle! Rein maakt echt nog geen enkele aanstalte om door te slapen, word er tuureluurs van inmiddels eerlijk gezegd. Elke nacht tussen 2 en 3 wordt ie nog wakker, ik probeer hem dan met een speentje te foppen in de hoop dattie weer in slaap valt, maar uieindelijk leg ik hem toch weer aan (het laatste beetje melk wat ik nog heb). Weet echt niet meer wat ik moet doen, 35 keer per nacht er uit voor z'n speen is ook slopend, dan is 1 keer eruit voor een voeding relatief sneller en efficienter, maar wanneer houdt het dan op? Tips? Ontwikkeling kindjes: Rein is duidelijk "slomer" dan Noor. Noor was meteen al een drukke baby (die overigens wel snel echt doorsliep), heel fysiek en heel vlot met alles. Rein zit het liefst op schoot met een zacht knuffeltje om mee te friemelen, heel lief zachtaardig rustig jongetje. Heb nog geen enkele poging gezien om te rollen of iets dergelijks... Wat een schattige kindjes zie ik voorbijkomen zeg!! Slofjes; ik heb slofjes van Aapie, maar krijg ze niet goed aan, Rein heeft van die dikke voetjes en knijpt met z'n tenen. Dus maar een paar dikke wollen sokken aan nu het kouder wordt. Koop straks de gevoerde laarsjes van Aapie, daar heb ik bij Noor echt veel plezier van gehad.
ha meiden, ik kom even langszwaaien, ben druk op het werk en zo gaar als boter... Was gister om 22.00 uur klaar met werken en moet morgen ook nog... pfff... Daar word je moe van las iets over een sinaasappel, ik heb daar ook last mee gehad, noor kreeg heel erg krampjes als ik jus gedronken had. vanaf toen heb ik alle citrusvruchten even links laten liggen, daarna nooit meer last gehad. juud, het is een lastige situatie maar ik heb wel veel respect voor hoe je het aanpakt. dat je zelfs je eigen geluk aan de kant wil zetten is nogal wat! Dan hoop ik toch dat de therapie beter gaat werken, heelmaal omdat het tóch jouw man is... Doorslapen, Noortje komt elke nacht nog 1 of 2 keer voor haar speen. Dan hoeft ze niets meer te drinken, ze valt direct in slaap. 's ochtends tussen 6 en 7 heeft ze dan honger. Om 22.00 uur krijgt ze de laatste papfles. Echt tips heb ik niet, ook onze dame slaapt nog niet door. Ze zeggen dat het (echt waar) vanzelf gaat gebeuren, maar ik kijk al weken uit naar die nacht... de papfles vroeger of later helpt bij ons niet, het is gewoon echt haar ritme. Wij hopen heel erg dat ze die speen momenten gaat overslaan... foto's wat een lekkere koppies! Ennas, jula is lang zeg! ik zit vandaag echt in een dikke mist. ga zo in de stad wat klusjes doen voor het werk. pinpas activeren en andere dingen die ik al eeuwen moet doen. Daarna de auto ophalen (apk gehad, viel gelukkig mee!) en naar huis. Morgen moet ik naar Utrecht voor het werk, weer een latertje...
Juud: wil je niet ontmoedigen maar Aiden ging pas na zijn 1e jaar dooslapen. Hij kwam 's nachts zeker nog 1 of 2 keer voor bv. Toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik hem 'leren' doorslapen met een fles (heel slecht, weet ik) roosvicee in bed. Toen hij dat goed deed heb ik de roosvicee vervangen door water en sindsdiens slaapt hij wel door. Wat rot dat je relatie niet soepel gaat. Maar dat LTA lijkt me niet wat hoor. Als het echt niet meer gaat, moet je niet meer in 1 huis willen leven. Daar word je niet gelukkig van en dat reflecteert zich sowieso op je kindjes. Maar het allerbelangrijkste is dat je nog van hem houdt dus dat moet gewoon goed gaan komen Het is hier echt een takkezooi en ik heb GEEN ZIN om het op te ruimen. Getver de getver. En Aiden ligt al een uur in bed en gaat maar niet slapen. Om 15.30 moet hij bij de kapper zitten dus waarschijnlijk gaat dat slapen hem niet meer worden. Dan gaat ie vanavond maar een uurtje eerder hoor.
was iets te snel... klinkt nu een beetje stom... Ik bedoel aan de ene kant het verschil met onze meid en aan de andere kant mijn verwondering dat mensen vaak vragen 'wat het is'.
Haha ik snap wat je bedoelt. Hier vragen ze het ook nog steeds. Ik vind ook echt dat hij een jongenskoppie heeft. Bij jouw dochter snap ik ook niet dat ze soms denken dat het jongen zou zijn! Laatst bij het cb maakte ik wel de fout. Kindje was uitgekleed en ik vroeg hoe oud hij was.. was het dus een zij..
Patriesja,lekker zo'n nacht ! kids vinden het kdv nu helemaal super.dus hoop zo dat ik werk vindt zodat er er niet vanaf moeten. schoenen Ging eens in de kast kijken en zag daar nog Puma's staan. Maatje 17 ( 10cm ) dus denk dat die inmiddels al moeten passen.Straks maar eens proberen Lutje, toch terug voor de prikken dus.Beterschap.Groeit lekker door he Skatje, lief !
En nog meer schattige koppies! Denk ook niet dat een LTA echt wat is hoor, maar ik denk wel dat heel veel stellen min of meer zo met elkaar leven op een gegeven moment... misschien ben ik ook wel gewoon te lui om op te stappen, maar nogmaals, ik zie er nog wel heil in, maar we moeten echt aan de bak en ik zou het Noor echt niet aan willen doen op deze leeftijd, die is zo dol op papa, hoe leg je dat aan een peuter uit? Zou het echt weten... Na een jaar pas doorslapen??!! Ai, een vriendin begon daar ook al over.... hij had laatst opeens 2 nachten, 1 nacht niet, en toen weer 2 nachten wel zonder voeding doorgebracht, dus Rein kan het best en hij is ook dik zat, maar het is volgens mij wat Marlous ook zegt, het is gewoon zijn ritme. En tja, hoe verander je dat? Ik denk uiteindelijk dat ik gewoon stug moet volhouden om hem 's nahcts geen voeding meer te geven, dan maar een paar nachten "speen-lopen", misschien dat hij het dan opgeeft zeg maar en gewoon weer in slaap valt. En een knuffeltje geven met z'n speen eraan zodat hij hem zelf kan vinden straks. En verder gewoon volhouden dan maar. Heb trouwens wel echt het idee dat jongetjes meer moeite hebben met doorslapen dan meisjes, of ligt dat aan mij?
*Stuiter, stuiter!* Bedrijf is in onderhandeling met het uitzendbureau over het hoe en wat, maar in principe willen ze mij hebben! Nog even duimen dus en nog even niet te vroeg juichen (maar mocht van het uitzendbureau al wel positief gaan denken. Ze zou alles eraan doen om ervoor te zorgen dat ze er uit komen).
Lutje, super ! Meeting : haha wordt steeds gevraagd of we het doen. roepen allemaal ja maar niemand die het regelt. Pas na een jaar doorslapen : Ik wil dat even niet horen haha. Elin hoeft van mij echt nog niet door te slapen.maar gewoon 1x ipv 3x zou toch wel heel fijn zijn.
Kaatje, daar sluit ik me bij aan! Over de meeting, hmm, ik voel me haast geroepen om het dan maar te organiseren. Zal d'r is over nadenken....
Jaaa!!! Mag dinsdag ondertekenen! Beetje snel gegaan, want er is niet eens een tweede gesprek geweest. Dinsdag dus maar even nog goed het contract doorlezen (word gedetacheerd via het uitzendbureau) voor ik echt teken.
Hallo allemaal! Zo hier allemaal weer beter! @ Meeting ik ben nog steeds voor Ben wel bereid om t samen met iemand te regelen? ( Ben niet zo goed in t alleen regelen hihi ) @ Lutje gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat leuk! @ Hier man vandaag sollicitatie gehad beide waren positief en enthousiast ( mja dat waren de vorige 2 ook ) Hij word uiterlijk maandag terug gebeld over het hoe en wat. Ik morgen op gesprek ben erg zenuwachtig omdat ik al vanaf april thuis zit. En hoop heel erg dat ik snel weer aan het werk kan en dit bedrijf lijkt me leuk!!!!!
Allemaal goede berichten m.b.t. banen! Alleen wil het bij kaatje geloof ik nog niet meezitten. Meid, hoop dat je snel iets positief kan komen melden hier! Mamachantal: Las op hyves dat Viënna weer geopereerd moet worden! Jeetje zeg, het houdt ook niet op he! Hoe doen ze dat trouwens? Neem aan dat ze ondertussen wel wat littekens heeft. Hoewel haar huid natuurlijk nog dun is, snijden ze het denk ik niet op dezelfde plek open of wel? Heel erg veel sterkte in ieder geval! Ik blijf duimen!
Ja idd weer een operatie, ach laatste was 1 sept.. Dus werd wel weer tijd.. Ze gaan op zelfde plek open snijden. Zie t echt niet meer zitten. Als ik dit eerder had geweten...pff Blijf maar huilen.ben zoo bang dat ik mn meissie kwijt raak.. Er word zoveel gedaan met haar..