Snap dat het niet meer ziet zitten meis, het is ook zo heftig weer elke keer. Kan me voorstellen dat je soms denkt: Waar houdt het op?! Elke keer weer dat ge-snij in dat kleine tere lichaampje. Hoe heeft het trouwens kunnen gebeuren? Hadden ze dat niet tijdens een andere operatie kunnen checken? Ik snap dat je er doorheen zit, maar probeer sterk te blijven voor je 2 meiden he! En huil/schreeuw/gil alles bij elkaar als het eruit moet! Dat lucht op en helpt later met verwerken en het een plekje te geven! Dikke knuffel meid!
Patriesja; Oh heerlijke nacht zeg! Lutje; Hoe gaat het nu met Emma? Gefeliciteerd met je baan, super!! Juud; Jeetje meid, ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen. En hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, want ik snap jou ook wel, maar als het echt niet meer gaat en je hebt er alles aan gedaan om je relatie te redden vind ik dat je niet voor je kindjes bij elkaar moet blijven en daarbij je eigen geluk aan de kant zetten... Ik hoor ook weleens mensen die bij elkaar blijven om de kinderen of wachten tot de kinderen groter zijn en dan gaan scheiden. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 22 was en zelfs op die leeftijd en ondanks dat ik al het huis uit was, was dat ook hartstikke moeilijk!! (Nogmaals hoop niet dat je dit verkeerd opvat...) Doorslapen; Natuurlijk zou ik blij zijn als Mika doorslaapt, maar zolang hij 's nachts één keer komt voor een voeding vind ik het wel te doen. En ze zijn nog maar zo klein, vind het nog te vroeg om het af te leren, waarschijnlijk hebben ze het gewoon nodig... Ik ga er gewoon vanuit dat hier de nachtvoeding nog wel een poosje blijft en als hij dan een keer langer slaapt is dat mooi meegenomen. Soms zit ik er ook wel doorheen en denk ik zal ik hem gewoon een fles geven 's avonds, maar ja wie zegt dat hij dan doorslaapt. Ooit komt het wel! Marlous; Zo je hebt het maar druk met je werk! Dat was ik van de sinaasappel, Noor had daar dus ook last van. Ik eet normaal alles eigenlijk en heb niet de indruk dat Mika ergens op reageert, tot gisteravond. Toen ben ik nagegaan wat ik allemaal had gegeten en het enige "vreemde" wat ik had gehad was een sinaasappel, dus die laat ik maar even staan. Skatje; Ook al zulke leuke foto's!! Alessandro; Spannend zeg al die sollicitaties, alvast succes voor morgen! Chantal; Ach nee...toch weer een operatie!! Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel! Hier vandaag de bedden verschoond en verder lekker rustig aan gedaan, vanmiddag is de kapster hier geweest voor m'n moeder en voor Senna, ik heb deze ronde overgeslagen, vind het niet nodig om elke 6 weken bij te knippen en bij te kleuren. Mika heeft vandaag overdag hartstikke goed geslapen, dus hoop dat het vannacht ook goed gaat. Hij ligt nu net een klein half uurtje in z'n wiegje en hoorde hem net nog wat mopperen, maar geloof dat hij nu slaapt!
Knap hoor dat je dat volhoud..... Persoonlijk vind ik dat je kinderen soms beter af zijn met 2 ouders die gescheiden zijn EN beide gelukkig zijn. Die veilige babis hoeft niet per se uit een vader en een moeder te bestaan die in 1 huis wonen. Ik heb niet het idee dat jij gelukkig bent met de situatie en er zullen bij jullie thuis ook spanningen zijn, kan ik me zo voorstellen (correct me if i'm wrong ) Dat voelen die kleintjes haarfijn aan. Ik kan me voorstellen dat alle rompslomp er omheen je tegehoud om weg te gaan. Heb het gezien bij mijn schoonmoeder en bij mijn zusje die beide de stap genomen hebben om weg te gaan bij hun man, maar daar waren geen (kleine) kinderen in het spel. Marcel en zijn broertje waren het huis al uit en mijn zusje heeft nog geen kinderen. En natuurlijk houd je wel van hem! Misschien zou je nog meer van hem houden als alles goed ging en jij ook gelukkig was..... (kom misschien wel heel kritisch over, maar dat is niet de bedoeling hoor! T is gewoon mijn mening! Wie weet zou ik het ook anders doen als ik in jou situatie zat....) Edit, oja vergeet nog te zeggen dat ik hoop dat je mannetje en jij er toch samen uitkomen!
Alessandro Succes morgen!! Lutje Lees dat je al mag tekenen! Gefeliciteerd! Chantal Dikke knuffel voor jou!!!! Doorslapen Wij zijn gezegend met een meisje dat al sinds september doorslaapt! Heel fijn! Jara deed er ietsje langer over hoor, daar zijn we nog een hele tijd 1x per nacht uit geweest voor een aai over de bol. Tot we op een gegeven moment besloten hebben dat niet meer te pikken. Toen hebben we haar 1 nacht gewoon laten huilen. daar deed ze 3 uren over (wij natuurlijk hartstikke wakker...) maar daarna was het klaar. Ze was toen trouwens al een jaar....
Lutje, gefeliciteerd Chantal, knuff Meeting. Als we het op kort termijn doen kan ik niet mee Helaas even geen budget voor een treinreis.
hooii!! Ik wil ook best mee organiseren hoor alleen is het in je eentje zo'n gedoe! Ik kan alleen in het weekend ivm 1 auto.
@juud, jeetje lastige situatie zeg... ik vraag me idd ook af of de kinderen er wel zoveel aan hebben, als jullie zelf niet gelukkig zijn. Maar ik snap ook goed, dat je dit nog een kans wil geven, hoop dat jullie er samen uitkomen. @skatje, aah lieve foto's! @kaatje, fijn dat de kids het zo leuk hebben, duim voor je dat je snel werk vindt. @lutje, gefeliciteerd!! @alessandro, succes! @chantal, hele dikke knuff!! @martje, fijn dat het overdag goed ging, hopelijk slaapt hij vannacht ook goed. @meeting, ligt er een beetje aan waar het is. Hier begint iedereen langzaamaan een beetje op te knappen gelukkig. Morgen nog even rustig aan.
Ik begin maar op pagina 269. Anders wordt het wel erg veel wat ik terug moet lezen :O @zieke kinderen beterschap allemaal! @ jac ze zullen toch wel de boel goed afgeknepen hebben @ Juud moeilijk zon relatie. Hier ook ups & downs gehad. Als je het beide echt wilt dan moet het wel goed komen! Vooral met 2 pracht kindjes @ chantal hoop dat het nou eens een keer mee gaat zitten. Shit volgens mij heb ik een heel deel overgeslagen Lees in eens iets over een meeting?! Terug naar pagina 280 Schoenen krijg ik nog niet aan, die schopt ze uit. Mijn tante zij al, stop er een stukje dubbelzijdig tape in. Het enige wat ik deed was lachen en met mijn vinger naar mijn voorhoofd wijzen Hoe doen jullie dat? Niet met tape neem ik aan Lutje ik hoop dat jij ook snel een baan heb! Eh, gefeliciteerd! Kaatje hoop dat jij ook snel iets heb. Begrijp goed dat het frustrerend is. Hier is eindelijk Sophia dr kamer zo goed als af. Nog de panelen voor de radiator plaatsen en dan zijn we klaar. Had soms wel de neiging om manlief achter het behang te plakken maar dan moet je nog die bobbel weg zien te werken en volgens mij wordt het dan ook een zooitje. Het roze zou dan rood worden en daarna weer bruin dus dat leek me ook geen goed plan. Maar jeetje wat was die licht ontvlambaar tijdens het behangen! Zaterdag gaat ze naar dr eigen kamertje. Die verflucht hangt er nog dus ik maar iedere dag even flink schoon en overal hangen van die geurstinkdingen. Het behang vind ze prachtig dus ben benieuwd of we zondag door het gebrabbel gewekt worden Nu naar bed! Morgen weer een drukke dag met een hoop werk aan de website.. Vandaag een uur zitten wachten voor het uploaden van bestanden.. Zaterdag naar Huissen, tante is jarig. Ze verheugt zich er op om met Sophia te knuffelen maar die is in eens heeeeeel erg eenkennig en verlegen! Ook hier wordt er flink aan vingers en tenen (!) geplukt en gekauwd! En als ze de kans krijgt door hoor ik heel de dag een rammelaar schudden en kraken.. Oh ja, ik ging naar bed! Truste! xxx
kaatje, wat voor werk ben je precies naar op zoek? kan het niet via een uitzendbureau of iets? al is het bv maar een callcenter/schoonmaak tot je iets anders heb gevonden?heb je iig weer inkomsten.. al zijn het maar een paar uurtjes..toch weer centjes.
Goede berichten allemaal wbt werk! Kaatje ik ben ook wel benieuwd wat je zoekt. Ik zou ook wel weer graag aan het werk willen. Vanaf nov. 2009 ben ik als gastouder gaan werken. Voor mijn verlof had ik 3 oppaskindjes en nu geen 1 meer Van 1 had de moeder ontslag genomen, van 1 was de vader ontslagen en 1 is blijven plakken bij mijn invaller. Mooi balen dus. Dus nu werk ik 3 dagen bij de post. Maar 3 uur per dag (staat ervoor, maar ben wel langer bezig, het is echt een rotwijk, een industriegebied). Op woensdag past mijn sm op, op vrijdag gaan de kids naar het kdv en op zaterdag is mijn vriend thuis. Op vrijdag breng ik ze weg, vervolgens ga ik voor en na mijn werk nog langs omdat Kyran niet uit een fles wil drinken. Dat is echt heel erg vervelend want dat houdt in dat ik ook niet op zoek kan gaan voor een 'normale' baan voor meerdere dagen in de week. Ik ben nu begonnen met 1x per dag een beetje pap (rijstemeel) te geven maar dat vindt hij ook nog niet echt wat. Daar moet hij nog aan wennen. En dat is leuk als hapje tussen 2 voedingen, maar tegen de grote honger is het ook niet echt iets. Dus ik baal. Lekker hoor, geen geld hebben met de feestdagen
Patriesja; Fijn dat het wat beter gaat! Denk dat het hier vannacht wel goed gaat, hij is vanavond ook zonder problemen en zelfs zonder speen gaan slapen! Sherry; Super dat het kamertje bijna klaar is, nu alleen de stank nog ff weg dus! Haha...nee geen goed plan om je man achter het behang te plakken, alhoewel...wel lekker rustig natuurlijk Skatje; Lastig dat Kyran niet uit de fles wil drinken...
Meeting; Leuk!!! Ik kan inprincipe altijd wel. Vervoer is ook geen probleem. Lutje; Top meid, ben blij voor je! Allessandro; Succes morgen!! Sherry; Jeej eindelijk der kamer bijna klaar! Leuk! Krijgen we nog een foto als het af is, ben benieuwd Chantal; Dikke knuffel voor jullie! Enne voel je niet schuldig als je alleen maar langs komt om je hart te luchten he Uhmm de rest eigenlijk beetje vergeten.. Truste en tot morgen!
Ohja, voor degene die vroeg over Z8. Bij Kixx online verkopen ze het. Daar hebben ze ook cadeau bonnen. Misschien Amazingkids.nl ook wel!
Hier drama nacht. Uiteindelijk maar een pcm er in gestopt. Ze was zo enorm aan het huilen en alleen maar met die benen aan het trappen. Mag officieel niet inbakeren als ze koortsig zijn, maar heb het zojuist wel gedaan. Binnen een minuut was ze vertrokken... Ga haar morgen wel naar kdv brengen. Heb wat afspraken staan waar ik echt heen moet en zou fijn zijn als ik wat bij kon slapen. Hun policy is dat ze naar huis gaat met 38.5. Haar maximum is de laatste 24 uur 37.7. Denk dat het dus wel goed komt.
Morge, Goede nacht weer gehad. Fleur kwam nu wel om 4 uur maar toch heerlijk geslapen. Ik heb het idee dat Fleur met tandjes bezig is. Ze heeft nu al 2 weken rode wangen en de afgelopen 3 dagen huilt ze en dat terwijl ze dit nooit doet. Nou nooit alleen als ze moe is en honger heeft. Nu had ik de afgelopen dagen ook het idee dat ze zin heeft in wat anders dan alleen de fles en ik heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en heb haar pap gegeven. De eerste 4 happen waren wennen voor haar maar daarna had ze het goed in de gaten. Als ze de lepel zag dan ging gelijk haar mond open. Dus ik denk dat ik vandaag haar dat weer ga geven. Voor de rest weinig plannen vandaag. De jongens gaan straks naar school en de psz dus ben alleen met Fleur. Vanmiddag moet Rick weer zwemmen en dan krijgen wij te horen ofdat hij in december mag afzwemmen. Ik hoop het zo voor hem. Morgenavond gaan Ad en ik voor het eerst sinds maanden uit eten. Wij hebben nog een dinerbon liggen die wij hebben gekregen als kerstkado vorig jaar. Altijd leuk zulke kado's . Het is echt alles inbegrepen dus wij kunnen lekker uitkiezen en drinken wat wij willen. Zo ga nu met de heren tanden poetsen en dan klaarmaken voor school.
Goedemorgen. Hier een prima nacht gehad. Om 22.45 Elin wakker gemaakt.Fles met 200 cc bv (normaal krijgt ze 160) en 3theelepels rijstebloem erin. wordt ze om 02.00 uur alweer wakker voor een voeding Wel een korte van 10 min. Daarna werd ik om 06.30 wakker van Ferry zijn wekker. Alessandro,woon je in de buurt dan ? werk maakt me op het moment niet uit. Al wordt ik putjesschepper.Reageer ook op schoonmaak en callcenter maar wordt zelfs daar niet voor uitgenodigd.Vaak zoekenze mensen voor maar 10 a 16 uur ( te weinig ) of fulltime ( te veel) Of je moet overal papieren of werkervaring hebben. Heb alleen 9 jaar winkelervaring Skatje. hier zochten ze bij de post ook iemand voor een paar uur maar daar red ik het financieel niet mee Lutje, hoop dat Emma vandaag fit genoeg is voor het kdv Schildje, pap valt in de smaak dus Veel plezier vanavond fruithapje Als Elin het nog 6 weken red op alleen bv gaan we op 1ste kerstdag beginnen
@martje ik heb ook het idee dat het snel gaat hoor met C. @foto's LEUK!!! @lutje Hoe gaat het met Emma? Wat fijn zeg dat je positief kan kijken naar de baan. Voor hoeveel uur is het en wat voor werk is het? @mamatien Ik heb nog geen schoenen voor Céan. Moet ze wel hebben en meer dat hij geen koude voeten krijgt. @juud Soms is een keuze maken heel erg moeilijk. Maar een ongelukkige mama is ook niet fijn voor de kinderen. Céan krijgt elke nacht nog minstens 2x voeding. @chantal Dikke knuff!!!! @meeting ik zal hem wel organiseren. Hebben jullie een idee? En is Utrecht een beetje een neutrale plek of Amersfoort? Wat dachten jullie van januari ergens? Dan zijn de drukke feestdagen etc voorbij. @skatje Wat je kan proberen is een oefenbeker en daarme drinken geven. Doe ik bij C. ook en het werkt op zich redelijk. @ego de meesten hebben het al gelezen maar WIJ GAAN VERHUIZEN!!! EINDELIJK is er toestemming en kan er gepland worden wanneer de inspectie komt om alles na te lopen. Maar ze verwachten geen gekke dingen! Dus nu kan ik gaan pakken want de data die 5 weken geleden is aangevraagd is 1 december!!! (en dat is al over 2 weken!!) Céan heeft nog steeds geen ritme. komt soms om de 2 uur en soms om de 3 uur.