Oei, goed in de gaten houden lutje! Ga weer even verder mer opruimen. Jula kreeg net worteltjes, verslikt zich en gooide gelijk een hele fles eruit... Alles onder dus. Jula maar in bad gedaan en die ligt lekker in bed. Nu dus maar even was aan en dan zo ook nog koken. Kan niet zeggen dat ik er zin in heb, haha.
Ennas, doe ik zeker. Ze ligt nu heel diep te slapen. Had haar maar een paracetamol gegeven. Zodra ze wakker is proberen we het weer.
Ohhhh misschien weet 1 van jullie dit. Ik heb een draagzak van bambino. Maar IK pas m niet hahaha. weten jullie of er ook een draagzak is die ik ( Met mijn maatje meer ) Wel kan kopen????
Zijn weer thuis. Hebben ocr mee gekregen mocht ze zo door zeuren met dr fles. Zojuist weer flesje geprobeerd en die ging er gelukkig wel in!
Kaatje; Ik bedoelde ook in eerste instantie gewoon voor de kinderopvangtoeslag, dan zou je daarna verder kunnen kijken! Alessandro; Hoop dat het wat wordt met de sollicitatie!! Miracle; Ryan doet het goed zeg! Fijn dat hij het fruit lekker vindt. En je hebt gelijk dat je die paar extra uren gaat werken! Lutje; Jeetje dat is schrikken, beterschap! Oh lees net dat je onderweg bent naar de HAP, sterkte! Ennas; En de boel inmiddels weer schoon? Zo ik ben moe, ga vanavond maar vroeg naar bed. Senna was ook nogal opstandig vandaag en dat was geen goede combi met mijn humeur..., heb ook niet veel gedaan. En in december begin ik weer te werken en daar zie ook best een beetje tegenop, voor het eerst een hele dag weg zonder Mika. Aan de andere kant is het misschien ook wel weer lekker, we zullen zien. Nog een vraagje aan de bv mama's, hoeveel cc afgekolfde melk drinken jullie kindjes als jullie niet live voeden?? Vraag me af hoeveel ik klaar moet zetten. En nu hopen dat hij de fles wil, want dat hebben we nog niet geprobeerd, gaan we waarschijnlijk morgen doen.
Lutje; Had al gereageerd en lees nu dat jullie er alweer zijn. Fijn dat ze nu wel heeft gedronken! ocr ken ik ook niet, of bedoel je ors??
Lutje, laten we hopen dat ze de fles verder niet weigerd en snel weer beter wordt! Martje, ik kolf inmiddels niet meer omdat ryan smiddags ook geen bv meer wil maar toen hij dat nog wel kreeg zorgde ik ervoor dat ik een flesje van 200cc bv had klaar staan. Die dronk hij dan vervolgens helemaal leeg. Hoeveel uur werk je straks? Is idd even wennen als je weer gaat werken maar dat gaat helemaal goedkomen!
Miracle; Ga straks weer 20 uur werken, één hele dag en een halve dag op kantoor en 8 uur thuis. Als ik dan de hele dag aan het werk ben zou hij twee afgekolfde voedingen krijgen, zou ik dus 400 cc moeten klaarzetten...dan moet ik de komende weken heel veel gaan kolven om de vriezer te vullen!!
Martje, ik deed sochtends mee kolven, de ene borst live en de ander op dat moment leegkolven. Dan haal je er een complete voeding uit die je dan kan invriezen.
Schildje Heerlijk zeg, even lekker samen uit eten! Kimm Lekker zeg, verhuizen!! Juud Vind het zo grappig, Noor en Jara schelen 10 dagen qua leeftijd en Rein en Romee 8 dagen. Martje Wat leuk dat je bij Emmen woont! Kom tegenwoordig wat vaker bij jou in de buurt, Mijn zusje woont sinds een paar weekjes in Emmen Kunnen we samen eens gaan meeten Meeting Ik ga ook niet mee, voor mij is Utrecht niet te doen, dat is ruim 2 uren rijden ( als het niet meer is...)
Lutje Ai, geen fijne dag dus... Beterschap! Alessandro Uhm, hoeveel maatje meer heb je? Ik heb een draagdoek. Super ding! En die moet jou ook heus passen! Het is even wennen met knopen, maar als je dat onder de knie hebt....
Zucht ik ben vanmiddag zo geschrokken. Sami om 16.00u de fles gegeven en een boertje laten doen. Daarna heb ik hem in de box gelegd en na een paar minuten begon hij met hoesten. Het hoesten begon steeds erger te worden en op een gegeven moment leek het wel of hij stikte. Ik heb hem gepakt en voorover gehouden. Er kwam veel melk met slijm uit. Hij bleef wat hoesten en was onderhand rood aangelopen. Ik zat helemaal in te tranen. Heb zijn temp opgenomen en hij had toch weer iets verhoging. Heb de doktersass. gebeld en ze gaf me wat tips en als ik het echt niet vertrouwde moest ik maar even de dokterspost bellen (het was nl onderhand bijna 17.00u). Ik stond ongeveer te trillen als een rietje en heb toch de dokterspost gebeld. Mochten om 18.00u komen en ja hoor onderweg werd hij helemaal rustig en leek net of dat hij nergens meer last van had. De dokter heeft naar de longen geluisterd en hoorde hem inderdaad wat piepen. Hij heeft me nog wat tips qua voeding meegegeven en verder moet ik doorgaan met de Otrivin. Als het maandag niet beter is dan moet ik onze eigen huisarts bellen. Sorry voor het egoberichtje.
Lutje; Ohh ORS! Kreeg Jula idd ook! Mja als ze niet willen drinken ze dat ook niet haha. Martje; Ja alles weer in de was Met een zooitje zeg! Hele stoeltje onder de spuug. Gelukkig was ie pas een halve dag uit de wasmachine haha. Nja kan gebeuren Was wel heeel zielig om te zien. 1 grote straal uit der mond en 2 uit der neusje. Arme kind schrok zich dood en zette het op een krijsen natuurlijk. Lekker warm badje voor der gemaakt, toen was ze weer blij! Hoe gaat het eigenlijk met Frummel? Al een hele tijd niet gezien! Ook MNM al een tijdje niet, hoe zou het met kleine Nila gaan?
Lutje, gelukkig ging de fles na de hap wel goed Allesandro.Kan je de banden niet verstellen ? En anders voor een doek kijken ipv zak.Doeken zijn er ook in langere maten Martje,Ik geef Elin sinds kort 160 cc mee naar het kdv.Doet ze het prima op,al zeggen de leidsters dat ze daarna nog wel zuigbehoefte blijft houden.Gisteravond gaf ik haar 200 en ging er ook in. Malika, schrikken ! Gelukkig werd hij in de auto alweer rustig Frummel heeft vorige week volgens mij nog gepost. Die heeft het druk druk druk. MNM idd al een tijd niet gezien.Hoop dat alles goed is met Nila