lutje gefeliciteerd met je nieuwe baan. en beterschap. mamachantal dikke knuffel meid. weer een operatie is niet niks zeg. malika. ppfft schrikken. slim om even langs de hap te gaan. pfft rest ben ik weer kwijt. Ben ontzettend moe. druk dagje. vanmiddag nog even bij zus langsgeweest. Geen idee wat ik er van denken moet. Ik zou zeggen scheiden. maar ze houd nog van hem. wat moet je dan zeggen???? moeilijk. zou zo graag willen dat ik iets voor haar kon doen. maar kan alleen maar luisteren.
Jac, lastig hoor. Het enige wat je kunt doen is luisteren en daar help je haar waarschijnlijk ook al enorm mee. Wij krijgen aan het eind van de middag sinterklaas misschien op bezoek! Marcel zit bij de sinterklaas-centrale hier in harlingen. Hij is dan piet. Vandaag niet, en als zijn collega's vanmiddag wat tijd over hebben dan komen ze even. We hebben het nog maar niet vertelt, straks komen ze niet....
Goedemorgen, Hier gisteravond op tijd op bed gegaan, Mika kwam om 23.30-04.45-08.00 uur. Voel me in ieder geval een stuk beter dan gisteren. Manlief is vandaag de hele dag weg en komt vanavond laat pas terug, m'n moeder komt vandaag gezellig hier, kan zij Mika mooi de fles even geven!! Miracle; Mika heeft vannacht een voeding gehad om 04.45 uur en om 08.00 uur weer, normaal krijgt hij dan 2 borsten, nu 1 gegeven en de andere gekolft. Opbrengst 70 cc, dus dat schiet nog niet echt op... Ben ook niet zo goed in kolven, volgens mij heb ik er ook niet genoeg geduld voor en ik krijg ook heel moeilijk een tsr. Kijk het even aan en anders haal ik ff neusspray bij de ha. Marleen; Ja woon ongeveer 20 minuutjes van Emmen af. Had laatst al gelezen dat je zusje daar sinds kort woonde, bevalt het haar? Ja haha zouden eens kunnen gaan meeten! Oh spannend dat Sinterklaas misschien langskomt!! Malika; Jeetje dat is schrikken! Hoe gaat het nu? Ennas; Ach arme Jula! Zulke dingen gebeuren altijd hé als je de boel net schoon hebt! Gelukkig was ze weer blij na het badje. Kaatje; Mika heeft soms zelfs na de borst nog zuigbehoefte, maar die drinkt ook maar heel kort. In 10 minuutjes heeft hij beide borsten gedronken en dan nog spuugt hij er een heleboel weer uit, omdat hij teveel heeft gehad! MNM; Ja ben ook heel benieuwd hoe het is! Jac; Moeilijke situatie met je zus, denk ook dat je niet veel meer kunt doen dan naar haar luisteren! Lutje; Hoe gaat het met Emma??
Gisteravond was de koorts weg, dus lekker in bad en op bed gelegd. Voor de zekerheid nog een pcm er in. Begin van de avond heeft ze nog wat zitten jammeren, maar sliep vervolgens heerlijk door. Vanmorgen lag ze weer breed te glimlachen en druk te spelen. Ze drinkt nog niet super, maar ze drinkt iig! De blaasjes op haar handen zitten er nog wel, maar de rode stipjes die ze had zijn zo goed als weg. Flink beter dus! Door de slaap voel ik me ook een stuk beter. Nog wel wat wiebelig, maar dan ging alles wat ik gister at en dronk er vrij snel weer uit. Dit weekend doen we lekker rustig aan iig.
@ Martje, hij heeft een goede nacht gehad. Van 22.00u t/m 8.15u doorgeslapen. Hij is wel nog erg snotterig, maar verder erg vrolijk.
Goedemiddag!! Lutje, fijn dat t met jou en emma beter gaat? Marleen, en is sint langs geweest?? Leuk hoor!! Jac, heb ff wat gemist over je zus denk.. Relatieproblemen??? Dat is voor buitenstaanders altijd lastig..je kan (meestal) toch niets goeds zeggen... Dan is luisterend oor bieden meestal beste.. Ennas, haha en geslaagd voor sint cadeaus?? Hoe vind je t nu eigenlijk, juka alleen opvoeden?? Is het zwaar of valt het je juist mee? Fleur vandaag officieel pakje mt 62 aan wat goed zit haha!(alleen romper nog 56) Net naar de sint intocht geweest hihi, hij kwam met de boot aan voor mn deur... Fleur had leukenpietenmuts op.. Had veel bekijks Vanavond voor t eerst paar uurtjes meisje van 18 laten oppassen.. Toch best spannend hihi! Gelukkig zijn we in de buurt dus ben zo thuis als er wat is!(maar zal wel goed gaan hihi)
Mamatien; nee nog niet geslaagd! Kan niets bedenken Zwaar om het alleen te doen.. Hmm valt mee! Heb er wel 2 ochtenden op de creche nu dan heb ik even m'n handen vrij, dat is wel lekker. En natuurlijk zou het lekker zijn als ik eens kan zeggen tegen iemand loop jij even naar boven om een speentje te geven oid. Maar dat zijn kleine dingetjes! Verder redden we goed samen Misschien als ik straks weer ga werken (moet in maart weer beginnen) dat het dan lastiger wordt. Maar geniet onwijs van m'n kleine blije baby
Haai Heerlijke nacht gehad. Elin werd gister om 22.30 uit zichzelf wakker dus heeft weer een fles borstvoeding met wat rijstebloem gehad. Werd om 02.00 weer wakker maar dacht, laat ik eens wachten voor ik er gelijk heen ga, en toen viel ze weer in slaap tot 07.45. Vandaag naar sint intocht geweest. Elin vond alles prima en Levi heeft zich heerlijk vermaakt.
Lutje; Toch raar die blaasjes. Gelukkig gaat het weer een stuk beter met jullie beide! Malika; Lekker geslapen dus, fijn dat het beter gaat! Mamatien; Wat leuk dat Sint voor jullie deur aankwam! Kan me voorstellen dat je het oppassen spannend vindt, komt vast goed! Ennas; Wat fijn dat jullie het zo goed redden met z'n tweetjes! Hoor je nog wel wat Jula haar vader? Kaatje; Zo dat is een lekkere nacht!! Hier lekker rustig dagje gehad, m'n moeder heeft Mika de fles gegeven en hij dronk alsof hij niet anders gewend was , gelukkig maar. Had er 120 cc ingedaan en hij heeft een heel klein beetje laten staan. Denk dat ik dus voor een hele dag werken 2 flesjes van 150 cc klaar zet (of 3 van 100 cc) en mocht het te weinig zijn dan kan m'n moeder (die hier thuis oppast) zo wat uit de vriezer pakken! Na de fles heb ik 120 cc gekolft, moet dan dus gewoon af en toe extra kolven om het verschil aan te vullen.
Martje Het bevalt mijn zusje best wel geloof ik. Gelukkig heeft ze er vrienden en collega's wonen dus ze verveelt zich niet. Super dat het goed gaat met de flesjes! Lutje Fijn dat het weer iets beter gaat! Mamatien Spannend zeg een oppas in huis! Als er hier iemand oppast zijn er mijn ouders of een van mijn zusjes. Ken je het meisje goed? Sinterklaas is inderdaad langs geweest, super!! Kaatje Fijn zeg, zo'n goede nacht! Jaja, Sinterklaas is vanmiddag geweest!! We hadden Jara niks verteld omdat het nog niet zeker was of ze zouden komen. Maar opeens klopte om half 6 zwarte piet op het raam. Jara schrok wel even en was een beetje verlegen en zenuwachtig maar op een gegeven moment kwamen de praatjes. Sinterklaas had een kadootje voor Jara meegenomen en ook een kraamkadootje voor Romee. En daarvoor moest mama op schoot komen zitten, want Romee kon dat natuurlijk nog niet uitpakken Gelukkig kennen we de sinterklaas en de pieten goed. En ze hadden natuurlijk flink wat praatjes (vooral over Marcel) dus het was hilarisch! Ook nog even spammen Bekijk bijlage 200221
*zwaai zwaai* @marleen, leuke foto Hier ook vandaag naar de intocht geweest, erg leuk! Maar ben moeeeeeee... Jevani was wakker van 5.00 tot 6.00 en daarna om 7.00 En wilde nu ook niet gaan slapen, maar ligt nu gelukkig wel lekker te slapen, ben benieuwd hoe het vannacht gaat....
T is rustig geweest hier! Ik ben even op stap geweest, was weer even gezellig. Net weer snel naar m'n meisje m'n zusje paste op, ging goed gelukkig
morge dames, wat is het rustig hier. Leuk de foto van sinterklaas. Hier niks te melden. gaat zijn gangetje. Ben wel moe maar ja dat is niet gek als je weer gewerkt hebt snachts. om vervolgens gelijk door te gaan met de kinderen haha. ach kom ik ook wel weer overheen.
Goedemorgen! Het is inderdaad rustig maar denk dat de mama's met wat oudere kindjes ook druk met de sinterklaas bezig zijn! Hier eigenlijk weinig te melden alleen dat Sandro mama na doet ( zal zo t youtube filmpje even spammen ) http://www.youtube.com/watch?v=b7r7mHvpcFc
Wat een leuke foto Marleen . Fijn dat je het gezellig hebt gehad Ennas. Kaatje, en heb je vannacht ook weer lekker door kunnen slapen. Sami is voor het eerst uit logeren bij zijn oma (mijn moeder). Mijn man ik zijn gisteren lekker uiteten geweest. Heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Ik heb net al even mijn moeder gebeld en het is vannacht ook weer heel goed gegaan. Hij is heel even wakker geweest, maar is daarna al vlug weer in slaap gevallen. We gaan er straks heen en eten daar ook vanavond.
Bah, twijfel of ik de functie moet aannemen Weet dat het werk is en dat ik het kan. Maar er zitten zoveel onzekerheden omheen en het contract via het uitzendbureau is slecht. Het contract is voor 6 maanden en mocht het bedrijf niet doorzetten (en die kans is aanwezig), dan ben ik verplicht passend werk aan te nemen vanuit het uitzendbureau. De straal is 40 km en dat betekend voor mij ook Amsterdam (waar ik dus echt niet wil werken!). Weiger ik, dan zeg ik impliciet op en verlies ik dus enig recht op ww... Verder is het contract voor 16-32 uur. Terwijl ik maar 24 kan werken. Zit nu dus enorm in dubio!
Goedemorgen Elin kwam om 04.00 uur voor een korte voeding ( geloof echt maar 6 min. ofzo ) en daarna werd ik om 08.00 wakker van Levi. Elin kwam om 08.30 weer. Martje, fijn dat hij bij je smoeder zo de fles dronk ! Marleen,leuk zo'n sintbezoek ! Malika, jullie kleine mannetje al uit logeren geweest.Spannend.Gelukkig ging alles goed Lutje, klinkt idd niet erg positief. Zou het denk toch aan nemen en tegelijk doorzoeken. Emma gaat ook naar het kdv toch? heb je 1 jan. geen werk, heb je ook geen kinderopvangtoeslag
Kaatje, alleen als ik het aanneem en vervolgens stop het via de werkgever, dan ben ik verplicht alles te doen wat het uitzendbureau aan biedt. Doe ik dat niet, dan neem ik zeg maar ontslag en krijg ik geen ww. Die kans is erg groot aanwezig en dan heb ik dus helemaal niets. Hoe zit dat dan met kinderopvangtoeslag? Wist dat namelijk niet!