Kaatje, ik vond dit: Hebt u op 1 januari nog geen werk, maar verwacht u in de loop van het jaar wel weer werk te vinden? Of gaat u in de loop van het jaar een traject volgen om de kans op werk te vergroten? Als uw kind naar de kinderopvang gaat, kunt u ook kinderopvangtoeslag krijgen voor de periode dat u thuis bent. Verwacht u dat u geen baan krijgt en gaat u ook geen traject volgen? Dan kunt u geen kinderopvangtoeslag krijgen. Dus in mijn situatie wijzigt het nog niet.
oke, dat had ik dus nergens gevonden. waar heb je dat gevonden dan ? Wat ik namelijk steeds overal begreep is dat je geen recht meer hebt op KOT als je geen werk hebt op 1 januari. en raak je in de loop van volgend jaar je baan kwijt heb je nog 3 maanden recht op KOT ( en dus de tijd om werk te vinden )
als je op belastingdienst.nl kijkt zie je dat dat nu de regeling van 2011 is,en dit die van 2012 Kinderopvangtoeslag 2012: wetswijzigingen
Ah ok, ik keek uiteraard bij die van 2011... Balen. Nou ja, heb iig wel besloten die baan niet te nemen. Voel me er allesbehalve prettig bij die hele situatie. Dus ga komende week weer flink solliciteren. Had al een paar gezien.
Marleen; Wat een leuke foto!! Fijn dat het je zusje bevalt! Patriesja; En vannacht beter gegaan?? Jac; Idd niet gek dat je moe bent!! Alessandro; Geluid op m'n laptop doet het niet, maar filmpje ziet er leuk uit! Malika; Spannend Sami voor het eerst logeren, fijn dat het goed is gegaan. Kaatje; De nachten gaan dus weer wat beter! Mijn moeder had Mika trouwens het flesje gegeven, smoeder heeft Mika nog nooit gezien. Lutje; Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen, mag je trouwens wel weigeren ivm met je uitkering? Succes met zoeken in ieder geval! Hier niet zoveel te melden eigenlijk, alles gaat z'n gangetje. Ben alleen teveel aan het nadenken hoe het allemaal gaat als ik weer aan het werk ben, maar dat zal ook allemaal wel weer goedkomen! Fijne dag allemaal!!
aaaaaaaaaaaaah wat een schatjes zag ik voorbijkomen Leuk filmpje van Sandro!!!! Linsey vindt dat ook geweldig!gister heel dr gezicht nat van dr eigen gesputter @meeting Leuk!!!!!met kids neem ik aan of zonder? Joey leek beter is hij toch weer ziek warm hoesten enzo echt sneu. Hopelijk snel weer beter, had al wel wat huiswerk opgehaald bij school, groep3 is zo belangrijk daar moeten ze niks gaan missen, want ze lopen zo achter helaas.
Lutje, hoop dat je dan snel wat vindt waar jeje wel goed bij voelt.. Kaatje, wat een verandering in de nacht zeg!! Jac, hahaha dat is heel logisch dat je moe bent!! Moet je vaak snachts werken? Martje, komt vast goed als je gaat werken!!! Ik heb 10 a 20 wittw spenen nodig, die gaan we laten bedrukken met voetbsl logo erop van onze club! Weet iemand waar ik dat kan vonden?? Gister met de oppas helemaal goed gegaan!! vriendlief is haar om 00.00 gaan aflossen en ik ben nog ff naar n feest hier in t dorp gegaan.. Had ik van te voren niet bedacht, dus was onvereachts leuke avond!! nu heeel brak! Vanmiddag was de polderdurby der polderdurby en vriendlief heeft gewonnen!! was erg leuk, maar wel koud!!! Door de mist kon ik alleen weinig zien van de voetbalwedstrijd haha, zag maar 1 helft haha!(ach, ik sta daar toch meer te praten dan voetbal te kijken )
Hoi mama's, leuke foto bij de Sint, Marleen!!! Lutje, kun je niet bij het bedrijf zelf een contract voor 6 maanden krijgen? Lijkt me voor hun toch ook een stuk voordeliger! Even contact met ze opnemen meid... wie weet. Super dat het oppassen goed gegaan is, mamatien!!! Daar gaan jullie vast en zeker (de verhalen van voor de bevalling kennende) vaker gebruik van maken. Hier gaat alles nog steeds goed. Kan weer een nieuwe doos kleertjes gaan uitpakken, want shirtjes maatje 68 worden te klein
Marloes, hier ook al hoor ze zit tussen 68 en 74 in. Spullen die in de droger geweest zijn is echt 74... Lutje, hoop snel dat je iets zal vinden wat wel leuk is en meer zekerheid geeft En wat een leuke foto's weer Hier een lekker druk weekend. Boodschappen gedaan in Duitsland. Verbaasde me enorm over de baby artikelen en andere dingen zoals haarverf en andere artikelen. Vraag je dan gelijk af waarom het zo achterlijk duur moet zijn hier!! Ben bij mijn tante geweest nog voor d'r verjaardag. Mijn neef kwam ook even met zijn dochter. Hier een fotootje van mijn neef en ik met onze kleintjes Alleen jammer dat Sophia rode ogen heeft
Sherry en marloes, jeetje mt 74 al... Fleur heeft sinds deze week pas mtje 62! Wat een verschil he! Marloes, hihi zal dr vast vaker gebruik van maken, maar tis nu niet de bedoeling dat we ineens weer 2x per maand samen gaan stappen hoor Sherry leuie foto! Raar he dat t hier zo duur is vergeleken met dl!
Lutje; Dom van me, nu je het zegt...wist ik het achteraf ook wel! Dunja; Beterschap voor Joey! Mamatien; Super dat het goed is gegaan! Wat knap dat je de energie nog had om nog weer weg te gaan, geloof graag dat je nu brak bent! Marloes; Zo al naar maatje 74, jullie kleine man groeit hard zeg! Sherry; Jullie meisje dus ook al in 68/74, gaat ook goed dus! Hier doe ik kleertjes van Mika niet in de droger. Wat een ontzettend leuke foto (en die rode ogen zijn heel makkelijk te corrigeren hoor)
Ik ga me voorbereiden op een lange dag. Elin is de hele dag al een beetje huilerig, steeds kleine slaapjes en kwam vaak voor een korte voeding.Niet kunnen kolven voor een avondfles dus. Martje, geen contact meer met je souders ? Ik niet met mijn eigen ouders Tamara,beterschap voor Joey Mamatien, oppas is voor herhaling vatbaar dus Sherry, leuke foto. rode ogen kan je heel makkelijk bewerken he, o dat weet je
Sherry; Hihi...lui mokkel In Picasa kan het ook, gaat nog veel makkelijker! Kaatje; Hoop dat het meevalt vannacht! Manlief heeft wel af en toe contact met m'n souders, maar we hebben een meningsverschil gehad en nu willen ze hier niet meer komen... Verder ga ik er liever niet teveel op in op dit forum, je weet maar nooit wie allemaal meeleest. Jij dus geen contact met je eigen ouders, lijkt me ook heel erg moeilijk. Gelukkig heb ik een heel goed contact met m'n moeder, mijn vader is in 2005 overleden.
@Sherry erg is dat hé hoe de boodschappen zijn in duitsland. Ik ga ook regelmatig even naar de "buren" al helemaal omdat ik er nog geen 5 min vandaan woon. Ook ga ik wel eens naar de stad Kleve dat is maar 25 min rijden en erg leuk om naar toe te gaan. Leuke foto trouwens! @Kaatje hoe is het gegaan gisteren met Elin? Hier hebben wij gisteren een drukke dag gehad. Om 12:45 ben ik met de kids (incl Fleur want zij was heel vroeg wakker van haar middag slaapje) naar mijn moeder gelopen omdat de sint hier aan de kad zou komen. dta is wel leuk als je aan de Rijn woont dan komt de sint dus ook echt per boot naar ons toe. Rick stond al helemaal te springen van plezier. Toen wij daar aankwamen was het al druk niet normaal en het was nog maar net 1:10 en de sint zou pas om half 2 aan wal stappen. Maar wij stonden op een punt waar je de sint zo zag. de fanfare was ook aan het spelen en daar schrok Fleur eerst van en toen heb ik haar maar even uit de kinderwagen gehaald en toen ze het zelf zien. Ze heeft niet gehuild en dat viel mij mee gezien het gezicht dat ze trok. haha De sint was eindelijk aan wal en de pieten liepen al wat voor en Rick ging bij mij staan met een zak in zijn handen want de pieten mogen bij ons niet meer strooien dus vandaar de zakken. Ik kan zeggen dat ze voorlopig genoeg hebben voor de komende 2 weken. Toen wij weer thuis waren om 2:15 was Ad zijn zus er al met man en smoeder voor de verjaardagen nog van Ad, Rick en Bart. Was gezellig gistermiddag. Fleur was op een gegeven moment heel erg moe maar goed zij was dan ook al wakker vanaf 12:30. Wij hebben het idee dat zij al bezig is met tandjes. Ze kwijlt heel heel erg en ze heeft echt rode wangen. Ik heb gistermiddag gekeken in haar mond en als ik het goed gezien heb zag ik een wit klein bultje. De komende dagen nog even aankijken en zien of het groter word. Zou dit zo zijn dan is zij de snelste van alle 3. Rick was met 5 mnd en Bart met 5,5 mnd. Fleur moet donderdag nog maar 4 mnd worden. We zien het wel. Ik heb al wel spul in huis, dentinox. Zo verder eten en dan aankleden want de schoolweek is weer begonnen. Het is aftellen want over 5 weken hebben ze kerstvakantie.
Goedemorgen Hier een supernacht.Elin sliep door en moest haar om half acht wakker maken Martje,jammer dat dat zo moet lopen om een meningsverschil he. Heb er zelf nu na twee jaar wel vrede mee maar vind het vooral voor de kids erg dat ze een opa en oma minder hebben Schildje,drukke en gezellige dag dus.kan goed hoor die tandjes.Elin is ook bezig