Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Wat een weertje he....

Marlous, voor vrijdag zijn de voorspe,lingen ook super he!! :)

Hier goede nacht, 20.30-05.15-7.30 wakker van poepbroek

Beetje jammer dat fleur al 4dagen achter elkaar wakker wordt van een poepbeoek rond 7-7.30 terwijl ze normaal gerust uur langer doorsliep.. Maarja, poepbroeken kan ik niet structureren en sturen ;)

Lees weer paar regeldagen/sprongetjes bij frummel en kaat.. Das balen :( hopenljk kunnen jullie wat ontspannen in de zon vamdaag..

Martje lekker uitgeslapen hihi,

Pfff pink jij zal ook wel verrot zijn... Wat een nacht!!

Schildje, wat is fleur een plaatje!!!!

Marleen, ook geweldige fotos!

Sherry, voet in soda doen zodat t niet gaat ontsteken...

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Hier een normale nacht, om 22.00 uur gevoed, om 3 uur speentje en om 6 uur weer gevoed. Dat speentje wil ze nog niet overslaan... gaat dat vanzelf?

frummel succes met je regeldag... wat een ellende is dat. Weet je wanneer die ongeveer gepland staan?
    Dames met een slapeloze nacht, heel veel sterkte vandaag...

Pink, een fiep, is dat een speen?

Schildje, wat een mooie meid! en wat een lekkere bos haar :) Noortje heeft echt een kale krans om haar hoofdje van het slapen, wordt echt zo'n oude mannenkapsel, haha..!

IK HEB DE JURK!!!!!!! en hij is zoooo mooi!!!! Ze heeft nog een kleine aanpassing gedaan en nu zit hij perfect! Kreeg de kousen er nog bij, en nu ben ik echt klaar voor de dag :D

Noortje heeft gister haar prikjes gehad en gelukkig is het goed gegaan. Wel huilen natuurlijk, maar wat verwacht je dan als er ineens iemand 2 naalden in je been zet?
    Vriendlief kreeg nog op zijn kop omdat hij er al een paracetamolletje in had gestopt, dat was niet goed voor het immuunsysteem. Nou, dan mag die arts Noortje de hele middag hebben hoor, zonder pmolletje! Vorige keer heeft ze er zo'n last van gehad, dat doe ik haar echt niet nog een keer aan!

Nu eerst kolven, knap uit elkaar. Las iets over kolven: ik kolf per keer zo'n 150 ml uit 2 borsten. Dan heb ik genoeg voor een fles van Noortje, die drinkt uit de fles nog niet meer. Soms heb ik iets meer, soms iets minder. Gister kreeg ik er geen drup meer uit na 140 ml, dan houdt het gewoon op. Maar bij mij drinken blijft wel veel fijner, gelukkig doet ze de ochtend en avondvoedingen bij mij nog goed.

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; Wat een schatje!!

Chantal; Jeetje weet niet zo goed wat ik moet zeggen..., maar wat een ellende allemaal!! Heel veel sterkte meid!

Mamatien; Idd heerlijk weer! Jammer dat ze wakker wordt van een poepbroek!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi ging huppelend mee naar binnen bij het kdv, ging aan tafel zitten voor limo en fruit. Tot ik weg ging. Meneer huilen, ik slikken. Heb hem daar huilend achter gelaten.Arm kind. Komt vast wel goed. Zo even bellen om te kijken of hij alweer rustig is
    Elin lag gelukkig naar de leidsters te lachen toen ik weg ging

Chantal, knuff

Marlous, jeeee je jurk is in huis :D

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Marlous; Super dat je de jurk hebt, je bent er dus helemaal klaar voor?? En dan ook nog eens stralend weer, dat moet een geweldige dag worden!!
    Als de zetpil heeft geholpen is het toch goed, volgende keer gewoon niet alles vertellen aan het cb :D

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Oh wat lijkt me dat erg als je ze huilend achter moet laten. Waarschijnlijk is hij nu al lekker aan het spelen!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft 5 min. verdrietig op schoot gezeten maar was nu lief aan het spelen.Elin daar in tegen was nu aan het huilen.Maar aan het huiltje te horen heeft ze honger dus ze gingen een flesje warmen. Ben benieuwd hoe het gaat.

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    KellyA hoe laat moet je naar de Gyn? succes meid. en dikke knuf.

schildje. Wat fijn zeg. super nieuws.

Pink. tussikind. ik gebruik het nu. en heb wel het gevoel dat het helpt. Al hoest N nog steeds. Maar goed dat is niet zo gek. Gaan jullie een nieuw bod neerleggen voor de bungalow/ boerderij. hihi.

Frummel hihi ja dat is dan weer het nadeel als ze vragen of declan en jace dan wel van jou zijn, als je er zo slankt uitziet. Maar..... je kan het natuurlijk ook als een super compliment opvatten!.

HenriekeC jeeeej je mag op gesprek. super. veel succes meid. hoop dat het wat word.

Mamachantal het is idd niet normaal dat je tegenwoordig overal zelf achteraan moet. Maar goed dat je voor je meisje opgekomen bent. dikke knuf meid. hopenlijk gaat het gesprek met de dokter morgen ook wat opleveren.

Martje super dat de osteopaat zo goed helpt. Merk je zelf ook het verschil?

AnnaB dikke knuf meid. het wil gewoon niet lekker lopen he bij jou door andere mensen.

Paso lekker paardgereden dus.

Kaatje. begrijp ik nu dat als je ongi word je produktie achteruit gaat? data heb ik nog nooit gehoord. Hihi zo zie je maar weer nooit te oud en te weinig kids om te leren.
    veel succes vandaag op het kdv. hoop dat de kids het naar hun zin hebben. en beterschap voor de kleine meid.

Danitjuh hihi ik schrok al. moet ie nou voor een tweede keer een darmonderzoek omdt hun de papieren kwijt zijn. Heel veel succes met het darmonderzoek.

sherry geen ervaring mee. maar klinkt niet lekker dat het zwart uitslaat?! doet het geen zeer daan?

MNM ach arme meis. ze had toch een heftige reflux waar ze misschien aan geopereerd moest worden? is daar al mee van bekend? of het ik dat gemist? kunnen ze dan niks voor doen nu?

miracle schaterlachen in zijn slaap wat schattig. Hier brabbelt zoonlief maar heel weinig valt mij op. weet niet goed wat ik er van denken moet.

Dames met slechte nacht(en) dikke knuffels

Marloes oooh ik ben nieuwschierig naar je jurk hihi. kan niet wachten op de foto's. Heel veel plezier. hihi je hebt nu nog mooier weer in de herfst dan met de geboorte in de zomer. geniet ervan meid.

hier weer een betere nacht gelukkig. zoonlief leek een stuk minder last te hebben van het hoesten. Wel het in slaap vallen gaat weer slecht. Hij huilt dan veel en lang. ff weer zoeken dus hoe we dat het beste voor mekaar krijgen. Ik zie op tegen de dag dat we het inbakeren echt moeten gaan afbouwen. Nu slaapt hij zijn middagdutje en s'nachts in zijn inbakerdoek. De rest van de dag zijn het dus hazeslaapjes.
    gisteren weer wat kleren besteld bij de wehkamp. Ben benieuwd! Geen tijd om te shoppen. maar wel een feestje hebben. geen beste combinatie. Dus dan maar zo.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier een goede nacht.
    Nila heeft gisteravond geen avondfles (na 18.30 uur) meer gehad, ze sliep gewoon door tot half 5. Daarna tot half 9, lekker dus.
    Neia is vandaag bij oma en ik moet aan de poets. Ben eerst nog de bedden aan het verschonen. Maarja ligt een beetje aan Nila hoe ver ik kom vandaag.
    Rond half 4 komen mijn collega's op kraamvisite en daarna naar een afscheidsetentje van een collega.

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *zwaai*

Net te horen gekregen dat m'n oma in het ziekenhuis ligt. Ze heeft gisteren haar enkel gebroken. Tja, als je 102 bent dan zijn je botten uiteraard erg broos. Ze ligt nu nog in het ziekenhuis omdat o.a. haar bloed niet goed stolt en ze dus goed in de gaten gehouden moet worden.

Heb voor mezelf nog niet de ha gesproken. Die zouden nu overleg moeten hebben en word dan erna teruggebeld. Als ik om 3 uur nog niets gehoord heb moet ik er zelf achteraan bellen. Moet vandaag ook besluit maken over Emma's voeding. Haar huidige voeding is bijna op en er moet vandaag nieuwe gehaald worden. Denk zelf dat we de Frisio Comfort gaan proberen. Maar goed, eerst maar even met de ha overleggen. Hoorde wel van mijn fysio dat haar kinderen niet tegen nutrilon voeding konden. Zodra ze op frisio overstapte waren veel problemen verdwenen! Je zou denken dat alle voedingen op elkaar lijken. Blijkbaar niet dus.

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Goedemorgen,

Loop al de hele ochtend te sniffen...:( Slaat helemaal nergens op, zijn denk ik gewoon m'n hormonen. R.oan is morgen voor het laatst op het kdv waar hij de afgelopen 2 jaar heeft gezeten. Hij gaat mee naar mijn werk....voor mij erg handig, voor hem ineens een omslag van hier tot Tokio. Kan mezelf wel voor de kop slaan, dat ik mijn eigen boven het welzijn van m'n kind heb gekozen. Hij went er wel weer, dat zal het probleem niet zijn....maar hij is zo gek op de leidsters daar...bah :(
    En dan heb ik gister een topic geopend in de lounge, krijg ik zowat het hele forum over mee heen....sorry...zo bedoelde ik het nou ook weer niet *zucht* lang leve het geschreven woord...;)

@ Chantal: Knuffel voor jullie! Ik hoop oprecht dat jullie meisje zo snel mogelijk mee naar huis kan!

@ MNM: Zielig dat Nila zo onrustig was gisteren :(. Wel fijn dat ze de zo'n goede nacht gemaakt heeft.
    Veel plezier vanmiddag.

@ Jac: Hoop dat jullie mannetje snel weer lekker in slaap kan vallen :)

@ Schildje: Wat een schatje! Fijn dat ze morgen naar huis mag!

@ Marleen: Wat een lieve foto's!

@ Marlous: Wat voor jurk heb je?

@ Kaatje: Fijn dat het goed gaat op het kdv! Lastig he? Als je je kindje hoort huilen, terwijl je er niet naar toe kan?
    Zal straks nog wat worden als ik E.lin hoor huilen, terwijl ze 2 ruimtes verder is....

@ Sherry: Auw! Hoe is het nu met je teen?

@ Mamatien: Dat is jammer van die poepbroeken ja...Werd E.lin er maar wakker van...die ligt er gerust een hele nacht in als we niet uitkijken....

@ Frummel: Succes met de regeldagen.....

Hier gaat het verder goed. E.lin sliep gisteren om half 6, niet meer wakker geworden tot half 11. Daarna weer gaan slapen tot half 8 en nu slaapt ze ook nog steeds. Al is het wel tijd voor een fles, dus ik ga haar er zo maar uit halen.
    Vriendlief is vrij en gaat buiten aan het schilderen....is nogal ehmm..nodig..:)

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje Moonlight, ik ken de situatie niet, maar ik snap dat je even loopt te sniffen. Maar R zal snel wennen, dat komt wel goed. En een forum kan soms heel confronterend zijn.

ik heb een jurk van creations of Leijten, een jurk met twee kleuren. echt heel mooi :D maar na de huwelijksreis zal ik wel een plaatje spammen. En natuurlijk van Noor in haar bruidsmeisjesjurk, haha!

Sherry, badderen met soda, of Badedas (de enige echte) of biotex. Werkt goed ontsmettend. en in de gaten houden...

henrieke, sterkte met je oma. ik wist ook niet dat er zoveel verschil in voeding zat... ziet er allemaal hetzelfde uit :)

martje, ik zeg niets meer tegen het cb, doe wat ik goed vind hoor. Als mijn kind pijn heeft, krijgt ze een pil, punt uit :p Dus de volgende keer ook, ik wacht niet meer af.

Frummel hoe gaat het met het stoppen met roken.. Hou je het een beetje vol? of lukt het niet tussen de regeldagen door?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik heb mijn vrije tijd gebruikt om een grote stapel oude foto's uit te zoeken en weer in te plakken.

Jac, ja het blijkt dat als je ongi wordt/bent je productie achteruit gaat en ook de smaak kan veranderen
    Hier moet Elin zich sinds vorige week ook in slaap huilen>Vaak helpt het als ik over haar buikje/borst wrijf. Werkte bij Levi ook altijd
    Gelukkig heeft hij minder last van het hoesten !

MNM, lekker zo'n nacht

Henrieke, ahh wat vervelend voor je oma :( Als je zo oud bent geneest het helaas ook allemaal niet meer zo makkelijk

Moonlight, komt vast goed met R.oan op een ander kdv ! maar herken het gevoel.had ik ook toen ik Levi van de psz en gym haalde.
    Zal je topic zo eens opzoeken

Zo nu ff wat drinken,hond uit laten en de kids weer ophalen

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Anna ook al zo'n bagger nacht. Wat een scheet heb je toch!

Ja klopt Marlous, wij noemen dat ding op een fles een speen (net als bij een koe;)) en dat ding wat los in de mond gaat een fiep;)
    Wat gaaf dat jeje jurk nu af is met kousen erbij! Wel een foto spammen hè als je hem aan hebt!

Chantal misschien eens tijd om heeeeeeeel boos te worden? Alle frustratie-angst en verdriet zal er toch een keertje uit moeten. Dan maar neerleggen bij wie het hoort;)

Jac dat is wel de bedoeling maar we willen nu eerst inventariseren wat het opknappen ons allemaal gaat kosten. Dus eerst nog een bezichtiging en dan een nieuw bod.

MNM fijn een goede nacht, ziet de ochtend er heel anders uit hè. Ik hoop dat je visite vanmiddag meevalt.

Ik ben benieuwd Henrieke of die voeding veel scheelt anders ga ik het misschien ook proberen. Oh wat sneu voor je oma. Was ze nog mobiel?

Moonlight ik zal zo eens in de lounge gaan kijken. Geschreven woorden komen soms zo anders over dan je ze bedoelt.

Uurtje slapen was gelukkig nog gelukt!
    Zoooo ik ga er hier eentje van een poepbroek verlossen mèn wat
    een stank, poehee!
    Visite is alweer wel, was erg gezellig. Hebben jullie trouwens dezelfde kraamcadeautjes gekregen? Ik heb 2 dezelfde zachte boekjes en 3x dezelfde knuffel:) ik weet inmiddels waar het "grote" publiek shopt haha.

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    :D:D:D Ik heb vanmorgen Fleur meegenomen naar huis!!! Vannacht was het infuus weer gesneuveld en ze hebben het gewoon zo gelaten. Nu heeft ze al 1 keer met een spuitje ab gehad en toen kwam de ka en die vertelde mij dat ze mee naar huis mocht. Dus je kunt nagaan dat deze mams helemaal happy is. :D:D:D

16. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hahaha Pink! Ik heb hier zelfs van de zelfde persoon het zelfde kraamcadeautje voor R.oan en E.lin gekregen hahaha!

Kaatje: Bedankt! Dat is precies wat ik bedoelde, maar niet kon omschrijven ;)...

17. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Jaaaa! Schildje wat fijn dat ze thuis is! Lekker genieten van je meisje!!

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jac; Fijn dat het hoesten minder wordt! Balen dat hij moeite heeft om in slaap te komen! Altijd handig ff iets bij Wehkamp bestellen. Ja ik merk zeker verschil na de behandeling van de osteopaat, ik kan het ook iedereen aanraden!!

MNM; Heerlijk dat Nila zo goed heeft geslapen! Druk dagje dus vandaag!

Henrieke; Sterkte voor je oma, jeetje 102 is ook een behoorlijke leeftijd!! Wist ook niet dat er zoveel verschil zit in voedingen!

Moonlight; Had het gelezen in de lounge...reacties waren idd niet erg vriendelijk!! Komt vast goed op het kdv! Knuf!

Marlous; Je hebt helemaal gelijk, ik vertel ze ook niet altijd alles!

Pink; Hier nog geen gelijke cadeautjes gekregen.

Schildje; Oh wat heerlijk!! Hoe gaat het nu met haar?

Zo hier is de bovenverdieping weer helemaal schoon! Wasmachine is net klaar dus dat straks ff ophangen, het eten voor vanavond even klaarzetten en dan lekker buiten zitten of nog even een eindje wandelen! Vanavond met m'n moeder en zus op kraamvisite naar de vrouw van m'n neef, hun zoontje is een paar dagen ouder dan Mika en hun oudste is een maand ouder dan Senna! Bij Senna waren we tegelijk uitgerekend en kwam haar zoontje te vroeg en Senna te laat, nu was ze ongeveer 4 weken na mij uitgerekend, dus ik dacht dat ik nu wel als eerste zou bevallen, maar ook dit keer was ze me weer voor!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Martje het gaad goed emt haar ze slaapt nu lekker in haar bedje maar ze krijgt zo haar flesje alweer en dan vanmiddag heerlijk naar buiten wandelen.

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Fijn dat het zo goed gaat met Fleur, nu lekker genieten!!

Deel Deze Pagina