Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    thanx :)

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marloes. gelukkig "goed" nieuws van je broer. veel sterkte de komende tijd.

kaatje. ooh hihi dacht dat je al aangenomen was. oeps. ach komt vast helemaal goed dat gesprek.

belliebel. ook op gesprek.

heb nog een leuke foto gezien van boris.

denk denk wat heb ik nog meer gelezen. ppfftt weet het niet meer.

oja schildje. wat super meid dat je zo snel kan komen.

Hier nog een grote slechte soap met mijn zus en haar vent. koppie barst er gewoon van.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #2983 Kaatje85, 22 nov 2011
    Laatst bewerkt: 22 nov 2011
    Marlous, o jullie moeten er nog uit voor een speen,dat is idd wel minder.Elin heeft geen speen.
    En lopen is geen optie want je moet een heel end met je auto over die weg voor je bij het bedrijf bent
    http://i41.tinypic.com/250hwfr.jpg

Schildje, fijn dat jullie zo snel terecht kunnen voor een intake

Jac, o jee grote slechte soaps zijn nooit leuk :(

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.544
    3.057
    113
    pff morgen gesprekkie met cardioloog...
    ze hebben besloten haar met 5kg al te opereren..de grote operatie al! en uh.... dat is nog maar 300 gram groeien! :(
    we gaan morgen wel overleggen over second opinion.. Maar denk dat het geen optie is om naar utrecht te gaan. ze MOET gewoon nu al die grote operatie krijgen.. het is tijd...
    WAT EEN KUT DAG! ..
    nog een week of 2,3... en dan is het zover..dan is het erop of eronder voor mn kleine prinses. dan is het knokken tussen leven en dood.. letterlijk.. dan ligt haar leven in hun handen.. pff..
    tegen die tijd kan je me opvegen van de stress..
    Maar eerst morgen eens goed praten met de cardioloog van hoe en wat.. EN met utrecht.. maar ze moet hoe dan ook aan de hart-long machine.. hoe dan ook een open-hart operatie krijgen.. het zal hoe dan ook zwaar worden voor ons,en voor haar.

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Jee Chantal zit hier met kippevel op mn armen. Wat een stress, zenuwenm angst moeten jullie hebben.
    Maar jullie meid is een vechter, dat heeft ze al bewezen.
    Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.. sterkte..

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal. tranen lopen over mijn wangen. mijn kaarsje zal branden voor jullie. Jullie meisje is een grote vechter. zoals ik al bijna in elk berichtje schrijf. hele dikke knuffel meid. en als we wat voor je kunnen doen.... zeggen he!!!

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.544
    3.057
    113
    ik ben allang blij dat ik hier mn verhaal kwijt kan,wat in denk,wat ik voel.. mn man is heel nuchter erin van 'we zien wel' instelling..
    maar ik moet zeggen...dat het voor mij wel steeds zwaarder word.. we zijn nu al 4,5 maand verder, nog geen uitzicht op thuis.. en t word alleen maar zwaarder.
    ben nu denk ik wel op een moment aangekomen dat ik t ff niet meer zie zitten.
    Als ik dit allemaal eerder had geweten... had ik er misschien wel heel anders over gedacht. manlief en ik hebben ook al besloten,als er ooit een 3e komt, en die heeft t zelfde als vien, dat we het dan waarschijnlijk wel afbreken de zwangerschap..
    het is gewoon te zwaar om nog een keer mee te maken.. en ook voor jamelie.. kind heb ook geen leven zo... ook al proberen we er het beste van te maken voor haar..

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, pff meid! Jeetje! Ik kan me niet voorstellen hoeveel stress en zenuwen je nu moet voelen! Zoals Jac zegt, als er ook maar iets is wat we voor je kunnen doen... echt laten weten hoor! Ook al is het een bakkie in Leiden doen oid, even je gedachten proberen te verzetten of juist even luchten! Dikke knuffel en mijn gedachten gaan uit naar die stoere, sterke, knappe meid(en) van je!

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jac; Zo dat was wel erg vroeg vanochtend! Nog steeds problemen dus bij je zus...sterkte!

FFL; Fijn dat alles goed gaat! Even nieuwsgierig hoor, maar waarom wil je Levi eerder naar de psz??

Marlous; Wat een schattige hond! En wat "goed" nieuws van je broer, super dat hij er op tijd bij is en dat het te behandelen is!!

Schildje; Nu hopen dat je man niet teveel last heeft van napijn! Klinkt goed jullie nieuwe auto. En Fleur al een tandje, gaat snel zeg! En fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen voor Rick.

Kaatje; Super zeg dat je op gesprek mag morgen, heel veel succes alvast!! Oh dat weggetje is idd wel eng zo bij het water... En slaapt Elin nu door sinds je rijstebloem geeft?

Bellie; Klinkt als leuk werk bij de fysio, hopen dat het wat wordt.

Chantal; Jeetje meid, ook hier kippenvel...wil wel van alles zeggen...maar de juiste woorden die zijn er gewoon niet! Jullie meisje is een vechter en ik wens Vienna en jullie alle kracht toe om dit gevecht te winnen, heel heel veel sterkte meid!!
    En ik denk dat mannen sowieso wat nuchterder zijn in zulke situaties, vaak maken ze zich ook wel druk, maar laten ze dat niet zo blijken. Dus schrijf hier maar lekker van je af.

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Inderdaad, schrijf het lekker van je af Chantal!
    En ook vanuit hier, als er iets is wat ik kan doen.. Let me know!

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @chantal, hele dikke knuff voor jou meis!! Jeetje wat moet dit allemaal zwaar zijn voor jullie, kan me heel goed voorstellen, dat je het af en toe niet meer ziet zitten, het is allemaal niet niks.
    Schrijf hier idd lekker van je af en we zullen met zijn allen duimen voor je kleine vechtertje!

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Vraagje (Anna?) Heb net voorlopige aanslag 2012 gedaan wbt alleenstaande oudertoeslag enzo is best een leuk bedrag.. krijg ik dat in 1x of per maand?

13. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal wij hebben 3 jack russels. We hadden eerst Huub, was een cadeau van mijn man omdat mijn vorige hond dood gereden was (woonde op een boerderij en de hond kon door het hek. Hoe vet hij ook was… zelfs gaas ingegraven maar dan graaf je toch dieper?!) Dus toen mijn vriend fulltime ging werken was het zielig en hebben we via marktplaats Mandy er bij gekregen. Mensen gingen de volgende dag op vakantie en moesten van hun hond af. Het is een Jack russel maar ziet er meer uit als een mislukte chiwawa of hoe je het ook schrijven mag. Volgens de mensen was ze geholpen. Dit bleek niet het geval te zijn en Truus is hier het bewijs van… Drukte valt wel mee hier in huis. Ze hebben elkaar om te pesten en merendeel van de dag liggen ze in hun mand en zodra Mandy een piep speeltje heeft moet Huub het weer slopen. Van Sophia d’r spullen blijven ze af. Hoe vaak ze het ook uit de box gooit. Ze gaan er enkel naast liggen voor d’r luchtje :)

Wat een liefje Marlous :) En wat een geweldig nieuws van je broer! Het is natuurlijk niet leuk maar van al het slechte kan je beter maar dit hebben denk ik!

Tandjes, hier zit er ook wat aan te komen. Heel veel kwijl en de luier begint dunner en zuurder te worden. Ook verdwijnen en vingers in d;r mond en is ze huilerig en hangerig..

Kaatje WHOOOOHOOOOOO!!Eindelijk :)

Marlous, waarom doe je niet iedere keer d;r duimpje in haar mond? Als ze deze toch al gevonden heeft? (toch?) Hier hebben wij dat ook gedaan en ze heeft al 2 maanden dat haar duimpje d’r beste vriendin is ;) En vooral ook die geluiden die er bij gemaakt worden :D

Schildje fijn dat het zo snel kan. Vaak is de ervaring dat het zoooooo lang duurt voordat je ergens terecht kan!

Jac, vervelend. En zoals ik uit het regeltje op kan maken zit je er best wel midden in :(

Chantal, heb er geen woorden voor… Jullie meisje is een vechtertje! Dit heeft ze al wel bewezen. Schrijf het van je af…

Ben door het bericht van Chantal gelijk kwijt wat ik verder wilde schrijven...

14. Malika1983

6 nov 2011
    27
    0
    0
    Chantal, dikke knuffel! Lekker van je af blijven schrijven hoor.

15. Sherry

Sherry Niet meer actief

Oh ik weet het alweer…
    Hoeveel fruit / groenten eten jullie kleine kindjes? Hier doe ik alles met die baby cook. Ook ik pak wel eens naar een potje en bewaar die dus ook ;) maar als ik het zelf maak kan ik het overgieten vaak in 2 potjes. Nu merk ik dat Sophia dus niet meer genoeg heeft aan 1 potje. Het is dan gewoon een flinke teleurstelling als het op is! Vanavond bleef ze maar met pruillip naar het lege bordje kijken. Ik zou d;r in zo’n geval wel iets meer willen geven maar het moet natuurlijk niet zo’n fruit overkill worden.. Hoe doen jullie dat?

Hier rolt ze ook op d’r buik en weer terug. Gisteren zag ik dat ze beide armen langs d’r zij naar beneden doet en zich met haar beentje door de box naar voren beweegt. En natuurlijk met een hoop kabaal want hoe meer geluid hoe beter…

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Fruit/groente; Jula vind het nog allemaal niet zo.. dus heb geen idee wat normaal is. Een half potje krijg ik er hier echt niet in. Toch nog geen behoefte aan denk ik? Alles wat ik er in stop duwt ze er met der tong weer uit. Over 1 hapje doen we 5 minuten haha.

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hier Senna ineens ziek, riep me net...heel z'n bed eronder gespuugd. Dus bed verschoond en hij ligt hier nu in de kamer voor de houtkachel, hij blijft maar overgeven...komt alleen niks meer.. Zal hem straks maar weer naar z'n bed brengen en kijken hoe het gaat, denk dat hij vannacht tussen ons in ligt!

18. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ah martje, zo sneu he..

Ennas dat heb ik hier de eerste paar dagen gehad of als er iets nieuws kwam. Wortels met een beetje erwten en bruine bonen met appel schuif ik hier zo bij dr naar binnen. Bij bloemkool moet ik wel lachen want dan trek ze me een gezicht! En dan drukt ze alles naar buiten om vervolgens hard te lachen :p en als ik er ergens een hap van neem zit ik hmmmmmm dat is lekker! En nou hoor ik bij fruit iedere keer: hmmmmm hmmmmm hmmmm. Haha

Doen jullie trouwens al voorlezen?

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.544
    3.057
    113
    Pff lig nog steeds wakker... Lig pas 3uur in bed hoor...
    Toch maar weer eens slaappillen vragen!

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

sherry is mijn tweelingzus. dus dat trek je je toch wel aan. en echt middenin zit ik niet hoor. luister alleen, maar maak me wel erge zorgen om haar en om haar toekomst en van de kids.

martje. ooh wat zielig beterschap. Zo sneu altijd als je moet spugen en er komt niks meer. misschien een beetje thee? dan spuugt ie niet meer van die gal.

groente en fruit. nou meneer taalt hier er echt nog niet naar. Geen idee wat ie moet doen met dat ding in zijn mond. word er alleen maar boos van haha. hoezo karakter. dus wij wachten er nog even mee.

mamachantal. idd wel een goed idee denk ik om slaappillen te vragen. zo in je bed liggen wakker, zal je gedachten geen goed doen. dan zal je wel gaan malen denk ik. knuf meid.

hier vannacht weer wakker. Maar na een uur (4.00 dus eindelijk) viel meneer weer in slaap. Was dit keer gelukkig niet echt huilen, meer jammeren. zo ga me maar eens aankleden. en de 1najongste wakker maken.

Deel Deze Pagina