Dank jullie wel!! Vooral die wortelvlekken zijn mooi En waar is ze zo op gefocust?? Juist... de tv... hihi
Las iets over duimen... Sophia kon in het begin ook niet goed d'r duim vinden maar heb hem gewoon iedere keer in haar mond gestopt. Na een week wist de duim zelf de weg te vinden Nu wordt ze gewoon nijdig als er iets voor zit! Hier slaapt ze ook op een koude kamer. We hebben nou gewoon de kachel tot 23.00u aan staan en hij gaat om 05.00u weer aan. Ik doe in de nacht een romper met lange mouwen onder alles aan en dan een slaapzak + laken + deken dubbel gevouwen. Zodra ze geen slaapzak aan heeft ligt ze trouwens ook binnen no time andersom.. Ben moe... Ik ga naar bed... Die kleine ligt al zo'n 1,5 uur te slapen
Ik doe nu idd ook een romper met lange mouwen eronder. Net even naar de koopavond geweest, vreselijk verwend door m'n vader Ik een paar stoere laarzen en Jula gave replay sloffen Erg blij mee! Lutje; wat een moppie! Jula is ook van de tv haha. Vanmiddag keek ze Sinterklaasjournaal en gister woezel en pip Sherry; Truste! Naar bed; hoe laat gaan jullie kindjes naar bed savonds? Jula ligt al tussen 17.30 en 18.00 tegenwoordig!
Hoihoi! Hoe is het met iedereen? Heb ik nog dingen gemist de afgelopen dagen? Iemand als iets gehoord van MNM? Hier alles prima, heb het rete-druk! Eigenlijk me van alles en nog wat. Jara is volgende week jarig en ik heb nu de traktatie klaar voor dinsdag. Morgen weer werken, Zaterdag 2 taarten maken en het huis poetsen. Zondag visite en dan maandag al weer naar het werk. Tussendoor ook nog een or vergadering gehad vandaag. Marcel moet natuurlijk ook nog werken, zwarte piet spelen en vergaderen.... Ach ja, hopen dat het snel januari is....
@Ennas hier ligt Fleur ook altijd rond 6 uur in bed. Ze heeft dan de papfles op en is dan zo moe. Ze kwam vanmorgen wat eerder rond 3:50 en zoverre weer geen last van de prikjes. Straks om 9:30 moet ik bij de schoolarts zijn. Rick is in september onderzocht door de doktersassistente van de schoolarts en toen moest iederen ouder een vragenlijst invullen en vandaar dat ik nu moet komen. Uit deze vragen lijst zal ook voor hun misschien wel iets gekomen zijn waar wij nu mee bezig zijn.
Goedemorgen!! Hier goede nacht gehad!! Kwam maar 1x voor speentje! Verder geslapen van 19.30-07.00u. Dus dat is fijn Ik probeer nu uurtje thuis te werken omdat ik dan meteen door kan rijden naar client, anders blijf ik zo heen en weer reizen... Loopt het registratiesysteem vast met inloggen :-s
Goedemorgen. 01.00-07.00 uur. Goed te doen dus,al kon ik er om 01.00 maar slecht uitkomen Randstad belde net. Die man met wie ik een gesprek had belde vanochtend gelijk daarheen om te vragen na hoeveel tijd hij mij over kon nemen ( dus gewoon bij hem in dienst ipv via randstad ) en dat gaat hij nu overleggen met de directeur. Maar komt volgens randstad helemaal goed.Nu dus het definitieve telefoontje afwachten
Goedemorgen, Ik lees wel mee hoor, maar geen puf om te reageren... Senna heeft gister ook nog de hele dag op de bank gelegen, die had het dus flink te pakken, lijkt vandaag iets beter te gaan. Mika heeft gistermiddag ook overgegeven en is ook aan de diarree en ik voel me ook nog steeds niet lekker...lag gisteravond al voor 20.00 uur op bed. Gaat dus heel erg lekker hier
volgende week naar uwv.. nie zo zin in eigenlijk heel t verhaal weer vertellen.. gister schoentjes gehaald voor jamelie,waren nu afgeprijsd van 100 voor 75.. kind helemaal blij ook nog ff naar de vd geweest,2 slaapzakjes 70cm gehaald,waren nu 9 euro ipv 20. scheeld toch weer. zo naar zh,vanavond boodschappen doen, morgen naar zh en savonds lekker uit eten met vrienden,en jamelie gaat ook (voor 1st/2e keer ) mee, gezellig naar de griek! proberen we elke 2mnd wel te doen,lekker te eten met hun. zondag komen mn moeder en mn zusje (eindelijk is,ze zijn alleen net na de geboorte geweest) en eten geloof ik ook mee. druk weekendje dus, volgende week gesprek met professor die vien gaat opereren! we moeten het er maar mee doen.. verwacht dat ze over 2 tot 3 weken wel geopereerd word..echt niet langer..
Chantal. hoop dat je een goede uwv arts krijgt want nu ook nog werken erbij zou tevee; zijn. MAANDAG IS MIJN EERSTE WERKDAG !!!
Thanx ! Ik kom gelijk even alvast weltrusten zeggen. Ga proberen iets minder achter de pc te zitten en iets meer aandacht aan de kids te geven. Tot morgen
kaatje; Gefeliciteerd!! Hier een klein huilerig meisje! Vanacht was ze om 03.30 wakker! Uiteindelijk om 04.45 toch maar een fles gegeven omdat ze echt niet meer wilde slapen. Daarna is ze wel gaan slapen maar om 07.30 alweer wakker. Om 17.30 ging ze naar bed, heeft ze van 18.00 tot 19.00 liggen huilen. Elke keer speentje gegeven en uiteindelijk nog maar weer een fles. Nu slaapt ze *klopt af*. Ben benieuwd wat de nacht me gaat brengen. Merk nu wel dat het best zwaar is alleen.. niet even tegen iemand kunnen zeggen, loop jij even naar boven. Of pak jij der eens snachts. Mjaaa we gaan vrolijk door, als ik dan die lach weer op der gezicht zie kan niets meer stuk toch Zondag gaat ze lekker logeren bij oma, kan ik even bijslapen haha.