Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geloof dat alles klaar staat voor morgen. Wordt nog een uitdaging om de kids om 07.30 op het kdv te krijgen ipv 07.30 mijn bed uit. Zo even douchen en dan vroeg naar bed, want wil morgen natuurlijk wel fris en fruitig aan mijn eerste werkdag beginnen.
    Ik ga naar boven ! Tot morgenavond :D ( zo dat zal afkicken worden )

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe laat moet je beginnen? 8 uur?
    Hoeveel dagen ga je nu aan de slag?

Vanavond zijn de mannen voor het eerst met z'n 3 in het grote bad gegaan. S&T vonden het helemaal super om hun kleine broer te wassen ;)

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, veel succes morgen!!

Hier nog steeds een zeurderig meisje :( Ze had veel moeite met drinken vandaag. Kreeg het idee dat ze misselijk was. Veel wurmen tijdens het drinken en om zich heen kijken. 's Avonds duidelijk extra veel maagzuur. Zat flink te huilen bij iedere oprisping. Uiteindelijk wel genoeg gedronken, maar was elke keer moeilijk om er in te krijgen.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Goedemorgen

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Kaatje heel veel plezier vandaag!

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen!

Kaatje, succes je eerste dag werken!
    Marloes, wat schattig met zijn 3en in bad :)

Tis rustig geweest hier op zp van t weekend hihi!

F.leur gister erg hangerig en huilerig. Heeft ook maar weinig gedronken. Toen ik in dr mondje keek dacht ik onderin te zien dat t roder was bij dr 'hoek'tandje. Denk dus dat er een tandje aan komt...
    Vandaag extra dagje werken zodat ik donderdag vrij ben en met f.leur naar cb kan voor prikjes!

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ja idd, rustig hier!

vien van t weekend dr 1e fruithap gehad.. 1e dag weinig binnen gehad, gister al iets meer,.. alleen vervolgens na dr fles keihard huilen, en kramp in dr buikje..spande hem telkens aan maar was niet aan het poepen.. echt zielig..
    misschien toch te vroeg begonnen ermee..

8. mamatien

Chantal: hoe gaat het verder met Vien haar ontwikkeling? Qua gedrag/eten. Ligt ze hele tijd in bed of mag ze er ook wel eens uit?

9. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

kaatje Veel succes vandaag. hoop dat je een leuke eerste werkdag hebt.

de rest van de dames, fijne dag!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!! Iedereen lekker druk geweest dit weekend? :D Was hier idd erg stil!

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemiddag dames!

Hier een druk weekend achter de rug. We zijn zaterdag naar soldaat van Oranje geweest, echt super! Was nog een verjaardagscadeau voor manlief en we hebben beide echt genoten. 's avonds gegeten met mijn souders, erg gezellig!

kaatje veel succes vandaag!

Oie ik groei: hoe zit het met 24 weken? Noor ging eerst rond half 7 naar bed, dan om ongeveer 22.00 uur de papfles en dan sliep ze tot ongeveer 6 (met een keer haar speen tussendoor).

Nu wil ze 's avonds niet meer slapen en wil ze tot ongeveer half 9 er elke keer uit, ze is niet meer met de speen te sussen. Dan gaat ze om half 9 naar bed, krijgt slapend de papfles een uur later en slaapt dan tot ongeveer half 3. Dan moet ik haar weer echt sussen om in slaap te krijgen en vanmorgen om 5 heb ik haar maar in bed genomen. Daar viel ze keurig in slaap tot half 8... Begint me echt op te breken na 5,5 maand en minstens 2 nachten per week alleen...
    Het ligt niet aan de slaapzak, heb vannacht een andere gegeven (met mouwen zat in de was en was niet op tijd droog) en ze doet precies hetzelfde...

Speendoekjes: heb ik niet Jac, sorry. Maakt het uit wat voor doekje je eraan bindt? Ik heb de speen aan zo'n koordje zitten...

Hoi Lutje! Weet niet meer wat ik wou zeggen, dus Hoi!

Ga even boodschappen doen, heb een rammelende buik!

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Nou dat is het nu weer! :D

13. mamatien

Zeker stil!!!!

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    idd stil! :)

hier net heerlijk een bos/duinwandeling gemaakt met Emma. Ze is nog steeds flink mopperig helaas. Maar dan is het wachten nu op een poepbroek en volgens mij is ze daar ook wat mopperiger door.

Marlous, oh leuk! Soldaat van oranje! Dan was je volgens mij hier vlakbij in de buurt :D Is op vliegveld valkenburg toch? Daar kwam ik, toen ik nog werkte, iedere dag langs.

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ja klopt! Voor ons was het even zoeken, haha! Kom zelf voor het werk wel eens in Leiden, maar niet verder :D

Ik zou ook mopperen als ik een flinke poepbroek had :D

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

#3156 Saja87, 28 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2011
    Goedemiddag!

Zo ik ben lekker een weekendje met mijn man en Sandro naar mijn moeder geweest en heb echt genoten en ben heerlijk bij gekomen!

Vandaag moest ik bij de arbo arts van het uwv zijn ivm PND. Volgens hun heb ik geen PND en moet ik weer aan het werk. Ben daardoor weer compleet ingestort :( weet echt ff niet meer wat ik moet doen en kan alleen maar huilen:)

Daar ging mn oh zo fijne humeur:(

@ Kaatje hoe was je eerste werk dag??

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haaai :D
    Zo eerste werkdag overleefd. Ochtend viel wel even zwaar na 3 nachtvoedingen. Met een hoop geren en gevlieg waren we zelfs 3 min voor openingstijd bij het kdv.Moesten dus wachten. Kids gedropt en snel terug naar huis en richting werk. Kon ik het natuurlijk niet meer vinden haha.Kwam 3 min.te laat binnen.Vind ik nog knap van mezelf. Tot 14.00 bezig geweest met bloemen bossen ( heel geestdodend haha. Tig keer tot 10 tellen, bloemen op een bindmachine leggen en in een zak hijsen. Ook niet bevorderlijk voor je rug kan ik zeggen ) Na de koffiepauze en kolven kreeg ik een rondleiding,en toen was er geen werk meer dus mocht om 15.15 al naar huis ipv 16.40 ( helaas dus ook geen salaris ) Woensdag hebben we wel een hele dag werk. Gaan we eerst bloemen plukken ( heb net ook mijn eigen bossie geplukt ) en dan weer bossen. Donderdag hebben ze geen pluk en bos werk dus ga ik ergens anders helpen.Daarom willen ze me dus op vrijdag. Maar eens kijken dus of smoeder haar werkdag van vrijdag kan/wil ruilen naar donderdag zodat Levi straks uit school naar smoeder kan ipv naschoolse opvang.

Marloes, van 08.00 tot 16.40 en dan voor drie dagen ( ma wo do, maar zij willen eigenlijk ma wo vrij )

Chantal, ahh fruithap nog geen succes dus

Alessandro. Bah wat een achterlijke arbo arts.Het is zeker weer niet van buiten te zien dus is het er niet. Kan je geen afspraak met je huisarts maken.Als die het vast stelt sta je misschien iets steviger bij de arbo ?

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hee grappig dat werk heeft mijn man dus 13 jaar gedaan:D
    En Kaatje de HA heeft t vastgesteld en ik loop onder behandeling van een psych.

Maar volgens het uwv hanteren hun andere richtlijnen omtrent een PND:(

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jammer dat zij altijd het laatste woord hebben :(

Geloof dat Elin geen genoeg meer heeft aan mijn bv :(
    Ze komt snachts natuurlijk steeds twee a drie keer. Op het kdv hadden ze vorige week al aangegeven dat ze echt de fles aanviel, en daarna nog kon blijven drinken.Dus voeding al opgehoogd van 160 naar 180 naar 200 cc.Maar vandaag bleef ze dus hongersignalen geven op het kdv en was ook alles behalve tevreden.Heeft heel veel gehuild en maar 45min geslapen over de hele dag.

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Alessandro, He wat balen meid :(

Kaatje; Eerste dag overleefd dus :) Kleine Elin is een hongerlapje? :D

Lutje; Heb er het weekend geen tijd voor gehad... Als ik zo goede zin zal ik even een stukje overtypen uit het boek.

Nu eerst maar even wasje ophangen en de keuken opruimen.

Deel Deze Pagina