@ Lutje en Mamatien Heel erg bedankt!! Ga beide brieven even naar mn moeder sturen zodat zij ze even kan aanpassen en 1 vd brieven verstuurd met de bijlage!
lees nog steeds mee. wil allessandro even dikke knuf geven. mamatien en marloes lieve meiden zijn jullie!!! Hier weer 2 uur met zus aan de lijn gehangen. soap word slechter en slechter. pfffttt. Zou zo mijn mening willen geven. maar ja daar heeft ze ook niks aan.
Bah, bah, bah! Ik word zieker en zieker. Zooooooo geen zin in! Lig nu ff op bed. Temp is 37,5 en zodra ik beweegt word ik mega misselijk en duizelig. Emma is gelukkig nog bij so, maar die komt straks weer naar huis. Hoop maar dat ik me dan wat beter voel.
Oooh, jeee.... molletje erin en even naar bed? klinkt als iets heel naars onder de leden... Beterschap!
Ken de situatie niet, maar heeft ze er misschien iets aan als je wel je mening geeft? Je kunt haar dan misschien met jouw advies anders naar de situatie laten kijken? Lastig hoor! Knuff
Vriendlief komt gelukkig iets eerder naar huis. Temp zit al tegen de 38 aan en over half uurtje is Emma weer thuis. En uiteraard moet er nog van alles gebeuren in huis. Kat is wel blij die ligt al hele tijd tegen me aan te slapen
Super meiden, dat Allesandro nu een mooie brief naar het uwv kan sturen! En Allesandro, hoop dat voor jou de zon snel weer gaat schijnen... sterkte meid, ook met de behandelingen! Jac, zal je zus het fijn vinden om jouw mening te horen? Zou je hetzelf fijn vinden als de rollen omgedraaid zouden zijn... vast wel, dus ik zou het toch doen. Ik denk dat ze het wel kan waarderen. Vandaag weer lekker vrij geweest. Sam naar school gebracht en met de andere mannen lekker naar oma gegaan. 's Middags nieuwe laarzen gehaald voor S. Winkel had vandaag 50% korting voor vaste klanten...altijd fijn. Morgen gala voor de 4e klassers op school, dus blij dat ik vrijdag weer vrij ben
Allesandro; fijn dat je Psych goed geholpen heeft, en ook de dames hier van ZP! Hopelijk heb je er wat aan en kan dat mormel bij de uwv eens op haar nummer gezet worden. Dikke knuf! Lutje; he jakkes dat klinkt niet plezant! Beterschap! Marloes80; 50% is natuurlijk nooit verkeerd! *Zwaai* naar Patriesja, mamachantal en uuh er zwaaide nog iemand maar mijn hersenen laten me even in de steek
Mijn auto deed het gelukkig vanmorgen wel, al ging het niet van harte. De nieuwe accu heeft paps er daarstraks ingezet dus laat de winter maar komen . Morgen nog een dagje werken en dan gelukkig weer weekend.
Hoi hoi. Zo weer een dag werken er op zitten. In de ochtend bloemen geplukt.was wel grappig. In de middag weer bossen.Rug is nu al naar de klote en moet morgen nog een dag. Gaat dus geen werk op lange termijn worden. Vandaag ook een keer extra gekolft op het werk,waren ze geloof ik niet helemaal blij mee. Maar heb nu in drie kolfbeurten maar anderhalve voeding.Schiet niet echt op dus.Gelukkig had Elin vandaag genoeg aan twee voedingen op het kdv en is het pakje fv dicht gebleven.Hopelijk gaat dat morgen ook zo bij smoeder Elin kwam vannacht weer maar 1x *klopt af* Mamatien,gelukkig is de speen terecht Als je gelijk stopt dan laten huilen, eventueel af en toe troosten met een aai over haar bol,maar iig niet op je arm in slaap laten vallen want dan gaat ze daar aan wennen. Wij hebben toen bij Levi de speen vervangen voor een knuffeltje. Chantal. zwaai terug. Hoe gaat ie ? Alessandro. goed dat je het besproken hebt, hoop dat je bezwaar snel in behandeling wordt genomen.Balen van de medicijnen.hopelijk doet het snel zijn werk en kan je het weer afbouwen Zie dat je "pas" een maand in therapie ben.Hier ging ik echt pas na twee maanden ofzo verschil merken met therapie Malika, schattige foto Lutje, beterschap
Hoi meiden!! Even een reactie vanuit hier Wat super dat iedereen elkaar zo helpt, erg leuk om te lezen!! Heb wel bijgelezen maar mn hoofd zit even zo vol dat ik geen idee meer heb wat ik wilde reageren... sorry. Zit met het idee om de vader van Jula te gaan vertellen dat ie niet meer hoeft te proberen om contact te zoeken. Hij is nu alweer 5 weken niet geweest. In totaal nu 3x in ruim 4 maanden tijd. Zo werkt het niet natuurlijk. Ik krijg er echt de zenuwen van omdat ik niet weet waar ik aan toen ben... Misschien niet handig om te zeggen (met het oog op een evt rechtzaak oid) maar zo gaat het ook niet langer. Heb 'm de afgelopen 2 weken meerdere malen gesmst en aangesproken op msn maar hij reageerd gewoon niet.. Sorry voor het ego bericht!!
pff net in een half uur tijd 3x gespuugd..lig nu lekker in mn bedje met mn laptop. mannetje werken tot laat. voor me echt zwaar kut zogezegd.. alles draait voor me ogen,super misselijk en stond echt te wankelen op mn benen..idee dat ik elk moment zo in elkaar ken zakken zegmaar. zo maar proberen om te slapen.heb t gevoel dat ik zo nog een keer boven de pot moet hangen, dus daar wacht ik dan nog maar even op. zal wel wat heersen.. jamelie voelde zich ook niet super gister en gooide ook alles eruit.
@ Ennas Jeetje zeg ook gemeen voor Jula Heeft ie echt helemaal niks laten weten?? Pff schandalig hoor! @ Mamachantal Beterschap hoop dat je snel weer wat beter voelt. @ Kaatje klopt 1 maand pas en mn psych zei ook dat het lang kon duren hoor dus k hield er ook geen rekening mee dat t nu al weg was. Maar die K*T van t UWV dus wel:x
Nee, 3x langs geweest en verder helemaal niets!! Ben er zoooo zat van! Net even mn hart gelucht tegen een vriendin. Zei zegt dat ik 'm gewoon moet negeren en als ie contact op neemt dan kan zeggen; prima, als je zowiezo 1x in de 2 weken je gezicht laat zien. Zo niet, helemaal klaar!