En gelijk heeft ze! En als hij er niet mee akkoord gaat prima dan vecht je het aan. Dan is hij verplicht om zijn afspraak na te komen Heb zelf zo'n vader die niet naar me omkijkt al 10 jaar
Hij heeft Jula toch niet erkend Ennas, en de ouderlijke macht ligt toch ook bij jou alleen? Kan hij dan nog zo veel eisen?
Hij heeft er niet erkent nee!! Maar naar wat ik gelezen heb op internet zou die dat wel aan kunnen vechten..
Hij kan erkenning afdwingen, omgangsregeling enzo. Nu is dat nu nog niet aan de orde want hij kijkt er niet naar om... maar ik denk dat er een tijd komt dat ie dat wel gaat doen. En dan is Jula ouder... ik wil niet dat mn kind naar haar vader MOET van een rechter oid terwijl ze het misschien wel helemaal niet wil.
Wat een achterlijke heb je er toch bij zitten he! Snappen die soms niet dat zoiets het mooiste is wat er op de aardbol rond loopt? Een kind van jezelf? Oeh kan me zo kwaad maken om dat soort figuren
Nou ik kom alweer weltrusten zeggen Wel even wennen hoor van die lange dagen.Morgen ook een lange dag in het vooruitzicht. 06.30 uit bed, 07.30 kids bij smoeder brengen, 08.00 tot 16.40 werken, 17.00 thuis. Komen de kids ook thuis. Snel eten want om 18.00 mogen ze hun schoentje gaan zetten op het kdv. Daarna snel kids in bad en naar bed en dan kan ik er zelf denk gelijk achteraan haha. Ennas, snap je helemaal dat je nu zoiets hebt van, als je geen interesse in je dochter toont kan je wat mij betreft helemaal weg blijven. Anders misschien kijken of jullie kunnen praten/afspraken kunnen maken met een derde partij erbij ? Is voor jullie allemaal goed toch als je weet waar je aan toe bent. Hij kan misschien wel iets aanvechten maar als jij kan overleggen dat hij weinig tot geen interesse in zijn dochter heeft getoond dan wordt zijn bezwaar zo van tafel geveegd. Chantal, beterschap Tot morgen
Ennas, ik zou het lekker aankijken. Geen contact zoeken en hem gewoon lekker links laten liggen. Of hij komt langs of hij blijft weg. Ik denk dat als je vader weg blijft dat je hem dan beter niet in je leven kan hebben. Als het op deze manier door blijft gaan zal het de ene na de andere teleurstelling voor Jula zijn. Hier een meisje met een rode wang. Ik maar voelen aan d'r onderkaak of er al onder tandjes komen.. Nou voelde ik vandaag een puntje. Alleen niet aan de onderkant maar het is een kies rechts boven in D'r luiers zijn zuuuuuur en dun. Zo dun dat ik de wipstoel sinds lange tijd ook weer uit kon wassen... Dus ze heeft nou een lekkere dikke laag met sudocreme op d'r billen! Ook zitten we sinds een paar dagen weer aan de 4.5 fles. Zou dit een teken zijn dat ik de groente prut iets op moet schroeven? Ze krijgt nou ongeveer 1 olvarit potje fruit + 1 groente. Maak het zelf maar het is ongeveer de potjes inhoud Sophia in het babybad is een drama.. Ze probeert iedere keer te gaan staan. Zodra ze d'r benen strak kan houden en zich af kan zetten druk ze zichzelf zo omhoog.. Ik ga naar bed.. Morgen naar de fotograaf. Nog foto's laten maken. Mag er om 08.30u zijn. Mijn moeder gaat mee dus daar zou ik om 07.00u zijn zodat we nog wat kunnen keuvelen met die kleine Voor ik het vergeet! Zijn jullie kleintjes ook zo eenkennig?! Zodra ze mijn schoonouders ziet gaat ze huilen en zo dit bij nog meer mensen... Zodra ik haar vast heb is er niks aan de hand en is ze aan het lachen!
*zwaai* Lees wel mee, maar reageren lukt even niet. Vorige week allemaal ziek geweest en zijn allerlei dingen blijven liggen die ik nu echt moet regelen, dus ff prioriteiten stellen!! Heb wel een paar dingen onthouden Lutje; Beterschap! Alessandro; Sterkte!! Chantal; Beterschap! Kaatje; Zware dagen dus op je nieuwe werk, welterusten alvast! Ennas; Snap het ook niet dat hij niet omkijkt naar zijn eigen dochter... Jac; Jij ook sterkte met de situatie van je zus
Ik moest hier t potje ook omhoog doen. Sandro zat op half potje fruit half potje groente. En word nu weer wakker elke nacht. Dus vandaag heel potje fruit gegeven en half potje groente.. Ben benieuwd..
Ja hier zou het dan 1.5 groente en 1 fruit worden.. Is dat nog niet iets te veel van het goede? Maar aan de andere kant.. Als de flessen weer meer worden... Even maar kijken morgen
Ja zo denk ik ook anders meer fles. Liever fles minder straks Nu is sandro over een maand alweer een half jaartje dus die mag t wel hebben geloof ik. Als k die potjes zie is 2x zo'n klein potje met zowel groente als fruit
Morning girls!! On my way to work! Voor iedereen die moet werken, werkse! En fijne dag! @zieken, beterschap! En de anderen die het moeilijk hebben, een hele dikke knuff!! X
Hier koortsige nacht achter de rug. Bleef maar dromen dat het bed omkieperde en schrok iedere keer wakker omdat ik dacht dat ik er uit viel. Maar goed, temp zat voor het slapen op 39, dus zo'n vreemde droom is het dan niet. Emma is vandaag bij so gelukkig. Kan ik goed uitzieken. Ook wel nodig, want voel me nog flink beroerd!
Morge, Hier een goede nacht gehad. Fleur gistermiddag even naar bed gedaan en ze was om 5:15 weer wakker. Haar fles kreeg ze pas om half 7 maar echt langer geslapen heeft ze niet ze kwam om 4 al. Maar goed het is gelukkig geen half 3. Bart is erg aan het hoesten en krijgt nu ook al 2 dagen hoestdrank om het los te krijgen. Rick begint een klein beetje. Vanmiddag om 1 uur het intake gesprek van het ggnet. Ik ben zo benieuwd wat ze gaan vragen en zeggen. Ad komt om half 12 al tihuis want ja hij moet ook mee.
Pff heb buikgriep ..vanmiddag hebben we gespr met professor maar ga m zo maar afbellen . Hou niet eens water binnen. Gelukkig is mn man vrij .. Ik ga weer slapen.. Anderen ook beterschap !
Soo hier weer goedgekeurd door cb! F.leur weegt nu 5.7kg en is 61 cm.. Ze was niet veel in gewicht gegroeid, maar dat is verklaarbaar doordat ze ziek was! Mag nu met groente gaan beginnen! Fleur heeft zich daar van dr beste kant laten zien mega lachen en brabbelen, draait zich zo op dr buik voor dat mens hihi, echt cool!!
Goedemorgen meiden! Nog een dagje en dan... weekend! Heb er zin in, we gaan morgen naar de kerstmarkt in Düsseldorf. Mijn ouders komen vanavond en gaan voor het eerst oppassen (wonen redelijk ver weg...) Spannend dus GROOT NIEUWS: NOOR SLAAPT DOOR! tenminste vannacht.. gister om 8 uur naar bed gebracht, om 10 nog slapend de papfles gegeven en daarna geslapen tot 6.15 zonder om haar speentje te vragen. OOOOh ik hoop zo dat dit doorzet! Dat die regeldag deze week haar echt laat slapen..... fingers crossed Sherry, Noortje is ook erg eenkennig, lastig bij vrienden en bijvoorbeeld mijn ouders. Die zien haar een keer in de 4 weken en dan draait ze echt weg of begint heel hard te huilen... ben ook blij dat ze mijn ouders vanavond ook ziet, dan ga ik geruster een nachtje weg... Begint ze bij jullie met kiezen in plaats van tandjes? Meer groente, wij gaan er ook aan beginnen. Maar ze is ook al bijna een half jaar. Ik heb eerst de potjes groenten net zo groot gemaakt als de olvarit potjes, maar ik ga dit weekend de potjes groter maken. Ze heeft er niet genoeg aan en kijkt me echt verontwaardigd aan als het bakje leeg is! Zieken: beterschap en dikke knuff! Mamatien jeej groente is te gek! Schildje, ik moest net wel even heel erg grinniken. Ik denk dat het met een spel op facebook te maken heeft, maar bij de opmerking: R. rolt zijn vleesstaaf in honing. Lekker zoet en hartig! Daar krijg ik toch hele andere associaties bij, hahaha!