haha, ja maar het is kennelijk een onderdeel van een spel op facebook. Speel het zelf niet, maar deze melding vond ik wel erg grappig
Vien vannacht veel gespuugd .. Maar is verklaarbaar. Mannetje is weg met jaim ..lig nu lekker op bank
Hele ochtend geslapen.. Veel spugen en zo misselijk als wat.. Maar verder prima hoor. En krijg koorts.
Chantal, beterschap!! Hier fleur dr kast uitgeruimd! Op 1,5 pakje na, alle mt 50-56 in doos gedaan en zak van max (ik bewaar alleen de leuke kleertjes, heb ook zat dingen wat niet mn smaak is). Mt 62-68 neergelegd!(naja 62 lag er al ) Heb daar ook hoop spullen waarvan ik nu al weet dat fleur t echt nooit aan krijgt.. Zonde eigenlijk... Wel weer leuk om allemaal nieuwe setjes in dr kast te zien hangen
Chantal, beterschap Vleesstaaf in honing, hihi had het ook al zien staan. Overigens heerlijk verslavend. Het spel uiteraard, niet de vleesstaaf in honing Banenjacht, gaat hier wat slechter. Heb nog wel wat lopen. Maar de kans is erg klein. Er zijn momenteel zo ontzettend veel werkzoekenden! En de hele sinterklaas/kerst periode helpt niet echt. Merk dat ze deze tijd toch wat minder op zoek zijn naar personeel. Voor januari een (verplichte) uitnodiging staan van het uwv voor een uitzendbureaus speeddate. Geen zin in, maar zal hoogstwaarschijnlijk wel moeten. Bad, las geloof ik dat bij iemand het babybadje te klein word? Hier hetzelfde. Emma gooit haar benen iedere keer over de rand. Maar het grote bad is funest voor mijn rug en van de douche word ze helemaal hyper. Met haar in bad zitten is ook geen optie. Ik ben te groot/breed om gemakkelijk met haar in bad te zitten als ik haar ook vast moet houden. Voor de dames met ervaring... hoe deden jullie dat zodra ze te groot worden voor zo'n babybadje? Groente/fruit hapje, ik ben er weer even mee gestopt en sindsdien lijkt ze weer wat beter te slapen. Maar kan ook gewoon zijn dat ze geen last meer van d'r sprongetje heeft. Schoonouders en kdv geven nog wel en op die nachten is momenteel nog geen verschil te merken. Hier verder nog wat wankel, maar voel me wel wat beter. Zo misselijk als wat en hierdoor erg emotioneel. Gevoelens van de zwangerschap komen allemaal terug. Koorts is gelukkig wel gezakt.
Goedemiddag allemaal! Heb niet heel ver terug gelezen, ben de laatste dagen vreselijk moe. Ben ook niet helemaal in orde. Last van bijholtes/voorhoofdsholte, flink verkouden en een zere keel. Hoop zieke las ik! Beterschap allemaal! Chantal: hoest met Viënna? Weet je al wanneer ze geopereerd wordt? Kaatje: Hoe bevalt het werken? Zal wel even wennen zijn denk ik! Alessandro: Dikke knuffel en je hebt PB! Pffff, denk denk denk...wat heb ik nogmeer gelezen? Fruithapjes: gaat er hier in als pap. Warm of koud, het maakt haar niet uit! Groente gaat ook goed, alleen houdt ze niet heel erg van groene groentes hihi. Sperziebonen zijn vies haha! Nou had ik van de week (dacht ik) een potje van 6 maanden gehaald. Bleek het 8 maanden te zijn...Fijn... Afijn, heb het gepureerd voor d'r (wel eerst normaal geprobeerd te geven, maare stukjes das nog geen succes haha) en ze vond het erg lekker. Macaroni was het, dus het was aan het eind net zo'n clowntje hihi. Als dank voor het eten geven niest ze 2 keer en zit ik onder de rode spetters whaha. Weet ut echt niet meer nu! Hier verder alles goed. Kindjes zijn heerlijk tevreden. Dinand wordt echt groot, kletst de oren van ons hoofd af en begint met zijn nee fase hihi. Verder issie hartstikke lief. Fabiënne is echt een heerlijk droppie. Slaapt goed, heeft vorigeweek een paar dagen gehad dat ze opeens weer om half 6 wakker werd, maar vermoed dat dat een sprongetje is geweest in combi. met haar tandjes. Ze zijn nog niet door, maar duurt niet lang meer denk ik! Nu slaapt ze weer van 19.30 tot 08.00 uur, dus ik klaag verder niet hihi. Wat schaft de pot vanavond bij jullie? Oh, andere vraag! Fabiënne doet mee aan baby van de maand. Zouden jullie willen stemmen? (kijkt nu heel lief met bambi oogjes hihi)
*zwaai* Even snell want moet mn ww aanvragen ben te laat hihi. @ vleesstaaf in honing ook hier gelijk rare gedachten! @ Potjes Sandro heeft vanmorgen half potje groente op en net op een bodempje na een potje worteltjes!!! Smullen geblazen en tussen door ff brrr pfflllttt dus ook deze mama onder de wortel spetters. Mn Bezwaar vandaag met alle bijlagen de deur uitgedaan in 2voud! Zowel aangetekend als gewoon! Moet wel WW aanvragen voor het geval hij alsnog afgewezen word maar als dat zo is dan ga ik voor t eerst in mn leven een stapje verder en schakel ik een advocaat in! Want ook mn HA bevestigde dat ik absoluut niet aan het werk kan/mag! Zo genoeg geklaagd net ff met Peet en Sandro in de draagzak een kopje koffie gaan drinken bij mn beste vriend die in een bistro werkt! Sandro vind het super in de draagzak en kijkt zn ogen uit
En ook ff Sandro Spammen die bij papa haren aan het trekken was Let vooral op het gezicht van Peet hihihi Bekijk bijlage 203036
Whahaha Allesandro, die foto, geweldig!!! Ehh, wilde een boel schrijven maar door die foto ben ik het ff kwijt... BETERSCHAP VOOR DE ZIEKEN! Meer is er niet in mn hoofd blijven hangen nu..vet drukke dag op t werk gehad..ben pas net een kwartiertje thuis. Zometeen ff samen met Jim in bad en dan duik ik er vroeg in. Ben kapot. Morgen moeten we weer naar de chiropractor. Jim blijft als een banaantje liggen dus ik denk dat zijn heupje weer vast zit.
@Lutje, dat is het zeker verslavend het spel. Net als adventure world met Indiana Jones. @Allesandro geweldig de foto. haha Hier vanmiddag dus de intake gehad en ze waren met hun tweeën. De 1ste vrouw stelde Rick op zijn gemak en heeft hem ook vragen gesteld waarom hij daar nu was. Heeft hij ook goed beantwoord en anders gezegd dan dat ik het hem had uitgelegd. Ze heeft bijna 15/20 min. gevraagd aan Rick en toen heeft ze ons vragen gesteld. Alles is genoteerd en wordt binnen nu en 3/4 weken in een grote groep besproken en dan krijgen Ad en ik samen een afspraak met hun bevindingen. Toen wij weggingen hebben wij 2 kleine staapeltjes met vragen lijsten gekregen om in tevullen door ons en door school. Terwijl vrouw nr.1 ons vragen stelde heeft vrouw nr.2 Rick mee genomen naar een spelkamer, daar kon zij Rick ook een beetje observeren. Is naar mijn mening wel anders dan op school maar goed wie weet wat hun nog willen observeren bij Rick in de toekomst. Wel hebben wij het er over gehad dat als adhd er echt uit zou komen dat wij eerst andere manieren gaan proberen om wat beter om te leren gaan met Rick en de adhd en als dat niet goed gaat dan pas over op medicijnen. Ad en ik waren kribbig naar elkaar toe toen wij weer thuis waren. Maar dat vind ik niet gek als je zo'n gesprek hebt gehad en info hier over krijgt enz enz.
Hey. Bah kan wel janken. Werk is best oke ( als je het niet heel erg vind om 5 uur achter elkaar stukjes plant in een bakje aarde te duwen en daarna 3 uur lang tot 10 tellen om bosjes bloemen te maken ), Collega's zijn ook aardig maar sta gewoon de hele dag door met rugpijn door het staan.Niet tof dus. Moest vandaag ook nog overwerken tot 17.00 uur. Toen ik thuis kwam stond smoeder met kids hier voor een dichte deur.Snel pannenkoeken aan het aanrecht gegeten en weer door naar het kdv om schoen te zetten. Nu kids gedouchd en al in bed en daar ben ik zelf ook behoorlijk aan toe. Gelukkig heb ik nu weekend. Gelukkig gaan de nachten wel een stuk beter. gister en eergister kwam ze één keer rond 01.00 uur en vannacht 1x om 04.00 uur Sherry,kan prima een tand zijn hoor. Levi zijn eerste tand was ook een boven snij tand En foto's gelukt ? Nee Elin is gelukkig ( nog ) niet eenkennig Marje, allemaal weer opgeknapt ? Schildje, hoe was het bij ggnet ? Ben benieuwd naar hun bevindingen. Nog even in spanning dus Chantal, beterschap Marlous,lekker zo'n nacht te groot voor babybadje Levi zit er nog steeds in. Ben toen hij een paar maanden was zo'n badhouder gaan gebruiken.Daar kon hij op liggen en had ik mijn handen vrij. Benen kwamen op een gegeven moment wel iets over de rand maar boog die gewoon af en toe om onder water haha. Toen hij eenmaal kon zitten ging hij zittend in bad Alessandro, lieve foto !
Kaatje, balen dat je er zo'n rugpijn van krijgt. Heb je eindelijk iets gevonden, werkt je lichaam niet mee Badhouder, die heb ik ook. Maar is maar 1x echt gebruikt. Zodra ik Emma er op zet begint ze als een idioot te gillen! Baal er dus enorm van.
Hoihoi! Kom ook weer even langswaaien. Heb maandag gewerkt en was gister vrij ivm Jara haar verjaardag, maar in 3 vrije dagen heb je het eigenlijk nog te druk... Jara haar verjaardagsfeestje zondag was heel druk, maar wel superleuk. Gister nog mijn pake en beppe op visite gehad en mijn ouders kwamen eten. Jara is helemaal weg van haar nieuwe fiets die ze van mijn schoonvader heeft gekregen. Ze zit er het liefst de hele dag op. Verder ook weer flink verwend. Onze koelkast is sinds maandag stuk. Gelukkig komt er morgen een monteur langs, ergens tussen 8 uur en 6 uur (!). Marcel heeft morgenochtend vrij en ik heb voor morgenmiddag maar vrij geregeld, dan is er in ieder geval iemand thuis als ie komt. Het is even behelpen nu, gelukkig is het geen zomer, dus staat er veel in het hok, daar is het lekker koud Verder hebben we nu de campingkoelkast van mijn ouders staan. Die hadden ze gelukkig thuis staan en niet in de caravan, die in de opslag staat! Zo, lekker onzinnig verhaal weer Schildje Heftig hoor, zulke gesprekken. Heb je het idee dat jullie er wat aan kunnen hebben? Wat vond Rick er zelf van? Kaatje Balen van je rug zeg.... Denk je dat het een kwestie van wennen is?
Marleen. Leuke verjaardag gehad dus! Hoop dat demonteur een beetje op tijd komt. Nee denk niet dat het wennen is want heb deze pijn al vanaf levi zijn zwangerschap
Badje zit jaim ook weer in.vind ze super. Geen idee hoe ik het deed toen ze liggend niet meer paste.. Kaat kan een dokter niks aan die pijn doen als je het slechts zo lang hebt ? Marleen leuke verjaardag gehad dus.. Hopen dat het wat beter weer word om te fietsen .
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad.Elin kwam 1x om 02.00. Straks rond 09.30 gaan we naar een vriend ( fotograaf ) om een gezinsfoto te laten maken voor de kerstkaart. Vanmiddag om 15.45 breng ik Levi en Elin naar het kdv. Daar komt sinterklaas langs, en kan ik dan om 16.45 weer halen. Elin net wat banaan gegeven.Ze werd boos dat ze niet meer kreeg haha Marleen, ik hou idd mijn ogen open. Chantal,ben al eens bij de fysio geweest maar die kon er ook niet veel mee.
Morgen! Kaatje; vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Mijn rug kan ook slecht tegen lang staan. Lopen gaat prima, maar van 10 minuten op de bus wachten krijg ik ook al last. Sinds ik van de fysio mijn rompspieren moet trainen gaat het wel beter. Slappe buikspieren zijn vaak de oorzaak na een zwangerschap waardoor je rug niet genoeg ondersteuning heeft. Chantal; hoe gaat het met je? Hou je al weer iets binnen? Marleen; succes met de koelkast! Schildje; dat zijn lastige gesprekken. Ik kan me voorstellen dat je daar wat kribbig van wordt, zolang je het maar niet op elkaar gaat afreageren!
Paso, slappe buikspieren zijn bij mij idd de reden van rugpijn, schouderpijn, etc. Fysio zegt ook tegen mij dat als je spieren door zwangerschap slapper zijn geworden, alle andere spieren dit gaan opvangen. Maakt niet uit of je buik, bekken of rugspieren slap zijn. Ze staan allemaal met elkaar in verbinding. Ik train nu mijn buik en rugspieren en voel wel wat verschil gelukkig! Schildje, logisch idd dat je dan naar elkaar toe kribbig bent. Het levert veel spanning op bij jullie en dat laat je vaak gaan naar de persoon die er dan bij is. Zolang je het wel uit kan praten is het niet zo erg. Ego, net boodschappen gedaan en m'n timing is vandaag gelukkig goed! Ben net binnen wanneer het als een idioot begint te hagelen! Pff, mazzel dus. Emma is nu op kdv en zag dat er een cadeautje van de sint voor haar lag Zag er uit als een boekje, dus ben benieuwd als ik haar vanmiddag ophaal.